Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Mergi la un service daca nu ai un prieten mecanic care sa te ajute "in spatele blocului" .

Nu te costa exagerat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sper sa postez corect, am scanat cu vag-com si am o singura eroare la EGR

17809 - EGR Valve (N18): Short to Ground

P1401 - 35-00 - -

Intrebarea mea este: scut circuit pe fire sau in electrovalva EGR ? Cum pot sa verific unde e scurtul

Masina e un polo variant 1,4 16V, 55kW 2001 motor AUA

daca stie cineva ceva despre chestia asta, astept si eu un raspuns .

multam mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am avut senzorul de abs defect la roata stinga fata,lam schimbat,sau stins martorii dar acum as vrea sa sterg eroarea din ecu cum procedez?sint incepator ma scuzati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulezi VagCom - [sELECT] - 03[ABS Brakes] - 02[Fault Codes] - 05[Clear Codes] - Close Controler /Done/Go Back

Si ai scapat - asta daca ai inlocuit corect senzorul !

Succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sper sa postez corect, am scanat cu vag-com si am o singura eroare la EGR

17809 - EGR Valve (N18): Short to Ground

P1401 - 35-00 - -

Intrebarea mea este: scut circuit pe fire sau in electrovalva EGR ? Cum pot sa verific unde e scurtul

Cea mai usoara metoda este: scoti mufa de la EGR, stergi eroarea si scanezi. Daca reapare, logic, scurtul este pe fire; daca nu reapare, dupa aceeasi logica, scurtul este in electrovalva. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dn Nelu, ce inseamna eroarea asta?

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-00 - Unknown Switch Condition

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wiring/Connectors to Interior Light(s) faulty

Interior Light(s) faulty

Sau, chiar switch-ul din usa... "25-00 - Unknown Switch Condition"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminile interioare functioneza corect, switch schimbat foarte recent. S-ar putea sa nu fi sters eroarea dupa ce am schimbat switch-ul. Eu dadusem cautare erori numai pt motor nu pe tot sistemul.

Oricum mersi de atentie.

Semnat: Vecinul tau. ;)

Modificat de Leonica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu fi sters eroarea dupa ce am schimbat switch-ul.

Eee...asta-i alta poveste ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM facut un autoscan,si am vazut ca am un co de eroare la airbarg,dar nu am retinut codul pentru ca lam sters...dar ce cod de eroare poate sa aiba airbargu?in afara faptului ca poate a fost declansat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu mai vorbim "vorbe" - vino cu erori concrete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca stie cineva ceva despre chestia asta...

Si daca nu te multumeste raspunsul lui "xxnelu" din postul #1183,

vezi si asta:Actuator_diagnosys_AUA.pdf si Check__EGR_AUA.pdf. :icon_thumright:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 019 BQ

Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3018

Coding: 00031

Shop #: WSC 31414

2 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00525 - Oxygen Sensor (G39)

28-00 - Short to B+

Readiness: N/A

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 Q

Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31414

4 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal!

Sa intelegem ca ai vrea niste explicatii pentru codurile de eroare, nu? :D

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Signal too Low

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): Implausible Signal

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

o Check Part Number

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39): No Signal

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

* Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating faulty

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

* Check Oxygen (Lambda) Sensor (G39) Heating

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal

Possible Causes

* Fuse(s) faulty

* Wiring/Connectors from/to Control Module faulty

* Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

* Check Fuse(s)

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module

* Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

* When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

* When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).

* Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.

Cele de pe Confort-46 mai intai sterge-le (asta daca nu ai probleme in functionare) si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut respectuos la toti baietii care ne ajuta ... am si eu o problema in urma scanarii a aparut asta si nu stiu ce e de facut ...VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3398

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

4 Faults Found:

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

P1105 - 35-10 - - - Intermittent

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit Malfunction

P0141 - 35-10 - - - Intermittent

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0101

Unii zic ca e de schimbat eu in schimb nici nu stiu care dintre ele ... Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns primit in topicul" Sonda lambda" (postul #514 si #524) :D

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am si eu nevoie de putin ajutor la un Passat. Ii apare Check Engine in bord. Inainte ii aparea doar cu prima eroare. De curand am gasit si o a 2-a eroare cu injectorul. In legatura cu bujia: poate fi dusa sau e de vina cablajul?:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 CE HW: 03G 906 018 CE

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9707

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00028 028 00001

2 Faults Found:

001649 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 24

Reset counter: 40

Mileage: 93914 km

Time Indication: 0

Date: 2010.03.25

Time: 06:55:50

Freeze Frame:

RPM: 192 /min

Torque: 160.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

0.78 %

Voltage: 11.41 V

Bin. Bits: 01110000

Temperature: 8.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17055/P0671/001649 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault Possible Symptoms

No Pre-Glow Period

Poor Cold Starting

Possible Causes

Glow Plug Wiring faulty

Glow Plug faulty

Possible Solutions

Check Glow Plug Wiring

Check Glow Plug

________________________________________________________________________________

_________

17672/P1264/004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

Possible Symptoms

Drivability Issues

Reduced Power

Rough Engine Running

Increased Emission Values

Possible Causes

Regulation times exceeded

Contact resistance

Possible Solutions

Check Injectors and Injector Wiring

See Meas. Value Block 018

Check Resistance of Injectors/Wiring

Scoate bujia si fa-i o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatoarea eroare ..azi din senin ... 01274 air flow flap positioning motor la capitolul clima ... se poate curata ceva..exista linkuri pe forum ca nu am gasit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MC mult , o sa ma ocup eu de el...dar cum il resetez la default ,sau asta se intreaba in sectiunea climatronic ?!:blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut o scanare pt ca periodic apare MIL. au aparut urmatoarele (nu e prima data):

004243 - Bank 1; Fuel Measuring System 2: Malfunction

P1093 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 83545 km

Time Indication: 0

Date: 2010.04.15

Time: 16:42:52

Freeze Frame:

RPM: 1578 /min

Load: 11.4 %

Speed: 44.0 km/h

Temperature: 48.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MC mult , o sa ma ocup eu de el...dar cum il resetez la default ,sau asta se intreaba in sectiunea climatronic ?!:P

Pai vezi ca in linkul dat de colegul Clodius - ai cele necesare pentru a rula Basic Settings !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am facut o scanare si am gasit urmatoarea eroare.

16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Ma poate ajuta cineva sa aflu de la ce e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!