Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Spido, ai și tu dreptate dar știi cu siguranță la ce mă refer. La un bora din 2001 ? Nu-i nici un pericol ... Iar pe termen lung scapă de celelalte probleme date de imobilizator. Părerea mea,  binențeles ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, marius_priti said:

adica la cele doua mufe? de la ceasuri

pin 2 si 17, nu 1 si 17.

oricum, la mufa veride recomand sa refaci lipiturile la toti pinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut lipiturile, dar mufa verde are doar o jumatate de siguranta mov, oare de unde pot face rost de alta siguranta de la mufa ... multumesc

atasez o poza informativ

computer-de-bord-57e051920b36856e54-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezmembrari sau comanda la magazin cu piese. Oricum, nu afectează funcționalitatea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva zile mi-a aparut urmatoarea problema pe care o atasez aici scanata si cu VCDS-ul si cu OBD2....care chiar si dupa stergerea lor tot reapar.

Va rog sa-mi dati cateva sfaturi si idei pentru remedierea lor, deoarece se simte si o scadere in putere a masinii.

Multumesc anticipat.


VIN: WVWZZZ1KZ8P017756   Mileage: 98170km/61000miles

 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
   Part No: 06A 906 033 GG
   Component: SIMOS71 1.6l 2V     1025  
   Revision: --H04---    Serial number: VWX7Z0G63N480X
   Coding: 0004071
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6ADFC69B3EBF

2 Faults Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low 
            P1103 - 006 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2240 /min
                    Mass Air / Rev.: 158.1 mg/str
                    Resistance: 0.07 kOhm
                    Hex Value: 0x0001

16875 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow 
            P0491 - 006 - Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Mass Flow: 4.27 g/s
                    Lambda Factor: 0.992
                    (no units): 0.80
                    (no units): 0.80

Readiness: 0010 1001

Capture.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de inlocuit sonda lambda 1 (doar marci bune si model dedicat, nu universala) si verificare pompa de aer secundar si supapa de pe chiulasa unde introduce aerul in galeria de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu remedierea acestor erori ? Nu vreau sa merg la service sa schimbe "meseriasii" piesele de capul lor. Martor check engine aprins, Vw Polo 6r, 1.2 benzina 60 cp

Coduri eroare obd2:

P0132 - O2 sensor circuit high voltage ( bank 1 sensor 1 )
P0133 - O2 sensor circuit slow response ( bank 1 sensor 1 )
P0171 - system too lean ( bank 1)

Se tureaza si scade din turatii fara motiv, la pragul de 2000 rpm ingheata si cu greu ajung pana la 2800 rpm. Merge sacadat, nu rotund cum eram obisnuit si se simte o mare scadere in putere a masinii plus un usor miros de combustibil nears la pornirea masinii. Masina are 90.000 km si a fost utilizata 5% urban - 95% extraurban.

Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Polo 9n 2003 1.2 AZQ tremura in sarcina, am schimbat tampon antibalans si cel din stanga la motor.

Pe terster am avut erorile :

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03E 906 033 L
   Component: 1.2l/4V SIMOS3  00HS4726  
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 29591B2FD30CF956E3D-5000
   WVWZZZ9NZ3Y083951     VWZ7Z0B5632956

5 Faults Found:
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363) 
            P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 35-10 - Performance too Low - Intermittent
17811 - EGR System 
            P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent
17811 - EGR System 
            P1403 - 35-00 - Regulation Deviation
Readiness: 0000 0000

Multumesc.

Modificat de waledaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,ma poate ajuta cineva cu o interpretare ? Masina e un seat ibiza benzina 2003 1,4 16v motor bby,ca simptome urmatoarele:in mers s-au aprins EPC si CHECK ENGINE,masina mergea normal .am oprit motorul s-a stins EPC a ramas aprins CHECK ENGINE motorul murea ,am plecat cu viteza intai si o tineam din ambreiaj sa nu moara motorul .am luat contactul ,am pornit motorul din nou si s-a stins si CHECK ENGINE.Acum merge normal dar am facut un log si mi-au rezultat erorile de mai sus.ce sa verific ,inlocuiesc? EGR? MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU AJUTOR.

seat.JPG

IMG_1069.jpg

Modificat de sorin3660
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se opreste mașina în mers și chiar și la relanti și după o scanare cu testerul mia apărut asta. Ma poate ajuta cineva? 

 

IMG_20181105_133711.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am erorile de mai jos si vreau sa stiu ce e de facut. Nultumesc.

16555 - Fuel Trim; Bank 1

            P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Speed: 86.4 km/h

                    Lambda Factor: 0.992

                    Voltage: 0.140 V

                    Lambda: 14.5 %

                    Speed: 36.2 km/h

                    Lambda Factor: 1.000

                    Voltage: 0.100 V

                    Lambda: 16.8 %

 

17987 - Throttle Actuator (J338)

            P1579 - 008 - Adaptation Not Started - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Bin. Bits: 00000100

                    Voltage: 11.12 V

                    Load: 20.0 %

                    Load: 86.7 %

                    Bin. Bits: 00000100

                    Voltage: 11.12 V

                    Load: 20.0 %

                    Load: 82.7 %

La prima am gasit 2 posibile cauze , G70 sau pierderi de vacuum iar la a 2-a neadaptarea clapetei. Ceva pareri. Multumesc.

P.S. Nu am martori aprinsi in bord dar la relanti fara AC pornit se simtte o trepidatie foarte mica fara a se misca acul de la turometru.

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o setare de baza a clapetei cu motorul cald.Sterge erorile dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@weirdgod2-verifica cablaj,conector senzor lambda inainte de catalizator.

@waledaz-curata Eger,schimba sonda lambda,probleme la circuitul ei de incalzire

@sorin3660-posibil sa se rezolve cu un update ECU

@bufnar-nu e suficient ce ai pus acolo...revino cu un scan pe 01 Engine detaliat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de sfaturi. Egr îl pot curata cu decarburol? Cum pot verifica dacă lucrează? În seara asta la 120-13 km/h în a 4-a cam 4000 ture aveam o bătaie regulata în momentul accelerării. Pana la 2800 ture tremura apoi mai ușor și de la 3800 apare acea bătaie. Posibil cap planetara din cutie? Pe curbe nu bate. 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eroarea pe care o are-nu prea lucreaza.Bataia ce o auzi..poate fi si de la motor..mergi cu ea la un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am gasit urmatoarele erori, ma puteti ajuta cu o parere ?

 

Tip caroserie: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Adrese de scanat: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   rulaj: 164320km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\036-906-034-AZD.clb
   Numar VAG: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3408  
   Codare: 00031
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 53A5C94EA1F54EDCCC-4B64

1 cod a gasit:
17584 - B1.: corecþie lambda dupã catalizator 
            P1176 - 35-00 - limita de reglaj atinsã
Gata de functie: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Numar VAG: 1C0 907 379 
   Component: ESP     20    CAN  V005   
   Codare: 10241
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 67DD0D9E056DD27C80-4B18

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.clb
   Numar VAG: 6Q0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW5  01   0006  
   Codare: 12855
   Atelier: WSC 43753  
   VCID: 356197D60F4170ECC2-4B32

3  coduri de defecte:
01217 - Patron pirotehnic airbag lateral ºofer -N199- 
            32-10 - Valoare rezistenþã prea mare - intermitent
01218 - Patron pirotehnic airbag lateral pasager -N200- 
            32-10 - Valoare rezistenþã prea mare - intermitent
00532 - Tensiune de alimentare 
            07-10 - Semnal prea mic - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1J0-920-xx5-17.clb
   Numar VAG: 1J0 920 805 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01  
   Codare: 01113
   Atelier: WSC 00000  
   VCID: 25414796BFE1006C72-5178

   Subsistem 1 - Numar VAG: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1837340  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1837340

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandã motor 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.clb
   Numar VAG: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Codare: 00006
   Atelier: WSC 01317  
   VCID: 70EF66C230A315C4D1-515A

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandã motor 
            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda defecta sau aer fals (garnituri rupte,fisurate).

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intreb ca prostu dar fie. Sonda dupa catalizator corect?

 

Cunosc pe cineva care tot insista ca este prima defecta, desi am pus una noua originala.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam urata eroare ai. Verifica cablajul pana în ECU... Sa speram ca nu ai o problema cu acesta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, F l o r i n said:

Cam urata eroare ai. Verifica cablajul pana în ECU... Sa speram ca nu ai o problema cu acesta. 

nu am idee unde este ECU, am uitat sa specific ca toate acestea se intampla ,cred , in acelasi timp cu defectarea alternatorului,schimbat intre timp

masina a stat vreo 2 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 bucati erori si la mine:

B129E07 - Display and control head 1 for information electronics mechanical malfunction - Intermittent

B147918 - Remote key 1 Voltage too low - static

Le-am sters si prima nu a mai aparut dar a 2-a a aparut iar. cumva este bateria de la telecomanda vinovata si trebuie schimbata? In maxidot nu apare nicio informatie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!