Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Probleme la partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se manifesta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar apare eroarea la citire. Se sterge , dar reapare. As vrea sa stiu ce e terminalul 75x si unde se situeaza sa pot sa-l verific cumva si sa-l remediez sa nu apara ceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce modul apare eroarea?

pune scanarea completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jurnal: 2019-03-20 12:23

    VIN: WVWZZZ1KZAM010961
    Masina: Volkswagen Jetta
    An: 2010
    Body type: Saloon
    Motor: CAYC 77 kW (105 HP) 1.6 l
    Mile: 86330 KM

---------------------------------------------------------------
09 Central Electrics

    descriere sistem: BCM PQ35 M  
    Număr software: 5K0937086 
    versiune software: 0019
    număr hardware: 5K0937086 
    versiune hardware: 008
    codificare lunga: 46010A3A902B02E040000047450085A80361008850008174328040000000

    coduri de eroare:
        02401 - Terminal 75x Open circuit
            static

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste cum trebuie ? Iti merge totul pe ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tocmai asta nu inteleg. Mai am doar o problema la inchiderea centralizata dar minora, gen contact imperfect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Revin si eu cu o problema pentru un prieten care are un golf 5  1.6 fsi. Am mai scris eu aici despre problema lui, dar de data aceasta scanandu-i masina am dat peste erorile acestea:


                Address 01: Engine       Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Control Module Part Number: 03C 997 056 M    HW: Hardware No 
  Component and/or Version: MED9.5.10       G00 9265
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 20890 141 92724
                      VCID: 37775A7846569B6
2 Faults Found:

18580 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 
            P2148 - 002 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON
18582 - Supply Voltage for Fuel Injector Group B 
            P2150 - 002 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON

Readiness: 1110 0101
Initial masina a pornit normal si dupa cateva minute s-a oprit si nu a mai pornit.

Presupun ca grupul A se refera la injectorul 1, nu ?

Daca ar fi de la fire cum as putea sa le masor?

Astept pareri. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajele din Ecu pina in injectoare cu un aparat de masura. Continuitate,short to ground si short to plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Golf 4 1.8 20v cod AGN cu GPL

Mentionez ca masina inca de cand am luat-o avea catalizatorul scos (urmeaza sa-l schimb, fiind ultima bucata de esapament neschimbata). Totodata mentionez ca la fiecare 5-6k pe GPL mai merg 2-3k dintr-o bucata pe benzina.

Cateodata am mers neregulat la relanti (indiferent de combustibilul ales). La scanare cu VCDS primesc urmatoarele:
 

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\06A-906-018-AGN.clb
   Numar VAG: 06A 906 018 CL
   Component: 1,8l R4/5V  MOTR HS V02  
   Codare: 04000
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 6ED378BA2A970334C3-4B18

2  coduri de defecte:
17916 - Sistem stabilizare ralanti
            P1508 - 35-10 - limita suerioarã atinsã  - intermitent
16518 - B1.-Sonda 1
            P0134 - 35-10 - nu este variaþie - intermitent

Dupa ce le sterg, la prima pornire, sau instant daca sterg cu motorul pornit, apare prima eroare (P1508). De fiecare data cand sterg erorile intru la Motor - Setari de baza - 098 pentru calibrare clapeta.

Citind pe forum am curatat clapeta de acceleratie (era destul de neagra), filtrul de aer este nou (schimb uleiul si toate filtrele la 7.5-8k - cand fac anul), iar traseul de la filtru la clapeta l-am curatat(urme de ulei de la ciupercuta aia pt gaze). Ulei folosesc LiquiMoly synthoil high tech 5W40 (intre schimburi a ajuns de la maxim aproape de jumatate pe joja). Bujiile (ceva NGK) sunt schimbate acum 10k (Fisele nu le-am schimbat).

Dupa ce sterg erorile masina merge normal o perioada mai mare sau mai mica (cum o apuca).

In trecut am avut surpriza sa se tureze singura la 2k RPM, daca o opream in acel timp nu mai pornea 10-15 minute si aparea eroarea "aprindere deconectat", dar asta nu a mai facut de vreo 6 luni. Tot atunci am schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire la care nu am mai avut erori.

 

Ce as mai putea verifica cu privire la eroarea care revnine?

Modificat de alexugtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17916/P1508/005384 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached
Possible Symptoms

    Power Loss

Possible Causes

    Air Intake System blocked (Air Filter OR Air Intake)

Possible Solutions

    Check Air Intake System

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am precizat mai sus ca am verificat traseul de aer pana la clapeta, iar filtrul e inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am vazut. Dar dupa clapeta? Garnituri galerie arse,rupte...galerie fisurata...sparta..

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In urma scanării la golful meu 1.4 fsi am gasit erorile din poză. Menționez că prima eroare a apărut mai demult, iar cea de-a doua a apărut de curând. După un drum lung de 100 km mașina fiind la relantiu s-a oprit pur si simplu. Am incercat sa o pornesc de doua ori si nu am reusit, iar a treia oara a pornit normal si am mai mers inca vreo 30 km fara probleme până la destinație. Peste două zile când am plecat spre casă, am oprit dupa 120 km parcurși fara probleme si cand am vrut sa repornesc mi-a făcut aceeași figură. 

Ce credeți că ar putea fi: senzorul de la motor pus pe conducta de benzină sau pompa de benzină si cum as putea sa ii dau de cap?

Vă mulțumesc. 

20190409_105954.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu.cosmin

Salut scuze daca sunt pe alt topic

mi-a aparut la masina mea urmatoarea eroare

   Adresa 46: Confort       Eticheta: ROJ\1J0-959-799.clb
    Numar piesa modul comanda: 1J0 959 799 AH
    Component si/sau versiune: 2K Zentral-SG Komf. 0001
                  Codare soft: 04099
                Numar atelier: WSC 00210  
      Informatii suplimentare: 1J1959801C  2K Tõrsteuerger. FS0002F
      Informatii suplimentare: 1J1959802D  2K Tõrsteuerger. BF0002r
      Informatii suplimentare: 1J4959811C  2K Tõrsteuerger. HL0002r
      Informatii suplimentare: 1J4959812C  2K Tõrsteuerger. HR0002r
                      VCID: 0406B48C141B1A66AE-4B32
1 cod a gasit:

01335 - Modul comandã pentru poziþionare scaun/oglinda ºofer -J543-
            49-00 - Nu este comunicare

 

Puteti sa imi spuneti si mie care este cauza

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!  Am și eu o întrebare,poate este cineva care mă poate ajuta cu o părere.. Săptămâ trecută am avut masina in service sa ii schimb kitul de ambreiaj și am rugat mecanicul să îmi schimbe și Sonda lambda 2 (cea se după catalizator), deoarece la diagnoza îmi dadea erorile P0037 și P0038. După ce am scos mașină din service am făcut o scanare cu obdII și am sters erorile.  Dar mi-a apărut inapoi, am mai incercat sa le șterg dar apare imediat inapoi. . Ce ar putea fi? Ce sa mai verific? M-am uitat in tabloul de siguranțe și la poziția 9 care e pentru sonda lambda , siguranță lipsește..acolo trebuie siguranță sau nu.. ? Mulțumesc frumos! Mașină e o Cordoba 2005 1,4 16v bk

 Aceasta este scanarea înainte de schimbarea sondei.


Chassis Type: 6L (6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002 > 2009))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56
 
VIN: VSSZZZ6LZ6R012812   Mileage: 169070km-105055miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-APE.lbl
   Part No: 036 906 034 KC
   Component:  MARELLI 4TV        7449  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 06402  
   VCID: 5DB0A1E8D7318FAEC1-4B00
   VSSZZZ6LZ6R012812     SEZ7Z0E3062782

1 Fault Found:
16421 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit 
            P0037 - 35-00 - Short to Ground
Readiness: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ABS80.lbl
   Part No SW: 6Q0 907 379 AF    HW: 6Q0 907 379 AF
   Component: ABS 8.0 front   H05 0002  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0002190
   Shop #: WSC 00788 785 00200
   VCID: 0108BD985B090B4E85-515A

3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module 
            000 -  -  - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            000 -  -  - Intermittent
18055 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus 
            P1647 - 000 - 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6L0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: 65C08908FF61C76E19-515A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels:. 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 D
   Component: 0000 BN-SG.         1S34  
   Coding: 16396
   Shop #: WSC 06402  
   VCID: 3C760C6C2C6BA6A696-513C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 601 F
   Component: 02 AIRBAG VW5       0010  
   Coding: 12338
   Shop #: WSC 06401  
   VCID: 36621E4412477CF660-515A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6L0-920-xx0-17.lbl
   Part No: 6L0 920 801 
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  
   Coding: 00147
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 66C28E040267CC7610-515A
   VSSZZZ6LZ6R012812     SEZ7Z0E3062782

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: 006D GATEWAY CAN    1S34  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 06402  
   VCID: 70EEE85C30A312C67A-515A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.clb
   Part No: 6Q0 423 156 AB
   Component: LenkhilfeTRW        V270  
   Coding: 10111
   Shop #: WSC 06402  
   VCID: 6FECEB202D9D0D3E63-515A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 E
   Component:    Komfortgerát     0002  
   Coding: 00019
   Shop #: WSC 10155  
   VCID: 3D7001683771AFAEA1-4B00

No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Ștefan Ionuț T
On 14.05.2010 at 10:43, radusb23 a scris:

Sa mai intalnit cineva cu aceasta eroare,vreau sa stiu cum a scapat de ea pt ca eu am facut o scanare cu vag-comul am sterso iar apoi mi -sa aprins iarasi martorul de la CHECK EINGINE.VA MULTUMESC

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3547

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Am acelasi cod de eroare, dar a aparut dupa ce am schimbat distributia.. Mecanicul a sters eroarea dar a doua zi a aparut dinou.. Am verificat daca distributia e pusa la punct si era bine, el zicea ca e unul dintre senzori cu probleme... Dupa o saptamana am incercat sa vad daca pot schimba senzorul de la axul cu came si cand l am demufat avea ulei in  contact... Am curatat bine pini senzorului si mufa cu un spray contact si a mers un timp dar eroarea a aparut dinou... Am cumparat un senzor nou dar nu sa rezolvat nimic.. Stie cineva ce pot face?  Golf 4 1.4 16v 2003 BCA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuție mosule... Schimba mecanicul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

techmaster34

Buna colegi.Vad ca s-a discutat nai mai sus de distribuție.Eu stiu ca ea tre sa fie pusa la semne adică semnul de pe pinion sa corespunsa cu cel de pe carcasa,la ce se referea colegul cu aliniatul,la alinierea fuliilor,am schimbat la un Cielo si merge si azi desi trebuia schimbata mai demult,dar o marca de curea buna tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treabă are una și cu alta? 

Nu e pusa bine la punct, dacă a început sa ii dea eroare după schimbare... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

techmaster34

punct=semne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pusa la punct inseamna pusa cu cale si respectata procedura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am facut un scan pe masina prietenei mele (un jetta 2012 1.6tdi) si am gasit eroarea de mai jos.

Am citit cate ceva dar nu am reusit sa inteleg exact cam care ar fi problema, masina merge bine doar cu un mers sacadat al motorului la pornire pentru 1-2 minute, dar nu deranjeaza.

Functia start/stop a mers foarte rar, in decursul celor 3ani de cand are masina...am citit ca ar putea fi si turbo dar masina are putere si nu fumega de nici un fel.

Vreo sugestie?

 

Multumesc,

Florin

 

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels:. 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 997 557 T    HW: 03L 907 425 C
   Component: R4 1.6l TDI   H43 9980  
   Revision: --H43---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 10114014032501080000
   Shop #: WSC 00066 000 00190
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L997557T 003002
   ROD: EV_ECM16TDI.rod
   VCID: 4D91DF351CD119226E-8018

1 Fault Found:
10443 - Neutral Gear Sensor
          P15A1 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 177022 km
                    Date: 2019.04.19
                    Time: 16:39:59

                    Engine speed: 3600.75 /min
                    Normed load value: 98.8 %
                    Vehicle speed: 40 km/h
                    Coolant temperature: 91 °C
                    Intake air temperature: 36 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 34
                    Transmission neutral position sensor voltage-VP_NEUT_GEAR: 1.3477 V
                    Clutch Position Sensor-Starter control: clutch switch: 00000000
                    Neutral position sensor: current transmission angle-ANG_NEUT_GEAR: -14.002 °
                    Neutral position sensor: adapted transmission angle-ANG_NEUT_GEAR_AD_NEUT: 0.352 °
                    Engaged gear: calculated-DRI_MT_BAS: 1
                    Engine torque-TQI_SP: 276.88 Nm
                    Torque losses-TQ_LOSS: -34.84 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Este de la senzorul de poziție neutru, de la cutie. Necesita înlocuire, după care ss va functiona, dacă nu ai alte probleme..... Baterie slăbită, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!