Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut, am explicatiile astea, le-am verificat inainte sa scriu aici, dar eu am Open Circuit. Pe langa asta nu reusesc sa localizez acest Actuator pt al verifica. Am incercat si in ETKA si in Autodata si nu dau de el. In ETKA e o schema electrica in care apare Throttle position sensor, dar nu actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007
... nu reusesc sa localizez acest Actuator pt al verifica...

Vezi daca te ajuta asta cu ceva:post-10189-1273060677_thumb.jpg :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am sa pun doar codurile de eroare care leam gasit in urma scanarii...00561,17735,16500,17733,00532,16705,17978,17736,01025,as vrea sa-mi spuneti ce inseamna fiecare cod ce defectiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta-le si tu AICI

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Pentru o Octavia 1, putin ajutor la intepretare coduri ?

diagnostic_Octavia.txt

Ai un fir de la can intrerupt. Unde? greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELP!!! Am o problema mare...

Am dat sa izolez azi niste fire (cele care intra in bobinele de inductie la masina din semnatura) si am atins din greseala cu un fir neizolat de bloc motor (a facut scanteie) si ca urmare:

- masina nu mai porneste (invarte electromotorul dar masina nu mai porneste)

- dupa 3 sec dupa ce pun contactul se aude un tzacanit ca si cum decupleaza ceva (ceea ce nu se auzea inainte)

- pe vag com apare urmatoarea eroare: (pe bord nu imi apare nici o eroare nimic)

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0019970

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V12

Coding: 05112

Shop #: WSC 48208

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3417091

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-00 - No Communications

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-00 - No Communications

Explicatia la cod o stiu:

01314 - Engine Control Module

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

* Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.

* To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.

Dar caut rezolvarea problemei....

Am incercat sa scot borna de pe baterie si sa incerc din nou (pornire + scanare modul motor)...nimic :D

Am verificat cablajele si sunt ok...

Ma gandesc la ce e mai rau ECU prajit...

Poate merge o resoftare sau deblocat cumva din vag-com, voi ce spuneti?

Daca stiti un topic in care s-a mai discutat varog sa il postati!

Astept cat de cat o rezolvare (inafar de schimbat ecu si resoftat)...

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurantele din compartimentul motor, cele din panoul de bord, precum si cele de sub volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ,daca ma poate ajuta cineva :beerchug: Am avut masina tamponata,motorul a fost dat jos,acum am reparat-o am remontat motorul dar acum nu se mai tureaza peste 2800 de ture. A scanat un prieten cu un tester(elm 327) si ia dat urmatoarel coduri de eroare ;P 0113, P 0238, P0245, P1027, P2425, P242D. Daca poate sa-mi spuna cineva ce reprezinta aceste coduri si ce piese ar putea fii defecte,multumesc. Masina este cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16497/P0113 - Intake Air Temperature (IAT) Sensor 1 Circuit (G42): High Input

Possible Symptoms

unknown

Possible Causes

Open circuit in harness

Improper harness connection

Sensor signal short to power

G42 faulty

Control Module faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace G42

Check / Replace Controle Module

16622/P0238/000568 - Manifold Pressure/Boost Sensor (G31): Signal too High

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Wiring/Connector(s) from/to Manifold Pressure/Boost Sensor (G31) faulty

Manifold Pressure/Boost Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connector(s) from/to Manifold Pressure/Boost Sensor (G31)

Check Manifold Pressure/Boost Sensor (G31)

16629/P0245/000581 - Solenoid Valve (A) for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Engine Electronics Power Supply Relay (J757) faulty

Boost Pressure Control Valve (N75) faulty

Wiring/Connectors from/to Boost Pressure Control Valve (N75) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check Engine Electronics Power Supply Relay (J757)

Check Boost Pressure Control Valve (N75)

Check Wiring/Connectors from/to Boost Pressure Control Valve (N75)

Verifica circuitul turbo si fa-i un log in mers.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet :icon_thumright: am uitat sa precizez ca in bord sta aprinsa rezistenta aia de la bujii si motorul ala portocaliu. Am incercat astazi cu mufa scoasa la valva aia care comanda turbo (cred ca aia este n 75 ) si cu ea scoasa se tureaza pana la 5000 de ture dar e simte ca fara turbo. Am masurat tensiunea la mufa valvei cu cotactul pus si-mi arata 3,70 v ,iar dupa ce porneam motorul tot cu mufa scoasa imi arata 0 v, ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurantele din compartimentul motor, cele din panoul de bord, precum si cele de sub volan.

Hehe...ai dreptate! Desi le-am verificat mi-a scapat una, nu stiu cum, dar mi-a scapat...am reverificat si in total am schimbat 2, una mare alba care era putin plesnita (trebuia sa te uiti foarte atent) si una mica albastra. Astadar am rezolvat problema, am scapat eftin, doar cu 2 sigurante! :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez ca in bord sta aprinsa rezistenta aia de la bujii si motorul ala portocaliu.....

O problema similara am avut si eu. Vezi ca in compartimentul motor este o siguranta de 30 sau 40 - nu mai stiu exact. Verifica daca e arsa sau nu. Mie mi-o ardea cand porneam.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de cateva zile.Marti dupa ce am pornit motorul mi-a ramas aprins pe bord ABS si ESP ,dupa o tura scurta am constantat ca ABS ul nu mai functioneaza.AM oprit motorul ,l-am pornit si totul a revenit la normal. Seara am pus masina pe tester si aveam o eroare care zicea ceva de ABS sensor left Intermitent.Am sters eroarea si nu a mai aparut pana azi.Azi la fel a aparut dupa o repornire a disparut dar am observat ca in treapta a 1 a cand plec usor dupa loc imi clipeste esp ul si imi taie din putere (adica se comporta normal doar ca intervine cand pur si simplu nu e nevoie) iar la abs daca calc usor frana are tendinta sa intre abs ul (il simt in pedala) ...ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar putea fi?

Pai ce sa fie? Excat ce ti-a spus testerul, senzorul de rotatie (ABS) de la roata din stanga ... daca-i fata, sau spate, asta ai uitat sa precizezi.

Verifica in prima faza firele de la senzor; sa nu aiba intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze,este vorba de senzorul stanga fata( cel putin asa zice Vag'ul) ..sper sa nu fie nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-a sugerat si xxnelu - verifica zona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update.

Intradevar era distributia sarita de la punct.Le-a luat 2 zile sa isi dea seama..verificasera tot si doar distributia a mai ramas de verificat.Comandat kit de distributie complet pret 800 ron plus manopera 300 lei(Sermecom Iasi).

Doar ca a durat 5 zile pana au ajuns piesele.

Rezultatul:Merge perfect:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat sa aflu km reali la un golf4 1.6 BCB 2003 105 cp si cand dau pe EDC15-16 mileage/read imi zice asa VCDS was not able to retrieve a mileage form this ECU.

The ECU is either not supported, or does not store mileage.

Sorry!

sa fie ceva modificari in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai motorizarile diesel sunt EDC15-16 sau 17

Benzinarele nu pot fi citite in acea optiune .

vezi Aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Marian

Ma puteti ajuta?Am urmatorul cod:tensiune joasa la alimentare.este vorba despre baterie sau poate fii si altceva de vina ptr care imi da respectiva eroare?

Modificat de Liviu-Marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea 17479,se refera la contacte imperfecte la sonda lambda,de dupa catalizator?am vreo sansa sa scap daca curat contactele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Da...cam asta ar fi

error code : 17479 P1071

NOx sensor (G295) heating control signal implausible signal

Additional information on the error codes. Intermittent

Possible causes:

* Wiring and / or connections

* G295

post-12725-1273593495_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu o poza in care sa apara senzorul de abs de la roata stanga fata deoarece spre rusinea mea nu stiu cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!