Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

din pacate nu il am,am notat doar codurile,daca cineva poate sa ma ajute in conditiile astea??are si o mica intrerupere la relanti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cauti alarmele aici si gata.

Si ce alarme au mai ramas dupa ce ai rezolvat cuzinetii?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu nici un cod din toate cele 5 ale mele nu exista in topicul pe care mi l-ai dat..oricum,multumes!a mai avut cineva probleme ca mine?

a disparut decat cea de pe cilindrul unu!dar de ce intreupe ma intereseaza pe mine si de ce sta chek-ul aprins,nu pot sa o inteleg,clapeta e curatata,egr la fel,sonda lambda nouafiltru aer la fel,ulei,consumabile recent,ma scoate din minti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai martorul sta aprins de la o multime de defecte. Daca alarmele nu sunt in lista o sa avem nevoie sa cautam dupa alarma deci avem nevoie de logul de la scanare.

Tu crezi ca noi suntem vrajitori? Care e aia de pe cilindrul 1? Trebuie sa ghicim?

17580 - Throttle Auctuation Potentiometer Sign.2 Signal too low

17850 - EGR Valve Position Sensor Signal too high

17808 - EGR Valve circuit- Electrical Malfunction.

Oricare din astea 3 iti pot genera trepidatii la relanti. Tu sa le stergi si sa ne spui apoi care a mai aparut.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sa iti explic,scuze daca am deranjat cu intrebarile,dar nu ma pricep,cand am pus-o pe tester,nene ala mi-a dat codurile alea notate pe o foita eroarea la cilindrul unu am inteles k e 17573.oricum,masina merge bine,are doar check aprins are o mica intrerupere la relanti si turometrul e putin sub 90.va puteti da seama dupa simptome?

am inteles,scuze,nu citisem tot ce ai scris!multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mai faci o diagnoza si ne pui tot logul. 4 erori ca sa ne dam cu parerea este prea mult.

Prima eroare se refera la clapeta de acceleratie iar cele doua la valva EGR. Incepe sa te uiti daca cablurile ce duc la mufele acestora sunt puse in regula. La fel si la egr. Apoi incerci o adaptare a lor cu interfata. Apoi mai scanezi si ne arati ce mai ai.

E pe aici o lista cu cine face diagnoza pe orase si ia legatura cu cienva din Ploiesti si mergi sa te ajute ptr ca o singura alarma poate sa duca la cateva defecte dar 4 alarme. Poate au aparut in urma reparatiei si vor dispare dupa stergerea lor sau poate a rupt mecanicu niste fire sau poate mufele corodate/montate prost etc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.LBL

Controller: 06A 906 019

Component: 1.6l R4/2V SIMOS HS2272

Coding: 04000

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-00 - Open or Short to Ground

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT

37-00 - Faulty

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-00 - Short to Ground

Vreo idee!?... sonda lambda doar ce am schimbat-o de cateva zile.

Conform schemei din AUTO-DATA, toate cele trei componente (Air Mass, Charcoal Filter Valve si Sonda Lambda) au aceeasi "sursa" de alimentare. Alimentarea lor, se face prin siguranta F43. In consecinta: vezi sa nu ai vreun scurt la una din cele trei componente sau, verifica siguranta in cauza (poate ca asta ar prima de verificat :) )

Care este siguranta F43 si cum as putea sa verific daca am scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..am si eu nevoie de o mica lamurire,am o interfata si vag 311.2 ,nu reusesc sa ma conectez la masina unui prieten la controlerul engine, am incercat sa schimb si la baude rate...0..apoi 9600 si asa mai departe,si nimic, masina e un golf IV din 98, si momentant sta d eo sapt ca nu porneste..ma gandeam ca putem vedea ce are..multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer si eu ajutor pe o problema mai nebulaloasa cel putin pt mine...

Engine/group 32 cimp 1 si 2.

Am gasit urmatoarele explicatii:

1.Low values indicate that the engine is running too rich and therefore the Lambda regulation is leaning the mixture.

2.High values indicate that the engine is running too lean and therefore the Lambda regulation enriches the mixture.

3.add = additive - The effects of the fault (e.g. unmetered air) will reduce as the engine speed increases. The injection period will be modified by a fixed amount for additive learnt values. This amount is not dependent upon the basic injection period.

4. mul = multiplicative - The effects of the fault (e.g. faulty injector) will increase as the engine speed increases. A multiplicative learnt value is a proportional change to the injection period. This change is dependent on the basic injection period.

Hai ca 1, 2 am inteles dar 3 si 4 am ramas in ceata.

Caz particular in cimpul 1 valoare -7%...e in toleranta de +-14% dar nu e optim...

Vesnic recunoscator celor care vor da cu "presupusul"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !

In urma scanarii cu Vag Com am urmatoarele erori :

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-00 - -

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus

P1180 - 35-10 - - - Intermittent

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Open Circuit

Rugamintea ar fi daca puteti sa imi spuneti ce defectiune este la sonda lambda si care dintre sonde este , si ce efect are asupra masinii ?

Precizez ca am Golf 4 1.6 16v 105 cai an fabricatie 2001 .

Eventual daca imi puteti spune si ceva variante de sonde si un pret estimativ .

Multumesc anticipat si va doresc cit mai putine probleme si erori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de SL 1 inainte de catalizator. Se intilneste uzual pe galeria de evacuare, parca ar fi a 5-a bujie cum zicea un mosneag...

Efectul este ca masina va consuma poate ceva mai mult cit motorul este rece...adica sonda e rece, si nu lucreaza la parametrii optimi.

Dupa cum zice si "balada" circuitul de incalzire e pirlit...sau varianta optimista contacte proaste...

Daca ai peste 100-120k pe bord pregateste bani de una...

Daca e cu 6 fire cum banui recomand Bosch, varianta dedicata ~4-450RON... mai este si varianta universala la 280-300...

Bafta domnu' ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez aici sa nu deschid alt topic am facut o diagnoza si am avut urmatoarele errori

Controller: 06A 906 033 CA

Component: SIMOS71 1.6l 2V 5755

Coding: 0000071

Shop #: WSC 01392

3 Faults Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

End -------------------------------------------------------

care cunoaste si ma poate ajuta sa posteze.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flow87 : G2/G62 senzor de temp de schimbat dupa ce verifici contactele (slabe sanse dar totusi)

Pregateste bani si de sonda lambda 1 daca dupa schimbarea senzorului mai apar celelalte 2 erori.

Pt. mai multe detalii vezi aici:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

Possible Symptoms

Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.

With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty

Engine Coolant Sensor (G62) faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Replace Engine Coolant Sensor (G62) Special Notes

In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.

Check if the correct Coolant Fan Control Module/Relay is installed (check part number using parts catalogue)!

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Nu demult a inceput sa apara o eroara(o sa o postez mai jos) si ori de cate ori am sters eroarea a tot aparut dupa o vreme 2-3 zile, era usor de observat ca mi se aprindea becul CHECK pe bord......va rog cine poate sa ma ajute cu un sfat sau cu un alt topic ce se refera la aceeasi problema i-as multumi ....

Had this one before on my sisters 1.4 (AXP) Golf. Seems to be common with 1.4 and 1.6 engines. Fault code you are probably getting is:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR)

Reduced Power Output/Engine running rough

Increased Emissions

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty

Possible Solutions

Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System

Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16785/P0401/001025"

Incearca o curatare de EGR. Vezi -> DIY - Curatare Valva EGR, motorizari 1.4, 1.6 benzina

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am o rabla de laptop ibm 600x,si nu se conecteaza cu interfata ,decit cind vrea el la masina.In schimb am luat de la un vecin un asus si merge fara probleme.Cu ibm,care e si vechi cei drept imi apare mereu mesajul ..port status ok interface not found.Intrebarea mea este....exista vreo posibilitate ca sal fac sa mearga m,ai bine/ma refer la ibm,sau sal arunc?Interfata merge ok pe asus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

in urma cu o saptamana masina a inceput sa piarda din putere in momentul accelerarisi am reusit sa ii fac o scanare, ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui mesaj de eroare? Multumesc anticipat.

Saturday,12,February,2011,11:59:46:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 G

Component and/or Version: ME7.5.10 4411

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

Additional Info: WVWZZZ1JZ2B118296 VWZ6Z0A3865597

VCID: 142CBE0E082199BC

2 Faults Found

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi bobina de pe cilindrul 1

Scriu mesajul de pe telefon, asa ca nu stiu daca ai bloc sau separat , nu iti vad masina din profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de tot, motor BCA 1,4 - 75 cai,am bobinele pe fiecare cilindru in parte.

Din care parte incepe numerotarea cilindrilor, cumva dinspre distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, primul cilindru este cel de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare multumita Turbocip, Al Bundy! :icon_thumright:

Ramane sa verific maine ipoteza cu mutarea acelei bobine pe cilindrul 2 si apoi iar scanat pentru a verifica daca eroarea se va muta pe acel cilindru, din cate am citit pe acest forum mai exista o metoda de verificare a unei bobine de inductie de acest fel verificand continuitatea intre pinul 1-4 respectiv 2-3 cu ajutorul unui aparat de masura, a mai folosit cineva aceasta metoda, cat de sigura este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca dupa ce schimbi bobinele si stergi erorile initiale , eroarea nu o sa ti-o arate instant; mergi un pic cu masina sau o tii pornita ...

Cand am zis "schimbi bobinele" m-am referit la rotirea lor.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!