Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Mersi mult, Turbocip

dupa aceea, isi mai face treaba sau o sa mai am surprize?

trebuie inlocuit pana la urma?

10x again

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu o sugestie la urmatoarea eroare:

- la inceput a fost: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 35-10 - - - Intermittent

-iar acum: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 35-00 - -

L-am identificat ca fiind poz. (12) din imagine. Am verificat mufa si e in regula, am o tensiune de aprox. 9V cu motorul oprit si 11V cu motorul pornit la mufa.

Se poate intampla ceva grav daca merg cu el asa? Ce rol are senzorul asta? In bord imi sta aprins "check engine".

http://vwforum.ro/index.php?showto...13&start=13

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=49866

salut ...s-a aprins check engine , am scanat si mi-au dat urmatoarele:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 L

Component and/or Version: ME7.5.10 3758

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01120

Additional Info: WVWZZZ1JZ2U020032 VWZ6Z0A3781796

4 Faults Found:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0101

http://vwforum.ro/index.php?showto...9&start=149

http://www.obd-codes.com/P0141

http://www.obd-codes.com/P0130

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin 86:

Verifica conexiunile intai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...L-am identificat ca fiind poz. (12) din imagine...

Poz 12 din imaginea ta este senzorul de temperatura(G62), asa cum spune si in descriere, iar eroarea ta se refera la termostat.post-10189-1279636527_thumb.png. Vezi primele doua linkuri de mai sus postate de @ratonul ;)

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, in vremurile cand imi aparea doar prima eroare (17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 35-10 - - - Intermittent) scotand mufa de la acel senzor (poz. 12 - coolant temperature sender radiator) mi-a aparut eroarea pe care o acum (17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 35-00 - - ).

Pe considerentul asta eu am comandat acest senzor (poz. 12 - 06A 919 501 A) crezand ca e defect.

Acest senzor (12) intra in componenta termostatului.

Ceva despre "map-controlled thermostats" am gasit si aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...49866&st=20

post-50899-1279641166_thumb.jpg

post-50899-1279645642_thumb.jpg

Modificat de cristi31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou pe toata lumea!

Am revenit la posturile anterioare prin care am solicitat ajutorul dumneavoastra intrucat la masina personala, vw passat, 1.6 ALZ, 2001,benzina, euro 4, 153 mii km, martor aprins la bord [cel in forma de robinet - respectiv cel care sesizeaza probleme la evacuare, catalizator etc], far simntome la pornire, relanti sau consum mare, la diagnoza apareau urmatoarele coduri de eroare:

16486 P0102 Mass or Volume Air Flow Circ Low Input

16555 P0171 Fuel Trim,Bank1 System too Lean

Dupa care am schimbat pe rand urmatoarele: bujii NGK, fise, ulei, filtru (ulei, aer, polen, benzina), curatat EGR din ce spun mecanicii nu ramane blocat, furtune de circulatie a gazelor si alte maruntisuri, la sugestia voastra am schimbat si debitmetru aer (5mil la schimb vechi- nou) chiar si dupa aceste schimburi de piese erorile tot au aparut, inclusiv cu martorul din bord.

Din lipsa de finante pt alte schimburi, abia zilele astea am schimbat si sonda lambda (prima inainte de catalizator), s-au sters erorile si astfel masina nu mai are nici un fel de problema, numai apare martorul si la diagnoza nu da nici un cod de eroare. Mentionez ca pretul la sonda a fost de 245 de lei si 50 m-a costat montarea

In concluzie cei care au cele doua coduri de eroare, mentionate in randurile de mai sus exista posibilitatea aproape certa la categoria asta de motorizare sa fie de la sonda lambda.

O zi buna in continurare la toti si fara probleme tehnice. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina din semnatura golf IV 1.4 AXP mi se aprinde martorul EPC se aprinde si se stinge aleator, cand si cand.

Am pus vag com pe ea si mi-a dat urmatoarea eroare pe engine:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3695

Coding: 00031

Shop #: WSC 48526

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Despre ce senzor este vorba si cum se poate remedia?

Multumesc

Numai bine!

Horea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul de la pedala de frana. Trebuie schimbat . E usor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi zici cum as putea sa-l schimb eu sau tre sa merg la service?

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa il schimbi tu, nu e nevoie sa te duci la service. Uite aici cum se schimba http://i39.tinypic.com/mmfqyd.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu o nelamurire cu scanarea aceasta cu VagCom. Am citit un document in care se explica cum se foloseste aceasta interfata si la sfarsitul documentului imi apare Problema cu modulul de airbag:6Q0-909 605A

"Airbag in VW-/SEAT-/Skoda la modele Golf-/Bora-/Beetle- din anii 2000-2001 !!! Numai prin simpla initializare de conexiune cu VAG-COM se produce o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremea cand foloseam un 3.11 am scanat tot ce nmi-a iesit in cale si nu am intalnit asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Tuesday, 27 July 2010, 16:02:13:0

Control Module Part Number: 06A 906 019

Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS2272

Software Coding: 04000

Work Shop Code: WSC 00028

7 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-00 - Open or Short to Ground

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT

37-00 - Faulty

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-00 - Short to Ground

00557 - Pressure Switch; Power Steering (F88)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00533 - Idle Speed Regulation

19-10 - Lower Limit - Intermittent

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica te rog bateria si cat incarca alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Tuesday, 27 July 2010, 16:02:13:0

Control Module Part Number: 06A 906 019

Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS2272

Software Coding: 04000

Work Shop Code: WSC 00028

7 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-00 - Open or Short to Ground

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT

37-00 - Faulty

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

29-00 - Short to Ground

00557 - Pressure Switch; Power Steering (F88)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00533 - Idle Speed Regulation

19-10 - Lower Limit - Intermittent

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Dupa ce le-ai sters care dintre erori a mai ramas stocata ?

In afara de sonda lambda , debitmetru si EVAP toate erorile sunt intermitente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu debitmetru

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-00 - Open or Short to Ground

@divinewind

Bateria are cam 6 luni.

Modificat de a66ict3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufa / fire si in final debitmetrul schimbat daca nu e in valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca are 6 luni ce te face sa crezi ca e imposibil sa nu mai fie buna?Poate sa aiba 2 zile si sa te duci la garantie.

Pot sa fie intermitente dar daca nu apareau in ultimele 50 de porniri se stergeau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aprins in bord marorul check engine. La scanare a aparut urmatoarea eroare:

"17586 Linear 02 Sensor / Pump Current Open Circuit

P1178 35-11-intermitent"

Am sters eroarea si cat timp motorul a fost cald nu a mai aparut.

Dupa vreo 4 ore de stationare la pornirea mototorului a aparut din nou martorul din bord check engine si la scanare aceeasi eroare.

Ma puteti ajuta va rog vreo solutie, ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactele de la sonda lambda sa nu fie oxidate :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau intrerupte !

Posibil sa iti faca contact ,iar de la trepidatii cateodata - sa nu mai faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am si eu doua erori pe imobillizator:

01128 - Immobilizer Pickup Coil

35-00--

01176 - Key

07-00 - Signal too Low.

cheile sunt adaptate, am probleme cu recunoasterea cheilor.

intrebare: ar putea sa fie un defect fizic al bobinei sau al clusterului?

ma gandesc ca s-ar putea remedia, daca e fizic, pentru ca nu am de unde sa dau 2000 lei pe un cluster nou (asa cum mi-au spus cei de la reprezentanta ca as putea remedia problema).

multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina - cauta una de pe masina ca a ta !

Nu schimbi cluster .... ca nu ai de ce .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 P HW: 1K0 907 951

Component: J533__Gateway H16 0191

Revision: H16 Serial number: 2000K07A238406

Coding: E9801F060002021302

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

01312 - Powertrain Data Bus

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Reset counter: 163

Mileage: 51432 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 15:56:18

La o eroare de genul celei de mai sus, ce se poate face? Am citit ce scrie pe wiki, dar tot nu m-am lamurit un trebuie umblat

" Possible Solutions

* Check Databus Wiring and/or Connector(s) ".

Pe unde/de unde vin firele si unde se afla mufele.

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mare rugaminte:am un log de la un debitmetru se poate sa va dati cu parerea?Este bun logul sau trebuie sa fac altul mai concludent si in conditiii de testare mai adecvate?Logul este AICI.Sonda lambda era deconectata insa ma intereseaza doar debitmetrul.

Multumesc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!