Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 23 ore, spido a scris:

Verifica conector/cablaj la sonda lambda-se pare ca are probleme cu circuitul de incalzire.

Egr-ul-incearca o curatare intai..

Multumesc de raspuns. Daca bine am inteles la sonda trebuie sa verific mufa si cablul? Dupa ce curat egr trebuie resetate erorile sau se stinge singur check engine-ul? La egr furtunasul ce pleaca din el trebuie sa fie lung? La mine e bagat catre printre alte furtune catre parbriz aproape de filtru de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Se da un golf 4, 1.6 FSI, cod motor BAD. De cand e masina, numai probleme a avut. Ultima problema -> are zile cand nu mai porneste. A stat 4-5 zile in care pur si simplu pornea, statea pornita cateva secunde (maxim 10 secunde), incepea sa tremure, scadea ralantiul, se oprea. Nici cu acceleratie nu statea pornita. Dupa perioada asta de nebunie, revenea si parca nu s-a intamplat nimic.

In momentul de fata, masina porneste, merge, se plimba, dar are o oscilatie de ralantiu, mai trepideaza usor. A fost la un mecanic care a tras concluzia ca ECU este stricat.

Atasez erorile de la ultima scanare + 2 scanari mai vechi, inainte de a ajunge la mecanic (care nu i-a facut absolut nimic).

Daca are cineva vreo idee, e bine venita! Eventual si un mecanic care stie cu ce se mananca motorul FSI?

 

Multumesc!

 

 

veche1.jpeg

veche2.jpeg

WhatsApp Image 2018-06-19 at 13.55.27 (1).jpeg

WhatsApp Image 2018-06-19 at 13.55.27.jpeg

WhatsApp Image 2018-06-19 at 13.55.28 (3).jpeg

WhatsApp Image 2018-06-19 at 13.55.28 (2).jpeg

WhatsApp Image 2018-06-19 at 13.55.28 (1).jpeg

WhatsApp Image 2018-06-19 at 13.55.28.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La ce se refera aceasta eroare? Pe net n-am gasit nimic concret.

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta:. ROJ\1K0-907-530-V2.clb
   Număr VAG SW: 1K0 907 530 K    HW: 1K0 907 951 
   Component: J533__Gateway   H04 0021  
   Revizie:   H04 02    Număr serial: 280407F1001996
   Codare: 7D0F074007000002
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2F6DA5BEBE1D4A3C88-807A

1 cod a găsit:
01305 - Bus de date pentru Infotainment 
            004 - lipsă semnal/nu comunică
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 1
                    Frecvenţa defect: 254
                    Resetare contor: 90
                    rulaj: 193143 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 10:53:44

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa comunjcare intre can si radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nichita_adrian
On 5/24/2018 at 7:52 AM, nichita_adrian said:

Buna dimineata colegi. Am un  Passat 2001 b5.5 1.6 benzina  si de cateva saptamani intampin probleme la pornire. Mai exact invarte electromotorul dar nu are loc arderea, dupa mai multe incercari porneste. La prima scanare mi-a dat urmatoarele errori din prima poza :

16500 - Engine coolant temp. sensor (G62) 

            P0116 - Implausible signal - Intermittent 

17978 - Engine start blocked by Immobilizer

          P1570 - intermittent

16804 - Catalyst system; Bank 1 

         P0420 - Efficiency Below Threshold

Dupa cum cum si s-a sugerat m-am axat pe immo, verificat releul la pompa plus curatat senzorul temperatura ( l-am scimbat acum 4 luni). Dar nici o schimbare.  

   Daca scoteam bornele de la masina faceam scurt si le puneam inapoi pornea normal.  Dar obervam un consum ridicat plus miros de benzina pe evacuare. Am pus iar testerul pe ea si am avut erorile din a doua poza . Acum am exclus immo-ul am scos senzorul de temperatura ieri si am lasat-o asa pana dimineata si am observat ca a pornit mai usor. Dar am o lista noua de errori  .  Azi o sa schimb si bujiile.  Ati mai intampinat probleme asemanatoare ? Rezolvare?

D3CBEA53-CCDC-4A18-9072-076D71596292.jpeg

EAC7302C-A1DC-4E3D-A45B-7D3C9FD16934.jpeg

toate errorile s-au rezolvat dupa inlocuirea senzorului de temperaturi  cu unul original. Multumesc ptr indrumare

Modificat de nichita_adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.06.2018 at 17:32, nichita_adrian a scris:

toate errorile s-au rezolvat dupa inlocuirea senzorului de temperaturi  cu unul original. Multumesc ptr indrumare

Salut colegi! Ma puteti ajuta cu, gasirea solutiei pentru aceste erori la golf 5 1,6 fsi?

18321 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) P1913 - 002 - Short to Ground
18322-Pressure Sensor for Brake Boost (G294)   P1914-002-Implausible Signal -Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/repara firele de la senzorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Al Bundy a scris:

Verifica/repara firele de la senzorul respectiv.

Multumesc.  Unde este situat acest senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa mergi la cineva care stie ce are de facut. (Unde e situat, ce are de verificat/masurat)

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda 2.00 tdi 2010 4x4 senzor de temperatura G235 ce patesc daca merg cu martorii aprinsi in bord?pot buli dpf?

Just now, raz74 said:

Skoda 2.00 tdi 2010 4x4 senzor de temperatura G235 ce patesc daca merg cu martorii aprinsi in bord?pot buli dpf?

 

Screenshot_20180624-094026.png

Passat b7 egr ul m a lasat  ce oarere aveti depre egr+ dpf off din soft? Ce plusuri si ce minusuri? Un tip i mi ia 13oo lei  in Bv.  Cu respect Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr Skoda-da,poti infunda dpf.Vezi ca s-ar putea sa aibe cablaj rupt,ciupit,conector oxidat..etc.

B7-plusuri=nu dai banii pe egr/dpf.Minusuri=probleme cu noxe,itp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, am si eu o problemă cu vw golf V, 1.4. benzină, anul 2008.  Motorul nu funcționează cum ar trebui să funcționeze, are mici întreruperi. Se întâmplă foarte des ca atunci când opresc la semafor să mi se aprindă la bord martorul de ASR și EPC iar mașina rămâne accelerată la 1100-1200 turații. Opresc motorul și îl pornesc iarăși pentru merge cu mașina. Ca eroare îmi apare 18711 -  Leak in Air Intake System. Vă rog dacă puteți să mă ajutați. Vă mulțumesc anticipat. 

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 26 June 2018, 21:41:19.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
   Controller: 03C 906 024 AS
   Component:  MARELLI 4HV        2495
   Coding: 1027328
   Shop #: WSC 00028
   VCID: 6F9150BF3E85
3 Faults Found:
18711 -  Leak in Air Intake System
            P2279 - 000 -   -
17912 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P1504 - 000 - Please Register/Activate
17550 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P1142 - 000 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: N/A

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un label file care se potriveste cu  pt un golf 4, 1.6 fsi motor BAD nu gasesc nici in ultima versiune de vcds care are peste 2300 de label files. Am cautat si dupa 036-906-013 pe care sa-l redenumesc in 036-906-013-D.PLB.  

01-036-906-013-D.PLB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut eroarea asta: protectia proactiva a ocupantilor indisponibila. Nu am umblat la setari, dar banuiesc ca e legata de sistemul de protectie in caz de accident (pretensionare centuri, inchidere geamuri). Masina e un Tiguan Highline 2.0 TSI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎26‎.‎06‎.‎2018 at 22:36, Moog a scris:

Trage aer fals pe undeva. 

Ce pot face în privința asta ? Cum rezolv problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/27/2018 at 1:00 AM, profollie said:

Un label file care se potriveste cu  pt un golf 4, 1.6 fsi motor BAD nu gasesc nici in ultima versiune de vcds care are peste 2300 de label files. Am cautat si dupa 036-906-013 pe care sa-l redenumesc in 036-906-013-D.PLB.  

01-036-906-013-D.PLB

Dupa metoda ross-tech (am cautat 036-906-??3 si am gasit 036-906-033-AVY), am redenumit 036-906-033-AVY.lbl in 036-906-013-BAD.lbl

Acum in VCDS apare in loc de redir fail 036-906-013-BAD.lbl si apare si la adaptation meniu ajutator functional. Lipseste siguranta ca e potrivit de la 036-906-033-AVY.LBL  (1.6l 16V   @ 125 HP - AVY/ARC) pt 1.6l 16V   FSI @ 110 HP - BAD ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor.

am un golf 5 1.6 fsi cod motor BAG

de 18 zile am schimbat distributia ( tot ce e acolo).

azi 29.06.2018 mi s-a aprins martorul in bord.am pus tester si a dat : 16395 - control sincronizare ax cu came, bank 1; specificatii nearhivate- intermitent

17748- senzor de pozitie arbore ccu came/senzor turatie motor;corelare incorecta- permanent.

mentionez ca am facut deja 1000km de cind am schimbat distributia, masina merge finut ,dar nu trage.

nici inainte nu tragea.

am inteles ca e dusa si pompa de inalta presiune.(asta oare se poate verifica?)

ce valori tre sa dea pe tester aceasta pompa?

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, Edw said:

Ce pot face în privința asta ? Cum rezolv problema 

Cauți un mecanic care știe... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, cypyy said:

salut tuturor.

am un golf 5 1.6 fsi cod motor BAG

de 18 zile am schimbat distributia ( tot ce e acolo).

azi 29.06.2018 mi s-a aprins martorul in bord.am pus tester si a dat : 16395 - control sincronizare ax cu came, bank 1; specificatii nearhivate- intermitent

17748- senzor de pozitie arbore ccu came/senzor turatie motor;corelare incorecta- permanent.

mentionez ca am facut deja 1000km de cind am schimbat distributia, masina merge finut ,dar nu trage.

nici inainte nu tragea.

am inteles ca e dusa si pompa de inalta presiune.(asta oare se poate verifica?)

ce valori tre sa dea pe tester aceasta pompa?

multumesc mult.

La golf 4, 1.6 fsi pompa de inalte la relanti 60, iar la 3000 rot/min 100 trebuie sa fie pe tester. Poate te ajuta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genul asta.

eu am doar 30 bari in sarcina si de aia nu trage cum trebuie.

am verificat distributie si e ok.

am verificat si pompa de inalta si am constatat ca e defecta, are acolo o tija care e stricata si din cauza aia cica pierde presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut grup .Astazi m-i s-a aprins martorul de motor la al meu 2.0 AZL.Am o interfata cam veche care vad ca nu mai functioneaza bine ,dar totusi a citit codurile de eroare.

 

2 coduri de defecte:

 

16567 - Senzor temperatura combustibil A -G81- întrerupt /scurt la plus

P0183 - 000 -

16785 - Program fara autorizare. Nu sunt afisate toate codurile

P0401 - 000 -

 

Gata de functie: 1 1 0 0 0

Un ajutor di partea voastra cu o rezolvare,pe net nu prea am inteles mare lucru.

Unde este situat senzorul de tem.combustibil ?

Si ce ar trebui facut pt a 2*a eroare ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare -se verifica mufa/cablaj ...se inlocuieste senzorul

A doua eroare -se inlocuieste interfata cu una originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cătălin, de EGR ai auzit? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te baza prea mult pe clone .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!