Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Am rezolvat. Am fost la mecanicul meu prefereat si am ajuns amandoi la cl, dupa ce am studiat netul si forumul, ca trebuie curatat MAF-ul. A disparut eroarea si totul este in parametri, mai putin la MEAS BLOCKS unde imi afiseaza : 7,0% 0,8% (relanti) aici trebuie sa fie intre plus si minus 10% ceea ce e bine, dar ....7,0%???....oricum masina merge ca noua, pur si simplu este alta. O simt mult mai usoara si e mereu nervoasa. Nu mai are noduri la plecare si totul este lin. Ce ma oftic este ca de mult am avut ideea cu MAF-ul dar nimeni nu asculta un "mecanic forumist" :) si a trebuit sa schimb sonde si sa curat injectoare...oricum nu ezitati sa curatati MAF-ul la eroarea de mai sus. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, ceva detalii cum ai curatat MAF-ul? I-ai facut un log in mers pe urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu urmatoarele erori:

65535 037

Control module defective

Defective

Sporadic

01269 031

Commencement of injection valve -N108

Open circuit/short circuit to ground

Sporadic

00575 017

Intake manifold pressure

Control difference

Sporadic

Masina nu trage cum ar trebui( e vorba de masina din profil ) cei care au pus testeru au zis ca sunt defecte urmatoarele:

- captor presiune atmosferica ( de pe calculatorul de injectie ) blocat ( 450 MB ) - piese vien cu totu calculatorul si costa 80 mil la ei pe service

- control modul pompa defect intern - piesa costa 8 mil

Multumesc

Modificat de ingineru77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am urmatoarele erori:

1384 cruise control switch (E45) implausible signal

1537 internal control module memory check sum error

upper limit exceeded

de prima eroare stiam, dar a doua ce vrea sa transmita? stie cineva si cum se poate remedia?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand scanez cu 704.1 primesc pe modulul Airbag urmatoarea eroare, pe care o sterg si reapare incontinuu:

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 01

Coding: 12855

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Deduc ca are legatura cu vreo sursa de tensiune ceva...dar nu stiu ce. Astept o parere , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am intalnit si eu o problema azi cu masina mea .... un WW Passat B5 din 1997, motor 1.8 ADR 20 valve benzina. In timpul mersului....s-a oprit motorul.

Am un prieten care mi-a scanat masina cu vag com dar nu stie sa interpreteze erorile aparute si de aceea atasez logul facut . Va rog daca imi puteti explica erorile de aici si daca aveti idee ce s-a intamplat. Va multumesc.

Later edit :

Imi cer scuze pentru greseala facuta. Am observat acum ca am postat la TDI forum. Rog moderatorii sa mute topicul la locul potrivit...

Modificat de cristiblabla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Postez in ideea de a cere informati/ajutor despre vag.com si utilizarea lui.

Deci, in curand voi avea si eu cu cablu ptr a putea utiliza vag.com si vreau sa va cer daca se poate sa faceti un topic cu tot ce tine de Vag.com etc.

Adica eu sunt doar "amator" cu vag.com avand in vedere ca nu l-am utilizat niciodata si habar nu am, vreau sa postati, unde nu trebuie sa intru (ptr ca curozitatea ii mare ) ce trebuie sa evit, erorile cel mai intalnite, probleme, versiuni, methode, cum sa recuperam o problema, stergera etc.

Daca se poate face in "leveluri" adica Amator stage 1 , Cunoscatori stage 2 , Experti stage 3 etc .

Sper ca m-am facut intales de ceea ce vreau sa stiu. Rog ca acest post sa fie facut de o persoana care are o experienta importanta cu vag.com-ul .

multumesc anticipat

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 558 F

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02

Coding: 04001

Shop #: WSC 05319

8 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17924 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1516 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01120 - Shareware Version. To Decode all DTCs

04-00 - Please Register/Activate

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-00 - Please Register/Activate

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 558 F

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02

Coding: 04001

Shop #: WSC 05319

8 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17924 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1516 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01120 - Shareware Version. To Decode all DTCs

04-00 - Please Register/Activate

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-00 - Please Register/Activate

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Nu ma poate ajuta nimeni cu o interpretare va rog? Eventual cum as putea rezolva problemele? Tin sa precizez ca masina nu mai porneste...Dau la cheie, se invarte motorul dar nu porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low

Possible Causes

* Cables on the Battery were removed

* Battery weak (voltage)

* Generator Disfunction

01247

Descriere:

Carbon canister frequency valve, N80

- Signal to B+

- Signal to ground

Cauze:

Short to B+ in N80 or between N80 and pin 5 on J220

Short to ground in N80 or between N80 and pin 5 on J220

Fuse blown

Open circuit

17924/P1516/005398 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit

Possible Causes

* Wiring from/to Intake Manifold Valve (N156) faulty

* Intake Manifold Valve (N156) faulty

17972/P1564/005476 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

Possible Symptoms

* Throttle Body Alignment (TBA) unsuccessful

Possible Causes

* Battery Voltage too Low

17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings

Possible Symptoms

* Not known

Possible Causes

* Idle Switch Open or Open Circuit

* Throttle Valve sticks and won't close

* Speed Impuls from Engine Speed Sensor (G28) recognized

17916/P1508/005384 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

Possible Symptoms

* Power Loss

Possible Causes

* Air Intake System blocked (Air Filter OR Air Intake)

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal

Possible Causes

* Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

* Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Engine Control Module

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low

Possible Causes

* Cables on the Battery were removed

* Battery weak (voltage)

* Generator Disfunction

01247

Descriere:

Carbon canister frequency valve, N80

- Signal to B+

- Signal to ground

Cauze:

Short to B+ in N80 or between N80 and pin 5 on J220

Short to ground in N80 or between N80 and pin 5 on J220

Fuse blown

Open circuit

17924/P1516/005398 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit

Possible Causes

* Wiring from/to Intake Manifold Valve (N156) faulty

* Intake Manifold Valve (N156) faulty

17972/P1564/005476 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

Possible Symptoms

* Throttle Body Alignment (TBA) unsuccessful

Possible Causes

* Battery Voltage too Low

17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings

Possible Symptoms

* Not known

Possible Causes

* Idle Switch Open or Open Circuit

* Throttle Valve sticks and won't close

* Speed Impuls from Engine Speed Sensor (G28) recognized

17916/P1508/005384 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

Possible Symptoms

* Power Loss

Possible Causes

* Air Intake System blocked (Air Filter OR Air Intake)

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal

Possible Causes

* Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

* Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Engine Control Module

Sa fie una din problemele de mai sus cauza datorita careia nu imi mai porneste masina? :| Mai pe romaneste te rog daca ma poti ajuta...Vre-un senzor care sa nu ii dea voie sa porneasca? La dacie stiu ca era simplu...verificam daca vine benzina, daca are scanteie...dar aici imi prind urechile si ma gandeam ca poate fi vre-un fir dezlipit sau vre-un senzor pe care sa il pot schimba singurel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din cate se vede in primul rand ai probleme cu bateria (...sau ai avut)

Ai incercat sa stergi erorile? Daca DA, care erori au reaparut la o noua scanare? Ai curatat recent clapeta de acceleratie?

Posibil sa nu lucreze cum trebuie valva N80 (vezi foto)

Verifica totusi si senzorul G40

post-12725-1246275212_thumb.jpg

post-12725-1246275249_thumb.jpg

post-12725-1246275955_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea eroare:

16712-Knock sensor 1 (G61): Signal too High

P0328-35-10---Intermittent

Ma poate lamuri cineva? Sa fie asta motivul relantiului mare de la pornirea masinii, cca 1100 rot/min. Dureaza aproximativ un minut si apoi isi revine la cca 850 rot/min. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul mare la pornire e normal, daca isi revine imediat (dupa ce se incalzeste un pic) la turatia normala de relanti nu e nicio problema, socul automat e "vinovat" pentru asta :)

In legatura cu eroarea ii las pe colegi sa-ti raspunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16712-Knock sensor 1 (G61): Signal too High

P0328-35-10---Intermittent

16712/P0328/000808 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

Possible Symptoms

* Irregular RPM

* Drivebility Issues

* Loss of Power

* Engine Damage

Possible Causes

* Knock Sensor 1 (G61) Short to Plus

* Knock Sensor 1 (G61) Open Circuit

* Knock Sensor 1 (G61) loose

* Knock Sensor 1 (G61) faulty

* Engine Control Module faulty

Possible Solutions

* Tighten Knock Sensor 1 (G61)

* Check Wiring and Connections

* Check Knock Sensor 1 (G61) and Knock Control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva si pe mine cineva cu erorile de mai jos :

Multumesc anticipat

Address 01: Engine

Control Module Part Number:

Component and/or Version:

Software Coding:

Work Shop Code:

5 Faults Found:

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit

P1178 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

RPM: 2176 /min

Bin. Bits: 00100000

Voltage: 2.080 V

Voltage: 0.880 V

RPM: 672 /min

Bin. Bits: 00000100

Voltage: 2.080 V

Voltage: 0.140 V

17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit

P1516 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

RPM: 2848 /min

Absolute Pres.: 952.3 mbar

Temperature: 87.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiblabla
Salut,

Din cate se vede in primul rand ai probleme cu bateria (...sau ai avut)

Ai incercat sa stergi erorile? Daca DA, care erori au reaparut la o noua scanare? Ai curatat recent clapeta de acceleratie?

Posibil sa nu lucreze cum trebuie valva N80 (vezi foto)

Verifica totusi si senzorul G40

Am pus o baterie noua pe masina si am incercat sa o pornesc dar tot nu am reusit. Am scos o fisa de la bujie si am vazut ca are scanteie. Am vrut sa vad daca ii vine benzina dar nu stiu care este furtumul pe care ar trebui sa il scot... Am incercat sa sterg erorile dar nu am reusit, mi-a zis ca imi trebuie nu stiu ce interfata. ( eu am cablul albastru + vag com 409.1 ). Clapeta de acceleratie nu a fost curata recent.Tot nu am reusit sa localizez valva N80 si nici senzorul G40 nu stiu unde il pot gasi si nici cum le pot verifica. :| Multumesc pentru ajutorul acordat pana acum. Maine voi scoate bujiile sa vad cum arata ( azi nu am gasit cheia de bujii ) Alte idei? Mentionez inca odata ca masina s-a oprit in mers ( ca si cum nu ar mai avea benzina) si de atunci nu am mai reusit sa o pornesc nici trasa la sufa si nici la cheie. Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristiblabla

01247

Descriere:

Carbon canister frequency valve, N80

- Signal to B+

- Signal to ground

Cauze:

Short to B+ in N80 or between N80 and pin 5 on J220

Short to ground in N80 or between N80 and pin 5 on J220

Fuse blown

Open circuit

Eu zic să verifici pompa de benzină,

Modificat de Copax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiblabla
@cristiblabla

Eu zic să verifici pompa de benzină,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina unde se afla si cum o pot verifica? ...

...Sigurantele pentru pompa de benzina unde le gasesc?

Aia sigur e maşina ta ? :eek:

Aici ai poze cu pozitia sigurantelor. http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=857582

Nu am Passat, dar dacă am nimerit bine modelul, siguranţa 28 e de la pompa de benzină.

post-31330-1246567720_thumb.jpg post-31330-1246567469_thumb.jpg

Aici ai blocul de relee. Cel cu numărul 4 e cel ce te interesează. Cred că scrie pe el 208)

post-31330-1246568090_thumb.jpg

Pompa de benzină la Golf se afla in rezervor, filtrul de benzina e situat aproape de puntea spate dreapta.

La Passat nu ştiu unde e.

Modificat de Copax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ce inseamna eroarea asta

17550 LOAD REGISTRATION LIMIT EXCEEDED

P1142 INTERMITENT

ca nu simt nimic diferit ,am si sters eroarea si nimic diferit multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai copiat bine logul?

Eroarea de care vorbeşti apare cam aşa

post-31330-1246658264_thumb.jpg

senzor_thr..doc

Modificat de Copax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, multumesc pt raspuns si unde se afla pozitionat MAF ca nu imi dau seama din poza pusa de tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai cum, poza se referă la altceva.

MAF-ul e pozitionat

post-31330-1246715988_thumb.jpg

post-31330-1246716193_thumb.jpg

post-31330-1246716938_thumb.jpg

Modificat de Copax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici una,eu am un mare capac peste motor ,masina are cod motor BKY multumesc mult pt ajutor il pot curata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!