Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

salut,

martor "check" aprins in bord;

masina merge fara probleme;

mecanicii sterg eroarea ("este de la benzina proasta"):

1.8L R4/5VT 0002

Coding 11500

Dealer number 31480

--------------------------------------

16891 P0507 035

Idling speed regulation

Speed higher than target value

-

Sporadic fault

17544 P1136 035

Long Term Fuel Trim Additive Air.,Bank1

System too lean

-

17705 P1297 035

Connection charger-throttle valve

Pressure drop

-

Sporadic fault

----------------------------------------------

recomandari va rog,

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu(adica VAG-COM_ul) doua probleme la motor. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac, nu am nici un martor aprins pe bord iar masina se comporta normal.

Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AUM.lbl

Part No: 06A 906 032 HJ

Component: 1.8L R4/5VT G 0002

Coding: 11500

Shop #: WSC 00001

WVWZZZ1JZ3B052895 VWZ6Z0B0245696

2 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-10 - - - Intermittent

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai DV defecta ar fi trebuit sa ai bec in bord aprins si pierdere de putere .

Posibil sa ai nevoie si o adaptare de "throttle body".

Sterge-le si vezi daca reapar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Vin cu rugamintea de a ma ajuta sa fac functionala o interfata kkl pe o fabia. Am instalat VAG-COM 409.1 + Crack dar nu se conecteaza decat la o mica parte din calculatorul masinii. Pe partea motorului nu vrea. Ce asi putea face sau ce alte softuri as mai putea incerca? Ideal ar fi chiar in romana. Multumesc.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba setarea de la baudrate la 9600 daca e 0 si invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, dupa ce am cautat baud rate, intr-un final am gasit start baud, cred ca la acesta te refereai. Cand ajung acasa o sa probez din nou. Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

Cateodata nu mi se inchide usa de la sofer si sunt momente cand beculetul din portiera nu se mai aprinde nici el.Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul nu mai functioneaza sau functioneaza defectuos. In bord iti semnalizeaza usa deschisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu mi se aprinde becu din portiera,cel de jos,nu-mi m apare nici in bord.

Sa inteleg ca trebuie schimbat?

Modificat de GinelSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am ceva probleme in legatura cu scanarea, nu pot sa fac o auto scanare deoarece nu poate citi toate .....segmentele sa le spun asa( inchidere centralizata, abs, etc) . ar mai fi ceva de setat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai selectat masina ta si nu a mers?

Daca te duci manual pe unul din modulele ABS etc merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cu interfata ta nu poti face un autoscan complet. DIn cauza baud-rate. Daca e setat pe 9600 merge doar pe motor. Daca e setat pe 0 nu merge pe motor, samd. Bafta.

PS : foloseste softul 311.2 e mult mai stabil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea...am incercat sa fac o diagnoza la masina in seara asta,si nu am reusit...imi apare urm mesaj...Interface status,,interface not ready,incorect com port,selected,interface not plugged,ignition not turned, K_line stuck on,firmware update needed ,for more detalis,test obtions, screen...nu stiu cear pute fi? mia mai aparut si inainte asemenea mesj,dar reuseam sa fac diagnoza,dupa ce scoteam si bagam interfata la laptop,dar acum nu a mai mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste laptopul, lasa-l o bucata de vreme sa-si incarce toate prostiile, baga interfata, pune contactul, porneste VAG-ul, click pe engine, etc...

Primul pas e obligatoriu ~3-4min, si e bine ca intre restul pasilor sa mai lasi o mica pauza de 5-10 sec.

Asa patesc si eu cind ma grabesc, si ma chinui mai mult decit daca l-as lasa in pace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un audi tt quattro 1.8T 180cp al unui prieten si am gasit urmatoarele erori.

Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AJQ.lbl

Part No: 8L0 906 018 R

Component: 1.8L R4/5VT 0002

Coding: 04710

Shop #: WSC 10101

TRUZZZ8NZ11040987 AUZ5Z0A3103047

1 Fault Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 22: AWD Labels: 02D-900-554.lbl

Part No: 02D 900 554 B

Component: HALDEX LSC ECC 0006

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Imi puteti spune niste pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... am facut si eu o diagnoza si imi da la motor urmatoarele 2 erori ! Tin sa mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor in bord ... Daca se poate o "traducere" mai pe intelesul nostru :)) ...

Multumesc anticipat !

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 906 056 CB HW: Hardware No

Component: MED9.5.10 00 7001

Revision: --H01--- Serial number: VWZ7Z0E1707232

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

2 Faults Found:

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 50145 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 15:37:41

Freeze Frame:

RPM: 880 /min

Load: 25.1 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 18.0

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te pe la bobine,bujii...le-ai schimbat vreodata?oricum se cam datoreaza carburantului prost missfire-ul,sau bobinelor la sfarsit de viata.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile nu le`am schimbat niciodata ! ... carburant numai MOL EVO5 ...

erorile imi apar la Golf 5/1.6 FSI

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa care - sa te astepti sa urmeze si o alta la o perioada scurta de timp .

( nu te sperii - dar asa se intampla / poate confirma AlBundy ce ca gasit in aceasta seara la o masina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al poti sa detaliezi un pic? cate bobine am pe masina? 2 ce inseamna ? - iertare pt. nestiinta :blink: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In capatul bujiei de pe CILINDRUL 2 ai o bobina de inductie.

La asta se refera AlBundy.

Cel mai bine - daca nu stii , mergi la cineva care se pricepe si roaga-l sa te ajute; nu e greu de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!