Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Cea de la clima nu e stress ca nu e ceva grav. Eroarea de la motor e problema care ma ingrijoreaza. Ce ziceti ca ar putea sa fie? Dupa scanarea de mai sus am sters erorile, i-am dat o cheie am lasat motorul sa mearga putin, l-am oprit si apoi am scanat din nou doar pe Engine si nu au mai aparut, desi nu cred a faptul ca am lasat-o sa mearga putin la idle si am scanat din nou e relavant.

De la scanarea asta de miercuri am facut 250 km. Masina nu se comporta ciudat, mergea motorul fara probeme, statea la relantiu nu avea flucuatii, chiar am scos consum super bun cu ea. Cine stie cand au fi fost inregistrate erotile ca de aproapre 1 an nu am mai pus VAG-COM-ul pe ea. Am scanat-o asa de rutina si am gasit intamplator astea 2 erori. O sa o mai scanez eu peste ceva vreme... Mi-e frica sa nu fie Soda Lambda ca e ceva bani. :(

Mersi.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescaneaza dupa o perioada de timp si vezi daca mai apar erorile pe Engine . Tine-ne la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa si fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema mica dar care nu imi da pace:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N*

Component: Bordnetz-SG H34 0803

Revision: 00H34000 Serial number: 00000001376679

Coding: 01040E011004140000110D000000000000097F0F5C

Shop #: WSC 73430 790 00000

Part No: 1Z1 955 119 A

Component: Wischer SK351 012 0401

Coding: 00065525

Shop #: WSC 73430

1 Fault Found:

02403 - Terminal 15 for Interior

012 - Electrical Fault in Circuit

nu stiu ce sa fac, unde sa ma uit...

Daca are cineva o idee...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

02413 - Switch for Selector Lever Position P Lock (F319): Implausible Signal

Possible Causes

* Control Module for Steering Column Electronics (J527) faulty

o When stored in Combination with 00003 - Control Module: Defective

Possible Solutions

* Check Control Module for Steering Column Electronics (J527)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 02403 si nu *02413, sunt erori diferite... sunt multe din famila asta care au Terminal 15 for Interior dar a mea nu are legatura cu steering column.

Am mai cautat pe net dar nimeni nu avea raspuns pt aceasta eroare... :P

trebuie sa mai sap, cred ca am sa iau long codingul la puricat si sa vad daca pot obtine mai multe informatii :blah:

Multumesc oricum Florin pentru suport, apreciez. ;)

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar ...era prea dimineata. O intrebare stupida, dar, ai verificat toate sigurantele? Din cate am citit si eu, se refera la eroarea are legatura lumina interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta idee! :) Nu mi-a trecut prin minte :stupid: (totusi luminile pareau in regula)

Am sa iau la puricat tablolul de sigurante. Multumesc pentru idee. :salut:

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

02-Auto Trans

17968 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! :-)

P1560 - 35-00 - -

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ai folosit-o aruncata din avion ? De ai depasit viteza de fabrica ?

Cica ai pierdut garantia la motor ...:Driver:

Ai apasat pe acceleratie de ai scos-o pe partea cealalta?

Cica apare daca o calci pe rosu de mai multe ori...

Sterge eroarea si las-o sub 6500-7000 rpm :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ratonul iata ce mi-a dat Autodata.

9sT6J.jpg

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am activat "sport mode" si nu mai schimba singura pe tiptronic, trebuie sa schimb eu... si cum a ajuns la 7000+ a intrat in protectie + eroarea respectiva... bine ca nu mai e in garantie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te-am ghicit "Ratonule". Ce nick ti-ai tras, se potriveste in situatia data :) just kidding....

Nu-i ma da "blana" s-ar putea sa-i sara pistoanele :) si sigur pierzi "garantia"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, clar ...era prea dimineata. O intrebare stupida, dar, ai verificat toate sigurantele? Din cate am citit si eu, se refera la eroarea are legatura lumina interioara.

Termional 15 nu este pentru lumina interioara, terminal 30 alimenteaza circuitele fara cheie in contact, terminal 15 alimenteaza circuitele doar cu cheie in contact, exista un releu in cutia de sigurante care face acest lucru. verifica sa nu ai apa in cutia dse sigurante de la motor, si mai ales intre straturile acesteia,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut aseara cutia de relee si sigurante de la motor si era "curat si placut uscat". M-am uitat la fiecare siguranta in parte si erau toate "intregi".

M-am uitat si la panoul din bord dar toate sigurantele erau ok vizual.

nu erau urme de apa, mizerie sau ceva de genul...

Cred si banuiesc ca problemele au aparut cand am activat din greseala (fara sa citesc de doua ori) acel side turn lights, care l-am dezactivatr apoi cand mi-am dat seama ca se referea la luminile de semnalizare din aripa (ca la audi) - eu am crezut ca se referea la cele din oglinda dar vad ca m-am inselat.

Nedumerirea mea este: daca eu am activat alea si a gasit eroare (pentru ca nu sunt instalate), de ce dupa dezactivare nu mi-a disparut eroarea?

Problema asta incepe sa streseze. Ma gandeam poate sa scot fiecare siguranta in parte si sa o masor cu multimetru - chiar e necesar ceva atat de drastic?

post-22061-1282639369_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Am o problema cu un Passat 1.8 T,an 2000, mai exact se opreste motorul in mers,in special dupa perioada de franare dar se mai intampla si in acceleratie.3 diagnoze pana acum,la ultima au aparut erorile

16487- p0103 debitmetru

17964-p1557 turbo

la primele 2 scanari nu au aparut erori dar simptomele erau aceleasi.la a 3-a scanare au fost sterse erorile iar pt o perioada scurta a tras bine motorul desi parca nu se mai simtea boost-ul de la turbo.problema e destul de neplacuta pt ca uneori nici nu sesizez ca da sa se opreasca motorul si ma trezesc cu volanul aproape intepenit,noroc ca se intamla la viteza mica.

mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am un VW passat 2001 benzina 1,6 .Sunt in Germania momentan si am niste probleme cu masina si am zis sa incerc sa repar masina aici sa nu ma lase in drum spre Romania.

Mentinez ca am aprins in bord martorul 'evacuare gaze' si el mi-a atras atentia si m-a pus pe ganduri.

Am observat ca dupa ce merg pe autostrada cu masina vreo 4-5 ore ,cu 130-140, in 3000-4000 ture.am probleme la pornire in parcarile unde mai luam pauze.Ceea ce vreau sa zic este ca motorul porneste ,dar in 2 secunde se si opreste.Porneste din start subturat 400/500 ture. cam din a 3/a 4 incercare o ia. Ce sa zic ...am emotii ca nu mai porneste deloc. Unii mi-au zis ca e de la pompa de benzina, altii de la debit metru???? ce poate fi? V-as fi foarte recunoscator pentru niste raspunsuri... trebuie sa vand masina sa merg aici in servisuri :) .Mai mentionez ca dupa ce porneste merge absolut normal,trage bine chiar si la turatii de 3000/3500

Oare pot sa pornesc asa la drum? reusesc sa ajung in Romania?Intr-o luna vreau sa ma intorc.

Am facut o scanare si am primit urmatoarele erori:

Chassis Type: 3B - B5 VW Passat

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 906 018 F

Component: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0002

Coding: 06031

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E041693 VWZ7Z0Y2807797

4 Faults Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 1000

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 805

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Coding: 05115

Shop #: WSC 44261

WVWZZZ3BZ1E041693 VWZ7Z0Y2807797

1 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 A

Component: 0X Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvanl:

O indicare incorecta a MAF-ului poate cauza probleme mari de pornire si functionare corecta a motorului. Eu as verifica firele de la senzor sa fie OK. (Eu am patit cu un senzor sa fie un fir aproape rupt si facea contact cand si cand si cand am scos mufa firul s-a rupt de tot.). Alt lucru ce l-as face ar fi sa scot MAF-ul si sa il suflu bine ca nu cumva sa fi intrat ceva pe acolo.(si ar trebui facut un output test si vazut daca e in parametri - macar aproximativ)

Problema de turbo poate avea cauza senzorul de aer (valori incorecte citite, raspuns incorect aplicat solenoidului de control al turbo) dar ai putea verifica si pe acolo sa nu fie slabit vreu furtun si poate demontat si curatat - aerul de la noi nu e tocmai cel mai curat.

@ idu_alex :

Vezi ca senzorul ala de temperatura poate crea mari probleme motorului in sensul ca ecu-ul mapeaza valori de siguranta, si atunci cauzeaza porniri greoaie si comportament incorect. Verifica conectica dar din ce am vazut si pe la un alt amic a trebuit schimbat. Esti cumva pe gaz? SI la tine poate fi MAF-ul vinovat - de verificat/suflat/output test. Mai verifica sistemul de injectie, desi daca zici ca dupa ce porneste e ok atunci nu stiu ce sa zic. Vezi daca toate furtunele si capacele sunt la locul lor, poate prinde aer fals sau scapa pe undeva. Daca ai sonda lambda defecta combinata cu MAF-ul cu probleme si G2 atunci iti da peste cap ecu-ul - merge numai pe valorile de siguranta.

In concluzie: verifica G2, MAF, lambda si toate imbinarile.

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi Kluand,la MAF ma gandeam si eu dar mi-e greu sa cred ca s-a dus pt ca a fost schimbat acum 20K km,mai ramane problema cu firele.Am un filtru sport pus acum 5k km si intr-adevar firele stau cotite tare.Marti e programata o constatare,sper sa rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ idu_alex :

Vezi ca senzorul ala de temperatura poate crea mari probleme motorului in sensul ca ecu-ul mapeaza valori de siguranta, si atunci cauzeaza porniri greoaie si comportament incorect. Verifica conectica dar din ce am vazut si pe la un alt amic a trebuit schimbat. Esti cumva pe gaz? SI la tine poate fi MAF-ul vinovat - de verificat/suflat/output test. Mai verifica sistemul de injectie, desi daca zici ca dupa ce porneste e ok atunci nu stiu ce sa zic. Vezi daca toate furtunele si capacele sunt la locul lor, poate prinde aer fals sau scapa pe undeva. Daca ai sonda lambda defecta combinata cu MAF-ul cu probleme si G2 atunci iti da peste cap ecu-ul - merge numai pe valorile de siguranta.

In concluzie: verifica G2, MAF, lambda si toate imbinarile.

Salut.

Masina nu este pe gaz. Sa vad cum gasesc pe aici un service.

Mersi de raspunsuri.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

musteataflorin

Salutare

Am si eu o problema cu Skoda Fabia 1.4 16v Benzina motor AUB :

Dupa mai multe eroari legate de EGR, am curatat EGR (de 2 ori, ultima data l-am lasat in decarbusol 12 ore ) si clapeta am curatato, am facut adaptare clapeta si din VAG si cu bateria, am facut adaptare EGR din VAG conform forum si totusi am eroarea: 17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-00 - -.

Nu mai stiu ce sa ii fac. poate nu am facut eu bine ceva. Sotia conduce ce e drept mai calm dar i-am mai dat eu in nas pe la 3-4000 ture. Va rog frumos poate cunoaste cineva eroare si simtomele:

La rece masina porneste bine, la 1100-1200 turatii, dupa citeva secunde scade la 700 apoi creste normal la peste 1000 si merge normal doar ca are eroare de mai sus.

Adaptarea la EGR nu am putut sa o fac decit cu motorul pornit.

Va rog daca stie cineva, a mai patit careva va rog sa ma sfatuiti ce sa fac.

Multumesc mult

Modificat de musteataflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o problema cu Skoda Fabia 1.4 16v Benzina motor AUB :

Dupa mai multe eroari legate de EGR, am curatat EGR (de 2 ori, ultima data l-am lasat in decarbusol 12 ore ) si clapeta am curatato, am facut adaptare clapeta si din VAG si cu bateria, am facut adaptare EGR din VAG conform forum si totusi am eroarea: 17811 - EGR System: Regulation Deviation

Daca i-ai facut "baita" si potentiometrului, cred ca trebuie sa schimbi EGR-ul. Dupa curatare, ai verificat functionarea lui d.p.d.v. mecanic? Lucreaza...nu se blocheaza pe undeva?

Verifica pe mufa EGR-ului, conform doc. atasat.

Ne spui ce rezultate ai obtinut si mai discutam.

post-3949-1283245459_thumb.jpg

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau am ajuns sa postez pe aici:

Motor AVU 2001 1.6 75kW

Azi dupa o tura prin ploaie, balti etc, cind sa ajung acasa s-a oprit motorul in mers fiind pe liber inainte de o intersectie, am bagat a 2 a a pornit relativ greu, dupa care s-a aprins triunghiuletul cu semnul exclamarii de la ASR (parca), hopaa...

Cind am oprit in parcare am pus interfata si surpriza:

16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

Possible Symptoms

Engine shuts off

Engine doesn't start

Speedometer inoperative

Glow Plug Indicator Lamp (K29) flashes

Possible Causes

Engine Speed Sensor (G28) loose

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check Engine Speed Sensor (G28)

Am sters eroarea, dar aparea din nou...hopa taci ca am pus-o de un senzor...

Curios ca dupa 1h de stat prin casa am pornit masina si nu se mai aprindea beculetul.

Am pus iar interfata si am sters eroarea, si am scapat de ea...

Intrebare, a mai patit cineva ceva asemanator, se poate sa fie de la apa/balti ? Nu erau de 1/2m adincime sa zici ca a stat in apa etc...

Dupa cite stiu e un senzor magnetic care nu prea are ce sa se strice la el...

Sa ma astept la probleme de la el?

Miine sper sa prind elevatorul liber si sa verific contactele, izolatia etc...

Multumesc anticipat pt atentie si amabilitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, a mai patit cineva ceva asemanator, se poate sa fie de la apa/balti ? Nu erau de 1/2m adincime sa zici ca a stat in apa etc...

De acolo ti se trage .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!