Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut colegi,motorul se opreste le ralanti si numai atunci cand este cald(5min de la pornire) se aprinde check engine si la repornire dupa o cheie lunga si check engine si epc ambeleraman aprinse.Scanat si...16706 Speed senzor error (cred ca intermitent).Credeti ca este neaparat nevoie sa schimb senzorul sau se poate curata.L-am localizat insa nu am reusit sa-l scot din locas probabil si pentru ca motorul era totusi destul de cald.Incerc maine...Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage concluziile :

16706/P0322/000802 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

Possible Symptoms

Engine shuts off

Engine doesn't start

Speedometer inoperative

Glow Plug Indicator Lamp (K29) flashes

Possible Causes

Engine Speed Sensor (G28) loose

Engine Speed Sensor (G28) faulty

Possible Solutions

Check Engine Speed Sensor (G28)

Special Notes

The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position.

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16706/P0322/000802"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect...Cred ca un senzor nou este reteta cea mai simpla in cazul asta.Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca in grupul 032 am 0% in ambele casute, in teorie, unde ar fi problema?

mentionez ca am si eroare de sonda lambda (de aici a pornit problema)

Multumec!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@'adilleriku' daca esti sigur ca nu e de la bujie sau bobina(poti verifica in grupul 15-16 nr de rateuri) atunci problema ta este la segmenti sau la supape cum zice si turbocip :))

Sa citez pe mecanicu care a rezolvat mai multe 1.2 cu aceeasi problema "motoarele astea parca sunt de unica folosinta"

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca in grupul 032 am 0% in ambele casute, in teorie, unde ar fi problema?

mentionez ca am si eroare de sonda lambda (de aici a pornit problema)

Multumec!

Teoretic daca sonda lambda este defecta, va prezenta aceleasi valori si la ralanti si la incarcare partiala. post-10189-1277642534_thumb.png In aceste conditii ECU foloseste valori prestabilite(de avarie), fara a lua in calcul semnalul transmis de sonda. In mod cert ai si consum marit. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, mai greu, dar.... :)) la mine cum nu variaza acele procente, e clar ca sonda e muta :Driver:

in starea idlle cam cat ar trebui sa arate % ?

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce prevede cartea pentru motorul tau dar la mine variaza intre 0,0% si -4,7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acum o saptamana am scanat masina din dotare (golf 4 AKL) si am gasit o eroare;

Thursday, 24 June 2010, 11:12:54:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 06A 906 019 BQ

Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3120

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

36-10 - Open Circuit - Intermittent

M-am gandit ca a ramas de anul trecut de cand am schimbat bateria si am sters-o. In weekend am facut un drum de cca 500 km si dupa scanare a aparut din nou. Masina merge fara probleme....nu am observat vreo schimbare.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00668 - Supply Voltage Terminal 30

00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications

00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring/Connectors from/to Control Module faulty

Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module

Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).

Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este noua. Cred ca si alternatorul incarca destul de bine, pentru ca lasata 2 saptamani a pornit fara probleme. Am constatat ca borna (-) minus e usor sulfatata. Cred ca nu apare eroare din cauza asta.

Unde sunt localizati acei conectori? Multumesc.

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna eroarea de motor p161 pt o octavia II 1.9 tdi? merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune logul cu eroarea completa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff...m'am chinuit mai bine de jumate de ora sa adjustez relantiul masinii mele(g4 1.6 16v AZD benzina).Ba cu motoru pornit,ba oprit...nici o sansa.Codarea cu loginul 12233 nu accepta si modul select-engine-meas blks-ch02 EXISTING VALUE 855 NEW VALUE-955,1055,1155...si tot asa absolut nici o schimbare.What to do?sad3.gif

La security access butonul imi apare UNAVAILABLE(nu pot da clik pe el).Are cineva vreo idee?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am si eu o eroare la un senzor de temperatura, si nu stiu nici ce inseamna, nici unde se gaseste.

Eroarea este asta: P0118 Engine

coolant

temperature

circuit-G62:

high

Daca ma poate ajuta cineva, vreau sa zic ca am un passat B5, 1.8, 125cv,tipo motor ADR.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici:

16502/P0118/000280 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High

Possible Symptoms

Difficulties with starting a cold engine.

Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

RPM at idle is irregular.

With all engine temperatures idle rpm will often vary between 900 - 1000 rpm.

With engine warm (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Cine poate sa ma ajute si pe mine cu o interpretare a unor erori la scanare pentru A3-ul din semnatura. Am din pacate doar o poza din care nu se vad clar codurile....

post-16934-1278074429_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: daca nu se vad bine cum ai vrea sa te ajutam?

Din ce am putut sa identific ai cateva rezolvari:

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Special Notes

When found in the NAR 1.8T Audi A4 1.8T check TSB 24-08-78 or 2010268/3 or Pass-Thru equivalent TSB

When found in the NAR 1.8T VW Passat 1.8T check TSB 01-09-09 or 2005554 or Pass-Thru equivalent TSB

Note: The Passat 26E5 or "R5" recall includes the same software update

16814/P0430/001072 - Catalyst System; Bank 2: Efficiency Below Threshold

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Oxygen Sensor(s) Bank 2 faulty

Oxygen Sensor(s) Control Bank 2 faulty

Catalyst Bank 2 faulty

Possible Solutions

Check Oxygen Sensor(s) Bank 2

Check Oxygen Sensor(s) Control Bank 2

Perform Oxygen Sensor(s) Bank 2 Aging Check

Check Catalyst Bank 2

Set Readiness

Replace Catalyst Bank 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@'adilleriku' daca esti sigur ca nu e de la bujie sau bobina(poti verifica in grupul 15-16 nr de rateuri) atunci problema ta este la segmenti sau la supape cum zice si turbocip :D

Sa citez pe mecanicu care a rezolvat mai multe 1.2 cu aceeasi problema "motoarele astea parca sunt de unica folosinta"

Succes

intradevar in grupul 15 in prima casuta valoarea creste la relantiu iar in celelalte 2 ramane 0,maine am programare ,desfacem motoru si reparam scaune schimbam eventuale supape si revin cu amanunte,ultimul diagnostic dat de mecanic fara sa o scaneze doar am pornit motoru a fost exact ce mi-au spus o gramada de teste si bani pierduti (cate 50 ron pe scanare)ce oameni???sa revin la diagnosti supapa arsa si daca il desfac o sa il si segmentez

scuze off topic,bafta

Modificat de adilleriku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Pronet. Poate cineva sa-mi spuna unde se afla Engine Coolant Temperature Sensor (G62).

Inca o data multumesc pronet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Senzorul G62 la tine este cu 4 fire(este combinat cu senzorul G2) si este cu nr.8 in poza (incercuit cu rosu).post-10189-1278150426_thumb.png :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: daca nu se vad bine cum ai vrea sa te ajutam?

Din ce am putut sa identific ai cateva rezolvari:

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Special Notes

When found in the NAR 1.8T Audi A4 1.8T check TSB 24-08-78 or 2010268/3 or Pass-Thru equivalent TSB

When found in the NAR 1.8T VW Passat 1.8T check TSB 01-09-09 or 2005554 or Pass-Thru equivalent TSB

Note: The Passat 26E5 or "R5" recall includes the same software update

16814/P0430/001072 - Catalyst System; Bank 2: Efficiency Below Threshold

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Oxygen Sensor(s) Bank 2 faulty

Oxygen Sensor(s) Control Bank 2 faulty

Catalyst Bank 2 faulty

Possible Solutions

Check Oxygen Sensor(s) Bank 2

Check Oxygen Sensor(s) Control Bank 2

Perform Oxygen Sensor(s) Bank 2 Aging Check

Check Catalyst Bank 2

Set Readiness

Replace Catalyst Bank 2

Mersi mult. Eroarea 16825 poate sa fie din cauza ca de obicei fac plinul ochi la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura. Verifica canistra de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , azi am scanat si am urmatoarele erori , precizez ca masina oscileaza , am curat clapa degeaba , sonda lamba , senzor apa etc..

relantiu e mai mic acum , daca il dau cum era oscileaza ..

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 032 906 030 G

Component and/or Version: MARELLI 1AV 1949

Software Coding:

Work Shop Code:

4 Faults Found:

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00525 - Oxygen Sensor (G39)

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-00 - Implausible Signal

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-10 - Open Circuit - Intermittent

spunetimi va rog ce sunt , si cum le pot remedia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o adaptare de clapeta !

Si curata si mufele cu spray de contacte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!