Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

asa...saru`mana asta vroiam sa aud ...niste chestii de verificat ceva ...mc o sa caut mai amanunti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... eroarea P1176 ceva cu lambda O2....

17584/P1176/004470 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

Possible Causes

Intake Air System leaking

Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control faulty

Possible Solutions

Check Intake Air System for Leaks (False Air)

Check Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control (all of them!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...o compresie pe cilindrul 1 e 11,7;pe 2 e10,6 si al 3-lea e 12,7...

Din cate stiu eu Skoda Fabia 1.2 imparte aceeasi platforma tehnica cu Polo 1.2. La Polo 1.2 cartea zice asa:post-10189-1276523643_thumb.jpg.

Constat ca la tine compresia este foarte buna si se incadreaza si in limita de toleranta de 3 bari intre cilindri. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , cu motorul oprit mia dat eroare

1 Fault Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-00 - Implausible Signal

am sters eroarea ,

si cu motorul pornit

1 Fault Found:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

am sters eroare .

ma puteti ajuta ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idle comutator (nullastschakelaar) (F60)

du Leerlaufschalter (F60)

Throttle senzor de poziţie şi - Switch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam nasoala traducerea asta , imi poti explica mai pe romaneste ce e eroarea de unde provine , si ce trebuie facut ?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la clapeta de acceleratie.Trebuie sa studiezi switch-ul F60 si componentele care au legatura cu el.

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

Possible Faults

-F60 out of adjustment

-Throttle body sticking

-Throttle cable in need of adjustment

-Open circuit between F60 and J220

-J220 faulty

- Check & adjust F60

- Check F60 potentiometer and switches

- Adjust throttle cable

- Repair open or short ciruit

- Check electrical connections

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg s-a plans ca la viteze mari i se aprinde becul rosu de ulei cu mesajul OIL PRESS STOP! Am facut scanare dar cele 2 erori care au aparut nu cred ca au legatura cu mesajul din bord:

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Thursday,17,June,2010,11:38:24:13314

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN: WVWZZZ1JZ2W594016 Mileage: 142470km/88526miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 CN

Component: MARELLI 4MV 4251

Coding: 00031

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ2W594016 VWZ7Z0B4889714

1 Fault Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 0004

Coding: 12855

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

I-am sters cele 2 erori si dupa un drum scurt nu au mai reaparut. Am facut scanare in mers pe Instruments la meas.bocks pe canalul 1 tot drumul mi-a aratat la presiune ulei <2 OK, chiar si cand a aparut mesajul pe bord la mine tot ok arata, temeperatura uleiului era de 92 grade.

De la ce poate fi, senzorul face figuri? Tin sa mentionez ca am reusit sa-l facem sa se aprinda dupa o frana brusca de la 100 km/h. Uleiul este curat si la nivel maxim, VW Bora 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de presiune ulei (nu cel de nivel care iti arata si temperatura uleiului si se afla de regula pe baia de ulei) iar daca senzorul este bun recomand sa verifici presiunea uleiului cu un manometru, la diferite turatii. Exista si posibilitatea ca la turatii mari pompa de ulei sa nu mai faca presiune suficienta. :(

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03D 906 033 C

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509

Coding: 00031

Shop #: WSC 13765

TMBNW46Y754296580 SKZ7Z0E2878019

3 Faults Found

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AA HW: 6Q0 907 379 AA

Component: ABS 8.0 front H03 0001

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0000005

Shop #: WSC 13765 000 00000

2 Faults Found

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 9

Reset counter: 56

Mileage: 87876 km

Time Indication: 0

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 9

Reset counter: 56

Mileage: 87876 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 09242

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

eroriile astea mi-au aparut dupa ce am deconectat si conectat bateria dupa ce le-am sters a ramas doar prima,am sterso si pe aia si deocamdata nu mai apare nimic dar am mai facut asa ,

ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca trebuie sa schimbi bobina de pe cil 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca trebuie sa schimbi bobina de pe cil 1.

am schimbato cu 3 si eroarea tot pe 1 a ramas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci schimba bujia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci schimba bujia !

schimbate intre ele, tot pe 1 ramane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci problema e mai grava... masoara compresia pe toti cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sper sa ma adresez unde trebuie.Unde as putea gasi o lista cu canalele aferente diverselor aplicatii din vagcom?Ma intereseaza in special relantiul,pt benzina;in prealabil am gasit modificare relantiului dar la diesel.Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloha!

Am facut si eu o scanare si am cateva erori pe care nu reusesc sa le interpretez. Sunt de rau sau nu?

Masina merge ok, dar ....trebuia sa ma joc si eu ca asa se invata.

Iata ce a zis vag-com:

"Address 17: Instruments Labels: 7Hx-920-xxx-17.lbl

Part No: 7H5 920 861 E

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02

Coding: 07101

Shop #: WSC 02744

WV2ZZZ7HZ6H134848 VWZ7Z0F3408984

3 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-10 - - - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Part No: 7H0 815 071 E

Component: Standheizung 0207

Shop #: WSC 00000 000 00000

4 Faults Found:

01126 - Engine Speed Signal

008 - Implausible Signal - Intermittent

00667 - Ambient Temperature Signal

004 - No Signal/Communication

01126 - Engine Speed Signal

004 - No Signal/Communication

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded"

In rest : "No fault code found."

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-10 - - - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00779 - senzor temperatura exterioara

01128 - bobina de pe contact (Immo)

01176 - semnal slab ( probleme cu cheia - banuiesc ca iti face des atunci cand o pornesti sa se opreasca dupa 2 secunde )

Pentru restul erorilor de verificat firele sau senzorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura cred ca merge ca pe display imi arata temp exterioara (daca e vorba de acelasi senzor)

Celelalte erori s-ar putea sa fie de la alarama. Am alarma cu pornire motor si mi-au montat bypass-ul de cheie. Dar nu am probleme cu pornirea.

Sa inteleg ca nu sunt erori grave. :icon_cheesygrin:

Multumesc foarte mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbate intre ele, tot pe 1 ramane

Dar injectorul de pe cilindrul 1, l-ai verificat(inclusiv daca primeste comanda de la ECU)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un G4, 1.4 benzina:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3547

Coding: 00031

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-10 - - - Intermittent

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Ma poate ajutya si pe mine cineva? ca pe ross-tech nu le-am gasit, si nici pe net nu e ceva concret.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am niste erori, ma puteti ajuta cu explicatii si solutii :nono: ? Multumesc!

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Wednesday,23,June,2010,19:58:15

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 06A 906 018 FT

Component: 1,8l R4/5V MOTR HS V02

Coding: 04800

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Part No: 1J0 920 821 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20

Coding: 07142

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1212432

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1212432

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

Part No: 1C0 962 258 N

Component: 0A Zentr.Verriegel. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Modificat de JackD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar injectorul de pe cilindrul 1, l-ai verificat(inclusiv daca primeste comanda de la ECU)?

nu stiu sa iti spun,cum se face verificarea,am programare la service cica e o supapa arsa,am inversat injectoarele si verificat tensiune in cablu tot pe cil 1 e rateu

Atunci problema e mai grava... masoara compresia pe toti cilindrii.

compresie cil1;11,6,cil 2 ;10,7.cil3;12,6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat totusi, compresia pe cilindrul 1 e mai mare decat cea de pe cilindrul 2, diferenta nu e asa mare fata de cilindrul 3. Verifica si injectorul, si asta poate fi problema. Oricum, ma gandesc ca ti se desface motorul si atunci o sa vada exact daca problema e de supape sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!