Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Revin cu o problema mai veche. Nu pot face auto-scan complet. :( Folosesc vag-com 311-2, insa atat cu baud-rate 0 cat si cu baud-rate 9600, nu-mi scaneaza decat adresele 01, 03, 17, 19, 46.

Cand schimb baud-rate nu exista absolut nici o diferenta, adica scaneaza tot adresele de mai sus. :blink:

Am incercat si manual. La fel, nu pot scana decat pe adresele 01, 03, 17, 19, 46. Imi scapa mie ceva ? Multumesc. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pai ai cam minimul necesar. Mai e airbagul dar 311 nu il scaneaza decat "la cerere"

Ce ai mai vrea sa testezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, as cam vrea sa scanez toate adresele disponile, cu exceptia airbag-urilor. Sau nu se poate cu interfata pe care o am eu (o clona) ? Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...inseamna ca astea sunt toate modulele pe care le ai: motor, abs, instrumente, CAN Gatway, confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o interfata originala, la motor AXP ai 01, 03, 15, 17, 19, 46.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Inseamna ca nu pot scana mai mult de atat, din pacate. Multumesc mult. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL

Part No: 3B0 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01

Coding: 05125

Shop #: WSC 10127

WVWZZZ3BZ2P123763 VWZ7Z0A4013126

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

49-00 - No Communications

Poate cineva sa interpreteze aceste erori?Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca am citti dar raspund la fel cu cel ce a intrebat acolo ,,nu am scaun cu reglaj electric "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Alexandru

Salut prieteni,

Sunt posesorul unui golf 4 motor 1.4 16v si dupa o perioada de vreo 2 luni cat am mers cu martorul "check engine" aprins m-am decis ca trebuie sa ii fac o diagnoza sa vedem ce iese.....in afara faptului ca am observat un consum mai ridicat....masina merge perfect.....dupa diagnoza a iesit urmatoarele erori:

Cod eroare: 17-24(nu mai stiu exact codul si in poza nu e descifrabil, lumina pica prost)

Incalzire sonda 1 Bank 1 Inainte CAT.

Intrerupere din circuit

Cod eroare:16523

Sonda Lambda 2 Bank 1

-Imbatranire sonda.

deci dupa poza pe care o atasez mai jos cam ce este de facut?? mentionez ca erorile au fost sterse si dupa vreo 5 km de mers martorul s.a aprins iar......mecanicul mi.a zis sa mai facem o diagnoza peste cateva zile si apoi stabilim exact ce facem.....am uitat sa il intreb daca este vreo problema daca continui sa merg cu ea asa....voi ce spuneti???

Multumesc anticipat ;)

post-82442-0-34550500-1301216161_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a reaparut eroarea dupa citiva km, iar masina are peste 70k cu sonda asta e timpul sa o schimbi.

Efecte : consum marit cu 15-20% si risti defectarea catalizatorului daca il mai ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp fratele meu a cumparat din germania un seat cordoba vario 1,9 tdi an fab 2000.saptamina trecuta i s-a aprins in bord indicatorul de la abs .A fost la un servis sa-i faca o diagnoza iar cei de acolo iau spus ca nu pot conecta nicio interfata ,au incercat vreo trei,dar fara nici un rezultat.Ce ma sfatuiti sa faca? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decupleaza ABS-ul si incearca o diagnoza. O defectiune la ABS poate sa faca interfata sa nu mai comunice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

vad ca degeaba astept un raspuns de la cineva pe postul meu anterior in care am vrut sa aflu cum imi dau seama daca interfata e arsa. Cand dau scanare apare o fereastra in care sta urmotoarele;

Interface status 3

Interface Not Ready!

Possible Reasons:

*Incorrect COM Port selected (ce Port am selectat in device manager

acelasi Port e selectat si in Options ex 3)

*Interface not pluged in. (dar este bagata)

*Ignition not turned on> (si contact e pus si becul interfetei e aprins)

* K -Line Stuck.

Am incercat si cu laptop si cu Computerul de masa sa fac scanarea si nu mai merge cu niciuna dintrodata. In februarie ultima oara cand am facut o scanare cu computerul de masa mergea fara vreo problema si mergea si cu laptop si dintrodata sa nu mearga cu niciuna, ASTA nu inteleg si sper ca Voi stiti mai multe. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incearca cu laptopul altuia, fresh install al softului aferent...

Daca nici asa, s-a " stricat defectu' " ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vezi sa nu ti'o blocheze vreun antivirus sau firewall.

O intrebare si din partea mea:Se gaseste undeva o lista unde este precizata valoarea fiecarui canal(ce se afiseaza pe canalul respectiv) si campurile aferente canalului?Mi'ar fi de ajutor deoarece spre rusinea mea am o interfata de provenienta "rromaneasca" si nu are acel help interactiv(library) pentru toate tipurile auto(l'am mai batut eu la cap pe Moog cu o intrebare de genu parca).Multumesc! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta pdf-ul de aici. L-am pus pe hotfile pentru ca aici nu imi da voie deoarece e prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!

Uitati ce intamplare bizara am patit. Am avut un drum mai lung de facut, de vreo 600 de kilometri fata de cele obisnuite. La inceput am simtit cateva pierderi scurte de putere (smucituri fine). Acestea au inceput sa se amplifice din ce in ce mai mult si sa fie din ce in ce mai dese, la final m-i s-a aprins in bord bujia incandescenta clipind, apoi ESP, apoi Engine workshop failed. Acum porneste dupa aproape 5 secunde de tinut la automat. Eroarea scanata spune ca este defect Speed sensor G28. Iata si eroarea:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 021 HB HW: 03G 906 021 HB

Component: R4 1,9L EDC G000SG 9970

Revision: --H05--- Serial number: VWZ7Z0F9002396

Coding: 0000071

Shop #: WSC 10184 599 68949

000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 7

Mileage: 87328 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 17:17:26

Freeze Frame:

RPM: 2436 /min

Speed: 113.0 km/h

Load: 55.3 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 00101000

Idle Stabilization: 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 erori pe o octavia 1, 2001, 1.9 TDI

Una din probleme consta in faptul ca nu mai bingane daca uit farurile aprinse si cobor din masina (cand deschid usa).

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\038-906-019-AXR.lbl

Număr VAG: 038 906 019 PB

Componenta comandată: 1,9l R4 EDC 0000SG 8180

Codare: 00002

Atelier: WSC 73430

TMBJS21U068872815 SKZ7Z0F3462707

1 cod a găsit

18009 - Releu clema 30 -J317- semnal implauzibil

P1601 - 35-00 - -

Gata de funcţie: 0 0 0 0 0

si

Adresa 46: Confort Eticheta: ROJ\1C0-959-799.lbl

Număr VAG: 1C0 959 799 A

Componenta comandată: DR Komfortgerát HLO 0004

Codare: 00067

Atelier: WSC 53635

Număr VAG: 1U4959801D

Componenta comandată: DR Tőrsteuer.FS KLO 0202

Număr VAG: 1U4959802D

Componenta comandată: DR Tőrsteuer.BF KLO 0202

1 cod a găsit

00928 - Unitate inchidere centrala-F220-sofer

27-10 - semnal implauzibil - intermitent

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati:

Referitor la problema mea, azi am demontat tot ce se putea pentru a avea acces la cablajul care duce la Ecu. Am masurat firele de la G28 pana in ecu si am constatat ca unul era intrerupt. Cauza intreruperii acestuia este ca fabricantul a pus fire de 0,35, prea subtiri si acestea se rup in timp datorita balansarilor motorului pe tampoane. Am cumparat din comert cabluri de 1 in trei fire si l-am postat pe langa cel oem, inlocuind pe cel intrerupt, celelalte le-am lasat in caz ca se mai intampla sa se ma intrerupa vreunul sa nu mai desfac atata.

:offtopic: Am scris aici pentru ca cei care au mai avut probleme cu G28 nu au postat si remedierea acestuia si totodata vreau sa multumesc lui AlBundy pentru sprijinul tehnic acordat. El si-a dat seama primul care este defectiunea la mine si asta prin telefon. Toata stima, multumesc! :icon_thumright:

Sa auzim de bine! ;)

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am rezolvat probelemele:

Prima,cea care nu imi mai arata cand este deschisa usa soferului s-a datorat unui fir intrerupt fix in masonul acela de cauciuc care face trecerea dintre caroserie si usa (la balamale). Mai sunt cateva fire crapate pe acolo, dar a inceput sa ploua si au ramas asa.

A doua problema a constat intr-un contact imperfect la un releu. Nu stiu exact la care, pt ca atunci cand am ajuns la ele le-am scos pe toate (vreo 7) dupa care le-am pus la loc. Sunt pozitionate sub plasticul de deasupra pedalelor (frana, acceleratie, ambreiaj), care e prins in 2 suruburi.

De asemenea, multumiri lui Al Bundy, mare om, mare caracter! :beerchug: :beerchug:

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare fratilor ajutati-ma si pe mine cu o problema i-mi tremura masina rau de tot la relanti in loc de 3 parca mergea in 2 in mers nu schita nimic pe vag mi-a dat Misfire Detected P0303 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Am luat urmatoarele masuti schimbat bobinele 3 cu 2 intre ele verificat cu vag daca sa mutat defectul pe 2 , surpriza nu ,schimbat buji rezultat nimic .Merg la un servis injectoare verificat injectoarele dinerenta de aproximativ 30% la debit ,curatat montat pornit motor surpriza merge perfect si dispare si eroarea .Acum dupa o saptamana se aprinde martorul in bord fac scanare si apare 3 Faults Found

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame

RPM: 2496 /min

Hex Value: 0x0058

Speed: 78.4 km/h

Temperature: 832.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am luat un passat b5 de curand, nu merg nici geamurile electrice (4), nici oglinzile, nici butonul de la capacul de la rezervor, nici inchiderea centralizata....banuiesc ca este o problema de soft, deoarece am intrat cu vag-comul pe masina si imi da eroarea asta :

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

nu ma pricep prea bine, nu aruncati cu pietre:)...mi-am dat si eu cu parerea, ca poate sa fie din soft. pareri, opinii, sfaturi? cineva? revenire la setari din fabrica? cu vag-comul? :) . orice sfat e binevenit. P.S. : cred ca maine ma apuc sa bag surubelnitza in ea :)), deja ma streseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee creata : verifica compresia la un service.

La altcineva s-a nimerit, avea compresia 7.5-8 pe pistonul buclucas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!