Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut, as vrea sa stiu cate ceva despre codurile urmatoare de eroare. in speciale cele de pe engine si CAN Gateway .Este o masina de care sunt interesat si ma intereseaza cum si cat de grave sunt problemele de mai jos.

Multumesc!

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Thursday,10,March,2011,18:24:04

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN Number: WVWZZZ1JZ2P046723

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 06A 906 032 HJ

Component: 1.8L R4/5VT 0002

Coding: 11500

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ1JZ2P046723 VWZ7Z0A4253079

13 Faults Found:

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

P1548 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded

P1555 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0019970

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Part No: 6Q0 909 605 F

Component: 02 AIRBAG VW6 0101 0004

Coding: 12338

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1D Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine:

Probleme turbo(presiune mare, N75,Diverter Valve)

Missfire pe toti cilindrii (posibil sa fie remediata odata ce ai auzit-o pornita si mergea rotund)

Relanti peste specificatii.

Comunicatia cu ABS intrerupta

CAN:

Nu comunica ABS

vad ca pe abs nu exista eroare , deci este posibil ca erorile de pe engine si can sa fie mai vechi.

sterge-le si vezi ce reapare ....

verifica furtune/tubulatura/turbo

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , asta mi se pare ciudat si mie motorul merge rotund si nu are fluctuati la turatie suna bine nu tacane nu se simpte ca tremura. Posibil sa fie dv-ul spart si care o sa il inlocuiesc. erorile le-am sters am dat o tura cu masina si dupa acea le-am copiat. Oricum mai multe o sa vb in aria de 1.8 t deoarece masina o sa o cumpar fiind la un pret foarte bun.

Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat din nou senzorul l-am miscat dar degeaba tot imi apare eroarea ,pe cealalta parta am gasit o mufa care nu stiu de unde e ,am atasat si o poza cu el ,

post-7411-0-31841300-1299930798_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . am facut si eu o scanare in urma cu vreo saptamana cu Vag-Com-ul si am descoperit urmatoarele erori :

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

26-10 - Output Open - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Ce-a de-a doua am rezolvat-o cu schimbarea termostatului si a sondei de temperatura (G62) -ul .

Prima am inteles ca tine ori valva aia (n75) ori de tubulatura. Vorbesc si eu din ce am mai citit pe forum pana acum . Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie , mai exact cum as putea remedia problema . Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As vrea sa va intreb cum se poate activa functia de inchidere automata usi la un golf4 din vagcom?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Probabil ai vrut sa spui "incuiere automata"...

Control module coding (> MY 2001)

Select 46 (Comfort System)

Coding -> Function 07

Central locking (2-power windows):

00256 - Selective unlocking

00257 - Unlocking of all doors

Central locking (2-power windows and memory):

00258 - Selective unlocking

00259 - Unlocking of all doors

Central locking (4-power windows):

04096 - Selective unlocking

04097 - Unlocking of all doors

Central locking (4-power windows and memory):

04098 - Selective unlocking

04099 - Unlocking of all doors

Control module coding (MY 2002 >)

Select 46 (Comfort System)

Coding -> Function 07

Central locking (2 doors / 2-power windows):

00064 - Selective unlocking

00065 - Unlocking of all doors

Central locking (4 doors / 2-power windows):

00066 - Selective unlocking

00067 - Unlocking of all doors

Central locking (4-power windows):

00258 - Selective unlocking

00259 - Unlocking of all doors

Control module adaptation (> MY 1998)

Select 35 (Comfort System w/o power windows)

or

Select 46 (Comfort System with power windows)

Adaptation -> Function 10

-> Channel 03 (Auto-Lock)

The doors will lock automatically when the vehicle reaches a speed of 15 km/h or 10 mph (0 = off/1 = on).

-> Channel 04 (Auto-Unlock)

The doors will unlock automatically when the key is removed from the ignition switch (0 = off/1 = on).

-> Channel 05 (Interior Monitoring)

Activation of interior monitoring system (0 = off/1 = on).

-> Channel 08 (Unlock Blink)

Blink when unlocking via remote control (0 = off/1 = on).

-> Channel 09 (Lock Blink)

Blink when locking via remote control (0 = off/1 = on).

-> Channel 10 (Country Setting)

Country setting for alarm horn.

1 - Rest of World (RoW)

2 - Germany

3 - Great Britain

Control module adaptation (MY 1999 >)

Select 35 (Comfort System w/o power windows)

or

Select 46 (Comfort System with power windows)

Adaptation -> Function 10

-> Channel 03 (Auto-Lock)

The doors will lock automatically when the vehicle reaches a speed of 15 km/h or 10 mph (0 = off/1 = on).

-> Channel 04 (Auto-Unlock)

The doors will unlock automatically when the key is removed from the ignition switch (0 = off/1 = on).

-> Channel 05 (Interior Monitoring)

Activation of interior monitoring system (0 = off/1 = on).

-> Channel 06 (Unlock Horn)

Horn beep when unlocking via remote control (0 = off/1 = on).

-> Channel 07 (Lock Horn)

Horn beep when locking via remote control (0 = off/1 = on).

-> Channel 08 (Unlock Blink)

Blink when unlocking via remote control (0 = off/1 = on).

-> Channel 09 (Lock Blink)

Blink when locking via remote control (0 = off/1 = on).

-> Channel 10 (Country Setting)

Country setting for alarm horn.

1 - Rest of World (RoW)

2 - Germany

3 - Great Britain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada:)

Masina mea are inchoidere doar din cheie(centralizata) in acest caz se poat activa treaba aceasta?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ai intrebat tu, DA, de poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri pentru Engine?

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Saturday,19,March,2011,18:35:31:13314

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 149350km/92801miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06A-906-018-AGU.lbl

Part No: 06A 906 018 CG

Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Coding: 04000

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1J0 907 379 Q

Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001

Coding: 13504

Shop #: WSC 00046

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 02 AIRBAG VW5 0004

Coding: 12338

Shop #: WSC 00046

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

Part No: 1J0 920 821 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28

Coding: 07142

Shop #: WSC 44598

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1630319

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1630319

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 4R Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 00046

Part No: 1J1959801C

Component: 4R Tõrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J1959802D

Component: 4R Tõrsteuerger. BF0002r

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End ---------------------------------------------------------------------

Simptome initiale: Nu pornea sau pornea si murea dupaia in 30 sec 1 minut.

Azi am incercat sa pornesc cu mufa la MAF scoasa. Porneste motorul perfect, nu moare, sta la relanti. Din nou cand am pus mufa sus si am pornit iara si la fel a murit.

E destul de scump un MAF Bosch nou si nu m-as ambala sa iau. Vineri mergea perfect masina si nu avea pe Engine nici o eroare, la ora 16 si la ora 22 PAC, nu a mai pornit. Se paote asa brusc ca se fi picat? Ce pot sa mai incerc sa fac?

Sa incerc cu un MAF to de pe un alt AGU sa vad cum se compornta. Daca tot la fel face sa vad conexiunile?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16487/P0103/000259 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too High

Possible Symptoms

Probably no serious malfunctions

Loss of power

Possible Causes

Wiring and/or connections (short circuit?)

Mass Air Flow (MAF) (G70) defective

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace Mass Air Flow (MAF) (G70)

Special Notes

In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea le-am gasit si eu pe Ross Tech. Mersi mult oricum. :)

LE: 2000 scire si la semnatura.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina? VEzi mai multe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai doua variante , conexiuni ori G70 defect . Daca spui ca masina merge bine cu mufa scoasa atunci as merge pe defectiune la G70 . Dupa cum scrie si pe site au o reputatie proasta , ai putea sa incerci o curatare desi se pare ca nu e usor de curatat . Ai verificat functionalitatea ? [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!azi dimineata masina din semnatura a pornit la a treia cheie fara sa ramana nimic aprins pe bord,a functionat foarte bine insa am gasit stocat cod 17428(nu pt. prima data,dovada ca problema persista)-stiu ca s-a mai discutat dar nu am inteles nimic din rezolvare si nici nu pot identifica F.P.control valve N276 siF.P.sensor G 247.Mentionez ca la 80%din porniri se aude pompa ca si un diesel dupa care tace.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G247 trebuie sa fie pe rampa de combustibil inainte de injectoare.Inainte de el trebuie sa fie si N276.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De curand am achizitionat si eu de pe Okazii o Interfata Vag. Pe ea scrie VAG106 Dual-K&CAN iar softul este VCDS 1062+. Recunosc ca ma cam depaseste engleza tehnica si m-am hotarit sa descarc varianta in romana, de pe www.diag.ro/products/vagcom.aspx .Problema este ca nu-mi merge varianta free de pe acest site. Stiti vreun alt site unde pot descarca o varianta in romana? Sau... ma poate ajuta cineva cu un soft in limba romana? Astept un mail la: g_florinel@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cite stiu functioneaza NUMAI cu softul cu care a fost livrata. Zi sarumina daca mai merge, parca se blocau daca incercai alta versiune.

Asa ca invata si "engleza" si "tehnica"...s-a inventat Goagal translate...

Traducerea nu prea te ajuta...e tradusa de un chinez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ninutzu, eu zic sa cumperi versiunea oficiala a VCDS, altfel nu prea avem ce sfaturi sa iti dam aici avand in vedere ca discutam despre produse PIRAT.

Atentie mare, astfel de discutii nu sunt agreate de catre REGULAMENTUL VWFORUM.

Orice continuare a discutiei de mai sus o voi considera ca pe o incalcare cu buna stiinta a regulamentului si o voi sanctiona ca atare!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat placutele de frana, atat pe fata (cu senzor) cat si pe spate. Dupa ce am mers vreo 10 Km mi s-a aprins in bord martorul ESP. :blink:

Am oprit, am pus contactul iar si nu a mai aparut. Am facut vreo 200 de Km (timp in care NU s-a mai aprins martorul ESP) si am facut o scanare cand am ajuns acasa. Mi-a aparut urmatoarea eroare:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 10753

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10 - - - Intermittent

Stiti cumva ce ar fi putut cauza aceasta eroare ? :huh: Multumesc. :(

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa te uiti pe ross tech ajungi aici.

Daca nu este switch-ul de la pedala de frana si nici la stopurile de frana nu e o pb e foarte posibil sa fie pompa de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm... M-ai cam pus pe ganduri. :blink:

N-am observat sa am probleme la switch-ul de la pedala de frana si nici la stopurile de frana. Nu raman aprinse, toate becurile merg etc...

Am sa mai fac maine un drum de vreo 100 de Km si am sa vad daca va mai aparea eroarea. Frana tine foarte bine deci nu inteleg care ar putea fi problema la pompa de frana. :vaidecapulmeu:

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista si un switch in pompa de servo care poate sa faca probleme.

Ii spun asa "Brake pressure solenoid valve, in brake servo".

Bun, inainte de toate sa te asiguri ca nu ai aer in sistemul de frana si ca totul este aerisit ca la carte.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Am facut azi ~ 125 de Km, am ajuns acasa, am facut test si eroarea nu a mai aparut. :)

@divinewind, despre ce aerisire vorbesti ? :huh: Nu s-au schimbat decat placutele de frana, atat pe fata cat si pe spate. N-am schimbat lichidul de frana sau altceva. Nu s-a facut nici o aerisire, nimic. Multumesc. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!