Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

asta seara s`a facut o scanare la a mea masina si nu a reusit baiatul sa stearga 2 errori si anume

17834 - EVAP Purge Valve: Open Circuit

P1426 - 35-00 - -

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-10 - - - Intermittent

unde este situata acea EVAP purge Valve N80 la golf 4 1.6 16V si cum arata

cand mi`a scanat`o mecanicul meu a spus ca este prima sonda lambda bulita ca ii dadea de sonda lambda si nu putea sa sterga erroarea acum a dat erroarea asta cu EVAP PURGE VALVE si imi sta martorul cu check engine aprins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori pe canistra recuperare vapori ori pe furtunul dintre canistra si clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de valva de pe canistra dupa ce am identificat`o am zis sa verific contactele la mufa si la valva iar la mufa unul din fire era rupt, am bagat eu firul de forma, am pornit motorul dupa care am scos furtunul din valva si baga aer iar motorul era gata sa moara asa ca l`am bagat repede la loc si a inceput sa mearga normal, acum sa incercam sa stergem iar erroarea poate dispare ca eram cat pe ce sa cumpar sonda lambda prima de pe galerie...

Al Bundy despre ce furtun e vorba? vine un furtun in canistra si pleaca unul care duce la un moment dat in furtunul ala gros de pleaca de la radiator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt motoare la care acea electrovalva nu e pe corpul canistrei, ci pe un furtun care pleaca din canistra catre clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu evap purge valve am rezolvat`o era cablul bulit la mufa, dar erroarea cu 17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-10 - - - Intermittent

nu merge stearsa, am dat cu wd 40 la mufa dar degeaba reapare la 1-2 minute... am sterso si in mers si apare mai greu, sonda masoara atata timp cat nu e becul aprins in bord cu check engine apoi imi arata 0% cand se aprinde , mentionez ca am avut distributia rupta iar cand s`a rupt distributia s`a spart si chiulasa iar antigelul a plecat pe evacuare si evident a trecut prin prima sonda lambda cea care face probleme...mai se poate face ceva pt aceasta sonda sau trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi`am cumparat sonda lambda , prima de pe galerie si totul a revenit la normal! Multumesc Al Bundy pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte. Imi poate spune si mie cineva ce inseamna codul de eroare de mai jos ? Multumesc. :(

Thursday,21,April,2011,13:04:22:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Control Module Part Number: 1J0 959 799 Q

Component and/or Version: 2H Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04097

Work Shop Code: WSC 01317

Additional Info: 1J1959801C 2H Tõrsteuerger. FS0002r

Additional Info: 1J1959802D 2H Tõrsteuerger. BF0002r

Additional Info: 1J4959811C 2H Tõrsteuerger. HL0002r

Additional Info: 1J4959812C 2H Tõrsteuerger. HR0002r

VCID: 4C9C78B41091017C

1 Fault Found:

00945 - Crash Sensor (G190)

35-00 --

LE: Am uitat sa mentionez ca dupa ce am sters eroarea, am facut iar vreo 2 scanari si nu mi-a mai aparut. :huh:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ....

dupa schimbarea senzorului G2 si al bujiilor ( toate 4 ) ... masina a inceput sa mearga in valuri , si turatiile sa stea undeva pe la 700, lucru confirmat si de VAG , oscilatie intre 680 si 720...

Am bagat vagul si am urmatoarele erori :

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 -- 35-10 - - - Intermittent

16689 - Cylinder 5 Misfire Detected P0305 -- 35-00 - -

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 -- Open or Short to B+ - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 -- Implausible Signal

00935 - Electric Window Motor: Rear Right (V27) 62-10 -- No or Incorrect Adjustment - Intermittent

1) Ma gandesc ca este bobina de inductie , a 4 din stanga in dreapta ( parca e 1-3 si 2-4 )

2) Stiu ca am doar 4 bobine / cilindrii etc... atunci ce este?

3) De abia l-am schimbat cu unul nou nout , poate nu face contact bine

4) Nu arde

5) Stiu de ea.

Please help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cylinder 5??? Care cylinder 5 ca ai doar 4. E vorba despre masina din semnatura nu? Cod motor BCB?

Pt prima eroare, schimba bobina de pe ultimul cilindru, cel de langa baterie, cu 2 sau 3 si vezi daca se muta eroarea. Daca se muta, e bobina.

Ce bujii ai pus?

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , este vorba de masina din semnatura... Daia va si intreb ... ca asa stiu si eu de 4 cylinder....

Am luat bujii BERU.

In afara de bosch , am inteles ca sunt cele mai ok ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios, intra cu vag-com pe measuring blocks in engine, pe canalul 016 parca, ar trebui sa ai counter-ul de misfire pt cilindrul 4 in campul2, iar campul 3 si 4 sunt pt cei care au 6 clindri. Iti apare ca iti numara misfire pe cilindrul 5?

Daca le stergi, iti apar din nou la fel?

Aveai problema cu misfire si inainte de schimbarea bujiilor?

Te intrebam de bujii ca poate nu sunt pt motorul tau. Ce model de la BERU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte nu aveam nici o problema in afara de temperatura ca nu era indicata ok , din cauza senzorului. Nu tu mers sacadat, nu tu martor de check engine ...

Referitor la model , o sa postez mai tarziu putin, ca nu le am la indemana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile referitoare la interfele clone/piratate sunt interzise prin regulament. Citeste regulile forumului inainte sa postezi!

Sunt acceptate doar dicutiile despre interfetele originale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare la masina unui prieten si mi-a dat la airbags erorile de mai jos:

Control Module Part Number: 6Q0 909 605 F

Component and/or Version: 02 AIRBAG VW6 0101 0004

Software Coding: 12338

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)

28-00 - Short to B+

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Cica masina a fost pocnita in lateral pasager, cand a cumparat-o era reparata. Pe fata nu are airbagurile sofer-pasager din ce am verificat eu. G180 si N199 unde sunt localizate? Nu trebuia sa dea eroare si la airbagurile fata sau are pus ceva rezistente in loc de airbaguri sa nu dea eroare?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problem solved.

Era bobina de inductie.

Multumesc tuturor pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rocky, ai sters erorile si au aparut din nou ?

Poate sint erorile vechi de la accident...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si mine cineva cu o explicatie pt erorile de mai jos :

Wednesday,27,April,2011,19:46:27:26365

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080625

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V09

Coding: 05123

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W236536 VWZ6Z0A3761029

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1A Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 01317

Part No: 1C1959801A

Component: 1A Tõrsteuer.FS KLO 0003

Part No: 1C1959802A

Component: 1A Tõrsteuer.BF KLO 0002

Part No: 1C0959811A

Component: 1A Tõrsteuer.HL KLO 0002

Part No: 1C0959812A

Component: 1A Tõrsteuer.HR KLO 0002

1 Fault Found:

00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl

Part No: 1J0 035 186 E

Component: Radio BNO 0005

Coding: 03401

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00856 - Radio Antenna

36-00 - Open Circuit

End ---------------------------------------------------------------------

La antena radio stiu ca e problema si oricum este cea mai slaba ca importanta, am renuntat la antena originala (de fapt s-a rupt si am fost nevoit s-o inlocuiesc cu alta)

MULTUMESC!!

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut probeleme cu modulul de confort.

De aici si intreruperea comunicarii dintr module.

Pentru ultima eroare fa adaptarea motor dreapta spate. (tii tras de buton 2-3 secunde dupa ce urca si coboara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai le sterg dar ma gandeam ca este ceva legat de computerul de bord. Mi-a murit display-ul de la computerul de bord, sau mai bine zis n-a murit dar toti pixelii sunt aprinsi si nu mai afiseaza nimic. Ma gandeam ca este o probleme legata de asta.

Chiar nu stiu de la ce sa fie problema si cum sa procedez pt remediera ei.

post-30100-0-05191800-1303935804_thumb.j

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pixelii sunt o alta problema .

Tin de IC - nu de Cent. Conv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ce diferenta exista intre interfetele asta si asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu prima interfata poti diagnostica doar masinile care au comunicarea pe Linie K (adica masinile fabricate pana prin 2004-2005). Cu a doua poti diagnostica toate masinile, si cele care au comunicarea pe Linie K si cele care au comunicarea pe CAN Bus (cele produse dupa 2005).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o interfata vag com cu soft in romana vreau sa dau o scanare totala la o skoda fabia 1,1.4mpi,atz.ca sa nu fac vreo prostie areau sa va intreb niste detalii poate pt voi banale...

1.conectarea interfetei se face cu motorul oprit?

2.atunci cand pronesc scanarea motorul trebuie sa fie in functiune?

3.se poate defecta ceva daca doar dau o scanare??

precizez ca nu mi se parind becurile de pe portiere la deschiderea acestora,relantiul variaza,cu toate ca,calapeta de accelratie a fost curatata.

Va multumesc pt ajutor.Cosmin

Modificat de forceturbo
Clona!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!