Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

salutare, ma poate ajuta cineva cu 2 erori ? imi dau seama de la ce sunt dar nu-mi dau seama care ar fi cauzele

Address 01: Engine		Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Part No SW: 1K0 907 115 T HW: 8P0 907 115 B

Component: 2.0l R4/4V TFSI 0010

Revision: 5BH16--- Serial number: VWX7Z0G63NQ7V0

Coding: 040300031C070160

Shop #: WSC 01279 785 00200

1 Fault Found

012408 - Throttle Control: Airflow at idle too low

P3078 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100010

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 15839 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:51:44

Freeze Frame:

RPM: 766 /min

Load: 21.6 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 90.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , daca iti merg toate....sterge erorile si vezi daca iti mai apar :icon_thumright:

Modificat de microb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat ieri supapa egr unde am spalat-o cu 2 tuburi de degripant si solutie pentru carburatoare. La inceput era deschisa si imi curgea dupa o parte pe alta. Am frecat-o cu periuta de dinti si dupa i-am dat foc. :icon_thumright: acuma am observat ca s-a inchis singura dupa ce am lasat-o cam 4 ore in solutie. Peste cateva ore ma duc sa o pun pe masina dar va rog daca poate sa imi spune cineva cum se face acea adaptare pentru motorul meu AXP ( pe care canal trebvuie sa ma duc ). Am cautat pe forum si am gasit foarte multe variante.

Daca a scapat valva dupa "incinerare", verifica sa nu fie cumva un contact imperfect la mufa, pentru ca EGR-ul are un potentiomeru in capul lui ce citeste valoare valve la deschidere, iar eroarea este specifica intreruperii acestui potentiometru sau circuitului electric dintre acesta si ECU. Adaptarea cu VAG se face pe group 074 Basic Seting.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Postez problema unui prieten ce detine un Seat Toledo 1,8 benzina. Nu mai porneste, iar dupa scanare a aparut codul:

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1MO 919 860 P

Component: S5-KOMBIINSTR. VDO V13

Coding: 04142

Shop #: WSC 59901

IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0W0000760

1 Fault Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Printre altele, am observat ca nici pompa de benzina nu se mai aude. Cumva semnalul "lipsa" de la senzor este trimis catre computer si acesta nu mai porneste pompa de benzina ?

Are cineva idee care ar fi rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marph

00771 - Fuel Level Sensor (G): Open / Short Circuit to B+

Possible Symptoms

* Fuel reserve displayed value 0 (empty)

Possible Causes

* Wiring between Fuel Level Sensor (G) and Instrument Cluster: Open or Short Circuit

Possible Solutions

* Check wiring between Fuel Level Sensor (G) and Instrument Cluster

* Check Measuring Block Value

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt promtitudine.

Dar asta o fi cauza nefunctionarii motorului? Spun asta pentru ca nu am reusit sa scanez modulul "engine", nu reuseste sa se conecteze...deci acolo e o "cutie neagra" pentru moment

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Daca ai interfata 311.2 si nu se conecteaza la modulul engine incearca : deschizi Vag-com->Options->Start Baud pui valoarea 9600->Save.

:ontopic: E posibil sa nu porneasca daca senzorul spune ca mai are "0" cantitate in rezervor.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi spune si mie cineva, va rog, "low signal potentiometer from egr"..asa cumva suna eroarea care mi`a dat`o vag com.am dat jos egr`u sa`l curat dar nu era deloc murdar inauntru.masina parca nu trage asa bine iar la viteza constanta parca se ineaca de cateva ori! please help! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Verifica contacte in mufa, sau cablajul... in cazul in care nu este defect potentiometrul EGR-ului.

2. In acest topic se discuta (deobicei) erorile obtinute in urma diagnozei. Problema asa cum ai pus-o tu, puteai s-o pui IN ACST TOPIC . Mai multa atentie pe viitor.

unisorsebastian - pct. 2 este valabil si pentru tine; cu SEARCH gaseai ACEST TOPIC , mult mai nimerit pentru problema ta. Acolo s-a mutat problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

care ma poate ajuta cu urmatoarele coduri de eroare:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low (senzorul de la axul cu came)

P0342 - 35-00 - -

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold (catalizatorul este spart)

P0420 - 35-00 - -

La pornire dimineata masina reactioneaza cat de cat normal, tremura foarte tare de zici ca e autobus si huruie ca un tractor la spritzuri, insa turatia se stabilizeaza repejor in 800-850, dupa care daca acccelerez, clar ca trepidatiile scad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si numai daca, distributia este OK, verifica cablajul si contactele la mufa senzorului, sau inlocuieste senzorul.

Nu stiu de unde ai tras concluzia ca ar fi spart catalizatorul...sau stii tu ca este spart!?

Daca este doar o parere (catalizatorul spart), rezolva problema senzorului de la axul cu came si ai sanse sa scapi si de a doua eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este...Daca si numai daca distributia este OK...tinand cont ca verificarea am facut-o la acelasi service care a montat-o, caci am garantie, ba mai mult la acelasi mecanic....interesul e sa mi-o scoata ok....a schitat el initial o vb ca ar fi cureaua cam slaba, dupa care si-a retras afirmatia si totul a fost ok. In fine, am sa verific in alta parte.

Apoi legat de catalizator, da este spart, stiu sigur nu este o banuiala. am si ceramica in interior care joaca uneori in decelerare.

Legat de senzor...sper ca trepidatiile sa fie de la el, asa cum sper ca si faptul ca nu trage cand ma infing in pedala, sa fie tot de la senzor.

A se tine cont ca bujiile si fisele le-am schimbat in decembrie, cand de asemenea aveam aceleasi erori, doar ca atunci aveam si ceva misfire pe cilindri la test.

Sa iau in calcul si bobina de inductie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva cu senzorul (sau, cauza care da eroarea pe senzor)...de acolo ai aceste probleme. Daca ai fi avut probleme cu bobina/bujii/etc., ai fi avut erori de missfire. Pe scurt...senzorul de la axul cu came, impreuna cu cel de turatie al motorului (cel de pe volant) dau informatii catre ECU, determinand momentul injectiei. Restul, cred ca-l deduci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si un pret de la Volkspart- 280 de Ron, al naibii de ieftin...Recomandati magazine de piese/depozite cu preturi bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scanare cu vag-com-ul am gasit:

-16286 sistem recirculare gaze evacuare(flux prea mare)

-12550 determinare calcul sarcina : limita inferioara depasita

-16555 bank 1 adaptare amestec (prea sarac)

S-au sters erorile si dupa cativa km sau aprins iarasi. Acuma am bagat benzina carrera 100 sa vad daca cumva nu-si revine , daca nu ma paste o sonda lambda zice meseriasul...

voi ce parere aveti? scuze daca s-a mai discutat dar nu am avut timp sa caut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa-ti rezolve schimbarea benzinei, problema legata de EGR si nici cea de sarcina.

Roaga-l pe "meserias" sa-ti curete EGR-ul, sa-i faca o adaptare/setare de baza. Daca nu se rezolva asa, poate fi schimbat.

Eroarea 12550 nu o gasesc dar, dupa cum suna traducerea in romana, ar fi legata de clapeta de acceleratie. O poate verifica/curata si pe aceasta + adaptare.

Daca nu este o eroare referitoare la clapeta, este oricum legata de admisia de aer.

Sa le rezolve mai intai pe acestea si dupa aceea sa-l duca mintea la sonda.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de marturisit asta mecanicului , o sa zica ca-l invat eu...o sa mai incerc si la alt service sa vad daca imi spun la fel...mersi nelu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeee si tu...nu te duci sa-i spui ce sa faca; il iei si tu cu intrebari de genul: "cum afecteaza sonda lambda EGR-ul? nu poate fi cumva invers?" - "ce inseamna determinare calcul sarcina : limita inferioara depasita ? nu-i ceva legat de clapeta/admsie aer?"

Daca nu-i vreun orgolios, ingamfat sau "tepar", nu vad de ce sa se supere. Le stie el pe toate si nu poate accepta o discutie?

OK...daca nu accepta discutii, sa-ti plateasca el sonda daca nu se rezolva celelate probleme. Asa-i convine? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa testul cu Vag-comu' am 2erori; am pierdut tractiunea spate :icon_thumright: . Afisej log-ul, sper sa ma lamureasca careva ce poate sa fie, ce este de facut...si ce inseamna erorile respective. 10x

log_mk4_1.8_4motion.txt

Modificat de JackD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insemana ca ai probleme cu haldexu sau firele ca duc la el..... sigurnate ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am verifica...am pus si o poza, si am o intrebare -acestea sunt in topicul Tablou sigurante ,ca acolo trebuie postat! Daca poti uita-te si da-mi si un raspuns/parere!

[doresc mai multe informarii despre haldex, nush nimk despre el...tutorial ceva de genu]

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intrebat o data dar fara raspuns

012408 - Throttle Control: Airflow at idle too low

P3078 - 002 - Lower Limit Exceeded

poate fi de la senzorul de presiune exterioara ? (problema des intalnita pe gti-urile 2007-2008)

Freeze Frame:

RPM: 766 /min

Load: 21.6 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 90.0

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Dar la tine cred ca ori nu ai alimentare ori ceva fire intrerupte pana la unitatea Haldex. "==

===========================================================

[daca nu am postat bine, rog sa se mute unde trebuie]

Azi am gasit o rampa de la scoala de soferi. Am bagat masina cu spatele pe ea cu rotiile din dreapta sofer sus pe rampa. M-am bagat sub masina si am arunca o privire, conform manualului/tutorialului de la @AlBundy. Am vazut 2 mufe, una care intra in Haldex si una care iese. Cred ca am gasit si problema de unde am pierdut tractiunea spate, o mufa nu era bine pusa, este vorba de prima mufa care intra in haldex prezentata in poza. Dar e posibil de la soc sa fi iesit?! Am verificat cum am vazut mufele, mufa a doua care iese din haldex era 'intepenita'bine fixata, nu avea nici un joc, si mufa care intra in haldex era pe jumatate afara pot zice, reuseam sa o misc stanga-dreapta, se misca destul de bine. Am impins-o si a intrat la fix, fara sa mai se miste. Am si facut urmatorul test: dupa aceasta rezolvare, am facut pornire de pe loc la 1800-2000rot/min am simtit diferenta -cum spatele 'ma impringe', nu au derapat rotiile; apoi ca sa fiu sigur, am scos siguranta 31, si am facut aceeasi pornire la 1800-2000 rot/min, rotile din fata au derapat, am simtit ca numai fata trage. Urmeaza sa fac iara un test cu vag-comu' sa vad daca mai apare ceva, dar nu cred. Revin acum cu intrebarea legata de siguranta, ce sa fac? sa las sig.31 cu valoarea de 5A sau sa pun siguranta de 20A cat zice cartea? Cum a zis @Swat_CAT in topicul Tablou sigurante inteleg ca in mod normal siguranta de 5A trebuie sa puste, nu!?

Intrebarea este, oare din cauza asta am avut eroarea si am pierdut tractiunea sptate, de la prima mufa?! Problema rezolvata sa fie..!?

Atasez si niste poze:

1.Mufa care intra

post-37596-1241865027_thumb.jpg post-37596-1241865043_thumb.jpg

2.Mufa care iese

post-37596-1241865101_thumb.jpg post-37596-1241865110_thumb.jpg

3.Haldex-ul

post-37596-1241865169_thumb.jpg -scria pe el Haldex si numai stiuc ce si era o serie/numar

Am urmarit aceasta poza:

post-37596-1241865568_thumb.jpg

Nu am reusit sa vad unde este Haldex-ul la motor conform pozei:post-37596-1241865602_thumb.jpg

M-am gandit ca deoarece manualul acesta este de la Skoda 4x4, la mine sa diferit la motor, sa aiba alta asezare?!

Pq1uRYh9.jpg

Pq1uS4LA.jpg

Dar dupa toata acesta treaba, am rezolvat ceva, dar am patit alta problema :) .Am bagat masina cu fata pe rampa, cu rotiile din stanga sus pe rampa, am frecat acel 'sistem' de prindere a scutului de rampa, l-am cam indoit, iar marea surpriza a fost ca acum cand calc ambreajul se aude un scartati sub masina, sub scaunul de la sofer... :) Este grava problema, pana acum nu sa scartit cand calcam ambreajul...?!

==========

edit:

am ridicat partea din spate dreapta pe cric, am bagat in viteza dar roata se invarte...?! Stiu ca daca este in viteza, nu are voie sa se invarte roata care trage, acelasi principiu sa fie si la 4motion, defapt care este raportul?...70fata -30spate, si 50-50 cand da de greu?!

Modificat de JackD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta las-o asa de 5 A ca asa tb sa fie.

Nu stiu ce Haldex cauti pe langa motor, acolo e doar cutia cu iesire de putere spre spate.

Eroare o sa ai deoarece ai mers cu siguranta scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!