Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Sarumina' boierule...mi-ai luat o piatra de pe neuroni...

Sper sa ajung miine pe elevator cu ea sa vad care-i treaba si cum pot sa protejez zona sa nu mai patesc asta...idei ceva? Neuronii mei sint cam varza...

Curios ca am si scut metalic prin zona respectiva...stiu ca e pe sub filtrul de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

musteataflorin
Daca i-ai facut "baita" si potentiometrului, cred ca trebuie sa schimbi EGR-ul. Dupa curatare, ai verificat functionarea lui d.p.d.v. mecanic? Lucreaza...nu se blocheaza pe undeva?

Verifica pe mufa EGR-ului, conform doc. atasat.

Ne spui ce rezultate ai obtinut si mai discutam.

Salut

Multumesc pentru raspuns. Nu i-am facut baie potentometrului. L-am bagat numai cu zona prin care trece gazele. Dpdv mecanic nu stiu ce test sa ii fac. Oricum intre timp situatia sa schimbat astfel:

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-10 - - - Intermittent

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Open Circuit

P1181 - 35-10 - - - Intermittent

Fara sa ii fac nimic. Asta dupa ce i-am curatat EGR. A inceput sa apara. Curios este faptul ca la pornire dupa mai multe ore de ne-functionare dupa cam 20 sec aprox trepideaza motorul intre 1100-700 ture. In mers inca nu imi face belele. Din cite am inteles de pe forum Lambda da informatii computerului dupa 10-20 sec de la pornire.

Inca nu am reusit sa fac testul propus de tine.

Te rog daca poti sa imi explici mecanic cum pot testa EGR si daca ai ceva idei despre celelalte eroari .Te rog.

Multumesc anticipat.

PS:

In aceasta seara am refacut testul cu VAG si nu mi-a aparut decit:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Am facut conf forum verificarea pe mufa de la lambda (1.4 16V motor AUB are 5 fire) si am observat:

pe mufa catre lambda 1+2 rezistenta mica 4.5 ohmi. Cu VCD-ul lite imi arata in grupul 41 la S1 heating on dar la rezistenta nimic, la S2 heating 2 dar cu rezisenta de 15 ohmi. in 30 : 111 si 110 si restul nu mai retin. Ciudat ca nu imi arata rezistenta la S1 sau nu arata?

Ciudat .

Oricum rog pe cineva daca a mai patit asta sa imi dea o idee sau o doc mai completa cum verific tensiuni pe mufa da la ecu catre lambda si rezistente, la fel pe mufa de la lambda catre ecu. In program cum se mai poate testa.

Mentionez ca momentan EGR nu a aparut (in 24 ore).Posibil sa fie infundata conducta de la egr catre motor ?

Merg cu benzina 95, am citi ca motoarele pe 16 valve vor 98?

Mentionez ca la mecanica nu sunt grozav dar la electronica si calculatoare am experienta (dar nu la masini.).

Va multumesc

Modificat de musteataflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai scapat de eroarea EGR-ului. 16785 are ca posibila cauza, blocarea supapei...intr-un fel sau altul. Chiar si restrictionarea circuitului de gaze recuperate, ar putea genera aceasta eroare dar, ceva mai putin probabil avand in vedere sectiunea acestuia, care destul de mare. Fa-ti o idee despre EGR, din documentul atasat.

Legat de sonda lambda; avand in vedere caracterul intermitent al erorii legate de "senzorul de incalzire al sondei", ma gandesc sa verifici/cureti pentru inceput, contactele mufelor. Ar fi putu fi si din siguranta care alimenteaza elementul de incalzire (F9/10A conf. autodata) dar, prin aceasta siguranta sunt alimentate circuitele ambelor sonde, ceea ce ar fi dus (cel putin teoretic) la aparitia acestei erori si pe a doua sonda. Daca nu contactele sunt de vina, va trebui sa inlocuiesti sonda.

Parerea mea.

post-3949-1283315889_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Sper sa am timp pina/inclusiv simbata sa ii fac mai multe verificari.

Te rog daca poti sa imi zici cum sa fac verificarea mecanica a egr-ului?

La sonda lambda cu 5 fire pinii 1-2 (conf forumului) da rezistenta 4ohmi deci nu pare defecta dar in soft nu imi apare rezistenta pentru aceasta sonda (posibil fire intrerupte etc?)

Problema mai grava ca nu inteleg de la ce trepideaza motorul la pornirea la "rece" (1200-700) din ce in ce mai grav?

Te rog daca ai timp da-mi niste idei pe care sa le pun in practica cum am timp sa mai fac ceva.

Multumesc anticipat

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepideaza sau variaza turatia (1200-700)? Daca sunt variatii ale turatiei, incearca sa-i faci adaptarea clapetei. Daca nu se rezolva asa, probabil este nevoie si de o curatare a clapetei urmata, evident, de adaptare. Despre verificarea EGR-ului...hmm, nu am avut ocazia sa incerc dar, fie il alimentezi (trebuie sa vad care sunt pinii) fie, daca poti, prin "ferestra" de iesire a gazelor, sa il ridici cu ajutorul unei surubelnite (trebuie sa vezi, conf. doc. anterior, tija/axul supapei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FYI apropo de:

16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

Azi iar a facut figuri dupa ce am mers cam 2 km...

Se pare ca e de la senzorul de viteza = crankshaft sensor si la motor AVU se gaseste chiar sub filtrul de ulei, sa nu-l mai caute si altul.

De intrat apa nu are ce sa intre deoarece e capsulat, e un senzor magnetic nu are ce sa se uzeze mecanic sau sa se imbicseasca etc, are o singura mufa la capatul unui cablu scurt, ce este prinsa de motor in dreptul filtrului de ulei. Mufa este protejata la apa, si nu cred ca intra apa pe acolo nici la jet de spalatorie...

De la balti era putin probabil deoarece am scut, dar am verificat (multumesc Turbocip pt amabilitate) sa nu arunc banii aiurea...

L-am comandat pe Intermotor (cica aftermarket Anglia) ~130-150RON. Pe Bosch era ~350RON...

http://www.intermotorimport.com/Featured+P...rs/Content.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepideaza sau variaza turatia (1200-700)? Daca sunt variatii ale turatiei, incearca sa-i faci adaptarea clapetei. Daca nu se rezolva asa, probabil este nevoie si de o curatare a clapetei urmata, evident, de adaptare. Despre verificarea EGR-ului...hmm, nu am avut ocazia sa incerc dar, fie il alimentezi (trebuie sa vad care sunt pinii) fie, daca poti, prin "ferestra" de iesire a gazelor, sa il ridici cu ajutorul unei surubelnite (trebuie sa vezi, conf. doc. anterior, tija/axul supapei).

salut

Variatia de la 1200 la 700 de ture apare la 10 secunde aproximativ, cind o pornesc dimineata la 8 si seara la 5 cind plec de la munca. In mers sau dupa 1 -2 ore de la ultima pornire nu variaza turatia anormal.

Clapeta am curatato si am adaptato si cu vagul si cu varainta cu bateria.

Eu ma gindesc ori trepideaza cind citeste de la lambda informatii ori EGR cu probleme si sa fie infundata teava spre motor.

Ceva idei?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De eroarea EGR-ului inteleg ca ai scapat. Mai ramane sonda lamba.

La ralanti, pozitia EGR-ul trebuie sa fie INCHIS (nu sunt recirculate gaze). Daca nu ar fi fost inchis (lucru ce ar fi putut genara acele variatii/trepidatii) ai fi gasit in continuare eroare legata de el (EGR) deoarece, acesta intorace semnal catre ECU (prin potentiometrul incorporat) pentru "monitorizare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ralanti, la diesel EGR se inchide dupa aprox 1 minut de functionare, daca nu se apasa pedala de acceleratie, nu stiu daca si la benzine e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De eroarea EGR-ului inteleg ca ai scapat. Mai ramane sonda lamba.

La ralanti, pozitia EGR-ul trebuie sa fie INCHIS (nu sunt recirculate gaze). Daca nu ar fi fost inchis (lucru ce ar fi putut genara acele variatii/trepidatii) ai fi gasit in continuare eroare legata de el (EGR) deoarece, acesta intorace semnal catre ECU (prin potentiometrul incorporat) pentru "monitorizare".

Multumesc din nou pentru raspuns

Aseara (supa ora 9) am reusit doar sa fac testul sondei si mia dat S1 B1 ok.

Asa am inteles si eu ca EGR la pornire este inchis.

Sper sa reusesc simbata sau miine sa ii fac verificarea cu voltmetru sa vad daca ajunge 12V la mufa pentru incalzirea sondei (stiu ca pe pinul 1 + 2 la mine este incalzirea (sonda cu 5 fire)).

Am facut si adaptarea clapetei de acceleratie la cald (80-90 grade). Am refacut adaptare EGR la cald (80-90 grade).

Dimineata mia aparut din nou eroare dar nu a variat turatia. Acum seara din nou a variat dar mai putin (1100-900).

Poate sonda lambda daca nu este incalzita la pornire la rece dimineata si la pornire din nou dupa 8 -10 ore sa dea ceva aiurea si sa trepideze?

Repet in mers nu am probleme.

Poate fi de la clapeta de acceleratie cu toate ca am curatato si am adaptato?

Atentie variatiile apar dupa 10-20 secunde de la pornire si dureaza 2-3 secunde.

Benzina de 95 are vreo problema la motoarele astea? trebuie 98?

Multumesc de raspuns, sincer intreb mai multe pentru ca nici nu am o zi intreaga la dispozitie sa stau sa iau la puricat toate.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am jucat cu o bora 1,8T, ce avea eroarea:

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

am sters, am mai circulat cu ea si a reaparut din nou;

Possible Causes

* Leakage in Intake and/or Exhaust System

* Catalyst faulty

* Oxygen Sensor(s) faulty

* Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

* Check Intake and Exhaust System for Leaks

* Check Catalyst

* Check Oxygen Sensor(s)

* Check Oxygen Sensor(s) Control

o Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

sa fi cedat vreo sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina sa caut, ca e mai usor sa intreb, o merge un catalizator de 1,4/ 1,6????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se potriveste fizic, sigur va merge dar cu reducerea performantei motorului. La motorul de 1,8l cantitatea de gaze pe unitatea de timp este mai mare decat la motoarele de 1,6l, respectiv 1,4l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FYI apropo de:

16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

...

L-am comandat pe Intermotor (cica aftermarket Anglia) ~130-150RON. Pe Bosch era ~350RON...

http://www.intermotorimport.com/Featured+P...rs/Content.aspx

Din pacate nu pot edita postul si vroiam sa completez.

Azi am schimbat senzorul cu pricina si se pare ca am scapat de problema.

Intermotor cica e Made in England, banui ca distribuitoare a unor taiwanezi...

Pretul ok, se pare ca si treaba si-o face, dar "copia" dupa original lasa putin de dorit.

Cel vechi Bosch avea oring de etansare, asta nou nu...am sarit peste luind oringul vechi si pus pe asta nou...

Cind sa-l montam la loc surpriza, nu intra surubul...mecanicul credea ca fac misto de el si i-am dat alt surub mai mare...

Al dracu senzor avea gaura pt surub de M6 nu de M7 cum trebuia de fapt...

Am largit gaura si a mers...intre timp amindoi (io@ala cu cheia) ne gindeam la acelasi lucru...OARA MUFA SE POTRIVESTE ? :D

A mers, spre bucuria mea...nu aveam nici un chef de retur marfa, asteptat etc...

Inteleg ca e ceva mai greu sa faci o matrita cu canal pt oring, dar sa dai gaura de 6 in loc de 7 e de porc...

Asta e, 200RON economie...sa speram ca nu tine proportional cu pretul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se potriveste fizic, sigur va merge dar cu reducerea performantei motorului. La motorul de 1,8l cantitatea de gaze pe unitatea de timp este mai mare decat la motoarele de 1,6l, respectiv 1,4l.

pai si alea universale de au specificat pina la ce cilindree maxima sint recomandate?!?

fizic nu se potriveste pt ca fiecare motor are alta tubulatura :D

doar taiat ar fi o sansa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu cunosc raspunsul la intrebarea ta. Eu daca as fi in locul tau as cauta la dezmembrari un katalizator de 1,8 dat jos de pe o masina cu km reali mai putini (pana in 75 000 km). Te scoate mult mai ieftin decat unul nou original, e adevarat ca nu te va tine la fel ca cel nou, dar eu zic ca merita.

Trebuie sa fac o precizare destul de importanta: nu sunt specialist in katalizatoare. Asa ca opinia mea este pur informativa. Poate ne lumineaza un specialist in katalizatoare. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi apare mereu eroarea coolant temperature sensor(g2) nu am mai retinut codul,dar imi apare in 17 instrument cluster,o sterg si reapare.Sa fie senzorul de temperatura pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este. Poti incerca o curatare a mufei acestuia, cu ajutorul unui spray de contacte, poate e vorba doar de un contact imperfect. Pe Engine, apare G62 cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti mufa si asigura-te ca e bine introdusa in senzor. Daca tot face, schimba G62-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un polo 2007 motor 1.2 benzina am urmatoarea eroare, care ar fi problema ? am cautat pe ross tech dar nu stiu exact ce sa verific. cine ma poate ajuta ?

Chassis Type: 9N1 - VW Polo

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03E 906 023 D

Component: SIMOS91 1.2l 4V 8884

Coding: 0000061

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

From Ross-Tech Wiki

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

* Intake System Leak(s)

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica MAF-ul, pompa de combustibil, valorile injectoarelor

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Intake System Leak(s)

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Fuel Pressure Regulation

Check Fuel Pump

Check Injectors

Check Intake System for Leaks

Check Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air System for Leaks

Check Vacuum Pipes for Leaks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cine ma poate ajuta ?

Daca nu sunt suficiente raspunsurile de mai sus, vezi si asta:post-10189-1284055523_thumb.png :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!