Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

L-am inlocuit deja..ce fac, schimb senzorul la 2 sapt?

Firele cica le-au verificat baietii de la PBA..o sa incerc si la PBN sa vad ce zic si ei si revin cu un update..

Mersi

Modificat de wizzkid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin din nou cu o problema pusa de mai demult la care nu gasesc un raspuns. Apare daca folosesc bezina cu CO<98. Si apare in 200km dupa alimentare cu benzina mai slaba. Oare sa fie cataliuzatorul defect?

1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17584/P1176/004470 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

Possible Causes

Intake Air System leaking

Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control faulty

Possible Solutions

Check Intake Air System for Leaks (False Air)

Check Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control (all of them!)

Eu nu vad nici o legatura cu catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate am citi acest senzor este responsabil de buna functionare a catalizatorului.. daca gresesc sa ma corecteze cineva. Imi vine grau sa inteleg legatura intre benzina. Cu P99+ de exemplu ca ast apun deobieci nu are nimic, insa daca trec pe 95 se aprinde cam la 200km mereu. O fi sonda lenesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Daca ai acces la un VagCom verifica tensiunea pe sonda lambda 2 (Engine-01-group 036 -campul 1); tensiunea nu trebuie sa aiba oscilatii mari (ex: 03 V-0,8 V) ci trebuie sa fie relativ stabila (ex: 0,7 V -0,8 V). Si poti verifica si eficienta katalizatorului in 01-group 046 campul 3. Valoarea trebuie sa fie intre 0,5 si 1,00. Masuratorile se fac la ralanti cu motorul la 80 gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am dar poate gases pe cineva. Si care ar fi explicatia ca daca pun benzina de 98 nu se aprinde. Poate fi din cauza nearderilor complete ale benzinei 95? Mnetionez ca am umblat cam 7000km cu cea de 95 inainte sa folosesc cea de 98 si nu s-a aprins. Problema a aparut de cand am schimbat benzina si acum nu mao vrea cu asta de 95.:blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

O posibila explicatie ar fi asta: In urma arderii benzinei de 95 sa rezulte mai multe noxe decat "poate" suporta Katalizatorul tau partial imbatranit (eficienta in jurul valorii de 0,5-0,6). Nu ar strica sa faci si un test de imbatranire a sondei lambda 2. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,de o luna am achizitionat si eu o masina si cu asta prima problema,mi sa aprins motoru in bord ,la-m scanat si am vazut eroarea era ceva de genu:

(un nr. pe care nu la-m retinut) - Cylinder 1 Misfire Detected si mai zicea ceva de catalizator nu stiu exact ce ca nu am retinut.

Am mers la reprezentanta DELCAR BRASOV,au verificat fisele,bobinele,bujiile,injectoarele au luat si o compresie pe cilindrul 1 e 11,7;pe 2 e10,6 si al 3-lea e 12,7,mentionez ca motorul la relantiu la un interval de timp tremura un pic mai tare.

Cei de la reprezentanta au spus ca nu trebuie sa ii schimb nimic (bobine ,bujii..) dar ca tre sa revin la iei sa imi verifive distributia care e pe lant(masina e cea din semnatura 1,2 mpi rsline e doar interioru)ceea ce ma speriat pe mine e ca mi-au spus ca sar putea sa fie chiulasa sau cum se scrie si ca e dus motorul

Va rog sa ajutati cu niste informatii,mentionez ca habar nu am de masini DAR masinuta mea merge perfect ,doar eroarea asta si tremuriciul.

SCUZE PT ROMANUL DE MAI SUS ;)

AM AFLAT CEVA ,ICONITA CARE SE APRINDE E CEA DE NOXE :vaidecapulmeu:

Modificat de adilleriku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iconita care se aprinde este de o eroare pe motor, Pot fi multe cauze, avand eroare doar pe 1 poate fi si pompa de benzina sau filtru neschimbat vreodata si imbacsit, intai schimab uleiul si filtrele si vezi ce e acolo.

Eroarea de catalizator sau ce ti-o fi dat acolo poate lambda este de la mersul prost.

Cand te duci undeva ia si o foaie ceva ca asa cred ca aia mi-a dat si nush ce nu prea e exacta.

Cei de la reprezentanta au zis bine prima data la un misfire se verifica fise, bujii, bobine, dar eu as zice sa vezi si filtrele care poate nu au fost schimbate de mult( filtrul de benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat toate filtrele inclusiv cel de benzina si uleiul mobile 5w 40

Cei de la reprezentanta dupa verificarea la bobine....vor sa imi verifice si distributia,are vreo legatura?

Sonde lanbda test passed ambele

Modificat de adilleriku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de multe erori de missfire genereaza motorul? Imi pare rau sa iti dau o veste proasta, insa problema ta nu e deloc usoara si nici ieftina de reparat. Am avut aceeasi problema la masina unei prietene, daca bobinele si bujiile sunt ok, urmatoarea etapa e injectorul de pe acel cilindru sau si mai rau, supape arse. Ultimul defect presupune desfacerea motorului, curatarea acestuia, schimbarea supapelor defecte, eventual verificarea pistonului de pe cilindrul cu probleme, remontarea motorului impreuna cu schimbarea garniturii de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de multe erori de missfire genereaza motorul? Imi pare rau sa iti dau o veste proasta, insa problema ta nu e deloc usoara si nici ieftina de reparat. Am avut aceeasi problema la masina unei prietene, daca bobinele si bujiile sunt ok, urmatoarea etapa e injectorul de pe acel cilindru sau si mai rau, supape arse. Ultimul defect presupune desfacerea motorului, curatarea acestuia, schimbarea supapelor defecte, eventual verificarea pistonului de pe cilindrul cu probleme, remontarea motorului impreuna cu schimbarea garniturii de chiulasa.

doar una pe cilindrul 1,am verificat si injectoarele si sunt in regula,,marti imi desface la delcar capacu tulbusor,distributie,verificat tacheti ...........dar in cazul celo mai grav ai iedee la ce pret as ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa-ti desfaca nimeni niciun capac, deocamdata, pentru ca nu prea ai ce sa verifici sub capac (eventual doar compensatoarele hidraulice de joc dar inainte de asta trebuie eliminate multe alte cauze). Distributia se verifica foarte simplu, cu 2 scule se caleaza arborele cotit si axa cu came. Daca sunt aliniate, atunci distributia este in regula (intre noi fie vorba daca nu era distributia aliniata, garantat aveai compresie 0 si supape strambe).

In alta ordine de idei compresia motorului este cam mica, ar fi trebuit sa fie undeva la 15-16... cati km are motorasul?

Cristi, nu supapele se ard, mai rau, scaunele de supapa.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sti ca are cativa mai exact 182,000,doar atat imi fac la distributie sa vada daca e sarita din punct si ma costa 200 de ron,cam multicel,pana sa ajunga lasupape ce ar trebui verificat inainte ca habar nu am de masini ,sfaturi va rog

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz vad ca iesti din bv recomanda-mi un atelier bun cu mecanici buni,ca la delcar ma seaca de bani

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, eu nu te contrazic, stiu ca tu ai mai multa experienta ca mine, insa prietena mea cu Ibiza cu acelasi motor (dar cu 70 cp) a patit aceeasi problema, i s-a luat compresia, compresie mica pe cilindrul 3, s-a desfacut motorul si 2 supape, cele de pe evacuare, nu mai inchideau cum trebuie. S-au schimbat cele doua supape, celelalte doua, de pe admisie si inca doua, de pe alt cilindru, care erau cam negre. S-a curatat motorul si totul a fost ok de atunci, cam un an. Total costuri 2400 RON, la service autorizat Seat din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-a verificat bobina de inductie si bujia, altceva in afara de injector sau supape nu are ce sa fie. Verifica totusi si distributia, desi cand e sarita distributia simptomele sunt mai grave si nu da missfire pe cilindru.

Si inca ceva, masina prietenei avea 40.000 km si motorul era foarte jegos, stau si ma gandesc cum e al tau la cati km are.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa ce verific distributia,am citit topicul clapeta de acceleratie si ma pus pe ganduri,maine o sa incerc sa o curat si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate si eu am patit cam la fel,compresie necorespunzatoare pe cilindrul 2,eu am schimbat toate supapele pana la urma,asta la 33.000 km.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati cu eroarea asta ...da nu cea cu sonda lambda ..cealalta :

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

P1105 - 35-10 - - - Intermittent

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit Malfunction

P0141 - 35-10 - - - Intermittent

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0001

si mentionez ca sunt si trepidatii la relanti ... :))(

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate si eu am patit cam la fel,compresie necorespunzatoare pe cilindrul 2,eu am schimbat toate supapele pana la urma,asta la 33.000 km.Bafta!

poti sa imi spui un pret?piese +manopera,pot sa mai merg cu masina pana o sa am bani de reparatii?la drum merge perfect si se infige binisor,consum la 90 km/h in treapta 5 imi ia intre 4,2-4,5;iar la drum intin imi ia 5,2 in oras 7 -8 problema ar fi doar martorul aprins si tremuriciul la relantiu,compresia nu e mai mica doar pe un cilindru ,pe toate 3 e mica in conditiile in care zice biltz( si ce zice el aia e) ca ar trebui sa fie 15,16,la o masina de 5 ani bineinteles ca nu am stiut de chilometri reali nu stiu cum dreq a reusita sa faca 180000 km,dar cred ca mi-am luat o mica teapa.scuze off topik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,revin si eu cu o problema. Pe vag a aparut eroarea P1176 ceva cu lambda O2.Ma poate ajuta cineva cu o explicatie si o posibila rezolvare? Azi cand ma intorceam in bucuresti la un moment dat masina nu a mai functionat cum trebuie (murea motoru,nu mai tragea). Dupa ce s-a racit totul a revint la normal.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am cautat ...de o luna tot ma chinui cu searchiu...si nimeni nu vrea sa zica nimic concret :)(

Prima eroare este o eroare generala care apare in combinatie cu alt defect.

Trebuie insistat pe eroarea a 2-a.

Posibil MAF sa fie afectat sau aer fals.

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

* Intake System Leak(s)

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!