Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Nu prajesti nimic. Si este chiar mai recomandata versiunea 3xx decat 4xx. O poti folosi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire. Mi s-a aprins martorul de placute si am vrut sa-l sterg. Am cautat cu Vag-Com 311.2 si cu 409, dar n-am gasit nicaieri vreo optiune. :huh:

Se poate sterge de undeva ? Sau dispare doar dupa ce schimb placutele ? Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Martorul de placuta??? Sa-l stergi ? :D

Eventual eroarea :P pe care o stergi dupa ce remediezi defectul sau inlocuiesti placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Razvan, m-am exprimat gresit. :rolleyes: Despre eroarea de placute era vorba. Oricum, multumesc de raspuns. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Nu merge cu Vag-ul. Trebuie facuta o resoftare - modificarea unor parametrii din harta ECU. Vorbeste cu voinea, si te rezolva imediat.

Merge si cu VCDS< nu e nevoie de resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna!Ma poate lamuri si pe mine(am mai gasit undeva mai demult dar nu si acum cand am nevoie=legea lui murphy),cu codarile de genul "xxx000??".Anume,ce inseamna,cum se modifica,cu ce se inlocuiesc?Macar link.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19498 cod eroare heater regulation implausibile signal,ce o mai fi insemnind?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal imi spune si mie cineva unde se afla piesa asta???

Control Module Part Number: 036 906 014 AB

Component and/or Version: MARELLI 4AV 2445

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

26-10 -- Output Open - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie.

sa iti faci o idee, seamana cu :

post-164-0-26482600-1292612729_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am unele nelamuriri in legatura cu un vag com 908,adica dupa ce am facut azi o diagnoza,in modul engine,cutoate ca aveam martorul aprins chek engine deoarece am probleme cu sonda lambda,deci in modul engine numi mai aparea eroarea cu sonda ci imi aparea mesajul...or dtc not suported by controller or a comunication error ocured,no fault code found,iar la adres 46 imi apare mesajul ,,note excesive comm erors,vreau sa stiu de ce au aparut aceste mesaje si ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. știe cineva de ce nu mă lasă să mă conectez pe ENGINE la audi A4 din 95/97 - 1.6 benzină? menționez că folosesc interfață originală Ross Tech - VCDS 10.6.3. sau este o altă procedură pentru a scana erorile la aceste motoare?

mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La testare totul e ok? Modifica baud rate pana te poti conecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zice pe site-ul de la ross-tech ca in campul "start baud" nu pot modifica nimic cu interfata actuala. deci cum bag eu valoarea 9600 acolo?

Modificat de vw11wst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o intrebare aici. Din ce se spune acolo la usb nu poti alege ce baud vrei doar la serial.

"Many generic USB<->Serial converters are unable to handle the baud rate and timing requirements that are demanded by some control modules using the VAG protocols. If you wish to use a USB<->Serial converter, we recommend that you get one with an FT232B or FT232R chipset. It is essential to configure the virtual COM port that it creates to be in the range of COM1 to COM4, and to set the Latency timer to 2. See this screen-shot as a guide to configuring these devices. Please understand, this is a recommendation only; if you purchase your own USB<->Serial converter, please do not expect us to support it.

For registered users with HEX-COM or HEX-COM+CAN interfaces, we can supply a modified FT232B based which is compatible with the "Direct" drivers provided with VCDS version 10.6 and newer, and is fully supported by us. Once "married" to your interface, these converters provide the exact same functionality as our HEX-USB or HEX-USB+CAN interfaces. However, this "marriage" requires a revised license to be loaded in the interface, so the initial installation is not just plug-an-play. This makes us reluctant to put them in our web-store. If you are registered user with a HEX-COM or HEX-COM+CAN interface and no longer have a PC with a serial port, please contact or Sales Department."

La serial mergi in device manager la ports si modifici la bits per second.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile despre Vag-Com au fost mutate in

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.LBL

Controller: 06A 906 019

Component: 1.6l R4/2V SIMOS HS2272

Coding: 04000

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-00 - Open or Short to Ground

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT

37-00 - Faulty

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-00 - Short to Ground

Vreo idee!?... sonda lambda doar ce am schimbat-o de cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mulţumesc pentru sprijinul acordat. ar trebui deci să mai cumpăr ceva adaptor de le ei şi să actualizez ceva la licenţa din interfaţa pe care o posed acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sonda ai schimbat-o ?

CA in eroare apare aia de dupa CAT.

LEgat de celelalte: ai scos mufele de la debitmetru cu contactul pus ? masina merge normal? Electrovalva de la canistra de recuperare vapori se aude cum tzacane in timpul functionarii motorului ?

Sterge erorile si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.LBL

Controller: 06A 906 019

Component: 1.6l R4/2V SIMOS HS2272

Coding: 04000

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-00 - Open or Short to Ground

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT

37-00 - Faulty

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-00 - Short to Ground

Vreo idee!?... sonda lambda doar ce am schimbat-o de cateva zile.

Conform schemei din AUTO-DATA, toate cele trei componente (Air Mass, Charcoal Filter Valve si Sonda Lambda) au aceeasi "sursa" de alimentare. Alimentarea lor, se face prin siguranta F43. In consecinta: vezi sa nu ai vreun scurt la una din cele trei componente sau, verifica siguranta in cauza (poate ca asta ar prima de verificat :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!