Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

am stat de vorba cu un mecanic si mi-a spus atat timp cat masina nu da nici un semn de "boala" sa nu ma alarmez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde pot gasi o lista cu toate grupurile de la 1 la 255 fecare ce inseamna si care sunt parametrii normali in care trebuie sa se afle componenta verificata...

va multumesc

Modificat de forceturbo
Font prea mare!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in ELSA poate ai bafta. Gasesti dar nu la toate motoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat de vorba cu un mecanic si mi-a spus atat timp cat masina nu da nici un semn de "boala" sa nu ma alarmez.

S-ar putea semnul de boala sa-l dea in concediu, ceea ce nu-ti doresc...

La 32k si 2ani vechime, te "anunta" ca ar fi timpul de o schimbare...astepti sa nu mai porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare la un golf IV motor 1.4 benzina daca ma poate ajuta cineva cu interpretari mai precise :

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3547

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

Readiness: 1000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica EGR-ul sa nu fie blocat. Incearca o curatare a lui, apoi dupa curatare fa-i un basic settings:

"Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

Special Notes:

For ECU's using ME 7.5, the coolant temp needs to be between 10 and 50 °C.

In case the adaptation fails switch OFF the Ignition for 30 Seconds, then switch it ON and try again."

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok iar daca dupa ce l am curatat eroarea tot mai este ce trebuie sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il inlocuiesti cu un altul !

Vezi ca pretul nu este unul mic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"S-ar putea semnul de boala sa-l dea in concediu, ceea ce nu-ti doresc...

La 32k si 2ani vechime, te "anunta" ca ar fi timpul de o schimbare...astepti sa nu mai porneasca? "

Cred ca o sa astept niste semne ceva, pt ca mi se pare cam devreme sa incep inlocuirea pieselor...

@ Moog: sper sa nu ai dreptate :)

Modificat de oldhit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Fabia apar urmatoarele erori. Ce ar putea fi?

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 BL

Component: MARELLI 4LV 3699

Coding: 00031

Shop #: WSC 13765

TMBCC26Y023370461 SKZ7Z0A1084682

5 Faults Found:

17812 - EGR System: Basic Setting not Performed

P1404 - 35-00 - -

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 35-10 - - - Intermittent

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting

P1439 - 35-00 - -

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1110 0101

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 17562

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Modificat de fratedesange
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat de curand EGR-ul? Daca da, fa-i un basic setting:

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

Special Notes:

For ECU's using ME 7.5, the coolant temp needs to be between 10 and 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un passat 1.8t

Nu merge inchiderea centralizata si din scanare a iesit :

Address 46: Central Conv.

Controller: 1J0 959 799 N

Component: 3C Zentral-SG Komf. 0002

Coding: 04097

Shop #: WSC 05311

5 Faults Found:

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-00 - Implausible Signal

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

Deci din telecomanda sau din cheie nu se deschide nici-o usa.

Nici busonul rezervor nu se deschide.

Singurul lucru care functioaza (slava Domnului) este portbagajul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00955 - Key 1: Adaptation Limit Surpassed

Possible Symptoms

* Remote control not working.

Possible Causes

* Key not matched.

* Key operated more than 200 times while out of range.

Possible Solutions

* See vehicle specific page for synchronisation/adaptation procedures.

de la RossTech citire...adica incearca o readaptare a cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu m-am gandit la sincronizarea cheii.

Mai ales pt ca am 2 chei si la amandoua face la fel (adica nu face nimic).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, revenim

Pentru toti cei care aveti aceasta problema:

Eu am incercat alt calculator CCM si imi facea la fel deci era clar ca din el nu era.

Se pare ca este o problema destul de comuna din cauza unui defect de fabrica(asa il vad eu, nu e prea gandita treaba).

Manunchiul de fire care duce la CCM are (din fabrica) cateva imbinari.

Se pare ca umezeala care se regaseste acolo ( din diverse motive) duce la corodarea acestor imbinari.

In cazul meu , firele rosu/albastru. Sunt in nr de 5 si se imbina cu banda adeziva , si cele gri/albastrula fel si sunt 4.

Cele gri/albastru nus ce fac , cred ca au legatura cu lumina, dar cele rosu/albastru duc la actuatoare.

Spor la lucru.

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am facut si eu o diagnoza la masina,am facut niste teste la sonda lambda,am intrat pe acolo,nu stiu cu ce am gresit si acum imi apare pe engine urmatoarea eroare care nu merce stearsa *

o

17987/P1579/005497 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Throttle Body Alignment (TBA) not performed

Possible Solutions

* Perform Throttle Body Alignment (TBA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA adaptarea clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rica42

engine 01; adaptation 10; canalul 00; salvat valoarea 00; canalul 060 salvat "setarile initiale"

060-acceleratie electronica

098-acceleratie pe cablu

Turn the key on but do not start the car.

* [select]

* [01 - Engine]

* [Measuring Blocks - 08]

Enter Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines)

* [Go!]

* [switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

* Click the [switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit pina la urma dar nu stiu daca lam facut corect deci in basiic setting la val060 am patru casute,in prima scria ,Daty cide4,5% in a doua 85,2% in a treia Count8 si in a patra ADP OK am sters eroarea a mers stearsa am mers vreo 20 km si nu a mai aparut.Am salvat si val 00 in adaptation 10.Va multumesc si tie pronet si lui Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt incepator in problema asta . Am achizitionat de curand o interfata Vag K+can 1,4 dar din pacate nu reusesc sa ma conectez cu ea la masina (Passat B5,5 2001).

V-ai fi reunoscator daca ma ajutati si pe mine cu problema asta. Am incercat si cu programul cu care a venit interfata si cu toate variantele de vcds pe care le-am gasit dar fara succes.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde pot gasi o lista cu toate grupurile de la 1 la 255 fecare ce inseamna si care sunt parametrii normali in care trebuie sa se afle componenta verificata...

va multumesc

Salut

Incearca aici:

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_golf4_1j

eu am gasit ceva interesant. Vezi ca sunt documente si in engleza.

@Adrian81

Vezi ca vag k+can e sensibil la antivirus. Dezactiveaza antivirusul si porneste softul.

Softul nu porneste daca interfata nu e conectata la USB.

Pentru Passat B5.5 trebuie sa selectezi "K Line".

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un antivirus instalat .

Am instalat special xp-ul pentru interfata si e curat fara antivirus fara nimic.

Aveam cei e drept firewall din windows pornit maine incerc si cu el oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca scrie ADP OK, si s-a sters eroarea atunci totul e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!La un passat de 1,6 cod motor ana,unde este senzor g40? si cum pot sa-l verific?Multam frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!