Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

11 hours ago, Al Bundy said:

buson rezervor , canistra evap, etc....

Multumesc mult, dar cum pot sti sigur de la ce vine eroarea sau trebuie sa le inlocuiesc pe toate

Inca ceva, vad la eceasta eroare

  Data: 2013.12.10
  timp: 19:49:12

Ce reprezinta aceasta data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test supapei de purjare sterge erorile si vezi pe urma daca mai apare.Altfel,schimbi intai supapa.

@basile27ro- e o problema a G85 care la tine se afla integrat in spira volanului.Se repara sau inlocuieste spira.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido multumesc. sa inteleg ca acel sensor G85 se afla in acea spira volan ?  O gasesc noua sau numai second, eventual un nr. de cod piesa daca se poate/de unde poate fi achizitionata.  Multumesc din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste si noua si SH. Recomand noua sau reparata asta.Cod PN 5k0953569AK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, spido said:

Fa un test supapei de purjare sterge erorile si vezi pe urma daca mai apare.Altfel,schimbi intai supapa.

@basile27ro- e o problema a G85 care la tine se afla integrat in spira volanului.Se repara sau inlocuieste spira.

Multumesc mult, revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Golf 5 GTI 2.0 tsi BWA, mereu are o retinere intre 3500-4500 rpm, spre exemplu daca accelerez maxim la 2000 rpm, trage ok pana la 3500 rpm, apoi in loc sa traga mai tare, trage decent pana la 4500 rpm dupa care trage ok ; acum 30 min in accelerare pt cateva secunde nu a vrut sa urce peste 4000 rpm si nu mai avea putere, apoi si'a revenit. A ramas stocata eroarea de mai jos ( P0087 ) ; ma puteti ajuta sa imi spuneti cu ce sa incep?

20190810-130210.jpg

 

Mersi.

 

P.s: fostul proprietar mi'a zis ca acum o luna a avut o problema similara in timpul unei accelerari, de la 160 nu a mai tras pt ~ 2 secunde apoi si'a revenit, dar el avea stocata eroarea p2293 ( cea de mai jos, pe care eu nu o mai am acum ) 

 

IMG-20190808-WA0042.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit, si acolo si pe https://www.obd-codes.com/p0087 inainte sa postez ; totusi nu stiu cu ce sa incep, ma gandeam ca o fi avut cineva problema asta ; bujiile sunt schimbate, lipsa presiune pe la furtune nu are, turbina nu da cu ulei ; nu prea ma pricep la tsi-uri ; am vazut ceva de senzor, ma gandeam sa incerc sa'l curat, dar nu stiu unde e localizat ; o sa merg la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu bujiile, etc... Ci cu alimentarea cu carburant și sistemul de înaltă presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarele simtome - radioul se opreste porneste aleator in timpul mersului. Bateria are 8 ani (dar masina porneste normal, fara efort)

Erori in scan: 

Address 16: Steering wheel (J527) 

147462 - Terminal 15 
          B1148 12 [008] - Short to Plus 
226057 - Ignition Starter Switch; Terminal S 
          B1147 F1 [008] - Open or Short to GND
 

Address 19: CAN Gateway (J533)

1 Fault Found:
01305 - Databus for Infotainment 
           004 - No Signal/Communication - Intermittent
 

Am atasat si logul cu full scan.

La ce pot sa ma astept ?

 

 

Log-fixpixu.txt

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva probleme cu contactul(partea electrica) si cu aparatul radio.Eroarea cu infotainment de pe can se sterge? Reapare? Verifica intai sigurantele aparatului de radio..una de 15A in cutia de sig fata si una pe spatele aparatului.Sa nu fie oxidate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta de 15 e ok,  am verificat-o inainte de scanare cu vreo zi. Cea din spatele radioului nu am verificat-o. Dar radioul porneste singur dupa ce se opreste (cat timp e contactul pus) - ceea ce ma face sa cred ca nu siguranta e problema, ci CAN care da semnal de pornit/oprit.

Problemele par sa fi aparut din senin.

Am sters azi eroarea si monitorizez.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu siguranta ci partea electric a contactului. Schimb-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce costuri m-as putea aștepta de la schimbul părții electrice a contactului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În funcție de ce alegi...originala sau aftermarket. Eu recomand original, e mai scump, dar e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prefer original, ai idee de un cost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu aflarea situarii senzorului urmatoarei erori la MK5 1.6 FSI climatronic

01296 - Senzor temperatura ventilare: mijloc -G191- 
            004 - lipsă semnal/nu comunică
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 254
                    Resetare contor: 86
                    rulaj: 160145 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 21:40:31

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, fixpixu said:

Prefer original, ai idee de un cost ?

vreo 250 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea mea P0087 de mai sus a fost cea tipica tachetului de la pompa de inalte ( cam follower 2.0 tsi pe youtube, sunt zeci de DIY ) ; tachetul era spart, l'am schimbat azi impreuna cu pompa de inalte si masina merge ok acum ; il voi monitoriza si pe viitor voi vedea daca a fost afectata si axa cu came si daca va uza noul tachet accelerat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.05.2016 at 0:23, Khyrpy a scris:

Salutare,

Am un Golf 5 2004 - 1.6 FSI cod motor BAG. Problema este urmatoarea: Cand scot din viteza in timpul mersului, scade foarte mult turatia si cateodata moare motorul. De asemenea, trepideaza cand motorul este pronit si masina sta pe loc. Dupa o scanare cu VCDS a aparut urmatoarea eroare:

1 Fault Found:

18972 - Low Pressure Fuel Sensor (G410)

P2540 - 008 - Implaussible Signal.

 

Poza cu scanarea VCDS:

 

111.jpg

Multumesc!

Am și eu aceiași problema. Îmi spui te rog dacă ai rezolvat ce piesa era? Sau dacă știe cineva exact ce trebuie schimbat, va rog, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul asta.nu este scump.se afla pe rampa de alimentare pana in pompa de inalte.

9-01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

Am si eu urmatoarele 2 erori pe un Vw Eos. 2007. 

 

Le sterg dar nu se sterg. Apare ca usa spate dreapta deschisa.  Cea ce nu este

Ce pot face?

 

Merci

 

 

 

 

3DD68255-FA40-4789-A63A-775BA39C5E65.jpeg

Modificat de MS88VGY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care broasca ca eosul e in 2 usi si eroarea asta e pe calculatorul de la geam spate dreapta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!