Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

O scanre a modulelor de pe masina - mai exact ce codari sunt pe fiecare si ce part number au.

Data viitoare, foloseste "Auto scan" , setezi tipul de masina si rulezi scanarea (vezi aici).

Am inteles,multam.Am facut deja Auto-scan-ul si nu mi-au dat erori.In alta ordine de idei,eu am luat o maneta pentru computer bord si vreau sa aflu daca e compatibila cu masina mea...cum pot sa aflu asta?e vreun site pe care pot verifica comtabilitatea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa va pun si eu o problema am un 1.8t cod motor ary de citeva zile am o situatie pe care mineni nu a putut sa mi-o explica daca vacumurile de la N75 sunt puse masina nu incarca mai mult de 0.3 si nu sta la relanti si are detonatii dar daca scot vacumurile de la n75 merge perfect si face presiune 1.3 ( cand merge in toti parametrii facea 1.5)

codurile de eroare sunt 17956 17511 17705 16487

mentionez ca cu aceste coduri masina merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16487, 17511, 17705, 17956

Ai curatat de curand clapeta de acceleratie? Daca da, s-a facut adaptarea ei cu vag com-ul? Ai schimbat / montat o alta DV?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am curat clapeta nu am schimbat nici DV ... si N249 este anulat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema ...era o eroare din soft care este destul de comuna la 1.8t ceva legat de DV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica ai rescris soft in ECU?

Sau a fost rezolvat din adaptari vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am rescris softul din care a fost corectata eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu stiu daca e bine unde postez, totusi sper sa nu gresesc. Am de cateva zile eroarea urmatoare:

16502 - Engine Coolatn Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Am citit mai devreme la colegi ca ar putea fi senzorul defect sau contactele imperfecte, alte simptome nu prea am observat, pornirea la rece mi-a facut o figura o data, temperatura apei indica normal 90 ... vreau sa stiu daca s-a rezolvat cu schimbarea senzonrului de temperatura de la motor la cei carea au avut eroarea pentru ca am mers la un service si ziceau ca n-are treaba, ca sa vada ei ce cauze ar fi.

Alta intrebare, afecteaza faptul ca am mers asa cam de o saptamana cam 10 km pe zi, drumul la serviciu?

Multumesc anticipat pentru raspuns,

Alin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectica sau senzorul defect.

Majoritatea motorizarilor de 1.4 au probleme pe ralanti (fluctatii).

Verifica si in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Da, am schimbat senzorul(38 lei senzorul + 30 lei manopera schimb si sters eroare, scanat din nou) si s-a rezolvat, senzorul respectiv este localizat undeva in partea din dreapta fata a motorului, se schimba destul de usor 10-15 minute din ce am vazut la baieti la service, se pierde ceva antigel si trebuie completat apoi. Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine,mi s-a aprins pentru a doua oara martorul evacuare gaze,desi mi s-a facut o scanare si o stergere a erorii mi s-a aprisns din nou.Eroarea data atunci a fost "amestec sarac" si mi s-a spus ca nu este sonda lambda nu stiu ce sa mai fac si cum sa rezolv problema.Un sfat.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda nu lucreaza in parametrii - trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa o scanare cu VCDS 912 am "gasit":

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 16524

Shop #: WSC 06441

2 Faults Found:

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Pe site-ul ross tech nu am gasit codul 01054

Ma puteti ajuta cu semnificatia acestuia, va rog?

(masina nu are alarma, nici OEM nici AM)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. As vrea sa va intreb daca cumva cele doua valori de lambda factor din engine:group 31 se refera la sonda 1 si sonda 2?

Am facut o masuratoare iar prima valoare se schimba intre 0.9-1.1 iar cea de a doua mai mult sta pe 1 si rar schimba pe 0.9xx. Toate astea pe baza unui log facut de mine.

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine. Valoarea e 1 +-0.03 la incarcare constanta.... in rest variaza -+0.5 max.1 virfuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Iar de a doua coloana cu lambda factor ala la ce se refera, ca sta pe 1 si foarte rar se schimba? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am procopsit si eu azi cu un nou cod de eroare: :(

Monday,30,May,2011,13:15:11:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 D

Component and/or Version: ME7.5.10 3398

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

VCID: 1122A9C037336C94

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 -- 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

N-am probleme sa nu-mi porneasca masina la prima cheie sau sa-mi clipeasca imobilizatorul in bord.

Ceva pareri ? Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a recunoscut cheia;

Mai ai alte erori si pe instruments?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am alte erori. Pai daca nu mi-ar fi recunoscut cheia, ar fi trebuit sa nu porneasca, nu ? Sau gresesc ?

Am uitat sa mentionez ca anul trecut am avut o problema de genul asta. Dupa vreo 3 incercari de pornire esuate (clipea si martorul), am folosit a doua cheie si a luat-o din prima. :)

Dupa aceea am revenit la prima cheie si nu am mai avut probleme, nici pana in ziua de astazi. Poate conteaza si aceste detalii. Multumesc. ;)

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cheie copiata cumva sau originalele...

Este o eroare destul de des intilnita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cheile originale. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stricat defectu'... :)

Am mai vazut cazuri din astea...porneste la a 2 a cheie (sau mai multe), eventual se foloseste si cheia de rezerva si dupa aia merge fara probleme...

Cred ca probleme de cip...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a ramas eroarea stocata de atunci de la pornirea nereusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, de atunci am facut pe putin vreo 30-40 de diagnoze si nu mi-a aparut niciodata eroarea(de anul trecut ma refer). Imi scapa mie ceva ? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • ssndu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!