Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

Asta nu mai stiu. A curatat EGR, as ters erorile si duap 25 km au aparut iar in bord si am scanat cu erorile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti ma poate ajuta si pe mine cineva cu un raspuns la aceasta eroare

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00007

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

cand pun frana si incet parca imi intra ABS-ul asa simt pedala nu mereu si nici nu e ud sau gheata pe jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu mai stiu. A curatat EGR, as ters erorile si duap 25 km au aparut iar in bord si am scanat cu erorile de mai sus.

Deci sa inteleg ca omul a fost in alta parte, a sters erorile, curatat EGR-ul, iar CHECK aprins si dupa aia a venit la tine...

Poate a ramas pe deschis sau pe aproape...consumul mare poate fi generat de "aer" fals in cantitate mare...chiar si sub forma de gaze de prin EGR...

Verifica ce a facut omul pe acolo...poate nu a montat bine, nu a strins furtunele bine, conducta din spate...eventual desfacut si holbat p inauntru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corsar,in primul rand verifica firele de la senzorii rotilor.

Possible Causes

* Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module faulty

* Fault(s) stored in ABS Control Module

Possible Solutions

* Check Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

Poate te ajuta. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu verificarea firelor a mufelor am inteles o sa iau un sprai de contacte si am sa dau pe mufe ce nam inteles este :

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

cum se masoara ? cu vag com si daca da unde intru sa vad

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am scanat si eu masina (pentru prima oara) si am dat peste urmatoarele erori.Atasez fisierul tip txt. Cel mai mult ma ingrijoreaza eroarea de la fuel pump si cea de la airbaguri.Imi puteti da ceva sfaturi? Multumesc

Log-WVWZZZ3BZ2E209742-173600km-107870mi.txt

Modificat de LAURENTIU UTIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e in regula caci porneste bine.Doar daca las masina vreo 2 zile nepornita atunci tre sa dau la cheie vreo 3-4 sec.(doar iarna)Eu m-am gandit ca eroarea aia cu fuel pump e sa nu fie dezmortirea ei.De aceea dupa 2 zile sa fiu nevoit sa dau la cheie pana ajunge motorina unde trebuie. Gresesc?

Acum am vazut ca am postat la aria cu motoare pe benzina. Rog un moderator sa mute la aria tdi.Multumesc

Modificat de LAURENTIU UTIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifici si masa si bornele sa nu fie corodate.

Stergi erorile si apar iar dupa cat timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bornele sunt curate,necorodate. Erorile astea nu stiu de unde sa le sterg( adica sa le iau rand pe rand)eu am dat "output test".Aveam una pe engine si aia am sters-o.Nu a mai aparut. Probabil trebuie sa iau fiecare sectiune in parte,sa vad daca are erori stocate si sa le sterg rand pe rand. Azi a fost prima oara cand am folosit vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci o autoscanare la toate modulele si stergi de acolo toate alarmele. Apoi dupa cateva zile mai scanezi iar.

Ai aici autoscanarea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi mi-am cumparat si eu o interfata vag-com evident chinezism pe USB, si am primit un CD langa ea dar softul este in poloneza, dar nu asta e problema. Problema mea este ca pe USB nu o vede deloc doar pe unu din seriale, am incercat mai multe versiuni de vagcom si nu am reusit cu niciuna. Pana la urma am reusit sa vad si eu coduri de eroare ce aveam, dar nu pot modifica nimic, am incercat sa imi modific limba de afisare, si imi da eroare, zice ca nu folosesc o versiune activata. Ma poate ajuta cineva cu un link, sau o versiune de soft care sa imi mearga fara probleme si de preferabil sa o vada pe USB.....sau indiferent, doar sa mearga sa pot modifica si eu limba si altele....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit sa zicem ca am mai avansat. Am instalat Vag Com 311, l-am "activat" si isi face treaba, doar ca are putine obtiuni....am folosit acum doua luni o alta interfata care era destul de noua, si cu alta versiune de vag com si erau mult mai multe obtiuni prin meniuri....stie careva daca pot pune o versiune mai noua si sa imi si mearga????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masima ta si untima versiune o sa aiba tot atatea functiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe masina mea am pus o alta interfata, si aveam mai multe optiuni , puteam verifica si ceasurile din bord, afisajele, etc, in schimb cu asta care o am.....ciuciu....foarte putine lucruri pot vedea. CD-ul care l-am primit impreuna cu interfata contine un vag com in poloneza, si il cheama vag com 812 .....va spune ceva lucru asta???? Si pe interfata mai scrie si OBD II

Modificat de Marius Suciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit cred ca am executat interfata....:(. Am instalat o versiune mai noua de vag-com, si la un moment dat m-a intrebat ceva in legatura cu USB-ul, dar nu am fost atent, am citit fugitiv, si ceva ca "Fix the problem?" , am dat un Yes...a continuat instalarea, a scris ca sa scot interfata de pe USB si sa o introduc inapoi si mi-a aparut ca found new hardware, a vazut ceva Ross-Tech HEX-USB , a instalat-o cu succes, apoi din program cand dadeam un test la Portul USB imi dadea Port Status: OK. Interface: Found. Type: Ross-Tech HEX-USB, si Status: Not plugged into car! . La prima vedere parea ok, am mers la masina si cand bag mufa si pun contactul....nu mai vede interfata, imi zice Interface: Not found! . Are careva vreo idee? vreo sugestie? cu interfata scoasa din masina imi zice ca nu e conectata la masina, si cand o conectez la masina imi zice ca nu mai vede interfata.

Am atasat doua printscreen-uri ca sa fie mai clar....

post-82821-0-53047500-1295193506_thumb.j Interfata NEconectata

post-82821-0-39588800-1295193497_thumb.j Interfata Conectata si contactul pus

Modificat de Marius Suciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura mi-a aparut misfire pe cilindrul 2. Habar nu aveam de aceasta eroare pana cand nu au scanat-o cei de la service (masina are 2ani si merge normal). E vreun risc daca nu bag in seama eroarea?

Cei de la reprezentanta au sters eroarea, pe moment am scapat de ea, dar dupa o saptamana a reaparut.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujie sau fisa.

De cind nu ai mai schimbat astea? Timp si km...??? 20-30k vorbeste lumea...se poate si mai putin daca, calitatea e slaba.

La mine a fost de la fise dupa ~20k...tot misfire pe cilindru...la motor asemanator...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa te lase cand iti este lumea mai draga .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 32 000 km si 2ani. cumparata de noua.

acum nu stiu ce sa fac..

fisele se pot cumpara doar la set?

Modificat de oldhit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

La o Octavia 2 RS apar urmatoarele erori:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

008 - Implaussible Signal Intermitent

01164 - ESP Operation

008 - Implaussible Signal Intermitent

01309 - Power Steering Control Module (J500)

008 - Implaussible Signal

Ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 32 000 km si 2ani. cumparata de noua.

acum nu stiu ce sa fac..

fisele se pot cumpara doar la set?

Am vazut si separat dar depinde banui si de motorizare.

Intra pe Bosch si cauta ce au ei...cu titlu informativ...

Eventual pe UNIXAUTO, autokarma...

Recomand sa le schimbi pe toate...o sa pice si celelalte pe rind...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!