Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

On 5/16/2018 at 9:18 AM, bogdangh said:

Buna ziua,

Detin un VW POLO 6r 1.2 CGBP si de cateva zile s-au aprins in bord martorii ESP + CHECK ENGINE in acelasi timp. Sesizez o diferenta in mers, masina nu mai accelereaza la fel parca ar fi infundata sau ar trage aer fals. Mentionez ca de fiecare data cand pun contactul martorul Check Engine este si ramane aprins iar cel de ESP se aprinde dupa 2,3 minute de mers.Am reusit o diagnoza cu testerul unui coleg, nu vcds, raportand o singura eroare P1141 -Load Calculation Cross Check: Implausible Value . A mai patit cineva? Unde ar putea fi problema?

Multumesc anticipat

Salut,

Revin dupa o diagnoza cu vcds. Erorile sunt urmatoarele:

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

Vreo sugestie, idee in legatura cu erorile astea? La service mi s-a spus ca e posibil sa fie sonda lambda dar sa o tinem sub observatie...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am un polo 1.4 16v ,fabricat in 2000 luna octombrie, cod motor AUA. Am in bord becul de la check engine aprins. Masina trage bine , dar cateodata dimineata tinde sa moara motorul cand o pornesc. Daca pornesc si plec cu ea nu se intampla nimic neobisnuit. Am fost cu ea la tester si a iesit eroare la egr, sonda lambda 1 si senzor ax cu came. A resetat eroarile , dar a doua zi de dimineata cand am plecat masina a pornit normal fara sa faca nimic aiurea dar a aparut iar check engine. Am mers din nou la test iar rezultatul a fost urmatorul:

3 coduri de defecte

16785-sistem recirculare gaze evacuare

        P0401-35-00 flux prea mic

17604-81-Sonda 1 circuit incalzire 

  P1196-35-10-defect electric intermitent

17598-sonda lambda lineara:tensiune referinta

   P1190-35-10-semnal neplauzibil-intermitent

Vreau niste pareri de la voi inainte sa schimb egr si sonda lambda 1 (nu a mai fost eroare la ax cu came) cum a zis persoana cu testerul. Va multumesc anticipat!

 

Modificat de Oli82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrus_0707

Va salut! Problema mea este ca acum 5 zile, in Bucuresti aveam clima pornita si mi-a venit un miros in interior ca de ambreiaj. Am decuplat clima si a disparut mirosul.L-am pornit mai tarziu, baga rece, Ieri am pus un coleg sa cupleze si sa decupleze butoniul de AUTO si am vazut ca nu de fiecare data se cupla compresorul. Am facut o scanare si mi-au aparut urmatoarele erori 

 

Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1J0-920-xx5-17.clb

   Numar VAG: 1J0 920 826 A

   Componenta: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V17 

   Codare: 01113

   Atelier: WSC 00000 

   VCID: 27579069C508C0190E1-5178

   WVWZZZ1JZ2W493285     VWZ6Z0A3823951

 

1 cod a gasit:

01314 - Modul de comandã motor

            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.clb

   Numar VAG: 6N0 909 901

   Componenta: Gateway K<->CAN    0001 

   Codare: 00006

   Atelier: WSC 01391 

   VCID: 70E5BB353046C7A19FB-5178

 

1 cod a gasit:

01314 - Modul de comandã motor

            49-10 - Nu este comunicare - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu provine de la aceste erori.Sterge-le. Verifica ambreiajul compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrus_0707
Acum 14 ore spido a spus:

Problema nu provine de la aceste erori.Sterge-le. Verifica ambreiajul compresorului.

Ok, așa mă gândesc și eu, dar eroarea de mai sus înseamnă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu motor a avut o problema de comunicare cu ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

Salut baieti. Dupa o scanare a unui vw fox 1.2 benzina mi-au aparut urmatoarele erori. Ma poate ajuta cineva?

https://ibb.co/fPh988

Modificat de andrei.laviniu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta de acceleratie.De acolo e problema.Se lasa cu inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nichita_adrian

Buna dimineata colegi. Am un  Passat 2001 b5.5 1.6 benzina  si de cateva saptamani intampin probleme la pornire. Mai exact invarte electromotorul dar nu are loc arderea, dupa mai multe incercari porneste. La prima scanare mi-a dat urmatoarele errori din prima poza :

16500 - Engine coolant temp. sensor (G62) 

            P0116 - Implausible signal - Intermittent 

17978 - Engine start blocked by Immobilizer

          P1570 - intermittent

16804 - Catalyst system; Bank 1 

         P0420 - Efficiency Below Threshold

Dupa cum cum si s-a sugerat m-am axat pe immo, verificat releul la pompa plus curatat senzorul temperatura ( l-am scimbat acum 4 luni). Dar nici o schimbare.  

   Daca scoteam bornele de la masina faceam scurt si le puneam inapoi pornea normal.  Dar obervam un consum ridicat plus miros de benzina pe evacuare. Am pus iar testerul pe ea si am avut erorile din a doua poza . Acum am exclus immo-ul am scos senzorul de temperatura ieri si am lasat-o asa pana dimineata si am observat ca a pornit mai usor. Dar am o lista noua de errori  .  Azi o sa schimb si bujiile.  Ati mai intampinat probleme asemanatoare ? Rezolvare?

D3CBEA53-CCDC-4A18-9072-076D71596292.jpeg

EAC7302C-A1DC-4E3D-A45B-7D3C9FD16934.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura motor l-ai schimbat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nichita_adrian

Senzorul G62/2 l-am schimbat acum 4 luni , nu imi indica temperatura in bord . Dar acum ma lovesc si de erroarea cu semnal intermitent. Ma gandesc nu cumva de la ea sa plece urmatoarele errori despre combustibil. 

 

Atasez video cu pornirea greoaie si al doilea link cand porneste dar mi se pare prea turata

https://streamable.com/0gqfl

https://streamable.com/7jpqd

 

Modificat de nichita_adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus hella sau OEm ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nichita_adrian

Hella sigur. Nu am dat mai mult de 50 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai pus un no-name, un hella este peste 100 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nichita_adrian

Dupa ce schimb bujiile schimb senzorul si revin cu un raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutavsi pe mine cineva cu problema scrisa mai sus? A inceput in cate o zi sa se stinga becul de la check engine si am uitat sa specific ca atunci cand face figuri dimineata se mai aud si ca niste rateuri pe undeva pe sub capota. Se audr cate un rateu doua. La test a iesit ca nu am rateuri pe injectoare deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu
On 5/23/2018 at 4:19 AM, spido said:

Verifica clapeta de acceleratie.De acolo e problema.Se lasa cu inlocuire.

În ultima perioadă la pornire a început să nu se accelereze dar după ce o opresc și o pornesc nu mai face. În weekend o s-o desfac 

Modificat de andrei.laviniu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la sonda sau ceva aer fals?

TMPDOODLE1527412139435.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu VCDS nu ai ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Prima eroare inlocuieste sonda lambda1 si a doua eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa pun maine laptopul cu vcds, ce grupuri sa verific atat pt sonda cat si aer fals? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Dupa ce m am chinuit mai bine de o ora cu vcds ul sa sincronizez o noua telecomanda, operatiune nereusita, la scanare da urmatoarele erori...ce  nu apareau inainte:

Adresa 42: Electr. usa sofer        Eticheta: ROJ\1K0-959-701-MIN3.clb
   Numar VAG SW: 1K0 959 701 P    HW: 1K0 959 793 L
   Component: J386  TUER-SG FT    1127  
   Revizie: 32008001    Numar serial: 00000074069106
   Codare: 0000180
   Atelier: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3B740F707A65A19E9F-806E

1 cod a gasit:
00932 - Motor geam electric ºofer -V147- 
            005 - lipsã setareDeBazã/eºuatã/adaptare
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100101
                    Prioritate defect: 3
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 202
                    rulaj: 123027 km
                    Indicator de timp: 0

 

Adresa 52: Electr. usa pasag        Eticheta: ROJ\1K0-959-702-MIN3.clb
   Numar VAG SW: 1K0 959 702 P    HW: 1K0 959 792 L
   Component: J387  TUER-SG BT    1127  
   Revizie: 32008001    Numar serial: 00000017369109
   Codare: 0000180
   Atelier: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3C760C6C7F6BA6A696-8068

1 cod a gasit:
00933 - Motor geam electric pasager -V148- 
            005 - lipsã setareDeBazã/eºuatã/adaptare
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100101
                    Prioritate defect: 3

 

Stie cineva de la ce au aparut erorile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tensiune alimentare scazuta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce oare? Si culmea, ca nu pot sterge erorile....Adica, le sterg si automat reapar.....

CUM FAC SA LE STERG? Asta e marea provocare...

Modificat de boghi00myx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa setarea de baza a geamurilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Bgd83
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!