Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Cine stie ce inseaman urmatoarea eroare . Am citit parerile din spate , dar din pacate nu am putut sa imi elucizez misterul .

17443 P1035 001 Nox sensor G 295 - Unplausible signal

si : 18354 P 1946 004 Coolant Fan COntrol ( fc) control module faulty .

Multumesc si astept raspunsul celor abilitati .

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Golf 1.6 fsi

17443/P1035 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

Possible Symptoms

MIL on

Possible Causes

Sensor for Nox (G295) faulty

Possible Solutions

Check / Replace Sensor for Nox (G295)

Special Notes

Check Mesuring Blocks. Specification 0 - 90. The new Sensor goes down to -40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare mia iesit codul de eroare17480,senzor noxe defect electric intermitent.Ce poate insemna?Cumva sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rica 42

17480/P1072 - NOx Sensor (G295) Heater Control, Circuit Malfunction ==

Possible Causes

Connection to/from sensor G295 faulty

Sensor (G295) faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace sensor (G295)

Verifica contactele senzorului G295.

post-21426-1252514542_thumb.jpg

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pronet,vb de senzorul ala de sub masina de la sonda de dupa catalizator nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ala este - cel putin asa imi arata in Etka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu eroarea postata in postul #872. Acum in afara de acea eroare imi mai apare inca una. Cam astea ar fi cele 2 erori :

17413 - Torque Difference Cylinder 2 Limit Value Exceeded

P1005 - 35-00 - -

17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus

P1338 - 35-10 - - - Intermittent

Au vreo legatura intre ele ? Imi puteti spune unde pot gasi senzorul G40 sa il curat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 e in capatul blocului motor, langa cilindrul1. Daca ai bobine de inductie pe fiecare cilindru, e in fata bobinelor. E senzorul Hall de la axul cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi`am luat un cablu de prin Anglia, idea a fost ca era foarte ieftin si deh, implicit tentatia mare.

Sunt convins ca e o trotineta, o sa testez pe masina mea sa vedem ce stie sa faca, ma rog, diagnoza ca si va anuntz pe parcurs daca sunteti interesati.

Oricum am inteles ca exista unele riscuri la folosirea lui si banuiesc ca fiecare trebuie sa fie pregatit sa si le asume.

Cei interesati pot cumpara cablul de aici si cei cunoscatori in domeniu pot da o parere despre produs.

Chiar sunt curios daca e bun de ceva sau mai bine de banii aia ma puneam sa beau vreo 2 beri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un cablu normal KKL. Se poate folosi cu VagCom 3... si 4... Se pot face diagnoze la masinile VAG pana in 2005 (cele care nu folosesc CAN pentru diagnoza) iar la cele mai noi doar pe Engine. Daca citesti cu atentie manualul nu sunt prea multe riscuri. Nu incerca sa te conectezi pe modulul Airbags.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor For Nox-este format dintr-un "senzor" care vine pe tava de esapament...si un calc...care inregistreaza parametri de la acest senzor. Eu l-am schimbat si am dat 1.700lei pe el... Il am pe ala vechi...vezi ce e stricat.... calculatorul sau senzorul...si vb...poate faci din doua stricate..unul bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!!!

Va rog frumos ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi. Sincer eu am ajuns la capatul puterilor si nu mai stiu ce sa fac sa scap de niste erori...

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 018 GM

Component: 2.0l R4/2V MOTR HS V03

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01112

Shop #: WSC 00046

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2028101

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to B+

La eroarea 16725 si 00562 am schimbat senzorii respectiv distributia. Masina este bine pusa la punct. La 16556 nu am nici o idee. Ce sintome are cand pornesc motorul trebuie sa dau putin la automat pana o ia si are fluctuatii la relanti.. Cand este rece trage de rupe in momentul cand se incalzeste nu mai trage deloc. Am mai citit pe alte topic-uri si la 00562 am sa verific si cablajul se poate sa fie vreun fir intrerupt (din pacate nu prea am unde sa ma bag sub ea :vaidecapulmeu:).

Va multumesc...

Modificat de Casilias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1

Possible Symptoms

* Irregular behaviour

Possible Causes

* Fuel system

* Excessive fuel pressure

* Leaking or contaminated fuel injectors

* Leaking fuel pressure regulator

* Low fuel pressure or running out of fuel

* Vapor recovery system

* Air leaks after the MAF

* Vacuum leaks

* Improper seated engine oil dipstick

* Stuck EGR valve

* Oil overfill

* Cam timing

* Cylinder compression

* Exhaust leaks before or near HO2Ss.

post-12725-1253782895_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multulmesc frumos cuiuda... Am vazut ca si 16725 are legatura cu HO2Ss.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am jucat un pic cu el dupa ce am citit pe forum cam ce ma interesa si tin sa va multumesc la toti ptr info, nu multa lume e dispusa sa ofere gratuit know how`ul in zilele de azi.

In idee am reusit sa fac ce mi`am propus cu el, diagnoza la propria masina, am aflat bubele si ca de obicei exista un DAR.

Login, am incercat nu s`a intamplat nimik, banuiesc ca am codul bun l`am luat de pe bucatica aia de plastic (mulajul cheii) si la Recoding n`am reusit sa inteleg, imi afiseaza 2 valori, n`am long coding help, poate reuseste cineva sa ma lamureasca la ce ar trebui sa ma astept si la ce sa nu fac pe acolo.

Folosesc Vag Com 409.1-S

Multam fain si raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Long coding-ul este disponibil incepand de la VagCom 6 in sus, la masinile pe Can Bus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreun adaptor sa pun un vag com pe golf 3 sau jetta care are 2 mufe parca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Ma puteti ajuta si pe mine cu niste pareri? E vorba de masina din semnatura, de vreo doua zile oglinda de la pasager nu se mai misca, am desfacut-o si pare in regula, arata ca noua inauntru iar de incalzit se incalzeste. Cealalta functioneaza normal. Am scanat masina cu VAG-ul si am obtinut urmatoarele:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BC

Component: Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2 dintre erori ai raspunsul mai jos :

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

Possible Causes

Anti-Theft Alarm triggered by Signal from Ultrasonic Sensor Control Module (J347)

Ultrasonic Sensor Control Module (J347) faulty

Wiring/Connectors from/to Ultrasonic Sensor Control Module (J347) faulty

False Alarm

Possible Solutions

Check/Clear Fault Codes

Check Ultrasonic Sensor Control Module (J347)

Check Wiring/Connectors from/to Ultrasonic Sensor Control Module (J347)

00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier

00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier : Short to Ground

Possible Symptoms

Radio Tuner not working

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Antenna Amplifier faulty

Antenna Amplifier faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Antenna Amplifier

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Antenna Amplifier

Pentru oglinda vezi conectorii ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Culmea e ca radio-ul merge perfect, nu am observat nimic neobisnuit. Cat despre oglinda, am verificat doar conexiunea din interiorul ei, chiar nu stiu pe unde ar trebui sa mai caut, in usa respectiva sau in cealalta unde e joystick-ul.

Modificat de gabisivoglo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Am facut un scan cu vagul si mi-a dat o eroare :

Address 01: Engine

Controller: 036 906 013 D

Component: MED7.5.11 G 5129

Coding: 00031

Shop #: WSC 47210

WVWZZZ1JZ3W139162 VWZ7Z0B5426582

1 Fault Found:

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0001

Banuiesc ca este din cauza ca am spalat galeria de admisie , si clapeta de acceleratie , dar nu stiu cum as putea rezolva problema , v-as fi foarte recunoscator pentru un raspuns concret .

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Mi-a aparut si mie in bord check engine si i-am facut masinei(ibiza 6l 1.2) o diagnoza ce mi-a aratat urmatorul cod de eroare:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03E 906 033 P

Component and/or Version: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4729

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ6LZ3R258552 SEZ7Z0C2078229

1 Fault Found:

17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit

P1440 - 35-00 - -

Daca ma puteti lamuri si pe mine v-as ramane recunoscator.

De la service mi s-a spus ca trebuie inlocuit EGR-ul dar parca nu am asa bani acum(aprox 8 mil. cu tot cu montaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!