Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Dap,asa o sa fac.Mersi baieti,daca ma gandeam inainte,as fi schimbat bobinele intre ele,dar la cine am fost mi-a spus ca stia sigur ca e de la bobina si d-aia am schimbat-o...O sa incerc cu bujia si va anunt ce s-a intamplat.

Numai bine!

Se pare ca pana la urma,dupa nenumarate teste la diferite persoane,ultimul la care am fost-o reprezentanta B**ch,la care s-a verificat destul de riguros,concluzia fiind ca supapa de pe cilindrul 2 nu este in regula :icon_thumright: Injectoarele sunt ok,au fost si ele verificate,bujiile la fel,bobinele....Deci,o concluzie foarte ,,fericita"..Dar totusi,din ce cauza sa se fi intamplat?

Off:Stie cineva la ce suma se invarte ,,fericirea"?

Thanks!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer scuze moderatorilor ca am postat in aria motoarelor tdi,problema mea.In urma unui test am gasit urmatoarea eroare...01314,engine control module,no comunication,ce inseamna si cit de grav este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module-Inseamna ca modulul respectiv nu a putut comunica cu ECU. Sterge eroarea si ar trebui sa nu-ti mai apara. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am schimbat sonda lambda 1 ca era arsa ..acuma am eroarea : 17573 long fuel trim additive air bank 1 range 1 system to rich oare daca curat clapeta de acceleratie mai merge motoru asa ..sacadat la relanti ?!

adica la vreo 2 3 secunde are un scuturat mic ..dar deranjant adica se simte...

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am facut o scanare si am gasit urmatoarea eroare.

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Ma poate ajuta cineva sa aflu de la ce e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut distributia de curand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am facut distributia acum cateva luni . Are vreo legatura cu asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la eroarea ta :

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Possible Symptoms

Power Loss

Possible Causes

Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty

Fuel Pump Relay (J17) faulty

Possible Solutions

Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)

Check Fuel Pump Relay (J17)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fi fost pusa distributia la punct. Masina trage bine, la turatii ridicate? Sigur avansul nu e cel corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu urmatoarele coduri de eroare scanate pe un Seat Ibiza 6l 1.2(AZQ)

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03E 906 033 P

Component and/or Version: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4729

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ6LZ3R258552 SEZ7Z0C2078229

2 Faults Found:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-00 - -

Problema a aparut in felul urmator:Intr-o dimineata a pornit fara probleme..mers 10 km pana la servici.Dupa 2 ore cand am pornit-o s-a auzit un zgomot foarte urat din partea dreapta a masinii..de parca ar atinge pe undeva cureaua de accesorii..sau mai bine spus zgomotul acela care se aude cand pui un carton in palele unui ventilator.Relantiul oscila 1200-600 rpm chiar avand tendinta ca motorul sa se opreasca.

Am dost astazi la service,insa nu i-au dat de cap.

Au verificat:-filtru de aer ok

bujii-ok

injectoare ok

au curatat si clapeta de acceleratie care era cam imbacsita

au scos senzorul pt presiune galerie de admisie(daca tin minte bine)-era afumat tare si plin de mizerie..l-au curatat si l-au pus la loc.

Toate astea insa nu au avut nici un rezultat...masina se tureaza insa nu are forta mai deloc.Iar atunci cand o turez pana pe la 3000rpm se aude iaar zgomotul respectiv..niste pocnituri metalice...

Dupa ce am mers cu mecanicul in proba candam ajuns inapoi la service a scos iarasi enzorul pt presiune galerie de admisie si era iar plin de mizerie.L-au schibat cu un altul si masina avea tot aceleasi simptome.

Aveti vreo idee ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, distributia a fost verificata si e pusa la punct.

Eu am avut ceva probleme si cu pornirea, imi pornea foarte greu, la a5-a, a6-a cheie, dar nu intotdeauna.

Din postul colegului Turbocip inteleg ca ar putea fi si de la pompa de combustibil. O sa verific si pompa de benzina.

Stiti cumva daca pompa de benzina are vreun releu ?

P. S. eroarea a fost stearsa si am facut cam 400 km si nu mi-a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti vreo idee ce sa mai verific?

Verifica distributia. E posibil sa-ti fi sarit 1-2 dinti din cauza intinzatorului hidraulic. Citeste posturile colegului "Borisake" de la sectiunea "POLO 9N si 9N3 - Martor in bord" incepand cu postul #39. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, in postul anterior ziceam ca distributia am verificat-o si nu e nimic in neregula cu ea.

Din aceasta cauza ma gandesc ca ar putea fi pompa de benzina.

Ce as putea verifica la pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Ionel..In mare parte m-ai lamurit.Are exact aceleasi simptome...sper doar sa nu fiu nevoit sa schimb si eu distributia..poate se poate regla totusi....Marti am programare la doctor iarasi..o sa le spun sa se uite la distributie..

Va tin la curent.

Modificat de alinux2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: Si zi-le sa iti verifice si compresia . Vezi supape !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarea problema:

Am observat ca nu mai pornesc ambele ventilatoare, ci numai cel mare care porneste pe viteza foarte mare.

La scanare mi- a aparut mesajul: "18354 - Controle module 1 for coolant fan: defective

P1946 - 004 - no gignal/communication - intermitent"

Mentionez ca masina este GV 1,6 FSI/BAG

Intrebarea mea este : unde este localizat acest modul?

Si daca se poate si un cod al piesei

Multumesc.

Modificat de golfulet v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In motorul de la ventilatorul mare. Nu are cod separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy

Asa banuiam si eu.

Acum vine partea tricky.

Am schimbat ventilatorul mare si....

surpriza. Face la fel.

Mai mult. Am verificat si ventilatorul mic ( l-am conectat la baterie) si... functioneaza.

S-a mai intalnit cineva cu astfel de situatie?

Dau o bere celui care-mi da solutia rezolvarii acestei probleme.

Modificat de golfulet v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, incerc sa fac o adaptare de clapeta de admisie la o Skoda felicia 1.6mpi cod AEE din '98, dar nu reusesc sa gasesc canalul corect.

Pe 098 nu este nimic, iar pe 001 sunt alte masuratori rpm, km/h etc.

Am vag-com 409 cu soft 311. Pe masina mea am reusit din prima sa fac asta, la mine canalul e 060.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canal 65 ai incercat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 098 le-am luat in jos cam pe toate. Pana pe la 014 toate canalele indica aceleasi cifre generice 128,68 parca si mai sunt 2, dar nici un canal nu seamana cu cel specific pt clapeta de admisie. Un singur canal, 003 sau 004 (nu mai stiu exact) are a 3-a valoare care indica unghiul de deschidere a clapetei si atat.

Pe canalul 098 Vag-comul imi scrie sub cele 4 casute descrierile corecte throttle voltage bla bla, iar la ultima Adaptation Idle/run/ok insa valorile sunt cele scrise mai sus, valori care se regasesc pe toate celelalte canale inactive.

La o scanare a modului Engine am gasit si erorile astea:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 032 906 030 032 906 030 AG

Component and/or Version: MARELLI 1AV F012

Software Coding:

Work Shop Code:

2 Faults Found:

00525 - Oxygen Sensor (G39)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

36-00 - Open Circuit

Crezi ca ar putea fi de vina ultima eroare? Mie nu-mi prea vine a crede, dar totusi intreb.

PS. Scuze pt postul dublu (cel din aria Skoda) dar acolo e cam pustiu si am zis sa-mi incerc aici norocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreb ceva, Throttle Position Actuator = Throttle position sensor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite cateva explicatii:

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Short to Ground

Possible Causes

* Throttle Position Actuator (V60) faulty/jammed (Stuck Closed)

* Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60) faulty

Possible Solutions

* Check Throttle Position Actuator (V60)

* Check Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60)

00282 - Throttle Position Actuator (V60): Short to Plus

Possible Causes

* Throttle Position Actuator (V60) faulty/jammed (Stuck Open)

* Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60) faulty

Possible Solutions

* Check Throttle Position Actuator (V60)

* Check Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Implausible Signal

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

o Check Part Number

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): No Signal

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!