Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Deoarece nu pot sa iti dau PM iti scriu aici:

"Vezi ca gasise AlBundy la un Golf 5 aceste doua erori din cate imi amintesc dupa ce a rezolvat cu alternatorul , climatronicul a revenit si el la normal.Da-i un telefon si discuta cu el "

Verifica si sigurantele !

In blocuri de masura - cat iti arata ca incarca alternatorul ?

In legatura cu G65 - ori senzor , ori fire ori siguranta.

(SD8 5A G65 - High-pressure sender -FUSES ON FUSE HOLDER D LEFT SIDE)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!Am citit ca gasise Al Bundy o legatura intre aceste 2 erori.Ii voi da un PM.

Incarcarea la alternator , cu motorul in functiune si climatronicul "pornit" era in jur de 13.9 - 14.1 variind intre aceste valori.O sa verific si sigurantele!

Voi reveni cu noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Incerc si io de cateva zile sa ma conectez cu vag-com-u la calculatoru' unui Seat Arosa cu motor de 1 l si nu reusesc.Am schimbat baud rate de la 9600 la 4800,pina la 1200 si 0...si nimic!Care ar fi problema???Vag-com e 3.11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema

azi dimineata am trecut printr-o balta si dupa vreo 300 de metri s-a aprins EPC-ul, motorul osciland in turatii intre relanti si undeva la 1500rpm, fara nici un control la acceleratie. m-am tarait pana la firma unde am pus laptopul pe ea.

asta e logul

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03E 906 033 P

Component and/or Version: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5328

Software Coding: 00061

Work Shop Code: WSC 10155

Additional Info: VSSZZZ6LZ4R072964 SEZ7Z0C2188735

5 Faults Found:

16785 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0401 - 35-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

16955 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0571 - 35-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

17950 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P1542 - 35-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

17579 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P1171 - 35-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

16490 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0106 - 35-10 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

Readiness: 0000 0000

scanarea a mers fara probleme, s-au putut sterge erorile, si nu mai apar.

aceiasi problema o am de fiecare data cand trec printr-o balta mai maricica.

de unde ar putea fi problema?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

As dori si eu o parere la problema urmatoare; masina 1.2 TSI Octavia 2 FL

Dimineata la pornire am observat o usoara ezitare, urca si coboara in ture, trepidatii, scadere intensitate lumini. Am fost astazi cu ea in service(Pantelimon), am semnalat problema si s-a incercat o rezolvare. La scanare nu s-a gasit nici "oroare" stocata, dar la o verificare a parametrilor au observat la Cylinder Misfire contorizari aleatorii pe toti cilindrii.Initial problema s-a observat pe cilindrul 3, s-au intercalat "fise", bujii, schimbat bobina,s-a facut test de compresie( e ok), reglare clapeta, au crezut la un moment dat ca e vorba de injector, si totusi problema persista. Am facut un test in mers pentru verificare sonde( si astea par ok),contorizari pe Cylinder Misfire nu au aparut decat in decelerare.

Pot reprezenta aceste valori o problema la relanti din moment ce nu se stocheaza nici o eroare, ma refer aici la faptul ca ar putea fi datorate de exemplu de benzina de proasta calitate si calculatorul detecteaza problema, dar numarul mai mic de aparitii il determina sa nu stocheze eroare? Care ar putea fi eventualele cauzele, rezolvari?

Benzina: OMV Carrera 100

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mrx:

16785/P0401/001025 - aici

16955/P0571/001393 - aici

16490/P0106/000262 - aici

17579/P1171/004465 - aici

17950/P1542/005442 - aici

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema

azi dimineata am trecut printr-o balta si dupa vreo 300 de metri s-a aprins EPC-ul, motorul osciland in turatii intre relanti si undeva la 1500rpm, fara nici un control la acceleratie. m-am tarait pana la firma unde am pus laptopul pe ea.

asta e logul

de unde ar putea fi problema?

multumesc

intra apa la pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva sfaturi referitor la erorile aparute dupa scanarea cu vag com .

vedeti logul de mai jos:

Sunday,28,November,2010,19:08:15:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Mileage: 181310km/112660miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 BH

Component: MARELLI 4MV 5165

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 1.0.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

Address 56: Radio Labels:

Note: Excessive Comm Errors

End ---------------------------------------------------------------------

Va multumesc!!!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

De prima eroare am scapat prin inlocuirea primei sonde lambda, acea de la motor. Faza e ca eu nu am avut cea de-a doua eroare, unde, parerea mea este ca ai un contact imperfect la mufa, sau chiar sonda e defecta. Cel mai bine ar fi sa faci rost de o sonda lambda de la altcineva sa vezi daca intr-adevar ea este sau poate sonda ta e buna si ai un contact imperfect. In caz ca incerci cu alta sonda, sa nu uiti sa stergi eroarea, eu numai cu testerul am reusit, nu a mers cu borna de la baterie scoasa (cam 30 min). Succes in rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta si pe mine sa-mi zica ce inseamna erorile astea?...sunt pentru un passat 1.8 t 2004...multumesc anticipat

Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl

Part No: 4B0 906 018 DH

Component: 1.8L R4/5VT G 0004

Coding: 11501

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ4E128956 VWZ7Z0C8149836

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Part No: 3B0 920 849

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04

Coding: 21115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ4E128956 VWZ7Z0C8149836

3 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 85 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18062-asa cum spune -te trimite sa verifici erorile stocate in Instrument cluster17)

01039-senzorul de temperatura al lichidului de racire-situat pe chiulasa este format din 2 senzori(in acelasi corp-mufa cu 4 pini) si anume G62 -care trimite informatii la ECU si G2- care trimite informatii la Instrument Cluster. G2 are probleme-nu face contact cum trebuie sau e dus. Verifica mufa de la G62/G2 sa faca bine contact,eventual da-i cu un spray de contacte pentru curatare, sterge erorile si daca mai apare schimba senzorul.

00562-asa cum spune la descriere este senzorul de nivel/temperatura ulei(G266)-situat pe/sub baia de ulei.Aceasi problema ca mai sus. Verifica contactele, da cu un spray de contacte, sterge eroarea si daca mai apare schimba senzorul.

01176-este legat de imobilizatorul electronic-verifica contactele

00930-modulul de la inchiderea centralizata de la usa stanga spate -probabil tot contacte imperfecte.

Prima data stergi toate erorile si vezi care reapare. Curata contactele si in ultima instanta schimbi senzorii(dupa verificarea lor) :icon_thumright:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clonele (cum este cazul si pentru cablul tau) nu functioneaza decat cu soft-ul care ti-a fost livrat cu ele. Daca incerci sa folosesti alt soft le prajesti.

Iti trebuie un cablu care foloseste VagCom sau VCDS (nu versiunea LITE).

Pentru masina ta ai nevoie de un cablu KKL cu un VagCom versiunea 3. Este pana in 100 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea,azi cind sa pornesc masina nu a mai vrut,sa porneasca pina la urma a pornit cu greu am mers cu ea vreo 3km si gata pierdere de putere se opreste motorul....am mers cu ea pe rosu de 3 zile,am zis ca am ramas fara benzina,am bagat 5l de benzina,am dat la cheie nimic,scria jos marwe STOP,si clipea martoru de ulei...am verificat uleiu,este nivelu bun abia lam schimbat,am zis ca am ramas fara batwerie si am incercat sa iau curent de la cineva degeaba tot nu a pornit.....am tractato pina acasa si am facut o diagnoza,unde am gasit urmtoarele erori...17428,fuel presure,regulation control range exceeded p1020-3500,apoi01330 control module for control convenience [j393] 53-00 suply voltaje too low,01359 internal control locking switch passenger side [e198] implausible signal,leam sters si am incercat sa pornesc nimic,dau la cheie si nimic nu se aude nimic,va rog poate ma puteti lumina ce o fi cu aceste erori si ce inseamna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17428

01359

01330 - verifica sigurantele

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rica_42 ... discutia continua AICI

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in urma scanarii cu vag-com, imi ramane pe "09-Central Electric malfunction 0010", aveti

idee ce semnifica? La scanarea separata a modulului nu-mi da nici o eroare..

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl

Part No SW: 1K0 937 049 M HW: 1K0 937 049 M*

Component: Bordnetz-SG H34 0803

Revision: 00H34000 Serial number: 00000001368148

Coding: 008D0F0600041800191400001400000000087B075C

Shop #: WSC 00000 000 00000

Part No: 1K1 955 119 B

Component: Wischer VW350 012 0401

Coding: 00065493

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

E singura "defectiune" pe care mi-o arata vag-comul, in rest nici o eroare, as vrea sa scap si de aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi zice si mie cineva daca "Tester interfata diagnoza auto VW AUDI ,Vag COM VCDS 908" functioneaza pe un VW Touran din 2005, 2.0tdi 140cp, motor BKD? Si daca da, pot modifica una alta (vreau sa rezolv problema pornirii greoaie la cald). Daca nu merge, imi puteti recomanda o interfata care sa mearga ca lumea si sa nu fie f scumpa. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei tu, "vreau sa rezolv problema pornirii greoaie la cald", nu cred ca o rezolvi cu VCDS/Vag-Com. Daca ma insel, sa ma corecteze cei care rezolva aceasta problema.

In rest, varianta 908 este OK pt. masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Nu merge cu Vag-ul. Trebuie facuta o resoftare - modificarea unor parametrii din harta ECU. Vorbeste cu voinea, si te rezolva imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit dar e f scumpa aceasta resoftare pentru remedierea problemei. O sa iau totusi un vcsd 908 si vad cum ma impac cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am si yo o intrebare daca folosesc softul 311 in locul lui 409 cu care am luat cablul nu prejesc nimic...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!