Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Posibil contact imperfect... Zice acolo ca e eroare intermitenta... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci.... Las-o în pace. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut ceva eroare chiar ieri tocmai pentru ca am dat jos bateria. Daca ai dat jos bateria de la masina s-ar putea ca trebuie sa reinveti geamurile.
Cel putin la masina mea asta a fost. Fiecare geam coboara-l din buton cand a ajuns jos mai apasa odata tot in jos sa se auda click-ul ala, urca geamul pana sus neintrerupt cand e inchis mai trage odata pe buton in sus pana se aude click-ul. Fa asta la toate 4 geamurile, sterge erorile si vezi daca si-a revenit.

Becul de pe usa de la sofer sta aprins continuu cand inchizi masina sau incepe sa palpaie imediat? Daca sta aprins continuu, asta e rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ma rodea ideea cu codurile am facut o noua scanare dupa care am sters codurile si am repetat scanarea.

A aparut doar codul de la aer.

Am inchis cu telecomanda si am observat ca nu mai semnalizeaza ledul din usa, becurile de semnal st.- dr.  se aprind.

Sa fi dat codul de la inchidere pentru ca nu merge ledul de pe portiera?

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

a mai dat cineva peste aceste erori ? de la ce ar putea fi ? este vorba de un golf 6 1.4 CAV. In bord este aprins check engine-ul. 

4 Faults Found:
000807 - Knock Sensor 1 (G61) 
               P0327 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 231933 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.16
                    Time: 13:25:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 2090 /min
                    Load: 69.0 %
                    Speed: 49.0 km/h
                    Temperature: 84.0°C
                    Temperature: 26.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 13.716 V

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 232279 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.06.25
                    Time: 13:49:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 2513 /min
                    Load: 75.7 %
                    Speed: 59.0 km/h
                    Temperature: 90.0°C
                    Temperature: 3.0°C
                    Absolute Pres.: 940.0 mbar
                    Voltage: 13.970 V

000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96) 
               P0106 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 233334 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.01.24
                    Time: 08:26:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 1149 /min
                    Load: 22.3 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 15.0°C
                    Temperature: 15.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V

000370 - Fuel Trim; Bank 1 
               P0172 - 000 - System Too Rich - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 232659 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.10.10
                    Time: 17:13:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 727 /min
                    Load: 18.4 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 87.0°C
                    Temperature: 33.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, ma ajutati si pe mine cu eroarea de mai jos? Inteleg un modul codat incorect. Skoda Superb 2011. Si cum setez si eu ziua, luna, anul ca sa nu mi mai apara anul 2036 ?. Din instrumente nu am reusit.

 

 

Log-TMBCF73T2B9024650.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa codezi CanGateway in functie de ce module existente ai pe masina.

Long Codding / Installation List

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți mă puteți ajuta cu niște idei despre următoarele coduri de eroare? Am schimbat sonda de apă am șters erorile dar au reapărut erorile 1,2,3,4,și 6 vă rog să mi dați niște idei mașina este Scoda Fabia 1 motor 1.4 Azf an 2002 vă mulțumesc IMG_20190902_091309.thumb.jpg.629609281e0d7a23cf9501d0194b5677.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Posesor de Golf V, 1.4 TSI, 122 CP, model motor CAXA - 174000 Km

Duminica s-a aprins martorul de la motor in bord si am fost la o diagnoza unde mi-a dat 2 erori:

1. 16400/P0016/000022 - Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation

2. 16556/P0172/000370 - Sistem too rich, Bank 1.

Am fost la reprezentanta VW si mi s-a spus sa inlocuiesc distributia dupa care se va face o verificare a sistemului de injectie pentru ca s-ar putea ca timpii de injectie sa nu mai fie in parametrii. 

A mai avut cineva aceste probleme? Chiar trebuie schimbata distributia toata (se ridica la 4000 RON la reprezentanta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate da,trebuie inlocuita.Acum unde faci operatiunea-tu decizi. Poti scapa si mai ieftin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,  am un A4 B6 care a fost 2.0 fsi,  i-am facut swap la.1.8T ,am luat motorul cu ecu, instalație electrica, ceasuri si cheie ...am reusit sa pornesc masina doar ca am erori în bord la esp, abs, air bag ..am erori pe vin si imobiliator..Ma gandesc ca daca luam modul confort poate nu mai aveam probleme astea ..am vcds erorile sunt 01794,00474 si restul sunt cunoscute :)) stie cineva cum fac rost de vin? Sau ce am nevoie mai exact? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se modifica Vin-ul din ceasuri si Ecu. Trebuie pus Vin-ul masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK am inteles asta , ideea este unde il gasesc,unde il pun mai detaliat va rog nu am mai facut asta până acum .., adică vin stiu ca e seria dar unde il pun exact ,imi e sa nu o dereglez de tot :))

Modificat de spark69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face cu Vcds. Acolo e nevoie de interfete speciale..Avdi..Smook..etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia pune o scanare a masinii.

dupa iti spun ce se poate face ca sa remediezi erorile.

zici ca porneste, dar ai erori pe imobilizator?  Ciudat / nu iti pleaca avariile? Clima merge?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa explic:) masina de pe care am luat motorul este de anglia , cu ceasurile de anglia pornește dar nu am abs esp air bag si nu merge computerul de bord ..Acum am pus ceasurile ei si imi licare imobilizatorul si pornește o secundă..ca sa codez am nevoie de codul de vin sau cum ii spune ..ideea este ca vreau aceste ceasuri deoarece cum le pun imi merge computerul si nu mai am erorile in bord ca se pupa bine cu confortul cred ,ca asa au fost ele pe fsi..si cele de anglia au mufa de la computer dusă ..O sa cobor jos sa o scanez si postez cu tot ( pornește cu alea de anglia si merge da dar eroarea rămâne pe imobilizator , cu ceasurile de europa am vazut ca clima pauza si ramane aprinsă ca lumina 

Modificat de spark69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai explica, posteaza log  complet diagnoza. (Logul sa fie facut cu piesele ce dorestti sa iti functioneze corect  masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu pot sa încarc pozele ,sunt prea mari ..deci am asa pe

Motor: 18043 bus de date tren lipsa semnal de la p1635 008 modul clima-intermintent 

            17978 modul comanda motor p1570 008 blocat prin immo 

Gata de functie 0110 1101

Clima 4 coduri :01317 comanda bord j285

                    01206 aprindere deconectata

      Si 2 erori de 00474 modul blocare pornire immo

Pe electrica centrală : 00474 ,01317,10317,10312

Air bag : vin si immo 

Electronica volan: modul comanda si immo

Pe instrumente bord am 15 , cu comanda motor , cheie,si multe module 

Confort: 01317 modul comanda bord ..

 

Am găsit în cartea masini un cod scris pe o bucată de plastic ..Ma ajuta cu ceva? E al masini cu motorul de fsi nu al motorului 

Modificat de spark69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti spuneam sa postezi logul, nu voiam sa ne arati poze.

logul se salveaza in format TXT, pe care il poti atasa.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!