Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Egr a fost schimbat cu 120k km in urma.

Testul l-am facut la rece .

 

Modificat de catalyyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golful meu, am o eroare de bujie arsa: 

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-021-BLS.clb
   Număr VAG SW: 03G 906 021 HB    HW: 03G 906 021 HB
   Component: R4 1,9L EDC G200SG  9000  
   Revizie: --H07---    Număr serial: VWZ7Z0G8142121
   Codare: 0000071
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 66C3009A5167CB74BB-8032

1 cod a găsit:
005660 - Bujie incandescentă cil.3 (Q12)- întreruptă 
               P161C - 000 - 
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 193143 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 06:58:20

             împrejurări cod:
                    RPM: 1008 /min
                    viteză: 2.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 14.52 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatură: 15.3*C
                    valori binare: 10110000

Am verificat cu un multimetru, fiecare bujie si imi dau valori undeva la 0,1 ohmi, chiar si bujia de pe cilindrul 3. Daca sterg eroarea, apare imediat inapoi. Este posibil sa fie totusi defecta chiar daca pe multimetru da bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste 3 cu 4 si vezi daca se muta eroarea pe 4.Daca da, schimba bujia.Daca nu,verifica cablajul,conectorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu un passat cc 2010 1.8 TSI. Acum o luna si jumatate mi s-a aprins in bord EPC si Martorul de motor, am fost la service, a dat un scan si aveam eroarea missfire pe cilindrul 4. La recomandarea mecanicului am schimbat toate cele 4 bujii si bobinele de inductie. Toate bune si frumoase pana saptamana trecuta cand am fost la mare, pe autostrada am simtit pe la 160 km/h ca incepea sa traga mai greu si un mic tremurat, cand am ajuns la cazare s-a aprins iar martorul de motor. Am fost la service in mangalia au pus testerul si aveam aceeasi eroare, missfire pe cilindrul 4, am schimbat bobina de inductie si eroarea nu disparea, cand a desfacut bujia avea bratul topit. Am schimbat si bujia, eroarea a disparut. Am dat o fuga pana in Bulgaria si iar s-a aprins martorul de motor, am fost din nou la service in mangalia si aveam erori pe toti 4 cilindrii. Am schimbat toate 4 bujiile. La intoarcere spre Bucuresti pe autostrada am incercat sa testez din nou si cand depaseam 2100 rpm se aprindea martorul de motor. Saptamana asta o sa ma duc cu ea din nou in service, dar a mai intampinat cineva aceasta problema? Ce sa mai verific?

 

Multumesc,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bujii, ce fise, ce bobina ai pus? 

Dacă nu pui ceva de calitate ai să le schimbi ca pe șosete iar mașina o sa meargă ca atare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test de compresie ,asta o sa-ti spuna starea motorului. Cum stai cu consumul de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.06.2018 at 18:57, cypyy a scris:

salut tuturor.

am un golf 5 1.6 fsi cod motor BAG

de 18 zile am schimbat distributia ( tot ce e acolo).

azi 29.06.2018 mi s-a aprins martorul in bord.am pus tester si a dat : 16395 - control sincronizare ax cu came, bank 1; specificatii nearhivate- intermitent

17748- senzor de pozitie arbore ccu came/senzor turatie motor;corelare incorecta- permanent.

mentionez ca am facut deja 1000km de cind am schimbat distributia, masina merge finut ,dar nu trage.

nici inainte nu tragea.

am inteles ca e dusa si pompa de inalta presiune.(asta oare se poate verifica?)

ce valori tre sa dea pe tester aceasta pompa?

multumesc mult.

Posibil ca distributia sa nu fie pusa la punct; am avut aceiasi problema ca si tine dupa schimbarea distributiei. Pornea la prima cheie, torcea frumos, dar motorul nu prea tragea. Aveam eroare la senzorul de pozitie arbore cu came, Dupa ce au pus distributia la punct totul a fost ok. Desi mecanicii spuneau ca ei au facut totul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati.

simbata am verificat distributia si era bine pusa.

problema a fost la pompa de inalta presiune.are acolo o tija ( uni ii spun tija, alti tachet,) .

ideea e ca e o chestie care intra in corpul motor pina la cama, iar in el intra pompa cu arcul ala tare.

la mine chestia aia de tija* sa uzat atit de tare incit nu mai avea fundul.

la magazinul de piese auto a fost identificata foarte greu, dar pina la urma a numit-o tachet excentric si a comandat-o ( aici vorbesc de piesa pe original dupa serie sasiu),

azi am montat-o si vreau sa va spun ca masina e alta, trage de rupe.

 

PS: cine are asemenea simtome si nu mai stie ce sa faca il sfatuiesc sa verifice pompa de inalta presiune ( mai ales ca e deasupra morului, pozitie buna de lucru si are doar 4 surube si 3 conducte de desfacut.)

pompa de inalta trebuie sa aiba 50 bari la relanti, in sarcina urca si presiunea.

la mine se bloca la 29,95 bari.

multi au testere dar nu cunosc motoarele si parametri de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/2/2018 at 9:08 PM, Moog said:

Ce bujii, ce fise, ce bobina ai pus? 

Dacă nu pui ceva de calitate ai să le schimbi ca pe șosete iar mașina o sa meargă ca atare...

Salut,

 

Bobina beru, bujii nu stiu de care. Cei de la service Mangalia mi-au pus bosch.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de ajutor ........ va rog am urmatoarele errori


 

cristi.pdf

Modificat de COSTA_BLK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj bujii incandescente,bujii,curata Egr,verifica capsula vacuum turbo/actuator-pe partea de motor.

La incalzirea auxiliara-bujie defecta,pompa recirculare blocata/defecta,unitate blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, golf 5 /2005 , fara catalizator. Am urmatoarele erori din poza dupa scan cu vcds. B1-s2 am inteles ca e sonda lambda dupa catalizator, erorile au strict legatura cu lipsa lui? Iar restul erorilor sunt de la bujii?

received_1719464271473664.jpeg

Modificat de vopmihai
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sonda si verifica bujiile/bobinele de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_priti

Buna seara , la un Passat 2008 BLS am urmatoarea eroare, ai nu porneste, ma puteti ajuta?


                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03G-906-021-BLS.clb
    Numar piesa modul comanda: 03G 906 021 PB    HW: 03G 906 021 AB
    Component si/sau versiune: R4 1,9L EDC G000SG  1132
                  Codare soft: 0000071
                Numar atelier: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 6ED2F6247997043668-803A
2  coduri de defecte:

000802 - Senzor turaþie motor -G28- nu este semnal 
               P0322 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 3
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 172160 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.06.17
                    timp: 20:29:48

             împrejurari cod:
                    RPM: 1554 /min
                    viteza: 59.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.21 V
                    valori binare: 00101000
                    stabilizare RPM: 0.0*KW
                    RPM: 756 /min

005732 - Circuit de comandã pentru pompe-injectoare [PD] 
               P1664 - 000 - defect electric - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 172190 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.07.04
                    timp: 11:05:31

             împrejurari cod:
                    RPM: 210 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 9.88 V
                    valori binare: 00101111
                    temperatura: 18.0*C
                    valori binare: 00010000
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi a aparut eroarea asta :

 2eedc2g.png

Golf 6 2010 2.0 TDI CFFB 

E de la clapeta de acceleratie, trebuie curatata? 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,clapeta blocata pe deschis.

Incearca o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Imi poate spune si mine cineva ce inseamna aceste erori ? mentionez ca imi apare in bord faptul ca este activat imobilizatorul si in coltul din dreapta jos scrie (safe), masina nu mai porneste, ce as putea face ca sa porneasca ? Multumesc.

Thursday,12,July,2018,18:19:18:65217

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

 

                Address 01: Engine       Labels: 06A-906-033-BGU.lbl

Control Module Part Number: 06A 906 033 GG

  Component and/or Version: SIMOS71 1.6l 2VG    1025

           Software Coding: 0004071

            Work Shop Code: WSC 46386 001 1048576

                      VCID: 6AD1DAE84581284E2A7-803F

1 Fault Found:

 

16897 - Incorrect Immobilizer Key

            P0513 - 008 -

             Freeze Frame:

                    Voltage: 11.83 V

                    RPM: 0 /min

                    Bin. Bits: 00000001

                    Lambda: -100.0 %

 

 

Readiness: 0110 1101

Thursday,12,July,2018,18:19:56:65217

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

 

                Address 25: Immobilizer       Labels: 1K0-920-xxx-25.clb

Control Module Part Number: 1K0 920 874 A    HW: 1K0 920 874 A

  Component and/or Version: IMMO            3HL 2416

           Software Coding:

            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

                      VCID: 2B5F1FEC8AFBF146111-807E

1 Fault Found:

 

01176 - Key

            004 - No Signal/Communication

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 233

                    Mileage: 135908 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 18:19:01

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am încercat a doua cheie deoarece nu o am la îndemâna. 

Modificat de Valenthin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
uratzelul_flo

Astazi am scanat o bora ,cod motor azv si are aceasta eroare.

Screenshot_2018-07-25-19-45-49.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi! Ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna ce inseamna codurile astea?

2 coduri de defecte:
18321 - Releu comandã postuzinare lichid rãcire -J151- scurt la masã
P1913 - 002 -
17440 - Senzor Nox -G295- semnal neplauzibil
P1032 - 001 -
Si eventual cum remediez cel putin la primul ar parea sa nu fie grav.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!