Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Missfire poti sa ai si de la compresie proasta, injectoare date peste cap etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am mentionat mai sus bobina a fost schimbata cu una noua beru .bujiile la fel noi cu ngk , injectoarele nau fost verificate inca, compresia si ea verificata a iesit in parametri normali mecanicul a zis ca motorul arata prea bine toarce frumos si mia zis sa merg pe injectoare .problema este ca un mecanic bun greu dai de el .eu de obicei cand gasesc un mecanic merg numai la el fiind masina proaspat luata trebuie sa caut si un mecanic priceput in vw in piatra neamt . am sa imi fac o programare la autopark-deutsch ca ma cam dispera defectul asta sant intr-o ceata totala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 erori:

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Part No: 1K0 035 186 R

Component: Radio GR0 019 0023

Revision: 0001905S Serial number: VWZ2Z2F1381061

Coding: 0020200

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Part No SW: 3C0 907 044 AF HW: 3C0 907 044 AF

Component: ClimatronicPQ46 050 0505

Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 55

Reset counter: 45

Mileage: 126783 km

Time Indication: 0

Date: 2011.05.04

Time: 17:30:57

se poate sa ma ajutati cu aceste 2 situatii

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai explicatiile pe forum .

Foloseste Search (jos in stanga ai Google Personalizat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, totusi poate m-am exprimat gresit. Referitor V159 este destul de clar, scuza-mi ignoranta. Cum pot afla insa codul corect de codare la radio ? Ce informatii suplimentare trebuie sa ofer pt a primi ajutor cu acest cod. Multumesc anticipat !!!

Modificat de eurike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in codding cu ce este dotata masina pe audio si stabilesti coddingul corect.

Dupa care stergi eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

trebuie sonda noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cablajul daca este ok .

Daca da, sonda e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu ceva coduri stocate:

17428-cod stocat periodic,nu am gasit remediu dar masina merge bine.

Cel de-al doilea e noutate,poate ma puteti ajuta putin:

17415-(cod nou ) Torque Difference cylinder 4 limit value exceed

P1007-35-00

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare ... mi s-a ars un bec de la numar ... Nu trebuia sa-mi dea computerul de bord,eroare de bec ars? Am BC simplu!

Multumesc!

Ps: Sper ca am postat unde trebuia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, ca acolo ai 2 in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu ceva coduri stocate:17428-cod stocat periodic,nu am gasit remediu dar masina merge bine.Cel de-al doilea e noutate,poate ma puteti ajuta putin:17415-(cod nou ) Torque Difference cylinder 4 limit value exceed P1007-35-00

vali zak uite aici explicatiile pentru erorile tale si posibile solutii:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17428/P1020/004128

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17415/P1007/004103

Sper sa-ti fie de folos. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi de lamuriri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Bora 1.6 16v AZD

VCDS Version: Release 10.6.3

Data version: 20101206

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN: WVWZZZ1JZ2W256764 Mileage: 110610km/68729miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV 5164

Coding: 00031

Shop #: WSC 21491

VCID: 60C4BC04CAC5

WVWZZZ1JZ2W256764 VWZ7Z0A4162133

3 Faults Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65): Short to GND

P0532 - 35-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1C0 907 379 J

Component: ABS FRONT MK60 0103

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01317 785 00200

VCID: 31620940D1AF

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 02

Coding: 12855

Shop #: WSC 01317

VCID: 2240F60C8449

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J5 920 806 B

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06

Coding: 01123

Shop #: WSC 00000

VCID: 2B5E1B28F383

WVWZZZ1JZ2W256764 VWZ7Z0A4162133

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

VCID: F0E44C449A25

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799

Component: 1M Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaine de toate verifica bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate sterge erorile mergi citeva zile si vezi care mai reapar...

Ai cam multe :)

Si vorba lui Divine verifica bateria poate ai contact imperfect...si vezi si incarcarea ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa nu scriu pe-aici, da' uite ca a mi-a venit si mie randul. :vaidecapulmeu: In urma lasarii masinii(de nevoie) pe mana unor carpaci(cititi toata povestea aici) si a schimbarii capacului cu axele cu came, garniturii de chiulasa si a curelelor de la distributie, mi-au aparut erorile astea:

9 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 35-10 - - - Intermittent

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-10 - - - Intermittent

16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High

P0108 - 35-10 - - - Intermittent

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-00 - -

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Ralantiul variaza mai tot timpul, consuma mult(13-14% si nu in oras), iar un prieten mi-a sugerat sa schimb valva EGR, doar ca dupa ce am bagat aproape 1000 de $ in greselile tampitilor alora parca nu as mai sari sa dau 600 de lei si pe aia pana nu intreb si pe-aici.

Deci:

1. Erorile de mai sus(exceptand imobilizatorul care e una "clasica") necesita schimbarea EGR-ului?

2. Daca da, sa il iau nou sau sa incerc pe le dezmembrari?

Merci. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sunt multe erori si apa erori de genul Power Supply Terminal 30: Voltage too Low se verifica instalatia electrica incepand cu bateria si alternatorul.

E prima diagnoza dupa reparatiile de la chiulasa?..Le stergi si vezi care mai apar.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare noua(cat ma bucur!):

17439 Manifold Change-over valve(N136) setpoint not reached

P1031-35-10-inttermitent

Am curatat clapeta dar continua sa stocheze eroarea.Aveti ceva idei ce sa mai fac?

am cautat,stiu toate discutiile dar nimeni nu spune si rezolvarea(nu in romana,am gasit ceva discutii in germana si engleza dar e destul de greu cu termeni tehnici si expresiile pe care le folosesc....cat despre traducerea google m-am distrat copios).Multumesc anticipat.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

E prima diagnoza dupa reparatiile de la chiulasa?..Le stergi si vezi care mai apar.

Acum am aflat ca le-a sters frate-miu cu un prieten, dar cea referitoare la EGR ramane. Au mai facut inca o scanare la Skoda, sa fie siguri, si la fel au zis si cei de acolo, ca EGR-ul e blocat pe deschis si baga prea multe gaze inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci curata EGR -ul si daca tot nu...il schimbi.

vali asta ai citit?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit mai devreme....maine verific tija si potentiometrul......EGR cred ca e in regula,nu pare f. murdar iar check nu a mai ramas aprins.....ce sa schimb in ultima faza,clapeta?!e o groaza de bani....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verifici astea care cred ca ai vazut si tu pe ross tech:

Check Intake Manifold Tuning Valve (N136)

Check Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336)

Check Intake Manifold Flap

Apoi Dumnezeu cu mila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ma puteti ajuta si pe mine sa rezolv problema asta

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 AA HW: xxxxxxxxxxx

Component and/or Version: BOSCH ME7.5.10 5442

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

VCID: 4FA67162E1873A64

1 Fault Found

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent - MIL ON

Readiness: 0000 0001

Din 2007 im apare acest cod de eroare cand merg cu masina putin mai tare si la drum mai lung si cu aerul conditionat pornit.Cum m-am saturat sa tot merg la servis auto sa-mi spuna ca au rezolvat,iar dupa ce plec se aprinde apoi iar se stinge m-am hotarit sa cumpar vag com asta 10.6 si sa incerc sa rezolv singur si ,sau cu putin ajutor de la dumneavoastra.Multumesc .Sper ca nu am postat gresit dar nu gasesc sectiunea coduri eroare.Noapte buna

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta, releul, termoswitch-ul si in primul rind ventilatoarele...bineinteles si cablajul poate nu face contact sau e ros de soareci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!