Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

pai clar o sa ma duc la cineva care se pricepe :D ... Multumesc Turbocip si nervoss ... nu am stiut ca am 4 bobine ...

deci de bujii sa nu ma ating ? eu ma gandeam sa le schimb pe alea ... dar voi incerca prima data cu bobina de pe cilindrul 2 ... recomandati vreo firma anume?

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai de cand nu ai schimbat bujiile? Cam la 50k km(unii zic chiar 30-40k km) se recomanda a fi schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu le`am schimbat niciodata si nici nu cred ca au fost schimbate ! ... masina are momentan 50200 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa mentionez ca masina se comporta normal ... diagnoza am facut de curiozitate, dar care a dus la aceste erori !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu diagnoza a dus la aceste erori - erorile le aveai deja stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. sfaturi ... am sters erorile si nu a mai dat ... se pare ca la acei nr de km nu a functionat ok bobina de la 2 ... momentan masina se comporta bine, oricum voi urmari cum se manifesta ... Multumesc inca odata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai intalnit cineva cu aceasta eroare?am cautat la Ross-tech dar nu am gasit nimic.17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radusb23 ar putea fi de la sonda lambda. Iti consuma mult, scoate fum negru si trage greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o problema.am schimbat distributia acum o luna si dupa ce am facut o scanare mi-a aparut aceasta eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a mai spus parca, eroarea nu apare in urma unei scanari, asa o vezi doar, eroarea apare din alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, ajuta-ma te rog cu o parere:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 CN

Component and/or Version: MARELLI 4MV G 3957

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01317

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W050115 VWZ7Z0A3671267

1 Fault Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Acum 2 zile dimineata la pornire, mi se aprindea becul la gaze, si pe comp de bord primeam mesajul "engine workshop", motorul parca pierdea din putere in mers. Dupa 2 zile s-a stins becul si merge perfect, cu o mica exceptie. Consuma enorm, pe acelasi traseu (extraurban), pe care scoteam consum mediu de 6,8-7 l, azi mi-au iesit 9,8l/suta. daca e sonda lambda, ii pot verifica parametri de functionare? Am vag-com 704.1

Cateodata mai face figuri si la pornire dimineata, cand temperatura scade sub 4 grade. Porneste, dupa cateva secunde se inneaca si moare. La a doua cheie o ia perfect.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a mai spus parca, eroarea nu apare in urma unei scanari, asa o vezi doar, eroarea apare din alte cauze.

da asa e eroarea nu apare in urma unei scanari,eroarea este rezultatul unei scanari

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai intalnit cineva cu aceasta eroare?am cautat la Ross-tech dar nu am gasit nimic.17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-10 - - - Intermittent

Verifica...

post-3949-1287454802_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi cand am pornit masina mi-au ramas aprinse in bord EPC si check engine si a aparut o eroare "engine fault workshop". am oprit motorul, l-am pornit din nou, s-a stins EPC dar a ramas check engine impreuna cu aceeasi eroare.

Am facut o scanare, am sters eroarea, am pornit motorul si nu s-a mai aprins nimic.

Acesta este codul erorii daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca trebuie sa ma ingrijorez. Mentionez ca atunci cand m-am urcat in masina, fiind grabit n-am mai asteptat sa se stinga toti martorii si am pornit motorul direct. De obicei nu fac asa.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 06A 906 033 GG

Component and/or Version: SIMOS71 1.6l 2VG 1025

Software Coding: 0004071

Work Shop Code: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

18011 - Internal Control Module: Failed Self-Test

P1603 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2368 /min

Bin. Bits: 00011010

Bin. Bits: 00000100

Bin. Bits: 00001000

Readiness: 0000 0000

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu este problema de ECU. (insa la tine e intermitenta eroarea).

Ai deconectat bateria vreodata ?

Acum ai sters eroarea ?

A reaparut ?

Eroarea ta este oricum foarte rar intalnita .

Cauze sunt cateva:

relee / proasta alimentare pe conexiuni ECU / sigurante /ECu Defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Turbocip pt raspunsul prompt.

Am deconectat bateria, dar nu de curand.

Am sters eroarea si la pornirea motorului nu a mai aparut. Sa vad zilele urmatoare ce se intampla ca nu am mers foarte mult cu masina dupa stergerea erorii.

Masina are 35000 km, luata de la porsche si pana acum nu am avut absolut nicio problema cu ea.

Dupa cum am spus si in postul anterior, am pornit motorul fara sa astept sa se stinga niciun martor. Ar putea avea legatura cu asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Popsibil sa nu fi avut timp sa-si faca testul intern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cu motorul pornit temperatura apei sta fix la90,dar la scanarea imi apare 110 grade ,si mai am si eroarea pe instrument la 17 ceva cu senzoru G2,dar in engine nu imi apare eroare la g62...care sa fie temperatura cea corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie pb cu G62 fara sa apara alarma.Schimba sonda.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta de temperatura am si eu, iar senzorul de temperatura e nou...si ala vechi era bun, eu l-am schimbat de "gisca"...

Amindoua erau de "firma" nu facute pe pluta...

Bordul arata 90 si VAG-ul 105...dar prin grupurile 13x mai sint si alte temeperaturi din diverse locuri...depinde de masina, echipare etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce iti arata in bord nu o privesc ca un etalon, dar, temperatura de 110 grade mi se pare cam mare.Chiar si la tine 105 grade?Pe la 96-98 pornesc ventilatoarele si cu toate astea ajungi la relanti la 105 grade?In cazul lui a mai aparut uneori si eroare la G2 deci e timpul sa o schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai dupa cite stiu termostatul incepe sa se deschida la 87 si continua pina la 105-107 parca...

De mers merge, inchide si deschide, pornesc ventilatoarele, acul din bord se misca uneori peste 90 dar se aud ventilatoarele si scade iar la 90...

Nu am nici o eroare pe tema asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • ssndu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!