Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Cine-mi poate spune ce e asta ca nu gasesc niciunde codul asta? A aparut in mers, si l-am descoperit numai la scanare, fara nici un bec in bord. Mare multumesc

Tuesday,20,August,2019,16:22:29:00009
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 19.6.1.0 (x64)
Data version: 20190529 DS308.0
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZAUZGW227036   License Plate:

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 5F: Information Electr.       Labels: 5G0-035-MIB-HGH2.clb
Control Module Part Number: 3G0 035 022 A    HW: 3G0 035 022 
Component and/or Version: MU-H-LND-EU   H51 0814
Software Coding: 02730101FF00000051111101000808001F0100D4012001009F
Work Shop Code: WSC 00046 123 12345
ASAM Dataset: EV_MUHig4CGen2HBAS 001001 (VW37)
ROD: EV_MUHig4CGen2HBAS_VW37.rod
VCID: 1737969EEE8DADF748-8042
1 Fault Found:

5688 - Control Head for Multimedia System 
          B13C9 F2 [008] - On/Off Switch
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 123
                    Mileage: 32482 km
                    Date: 2019.08.19
                    Time: 17:30:12

                    Voltage terminal 30: 14.3 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ms88vgy- acum am citit..da Eos are numai 2 usi.Trebuie recodat modulul confort corect.Posibil sa fi fost inlocuit si necodat corespunzator. O diagnoza cu Vcds ar fi mult mai usor de citit,inteles..

@Aerofan- e vb de butonul on/off al unitatii..care vad ca are probleme.Cumva scoate zgomote ciudate in difuzoare la butonare volum up/down? Sau nu functioneaza volumul corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci spido, nu are nici un zgomot nimic, totul functioneaza in parametri. Dar daca ma gandesc bine odata parca am apasat pe el si nu a vrut sa porneasca navigatia, apoi  am apasat pe el mai tare si am tinut mai mult apasat si a pornit. Interesant :D Oricum am sa urmaresc sa vad daca mai opresc navigatia si o pornesc tot asa mai greu daca mai apare eroarea.
Daca apare o desfac sa vedem ce e acolo. Am vazut on off dar nu m-am gandit la asta ma gandeam la cine stie ce switch din unitate nu de la display, mai ales ca scria control head. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi cand incep sa haraie la modificare volum....ca la radiourile vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: gasesc asa ceva sa cumpar? Ca parca nu as astepta pana incepe sa baraie :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.08.2019 at 10:45, stresss a scris:

Schimba senzorul asta.nu este scump.se afla pe rampa de alimentare pana in pompa de inalte.

9-01.jpg

Mulțumesc, am comandat, mâine ma duc sa o schimb sa vad ce rezolv și te anunț ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Ieri s-a aprins EPC-ul in bord la Polonicul sotiei. Este vorba de un Polo 9N 2003 1.2 AWY. Am facut o scanare cu VCDS si mi-au aparut urmatoarele erori. E adevarat ca va trebui sa inlocuiesc evacuarea ca in anumite locuri scapa aer, probabil de aici si erorile legate de Catalizator si Lambda. Motorul mi se pare ca trage bine si relanti-ul sta la punct fix, nu fluctueaza.

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03D 906 032 C
   Component: 1,2l/2V SIMOS3  00HS2501  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 31414  

5 Faults Found:
16556 - Fuel Trim; Bank 1
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent
16955 - Brake Switch (F)
            P0571 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge erorile, postează numai erorile care revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am sters si dupa ce repornesc motorul apar din nou aceleasi erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16556 - Poate avea multe cauze. Dacă evacuarea este spartă înainte de sonda lambda sau pe lângă ea are legătură, dacă nu....nu. Poate avea legătură cu 16685

16685 - verifică în primul rând aprinderea: bujia, fişa şi bobina de inducţie de pe acest cilindru

16804 - asta poate avea legătură atât cu evacauarea spartă cât şi cu celelalte erori (amestecul prea bogat, misfire şi următoarea eroare legată de sonda lambda 2)

16524 - sonda lambda 2 defectă sau conectică cu probleme

16955 - switch-ul de la peddala de frână. Trebuie să fii atent cu el pt că dacă se defectează de tot poate să te lase fără baterie (râmân stopurile de frână aprinse). Verifică prima dată mufa, dă cu spray de contacte. Verifică-i funcţionarea în vcds. vezi dacă este un grup cu 000 care se schimbă în 1 când apeşi frâna (două din ele trebuie să se schimbe pt că switch-ul are două perechi de contacte unul pentru stopuri, unul pentru ECU) şi ambreiajul. Nu ştiu la benzinare dacă este grupul ăsta, dar la diesel este. (vezi grupul 66 https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/060-069.html)

 

Modificat de lupo_bv
completare informaţii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri !

Bujiile au fost schimbate la revizie in noiembrie, cand am luat masina si am pus bujii noi NGK. M-am gandit si eu cand am vazut EPC-ul aprins sa verific stopurile, dar se aprind toate cand apas frana. Nu am vazut sa ramana stopurile aprinse. Oare ar fi bine sa repar evacuarea inainte si dupa sa ma apuc sa vad de sonde ?

Cel mai sigur voi face o programare la electrician sa verifice aprinderea, sonda lambda si switchul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ordinea priorităţilor aş zice că eroarea aia cu misfire ar trebui tratată prima dată, dar na mai depinde şi de când poţi face programarea. La switch foarte probabil ca problemele să fie pe partea de switch către ECU, dacă ai vcds verifică în grupul 66 dacă arată ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă scapi de aprindere slabă, posibil sa scapi și de prima... Benzina nearsa... Posibil o bujie de kko de nouă... Sau o fisa... 

Swich frână de schimbat... Nu e o avere.... 

După care vezi ce mai rămâne... Sonda 2, gaura în evacuare... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu evacuarea am fost imediat dupa ce am luat masina, ca era rupt un suport si atarna toba pe puntea spate. Atunci mi-au spus baietii de la service, ca e varza evacuarea si ca trebuie schimbat aproape tot. Cost aprox. 600-700 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa intreb. In cazul in care trebuie schimbata o bobina de inductie, ce marca imi recomandati ? Am vazut ca sunt Bosch, Valeo, Magneti Marelli, Swag, NGK, si alte branduri necunoscute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate scrie pe cea originală de cine a fost produsă. Bujiile originale sunt NGK sau Bosch, presupun că şi bobinele tot de ei. Cred că este ok dacă mergi pe aceleaşi mărci.

ŞI punem punct aici off topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgemarcu53

Buna ziua. Am reparat eberspacherul, am imlocuit carbunii de la pompa de recirculare, am facut strap la senzor pentru a face o proba. Pare ok. Am facut o scanare si au aparut urmatoarele coduri:

Adresa 15 Airbag  00532

Adresa 09 Electr. Centrala 01135

Adresa 08 Clima 00792

Solutii.

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și nu se șterg? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. Am facut o noua scanare dupa ce am reparat eberspacherul si am gasit defectele de mai jos.

Multumesc anticipat pentru solutii.

Duminica,01,Septembrie,2019,12:15:47:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna Ruleaza pe Windows 10 x64
Versiune VCDS: ROJ 17.8.0.1
Versiune date: 20170817 DS276.3
www.vcds.ro


Numar VIN: WVWZZZ7MZ1V041138   Nr.înmatriculare: B234MGX
rulaj: 293040km   Numar foaie de lucru: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Tip caroserie: XX (7M - VW Sharan (1996 > 2010))
Adrese de scanat: 25 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 22 29 35 36 37 39 45 55 56
          76
 
Numar VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX   rulaj: 293040km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 25: Blocare pornire        Eticheta: ROJ\7M3-953-257.clb
   Numar VAG: 7M3 953 257 
   Component: IMMO                0008  
   Codare: 00003
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 76E2DE4452C73CF6A0-4B32
   XXXXXXXXXXXXXXXXX     VWZ1Z0Y1054444

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-019-AJM.clb
   Numar VAG: 038 906 019 J
   Component:  1,9l R4 EDC 0200SG  1254  
   Codare: 00002
   Atelier: WSC 00020  
   VCID: 1E32E6E49AB7D4B698-4B18

Nu a gasit coduri.
Gata de functie: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Numar VAG: 7M3 907 379 B
   Component: ESP     20    CAN  V005   
   Codare: 18952
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 3C760C6C2C6BA6A696-4B18

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Clima automata        Eticheta: ROJ\7M3-907-040.clb
   Numar VAG: 7M3 907 040 B
   Component: CLIMATRONIC MPV GP  0003  
   Codare: 00010
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 2D503128E7113F2E11-25A4

1 cod a gasit:
00792 - Presocontact clima -F129- 
            35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electr. centrala        Eticheta: ROJ\7M3-962-258.clb
   Numar VAG: 7M3 962 258 M
   Component:    Multifunkt.Einh  0001  
   Codare: 04097
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 4486748C549BDE66EE-50C8

1 cod a gasit:
01135 - Senzorii de supraveghere habitaclu 
            35-10 - - - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.clb
   Numar VAG: 6Q0 909 605 
   Component: 0Q AIRBAG VW5  0G   0004  
   Codare: 12369
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 74E6E44C44BB2EE69E-4B32

1 cod a gasit:
00532 - Tensiune de alimentare 
            07-10 - Semnal prea mic - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\7Mx-920-xxx-17.clb
   Numar VAG: 7M3 920 820 DX
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V30  
   Codare: 13121
   Atelier: WSC 71340  
   VCID: 081EA0BC28333A06C2-513C

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 18: Încalzire aux.        Eticheta: ROJ\7M3-815-071.clb
   Numar VAG: 7M3 815 071 
   Component: HEIZG. B/D5W       0001  
   VCID: 6DD0F1282791FF2E51-5178

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.clb
   Numar VAG: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Codare: 00006
   Atelier: WSC 71340  
   VCID: 70EEE85C30A312C67A-513C

Nu a gasit coduri.

Sfârsit------------------------(Timp scurs: 05:30)-------------------------
 

 

Modificat de georgemarcu53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Freon ai?

Senzorii de monitorizare interioara, de la alarma, nu funcționează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul nu mai merge de ceva timp. Urmeaza sa caut pe cineva care sa verifice instalatia. Pe unde am fost au spus ca baga freon cu aparatul acela si daca incarca instalatia inseamna ca e ok. Am facut operatia asta acum 2 ani si dupa 3 zile ramasesem fara freon. Persoana care a incarcat a spus ca asta e si ca trebuie sa gasesc pe unde pierde si cam atit. Intre timp am gasit pe cineva care a gasit pierderea pe la dopul filtrului din radiator. Am inlocuit radiatorul si aerul a mers aproape un an.

Pentru aer urmeaza sa caut pe cineva care sa verifice inainte de a incarca instalatia.

Senzorii au functionat pentru ca i-am incercat. Inchis masina cu geamul lasat si dupa ceva timp am bagat mina in interior. A inceput sa claxoneze.

Ce pot face acum pentru senzori dar si pentru defectul de la airbag?

Multumesc.

 

Modificat de georgemarcu53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la masina, am coborat geamurile, am inchis-o cu telecomanda si dupa 30 sec. am bagat mana pe geam. A pornit claxonul(alarma). Asta inseamna ca senzorii isi fac treaba. Atunci ce este cu codul de la electr. centrala?

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!