Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

pai conform tablou sigurante nu trebuie sa fie de 20A? De acolo m-am 'orientat'

@Al_Bundy, da-ti o parere despre ce am zis mai sus, rezultat...si daca chiar aceea mufa a fost cauza, oricum nu prea pot sa imi dau seama cum a reusit sa iasa din cauza la soc...

Urmeaza un test cu vag-comu' pentru verificare

edit:

aha, am sa fac mai multe teste vag-com

mda..nu ma pricep, deci se pare ca treaba cu haldex-ul de la motor -am vorbit in nestire

Ms mult!

Modificat de JackD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta trebuie de 5A ..dar cum ai rezolvat problema?

haldexu chit ca e inactiv are o limita de frecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta e de 20A daca e Brake servo si nu mai stiu ce si 5A daca e Haldex adica 4x4

Sigur de la acea mufa ai pierdut tractiunea, nu stiu de ce o fi iesit.

Si nu, daca pompa de ulei sau pistonasele nu lucreaza, nu se aplica presiune pe discuri si acestea nu cupleaza deoarece sunt imersate in ulei pentru reducerea frecarii. Scrie in descrierea Haldexului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat un golf IV benzina 1.4 si au aparut niste erori

5 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent unde este localizat senzorul?

17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction

P1198 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Va rog , niste pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat un golf IV benzina 1.4 si au aparut niste erori

5 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent unde este localizat senzorul?

17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction

P1198 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Va rog , niste pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele doua sunt legate de sonda lambda aflata sub masina , daca te uiti sub masina o s-o vezi , este o masca de plastic sub care se afla mufa (cel putin asa este la mine ) , desfa-o , curat-o , sterge erorile si vezi daca mai apar .

Vad ca la toate apare intermitent . Daca masina merge bine s-ar putea sa nu fie problema , stergele si urmareste daca reapar.

La ultima , cea de la climatronic , sterge-o si probabil nu va mai aparea , si mie mi-a aparut o eroare la climatronic , am sters-o si pana in prezent nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si numai daca, distributia este OK, verifica cablajul si contactele la mufa senzorului, sau inlocuieste senzorul.

Nu stiu de unde ai tras concluzia ca ar fi spart catalizatorul...sau stii tu ca este spart!?

Daca este doar o parere (catalizatorul spart), rezolva problema senzorului de la axul cu came si ai sanse sa scapi si de a doua eroare.

Salut,

Am scapat de acel zgomot suspect in partea dreapta. Ieri cand schimbam filtrul de aer, am vazut ca unul din cele doua furtune care intra in capac respectiv cel din dreapta, era de fapt format din 2 furtunase :blah_: . Unul mai subtire care intra in altul gros, si acesta gros intra in stutzul capacului. Prima concluzie.. era destul de larg si juca pe stutz. Am mers am cumparat un furtun cu insertie, i-am pus si un colier de siguranta, si e ca pe vremuri :Driver:

Referitor la senzorul Hall, am facut azi comanda, am gasit la un pret bunicel, 90 de lei, marca ERA...un fel de no name:D dar sa speram ca nu e asta o piesa care sa se defecteze des.

Este un magazin, de fapt o incinta plina de magazine cu piese...AXXA piese auto, aproape de Targul Vitan, de-a lungul Dambovitei.

Maine ma duc sa il iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat un golf IV benzina 1.4 si au aparut niste erori

5 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent unde este localizat senzorul?

17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction

P1198 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Va rog , niste pareri

Motorul nu merge bine, parca nu merge "rotund"., Ce ar putea fi ?

Modificat de Danys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danys,

Am avut si eu respectivele erori de Misfire, le-am rezolvat schimband fisele in prima faza si bujiile apoi...mecanicul mi-a descris 3 cauze: bujii, fise, sau bobina de inductie.

Poti incerca aici introducand codurile sa interpretezi erorile: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Dupa ce am citit tot topicul postez si eu... Am aceiasi problema ca majoritatea nu mai trage:((. Am facut o scanare si aceleasi 2 erori de care nu pot scapa:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 018 GM

Component: 2.0l R4/2V MOTR HS V03

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Dupa ce am vazut erorile m-am apucat de treaba si am schimbat bujii, fise, sonda de apa(G62), distributie, senzor axa cu came(G40), ulei, filtre am testat cablurile de la senzorul axei cu came sunt ok, am testat calculatorul si nici o imbunatatire. Acum ma gandesc ca este de la sonda lambda. Sa nu uit sa specific ca moturul nu mai merge rotund si oscileaza intre 760 rmp si 800 rmp si ca pe bord mie nu mi sa aprins nici un martor. Am mai citit ca 16725 ar avea legatura si cu aerul sincer o sa caut si o sa postez. Acum va rog sa imi spuneti si mie cum sa fac sa testez daca este sonda lambda. Am vag si nu stiu exact unde sa citesc. Am un golf4 2.0I cod AQY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nvp_playboy

1. la un seat alteea benzina am mereu eroarea MISFIRE LA CILINDRU 4 sau RANDOM MISFIRE.

E vinovata bobina de pe bujie? Daca da, cum se scoate ? Trag de ea ? Mufa am reusit sa o scot.......cilindru 4 l-am gasit dar mi-e frica sa nu o rup......

2. aceeasi masina, motor 2.0 150 cp , unde e localizat termostatul?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, golf 4 1999 akl urmatoarele erori:

16935/P0551/001361 - Power Steering Pressure Sensor (F88): Implausible Signal

00816 - Power Steering Sensor (G250)

00816 - Power Steering Sensor (G250): Short to Ground

00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus

00816 - Power Steering Sensor (G250): Faulty

pls help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verfifica conexiunile, mufa la acest senzor. Ar trebui sa fie langa pompa servo. Schimba-l daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionata valva EGR la masina din semnatura? ...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cea ce cautam despre EGR. Scuze de oof topic si rog un moderator sa stearga postul....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verfifica conexiunile, mufa la acest senzor. Ar trebui sa fie langa pompa servo. Schimba-l daca e nevoie.

La GIV NU exista acest senzor. Exista doar la masinile cu directie electrica nu hidraulica.

Cred ca m-am grabit, el exista, scuze.

Pages_from_200_VW_GolfIV_SelfStudyGuide.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La GIV NU exista acest senzor. Exista doar la masinile cu directie electrica nu hidraulica.

Cred ca m-am grabit, el exista, scuze.

thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Un prieten are urmatoarea problema:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

M-a rugat sa aflu ce inseamna, va rog dati o mana de ajutor. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa scanteie pe cilindrul 3. Se schimba bobina de pe cilindru sau daca nu e cu bobine separate intreaga bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate sa fie si de la fisele de la bujii (pentru ca e random) in caz ca ai o bobina la toti cilindrii. Cel mai bine vezi noaptea cu motorul pornit daca ai scantei. Sau daca bujiile nu au fost schimbate demult si s-a mers subturat se poate sa fie si de la ele.

Sau una din astea

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Eu cand mergeam in masina aia mi se parea ca e prea zgomotoasa, iar cand o pornea, zici ca era un motor diesel, asa se auzea :) la relanti, mai simteam si un mic tremurat din cand in cand..In principiu..ce ii zic? este grav? se remediaza usor? implica cheltuieli mari? astept si eu un raspuns, daca nu aici, pe PM. Pe baiat l-ar interesa cam cat ar costa reparatia: piesele in principiu..si daca este grav..caci se gandeste sa o vanda, de e vorba sa fie ceva grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Salutare!

Am scanat Fabia unui coleg de forum si am gasit urmatoarele erori.Problema semnalata a fost descarcarea bateriei la 2-3 zile.Bateria este noua,alternatorul incarca in jur de 13.60 cu consumatori.

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

Thursday,20,March,2008,15:45:08:21461

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

VIN: TMBCB46Y033687267 Mileage: 93020km/57799miles

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0830

5 Faults Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 01034

Shop #: WSC 13765

3 Faults Found:

00906 - Horn (H1)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

00975 - Heated Rear Window (Z1)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 H

Component: 2Q Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am facut un test pe masina unui vecin (polo 9n )si mia dat urmatoarea eroare , nu ii merge servo deloc.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6Q0 423 156 L

Component and/or Version: LenkhilfeKYO V910

Software Coding: 00140

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

00566 - Steering Assistance Operation

27-00 - Implausible Signal

Ce ziceti?am gasit ceva pe wiki dar nu inteleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Eu cand mergeam in masina aia mi se parea ca e prea zgomotoasa, iar cand o pornea, zici ca era un motor diesel, asa se auzea :D la relanti, mai simteam si un mic tremurat din cand in cand..In principiu..ce ii zic? este grav? se remediaza usor? implica cheltuieli mari? astept si eu un raspuns, daca nu aici, pe PM. Pe baiat l-ar interesa cam cat ar costa reparatia: piesele in principiu..si daca este grav..caci se gandeste sa o vanda, de e vorba sa fie ceva grav

Salut Vyrus.

Misfire pe cilindru, intr-adevar inseamna lipsa de scanteie(aprindere) la acel cilindru. Cauzele sunt multiple la fel cum ai citit si pe Wiki. Ai putea sa incepi cu ce e mai usor si mai putin costisitor, si anume sa schimbi fisa+bujia de la cilindrul 3 la un alt cilindru si sa o pui apoi pe test. Sa spunem ca vei schimba fisa si bujia de la 3 la 4. Vezi daca vei avea misfire pe 4 apoi. Daca da, atunci e clar le schimbi..Daca insa vei avea si pe 3 si pe 4, e posibil sa fie vb si de altceva, o bobina ceva. Daca esti din Bucuresti te ajut cu scanarea gratis.

Dupa cum scrie pe Wiki, ai avea de verificat injectoarele, valva EGR, senzorul Hall, dar parerea mea e ca nu ai nicio treaba cu G40..abia l-am schimbat stiu cum se comporta. Incearca de asemenea sa faci o verificare la toate furtunasele vacuum, e f important..sa nu le aiba crapate subtiate de la temperatura ridicata, am facut si eu treaba asta si a dat rezultate.

Cred ca lipsa de scanteie in cazurile mai delicate se poate datora si compresiei mici, dar sa speram ca nu e cazul.

Da-i batai cu un set de bujii si de fise...nu schimba doar 1, fa treaba completa.

Nu iti recomand Facet, am avut probleme chiar la set nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor

de ceva vreme am si eu o problema care incepe sa ma deranjeze pana la exasperare

am in bord aprins becul de la abs. se aprinde cand ating viteza de 20 km/h iar la 40 km/h imi scrie in bord abs fault

am vazutca sunt mai multe chestii care nu dau bine, dar ma intereseaza in special eroarea de la abs

-----Inline Attachment Follows-----

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 K

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2811

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

01130 - ABS Operation

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 821 B

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V25

Coding: 05142

Shop #: WSC 00270

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2327246

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End -------------------------------------------------------

sa fie vre-un contact imperfect pe undeva pe la vreo mufa????

Modificat de viktor-re
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!