Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Pornire nereusita poate fi si una nebagata in seama... la modul dai cheie nu porneste, zici ca ai tinut prea putin ...dai a2a si o ia...si uiti de intimplare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, hai ca m-am mai linistit. Am sa urmaresc sa vad daca mai apare pe viitor. Multumesc de raspunsuri. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ointerfata ( modelul ce se potriveste la mine) insa nu stiu dupa ce sa-mi dau seama daca este sau nu originala, acolo pe site ei trimit pt descarcarea softului spre ross-t.

Tot aici am mai gasit asta si asta . Sunt bune de ceva (pt un amator cum sunt eu :) ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, alea originale costa mai mult un pic. Asta e o interfata dar o sa vina fara soft si o sa trebuiasca sa faci rost de el dar o sa-l gasesti cred eu.Dar la motor akl e posibil sa nu mearga...Celelalte doua sunt si mai petarde.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Factorul lambda este 1 in cazul unui amestec perfect. EU intrebam de valoare factorului lambda din campul 2 pe grupul acela care nu pre afluctueaza ca primul. Doar foarte rar se schimba ,mai mult sta pe 1. Asta se refera cumva la sonda de dupa catalizator? Este ok daca sta pe 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gr31:

cimp1:Lambda actual value - Bank 1

cimp2: Lambda nominal value - Bank 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, deci ala ar fi referinta sa zicem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va cer si eu un sfat. Intrucat nu-mi pornesc electroventilatoarele decat pe treapta 2 (dupa 98 de grade), as vrea sa fac un "Output Test" pe modulul "Engine". :)

Risc sa dereglez/stric ceva, daca fac acest "Output Test" ? Multumesc. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ti bagi dejtili pe la electroventilator nu strici nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu ventilatoarele pornesc dand output test din Instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad...daca e asa...dar parca pe instruments ai numai kkt bord, beculete, afisaj etc...

Si EGR, releu pompa, canistra, ventilatoare etc sint pe engine...

Oricum e varza printre neuronii mei la cite interfete/softuri am butonat in ultima vreme...

Ziceam de degete deoarece in nus' ce soft aveai "warning" inainte de a da ok :)

Ce-ti ziceam eu se cheama dual thermo switch...parca asta comanda ventilatorul cu 1-2 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti la un 2.0 tdi unde pot sa vad cu vag com ce presiune face pompa de inalta presiune. Ma refer la presiunea de carburant.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vede presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy, stiu ca la 2.0 tfsi se putea vedea asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare mufa usb cu capatu ce intra la masina de unde il pot procura?:D

se poate pune in romana vcds versiunea 10.6?

si poti strica ceva cu el la masina?

Modificat de Popika1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa usb cu capatu ce intra la masina

Mufa respectiva se numeste interfata de diagnoza. Aceasta interfata trebuie folosita NUMAI cu programul cu care a venit, nu se foloseste cu alte versiuni (in afara de cele la care face upgrade automat) sau aceeasi versiune dar in alta limba.

Pentru interfata si software in limba romana vezi aici. Pentru aceleasi lucruri dar in limba engleza vorbeste cu Voinea!

Dupa ce cumperi o interfata, prima data trebuie sa citesti manualul programului. Daca esti atent si faci doar ceea ce stii nu strici nimic. Daca faci chestii aleatoare poti da peste cap mai multe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu ventilatoarele pornesc dand output test din Instruments.

Corect didus. Am facut azi "output test" si din "Instruments" pornesc ventilatoarele. Multumesc tuturor pentru ajutor. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 1.4 16V benzina tip AXP

Am reusit si am facut o scanare din nou si mi-a dat urmatorul cod:

P0420

Catalyst System:

Bank1:Efficiency Below Threshold

am rugat sa imi fac si o scanare pe bucati si mi-a dat aceste valori:

Catalyst :fail

Heate Cat.:fail

EVAP.Sys.:fail

Sec.Air.Sys.Pass

A/C:Pass

O2 senzor:fail

Heated:fail

EGR.Sys.fail

Nu stiu ce sa fac si de unde sa incep am nevoie de ajutor.

Masina merge perfect fara nici o problema.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate ai ceva fisuri la evacuare....

Uite cateva sugestii:

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

* Leakage in Intake and/or Exhaust System

* Catalyst faulty

* Oxygen Sensor(s) faulty

* Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

* Check Intake and Exhaust System for Leaks

* Check Catalyst

* Check Oxygen Sensor(s)

* Check Oxygen Sensor(s) Control

o Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o problema mare care nu stiu care poate sa fie cauza

1... mi se umezesc bujiile aleatoriu cand bujia 1 cand 2 asta din 2 in 2 zile

astazi mia iesit eroarea

5 Faults Found:

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 -- 35-10 - - - Intermittent

17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit

P1239 -- 35-10 - - - Intermittent

17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 -- 35-10 - - - Intermittent

17652 - Fuel Injector for Cylinder 8 (N86): Open Circuit

P1244 -- 35-10 - - - Intermittent

16700 - SAE - Engine Misfire Detected on Startup (First 1000 Revolutions)

P0316 -- 35-00 - -

dupa stergerea lor a aparut doar

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 -- 35-00

am sters bujia de la cilindrul 2 am pus la loc merge bine asta cred ca pana maine

si aparut doar 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow

P1423 -- 35-00

testul de comprese lam facut a iesit bine

acum dupa erorile alea am sa curat si injectoarele sa vad cum merge

mentionez ca am schimbat bobina de inductie , bujii ,fise

nu stiu de a ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE motor ai pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw passat 2001 motor alz 1,6

de missfire asta numai scap vad ca o tine intruna

astazi la testul de compresie cand am scos bujiile toate doar una era uscata restul erau umede putin motorul mergea bine le-am curatat si dupa 10 km eroarea cu injectoarele de mai sus

Modificat de kelu13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kelu13 missfire apare atunci cand ai probleme cu bujiile, fisele sau bobina(bobinele) de inductie, mai mult ca sigur motorul nu merge "rotund", in cazul acesta cea mai simpla chestie ar fi sa incerci sa schimbi bujiile si dupa aceea sa vezi cum se manifesta, daca problema persista probabil bobina(bobinele) de inductie este defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!