Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut! Am un seat cordoba vario 1.6 74kw AKL. Am urmatoarea atentionare " 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Upper Limit".Problema ar fi ca am rateuri in admisie in special cand motorul esste rece, nu are putere motorul pana in 3000 - 3500 de ture.Am fost de 2 ori la Alto si nu-i dau de cap. Am bujii noi, injectoartele sunt curatate pe motor ( nu cu ultrasunete ), distributia nu e sarita, a verificat 2 fise care aveau aceleasi valori, presiunea 2.3 bari. Mecanicii sunt depasiti eu si mai mult! Mi s-a spus sa verific si sa curat cu ultrasunete injectoarele. Cine s-a intalnit cu aceasta problema , va rog o sugestie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.motor oprit.

2.indiferent(cred ca vrei sa folosesti autoscan'ul)

3.doar scanezi...nu intervii asupra nici unui parametru/componente aducand modificari.Deci nu.De preferat ar fi sa lasi airbagurile in pace.

Deconectarea(scosul mufei) o faci dupa ce opresti motorul si iesi din program.

Clapeta ai adaptat'o dupa curatare?Buzzerul se aude cand lasi farurile aprinse?Daca nu,posibil switch.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat cu alta bobina de inductie? Mi se pare ca tu ai una singura pt. toti cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! am una singura dar n-am incercat cu alta pt ca nu am de unde, service-ul nu are nici un fel de piesa pt incercari si sa ma apuc sa schimb piese doar teoretic nu-mi permit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabyte00 s-ar putea sa aibe dreptate... la mine cel putin ( la masina din semnatura ) cand am avut bube cu 1 bobina din cele 4 , se manifesta cam la fel.. de abia avea putere sa traga , si dadea rateuri de parca era trabant... incearca sa te duci la un service " de cartier " , si roagai sa te ajute...

As putea sa te trimit eu undeva , unde am fost si nici nu ma costat mult , dar nu stiu daca are o alta bobina de inductie sa incerce.. pentru mine a avut.

ia spune-mi ceva ... cum sta la relanti ? are oscilatii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oscileaza minor (10-30) de ture aproximativ ochiometric vorbind.Posibil sa nu-mi apara missfire pe test la nici un cilindru???

Modificat de mihaifest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum zicea gabyte00 , si eu sunt de parere ca este bobina de inductie. Dar cel mai bine dute la un service ( altul in afara de astia mari ) si roagal sa incerce cu o bobina de inductie.

Una costa intre 400-600 de lei din ce am vazut eu.

Daca ai nevoie sa te trimit undeva , ai nr meu pe profil.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,clapeta am "adaptat-o" dupa metoda clasica adica fara vag am luat bornele de la baterie,le-am pus la loc am asteptat 1 min cu contactul pus si am pornit motorul.

Da vreau sa ii dau doar autoscan.Deci ca sa inteleg mai bine prima data conectez interfata cu motorul orit apoi pornesc motorul si deconectez numai dupa ce am inchis programul si am orpit mototul.

Buzzerul nu se aude de cat din cand in cand..probabil cand are chef:))

multumesc mult pentru raspuns

Modificat de ciopren
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se porneste masina cu interfata conectata. Scanezi cu motorul oprit, inchizi vag-com, scoti interfata din masina, pornesti motorul, bagi interfata, pornesti vag-com. E recomandat sa nu tii interfata conectata mai mult de 45 min., indiferent daca o folosesti sau nu. Nu ai primit si instructiuni cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu ai cod de eroare stocat pentru misfire. De asta trebuie sa intri pe measuring blocks la 014,015,016 unde ai counter de misfire in timp real pe fiecare cilindru in parte. La mine nu imi seta cod de eroare daca nu depasea 40-50 de misfire-uri in timp de cateva secunde. Daca avea doar 10-15 dupa care se linistea nu imi arata eroare.

Ai zis "presiune 2.3bari". La ce?

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La presiunea benzinei. Astazi fac probe cu niste fise noi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit fisele de la bobina spre bujii dar se pare ca nu s-a ameliorat problema.Ma ajuta cineva cu o bobina de proba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drum azi prin oras,parca e mai bine dar totusi nu s-a rezolvat problema.Stiti ceva de valva PCV ce rol are ? Sa o verific?

Modificat de mihaifest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am scanat o Skoda Octavia 1, motor 2000 cm, benzina si am gasit urmatoarele erori:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 018 FH

Component: 2.0l R4/2V MOTR HS V03

Coding: 00011

Shop #: WSC 31480

9 Faults Found:

17990 - Idle Adaptation Limit Reached

P1582 - 35-10 - - - Intermittent

16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

P0131 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Credeti ca toate pleaca de la sonda lambda? Sau care ar fi cauza?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sters erorile si au aparut iar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apar din nou alea cu misfire cauta-te de bujii si fise...

Daca le ai numai pe alea cu sonda cauta-te de o sonda (nu SH si nu universala)

Daca le ai pe toate din nou incepe cu bujiile si fisele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa imi spuneti ce reprezinta erorile de mai jos.Multumesc

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-049.LBL

Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N*

Component: Bordnetz-SG H37 0803

Coding: E58F8F0600041800321400001400000000087F075C

Shop #: WSC 01973

Part No: 1K1 955 119 B

Component: Wischer VW350 012 0401

Coding: 00065493

Shop #: WSC 01973

Part No: 1K0 955 559 M

Component: RegenLichtSens 005 0605

Coding: 00479269

Shop #: WSC 01973

1 Fault Found:

02071 - Local Databus

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-46.LBL

Part No SW: 1K0 959 433 AQ HW: 1K0 959 433 AQ

Component: KSG PQ35 G2 010 0101

Coding: 189002085103487F2D0284042008CA01E0A440

Shop #: WSC 01973

Component: Sounder n.mounted

Component: NGS n.mounted

Component: IRUE n.mounted

1 Fault Found:

00896 - Trunk Lock Unit (F256)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 9

Reset counter: 148

Mileage: 98112 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:26:58

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatiile erorilor respective le gasesti aici, respectiv aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acum citeva zile am cumparat un vagcom 10.6.2 am un comp. fix si un leptop, fixul are sistemul windows 7 32bit si functioneaza perfect iar leptopul windows 7 64 bit si nu i-mi recunoaste cablul. Ma poate ajuta cineva? Cum sa fac sa il recunoasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea face update la 10.6.4 care sigur merge pe 64 biti:

1.14 Will VCDS work on Windows Vista and Windows 7?

Yes, the
works fine on all versions of Window Vista and Windows 7, 32-bit as well as 64-bit. In fact, if you install Release 10.6 or newer on a 64-bit version of Windows, you automatically get a true 64-bit version of VCDS. However, Windows 95, 98, ME, and NT4 are no longer supported by the full version of VCDS.

Asta daca ai originala, daca ai cumparat clona, intreaba pe cel de la care ai luat-o.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu o parere,va rog?E prima scanare proprie cu VagCom si vreau sa fiu sigur ca e totul ok.

Log-WVWZZZ1KZ5B044886.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza rezultatul scanarii. Ce ai tu acolo nu este rezultatul unei scanari de erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-mi ignoranta,dar ce este ceea ce am postat eu?

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanre a modulelor de pe masina - mai exact ce codari sunt pe fiecare si ce part number au.

Data viitoare, foloseste "Auto scan" , setezi tipul de masina si rulezi scanarea (vezi aici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apar din nou alea cu misfire cauta-te de bujii si fise...

Daca le ai numai pe alea cu sonda cauta-te de o sonda (nu SH si nu universala)

Daca le ai pe toate din nou incepe cu bujiile si fisele...

Ba, avand in vedere faptul ca erorile de misfire sunt pe cilindrii 2 si 3, eu mai repede as zice " sa se caute" de o bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!