Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

verifica MAF-ul, pompa de combustibil, valorile injectoarelor

1. Care MAF la motorul in cauza? :rolleyes: MAP...

2. Valorile injectoarelor la "benzinar", unde le citesti? :rolleyes: Nu ai unde.

:icon_thumright:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect d-nul Nelu - din graba de a traduce ce era pe wiki am omis ca era vorba de un benzinar. Mea culpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa-mi zici ce inseamna erorile de mai jos :

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 CN

Component and/or Version: MARELLI 4MV 3957

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 67601

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W236536 VWZ6Z0A3761029

3 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

* Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

o Perform Output Test

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

o Perform Basic Setting

* Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

17566/P1158 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

Possible Causes

* Connections to / from sensor (G71) faulty

* Sensor (G71) faulty

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Check hoses

* Check / Replace Manifold Pressure Sensor (G71)

18058/P1650/005712 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

* Fuse(s) faulty

* Databus Wiring and/or Connector(s) from/to Instrument Cluster (J285) faulty

* Instrument Cluster (J285) faulty

Possible Solutions

* Check Fuse(s)

* Check Databus Wiring and/or Connector(s) from/to Instrument Cluster (J285)

* Check/Replace Instrument Cluster (J285)

o Check Measuring Value Blocks (MVB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescaneaza dupa o perioada de timp si vezi daca mai apar erorile pe Engine . Tine-ne la curent

Azi am scanat azi pe Engine si iara au aparut.

2 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

E cumva pe duca lambda? Scanul Original e aici. Nu simt nici odiferenta sa zic ca nu merge cum trebuie, sau consuma aiurea sau sa fluctueze relantiul, missfire, samd.. :unsure: Au legatura intre ele una cu alta?; adica mixture adaptation sa dea cea de pe lambda sensor?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un A6 1.8T 180cp quattro a dat urmatorul cod si eroare:

17953 P1545 Throttle valve control - malfunction

Cause :

Throttle valve tight/sticking,wiring,throttle control unit.

Ce poate fi?Cum se poate repara?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17953/P1545/005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction

Possible Symptoms

Increased Idle Speed

Bucking at Load Change

Possible Causes

Throttle Body dirty

Throttle Body Wiring faulty

Throttle Body faulty

Possible Solutions

Clean Throttle Body

Check Throttle Body Wiring

Check Throttle Body

Special Notes

Use Meas. Blocks & Basic Setting for testing

When found in the NAR 2.0l TFSI: (BPY, CCTA and CBFA) check TSB 01-09-04 or 2018652 for a wiring repair at the Throttle Body.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e stabil la relanti,imi afecteaza cumva acceleratia?Pot sa o fac singur?Unde pot sa localizez aceasta valva,trebuie desfacut vreun capac ceva?M-am uitat da n-am gasit nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos,o sa ma interesez de aditivu ala de curatare,iar daca nu reusesc cum scrie acolo,o duc la un service si explic treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu eroarea 00561 - Mixture Adaptation. Azi m-am uitat mai atent la indicatia voastra la furtune. Furtunul mare si gros (06A 145 708 B) de pe admisie avea o fisura de 1.5-2 cm. Dupa cum am mai zis eraorea nu aparea daca o stergeam, reporneam motorul si scanam iara. Cred ca doar la turatie mare aprarea eroarea; motorul tragand pe acolo aer fals.

Azi voi scana din nou fiindca ieri i-am dat un 5000 de ture si trebuie sa apara mai mult ca sigur. Am rezolvat provizoriu fisura in furtun. Daca v-a aparea si azi eroarea o voi sterge din nou si voi scana peste cateava zile sa vedem ce iasa cu taietura in furtun rezolvata.

LE: Scanata acuma! Intr-avevar aprause doar eraorea 00561 - Mixture Adaptation, fara 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit.

Stau in expectativa.

Pentru 00561 - Mixture Adaptation Autodata zice possible causes: fuel level low, fuel pressure/pump, intake/exhaust leak, misfire, MAP Sensor, MAF Sensor filament burn of f, HO2S, EVAP canister plunge valve, injectors, excessive fuel in engine oil. Se apre ca ar fi intake leak... :icon_thumright:

@Turbocip Mersi de pont... :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou pentru raspuns

Aseara (supa ora 9) am reusit doar sa fac testul sondei si mia dat S1 B1 ok.

Asa am inteles si eu ca EGR la pornire este inchis.

Sper sa reusesc simbata sau miine sa ii fac verificarea cu voltmetru sa vad daca ajunge 12V la mufa pentru incalzirea sondei (stiu ca pe pinul 1 + 2 la mine este incalzirea (sonda cu 5 fire)).

Am facut si adaptarea clapetei de acceleratie la cald (80-90 grade). Am refacut adaptare EGR la cald (80-90 grade).

Dimineata mia aparut din nou eroare dar nu a variat turatia. Acum seara din nou a variat dar mai putin (1100-900).

Poate sonda lambda daca nu este incalzita la pornire la rece dimineata si la pornire din nou dupa 8 -10 ore sa dea ceva aiurea si sa trepideze?

Repet in mers nu am probleme.

Poate fi de la clapeta de acceleratie cu toate ca am curatato si am adaptato?

Atentie variatiile apar dupa 10-20 secunde de la pornire si dureaza 2-3 secunde.

Benzina de 95 are vreo problema la motoarele astea? trebuie 98?

Multumesc de raspuns, sincer intreb mai multe pentru ca nici nu am o zi intreaga la dispozitie sa stau sa iau la puricat toate.

Multumesc anticipat

Pina la urma rezolvarea sta cam asa la SONDA LAMBDA 1:

Am verificat cu VAG si cu multimetrul toate valorile, au iesit cum trebuie mai putin valoarea de 0.45 care nu prea se modifica.

Probabil la rece si din cind in cind se intimpla ceva in ea.

Se inlocuieste SONDA.Eu am montat NTK.

Valabil pentru toti cei care au problema asta.

La mine de 3 zile de cind am inlocuito nu mai trepideaza la relanti la rece si nici nu imi mai apare eroarea.

Succes si multumesc tuturor celor care mi-au raspuns si m-au ajutat si nu numai.

In cazul meu cu trepidatii la rece la relanti rezolvarea a fost cam asa:

Am masurat cu VAG si cu multimetrul toate valorile si am depistat ca valoarea de 0.45 nu prea se modifica.

Astfel am trecut la inlocuirea ei.

Am pus tot una NTK.

Dupa inlocuire la 3 zile :

Nu mai trepideaza la rece si nu mai imi apare eroare.

Concluzie:

La rece sonda lambda 1 da anumite date ECU-ului. Astfel daca ea nu fct cum trebuie pot aparea varatii ale turatiei la rece (adica cu soc).

Atentie este un caz mai particular nu e valabil pentru toata lumea.

La mine de exemplu cu toate ca eroarile erau:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Open Circuit

P1181 - 35-10 - - - Intermittent

Am masurat circuitul de incalzire si era super OK R=4ohmi si tensiune12 V pentru alimentarea rezistentei de incalzire.

Vreau sa multumesc tuturor celor care au scris pe acest forum si sper sa ajute pe cineva problema si rezolvarea ei ca in cazul meu

Cu stima

Inginer Musteata Florin

Am din nou problema cu :

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-10 - - - Intermittent

Poate ma ajuta cineva cu ceva idei. Am curatat si testet in gr 74 Basic Setings.

Skoda fabia 1.4 16V, motor AUB

Cu stima si va multumsc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) ON

* Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR)

* Reduced Power Output/Engine running rough

* Increased Emissions

Possible Causes

* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged

* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty

* Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty

* Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty

Possible Solutions

* Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System

* Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

* Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Daca ne luam dupa asta, dupa curatare si adaptare, mai ai de verificat cabluri sau inlocuire.Sau poate vrei sa o anulezi daca banii lipsesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o skoda fabia pe benzina(1,4mpi) si mi s-a aprins un indicator pe bord. nu stiu care pt ca sotia era cu masina. cand a ajuns acasa nu mai era aprins. oprise si pornise din nou motorul. in fine, masina a mers ok, cica nu a facut figuri. i-am facut un test cu vag com acasa si am gasit eroarea asta

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 K

Component: LenkhilfeKYO X908

Coding: 00140

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

00816 - Power Steering Sensor (G250)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

am sters-o si am facut testul iar si nu a mai aparut. ma gandesc ca masina e ok acum daca nu mai apare dar as vrea sa stiu de la ce e eroarea asta??

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

00816 - Power Steering Sensor (G250)

00816 - Power Steering Sensor (G250): Short to Ground

00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus

00816 - Power Steering Sensor (G250): Faulty

Possible Symptoms

* Steering stiff

* Power Steering in Emergency Mode

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250) faulty

* Power Steering Sensor (G250) faulty

Possible Solutions

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

* Check Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250)

* Check Power Steering Sensor (G250)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm si unde o fi senzorul ala?? cum sa-l verific? merge cu vag com sau cum? mersi!

Modificat de adonis75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti pe caseta de directie, pe coloana volanului. Verifica mufa, contactele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua, am si eu urmatoarea problema am facut o scanare si mi-au rezultat urmatoarele erorii:

4476 Circuit incalzire sinda lambda ( banc 1, senzor 2) intrerupere

408D Circuit incalzire sonda lambda ( banc 1, senzor 2 ) Defect electric

4074 Senzor temperatura agent racire Semnal neplauzibil

Astept un raspuns cu o indrumare, ce as putea sa fac.

Multumesc

Ma poate ajuta si pe mine cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici pentru primele 2 erori.

Iar la sonda de apa verificat contacte cabluri sau schimbata sonda.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici pentru primele 2 erori.

Iar la sonda de apa verificat contacte cabluri sau schimbata sonda.

M-am uitat dar nu am vazut nici un raspuns concret ce ar putea fi, am mai schimbat o sonda(cumparata de la volksman de aici de pe forum, originala bosch) si eu sper sa nu fie tot sonda. Vreau sa stiu ce as putea sa fac ca de "mesteri" sunt satul ma duc in 5 locuri si aud 5 pareri diferite si nu prea as mai lua o sonda noua si dupa nici un an sa pice si aia. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conectica / iar daca e ok Schimba Sonda !

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cind in cind la masina consoartei apare eroarea:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

sa ii fi cazut si la asta catalizatorul? ca nu are asa de multi km.... (in comparatie cu bora de care aminteam acu vero 2 pagini...)

un amic are pe motorul de 1,4 eroarea:

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 -

uneori i se aprinde becul de motor, alteori nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

17573 P1165

Combustibil com schema 1 termen lung, de la 1 la limita cilinderrij bogate depăşit

du 1 Banca, 1 Gemischadaption Bereich Fettgrenze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt nou pe acest forum.

Am cautat, am dat si search, sa aflu si eu mai multe despre ce inseamna eroarea la calculatorul de motor 18011 cu P1603, probabile ECM defective.

Tin sa precizez si problemele masinii: golf V 2006. Asta vara mi-se oprea motorul in mers cand aveam aerul pornit. Pe bord imi arata gresit consumul instant, ajunge si la 99%, Si ultima problema: daca o pornesc direct fara sa las sa dispara beculetele de pe bord imi da chix, nu porneste.

Masina are 62000km.

Nu am gasit unde e mai corect sa postez aceasta intrebare. Si nici nu imi permit sa-i schimb calculatorul de motor(5000lei).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviuplaton, multumesc stiu sa caut pe rosstechwiki (de eroarea aia am zis ca am scris mai sus si am primit raspuns; in cazul de fata acelasi raspuns ma nemultumeste :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!