Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut,si la multi ani.Imi poate explica si mie cineva pina la urma cum se face o diagnoza corecta? se da drumul la laptop,se conecteaza interfata la laptop si masina,si apoi se pune contactu?Sau se pune intii contactu apoi se conecteaza interfata la mufa masinii si la laptop?Am un vag com 908,clona bineinteles,si cind lam cumparat odata cu cd cu programul de instalare,am primit si niste instructiuni de folosire,in care scria ca intii se pune contactu si dupa aia se conecteaza interfata.Aici pe forum cineva mia spus ca se face tocmai invers...asa ca sint cam in ceata si nu mai inteleg nimic

0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea si la multi ani pe 2011!

Am un prieten cu un un A4 B6 AFV din 2004.

Postez scanarea facuta:

Sunday,02,January,2011,13:29:34:26365

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080730

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC G000AG 4910

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E34A091358 AUZ6Z0C0267788

4 Faults Found:

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl

Part No SW: 8E0 910 155 C HW: 01J 927 156 HH

Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3120

Revision: 00000004 Serial number: 00000000448328

Coding: 0000001

Shop #: WSC 63351 000 00000

3 Faults Found:

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 96 /min

RPM: 0 /min

RPM: 0 /min

(no units): 1.0

Torque: -32.0 Nm

Temperature: 28.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge tot si revino cu erorile din nou .

pentru bord - vezi pinii in prima faza (contact imperfect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati...

Am curatat pinii de la instrument cluster si nu mai sunt probleme.

Multumesc lui TURBOCIP pentru sfaturi.

Am pornit-o si am dat o tura apoi in timp ce vag-ul scana am turat-o putin in pozitia P. La un momentdat am simtit o mucitura si trecand in pozitia D am observat ca nu mai vrea sa plece.

Masina are o eroare mai veche de care nu stie mai nimeni nimic, si anume:

Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl

Part No SW: 8E0 910 155 C HW: 01J 927 156 HH

Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3120

Revision: 00000004 Serial number: 00000000448328

Coding: 0000001

Shop #: WSC 63351 000 00000

1 Fault Found:

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 864 /min

RPM: 0 /min

RPM: 0 /min

(no units): 2.0

Torque: -8.0 Nm

Temperature: 30.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cod eroare 17480,probleme cu sonda lambda,de circuit,trebuie verificate mufele conexiunile.Intrebarea mea este ;Scap fara sa inlocuiesc sonda,daca o dau jos si o curat?Este vb de sonda de dupa catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi poate spune si mie cineva care este procedura de verificare cu VAG COM a sondelor lambda ?Ce trebuie facut pentru a vedea daca sint ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine, grup 34, 36, 43, 46 basic settings cu frina apasata pt activare a testului.

200 grade minim pt primele 3 si 400 pt ultimul.

Ea se tureaza cind apesi frina la 1400, dar daca vezi ca nu ridica temp la ultimul temp, iesi din basic o turezi sa treaca de 400 si dupa aia basic si frina apasata.

Bafta...

Testele nu reprezinta siguranta 100% ca ele sint beton.

Ca nus' varza da ...e ok...daca sint imbatrinite ies testele bine dar pot da erori de genul 16514, 16555 etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma unui test cu vag som ul mi au aparut urmat erori:

19490 - Intake Air Temperature Sensor 2 (G299): Signal too Large

P3034 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error

P0601 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16575 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal

P0191 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

cel mai mult ma ingrijoreaza 16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error ca nu se sterge...ma ajuta si pe mine cineva sa mi spuna cate ceva de aceste erori?masina e un golf 5 1.6 fsi...si recent i am schimbat un piston...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai sters erorile si au aparut iar sau sunt stocate de ceva timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ce am gasit eu.

16985/P0601/001537 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error

Possible Symptoms

MIL illuminated

Possible Causes

Engine Control Unit (ECU) defective

Flash ROM (used in aftermarket "chips") defective

Possible Solutions

Replace ECU

Contact aftermarket chiptuner for repair of their chip

17748/P1340/004928 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Possible Causes

Timing Belt/Chain incorrectly installed

Timing Chain probably lengthened

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check Timing Belt/Chain installation

Use Measuring Value Blocks (MVB) to Check Timing Chain

Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40)

Check/Replace Engine Speed Sensor (G28)

16575/P0191/000401 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

High/Low Fuel Pressure implausible

Low Fuel Level or Fuel Tank empty

Wiring and/or Connector(s) from/to Fuel Pressure Sensor (G247) faulty

Fuel Pressure Sensor (G247) faulty

Possible Solutions

Check Fuel Tank Level

Check Fuel Pressure

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Fuel Pressure Sensor (G247)

Check/Replace Fuel Pressure Sensor (G247)

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa stergere imi mai raman doar astea 2:

16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

16985 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error

eroare asta o am de mai mult timp...de prin aprilie

stiti cumva pe unde se afla pozitionat senzorul de viteza si cel de la benzina?

pentru axa cu came am dat comanda in germania pt o piesa care este uzata.ar trebui sa mi ajunga undeva pe 12..si dupa sa vad daca se mai schimba ceva.

@didus

am inteles ca intr o comuna de pe langa iasi sunt niste mesteri care se ocupa numai de vw...stii ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Vezi daca distributia este bine pusa la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat prin topic-uri dar nu am gasit un manual de utilizare a vag com-ului 908 in limba romana. Nu il are nimeni sa mi-l trimita si mie? In limba engleza il am dar ar fi mai util in romana. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca este si in romana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia e bn pusa la punct...am verificat o de 3 ori si e bn pusa...si totusi eroarea persista...referitor la 16985 trebuie sa schimb calculatorul motor.am fost la o reprezentanta vw si solutia pe care au dat o ei este inlocuirea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

O problema la un golf 4. S-a aprins Check Engine in bord. S-a curatat EGR. Dupa 25 km s-a aprins iar cu erorile:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3547

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

4 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

P1152 - 35-00 - -

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0001

Am sters erorile, am facut o plimbare si a aparut :

ddress 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3547

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

Consumul in bord e ciudat tare: 30-50 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N'o fi implicat si MAF'u in treaba asta?Se simte putere mai scazuta?Sau n18?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Masian trage normal. Are vlaga. Doar ca se simt niste mirosuri ciudate...de gaze nearse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inainte de curatare EGR ce erori aveai? Ca ziceai ca era aprins CHECK-ul.

Tot legat de EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!