Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Pai eroarea nu are legatura cu motorul.

Schimba filtrul de benzina,verifica presiunea generata de pompa de combustibil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns. Voi incepe cu filtrul de benzina si va tin la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate trage și aer fals pe undeva, ar fi multe... 

Cel mai bine sa pună cineva diagnoza... Da sa știe ce să facă cu ea... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toureg 2012 am gasit aceste erori. Banuiesc ca fiind intermitente am incercat sa le sterg dar nu merg. Clapete clima?

IMG-20180319-WA0003.jpg

IMG-20180319-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,clapete.

.dar e ciudat ca genereaza eroare pe ambele parti stg/dr si au aparut in acelasi timp.Trebuie investigat...vazut in blocurile de masura daca reactioneaza,fac cursa completa,etc.

Fa un BS.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf5 1.6MPI

Mi se aprindea rar martorul ASR si-l anulam cu repornit la cheie. Am ignorat eroarea cateva luni. Azi nu s-a mai stins.

Ce poate fi ?

Quote

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
   Part No: 06A 906 033 EM
   Component: SIMOS71 1.6l 2VG    9428   
   Revision: --H03---    Serial number: VWZ7Z0G8076167
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 6ED7CA8B0257
 
1 Fault Found:
16897 - Incorrect Immobilizer Key  
            P0513 - 006 - Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Voltage: 12.44 V
                    RPM: 0 /min
                    Bin. Bits: 00000001
                    Hex Value: 0x0001
                    Voltage: 12.44 V
                    RPM: 0 /min
                    Bin. Bits: 00000001
                    Hex Value: 0x0001
 
Readiness: 0010 1101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl
   Part No: 1K0 907 379 P
   Component: ASR FRONT MK70      0105   
   Coding: 0000641
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 3F8947CF15BD
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module  
            013 - Check DTC Memory

La alte module nu sunt erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspectez o problema in ceasuri..Pe imobilizator nu sumt erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Quote

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 0010
72-Door, Rear Right -- Status: Malfunction 0010

Ultimele 3 sunt "Control Module Incorrectly Coded". N-au nicio problema oricum. Sunt schimbate de ani de zile si probabil nu le-au configurat.

Modificat de kpk1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facute investigatii..

Poti accesa 03 Abs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/17/2018 at 8:49 PM, minisoferul said:

Buna seara baieti. Am o problema cu un nou membru auto al familiei, Vw Polo 6R 1.4 benzina 85 Cp an 2010 , 47.000 km reali. Mai exact nu porneste la prima cheie atunci cand motorul este cald sau sta o zi in soare. Prima intuitie a fost sa ii schimb bujiile si sa ii curat clapeta de acceleratie si din pacate face tot la fel. M-am mai documentat si am inteles ca ar putea fii de la senzorul de temperatura, dar singura eroare gasita la un service cu tester pentru Vw a fost cea atasata. Multumesc mult pentru ajutor fiind nou printre voi. 

Diagnoza.jpg

Incearca sa mergi cateva zile cu busonul slab la rezervor sa vezi daca mai face...posibil sa se innece cu vapori de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un sfat bine venit, posibil sa fie si de la asta.  Incerc cand vin zile mai calduroase si va dau de veste. Apreciez si multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu urmatoarele erori: 16555 - sistem sarac - bank 1si 16805 - eficienta catalizator sub limita - bank 1.

Din cauza lor se aprinde martorul check engine, dar...nu mereu, erorile apar si dispar singure, la fel si martorul.

E posibil sa fie de la regulatorul de presiune? Deoarece nu porneste nici la prima cheie daca o las cateva ore, ci de la a 2-a a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba garniturile de la regulatorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,stie de ce interfata nu incarca fisierul labels la un golf 4 1.6 16v?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

va rog sa ma ajutati cu o eroare: 

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
            P0301 - 35-10 - - - Intermittent

 

apare dupa ce ajunge lichidul de racire al motorului la 90 de grade, daca las masina un timp sa se raceasca dispare si reapare dupa ce se incalzeste motorul.

Check engine este intermitent atunci cand motorul este cald iar masina merge neregulat, parca tremura si parca pierde putere

Am fost cu ea la service, mi-a sters-o, au testat-o 2 zile si mi-a spus sa-i schimb benzina.

Problema e ca rezervorul era 3/4 plin cu o benzina de la Lukoil. Am fost la OMV, i-am facut plinul cu benzina de 100 dar ... tot apare.

Este posibil ca dupa ce ii schimb benzina sa se rezolve problema?

 

Multumesc!

 

Am uitat sa mentionez ca mi-a mai aparut odata aceasta eroare, tot pe cilindrul 1, dar s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor, in decembrie 2017

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25/10/2017 at 7:29 AM, spido said:

Pai....nu prea ai xenon.Eventual lupe.Schimba switchul oglinzilor,ceva probleme cu senzorul de lumina,erori pe can din cauza radioului AM.Verifica becirile pe faruri...poate sunt xenon AM ?

oglinzile si-au revenit si cred ca e o problema la conectorii becurilor xenon.. o sa schimb instalatia xenon cred. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi  intre ele bujiile si bobinele de pe cil1 cu cilindrul..2 sau 3 sa zicem.Dupa care vezi daca misfire se muta pe cil respectiv.Daca ramine pe 1 se face un test de compresie pe cilindrii.

Posibil ca misfire sa apara si din cauza benzinei proaste..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Scriu acest mesaj in ideea de a verifica daca sunt dat pe mute sau nu. Am mai scris in trecut si nu a raspuns nimeni. Vreau doar sa verific, asa ca va rog macar unul sa răspundă deoarece am totusi o problemă. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CrisH -ai raspuns mai sus

@Ursu -nu esti pe mute...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns,

am facut in decembrie un test de compresie si e OK

o sa ma chinui asa pana termin benzina si apoi o sa vad daca mai apare.

E ciudat ca apare doar dupa ce se incalzeste motorul. Pana atunci totul e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am o problema la o Jetta 1.6 FSI 115CP .Masina a fost lasata in parcare in stare buna si dupa cateva zile cand sa o pornesc motorul a pornit foarte greu ,merge foarte intrerupt ,cateodata daca incerc sa o si accelerez se si opreste .La o scanare cu VCDS-ul mi-a dat 9 erori ,dupa ce am oprit motorul si doar cu contactul pus am sters erorile si mi-au ramas doar trei ,001602 senzor de referinta tensiune A' ,P0462-002-scazut ,000400 senzor presiune combustibil G247 -defect electric P0190-001 ,001031 Potentiometru G212 pentru recirculare gaze evacuate P0407-004 semnal prea mic.

Imi cer scuze ca am scris codurile in modul acesta dar acum nu am posibilitatea sa le trimit scanate de VCDS.Dupa pornire da eroare si la senzorul de pe axul cu came si senzorul de acceleratie.Problema poate fi cumva acel senzor de presiune combustibil G247? Merita sa incerc sa-l schimb sau imi recomnadati alta solutie la problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta si fa o diagnoza la cineva si posteaza erorile exact cum apar pe tester.Preferabil Vcds.

Posibil sa fi sarit distributia

.in cel mai rau caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am eu VCDS si am salvate erorile doar ca eu sunt la serviciu si laptopul e acasa ,maine postez toate erorile si cu motorul pornit si fara....merci.

  coduri de defecte:
000833 - Senzor poziþie axa cu came -G40- semnal neplauzibil
               P0341 - 008 -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01101000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 2080 /min
                    sarcina: 14.5 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

000802 - Senzor turaþie motor -G28- nu este semnal
               P0322 - 004 -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 2080 /min
                    sarcina: 14.5 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

001603 - Senzor de tensiune de referinþã A'
               P0643 - 001 - ridicat
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 2080 /min
                    sarcina: 14.5 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

000400 - Senzor presiune combustibil -G247- defect electric
               P0190 - 001 -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 2080 /min
                    sarcina: 14.5 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

008212 - Senzor de poziþie clapeta de dirijare admisie -B1.- defect electric
               P2014 - 001 -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 2000 /min
                    sarcina: 12.2 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

000152 - Senzor 2 de temperatura aer admisie -G299- semnal prea mare
               P0098 - 002 -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100010
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 2000 /min
                    sarcina: 12.2 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

001032 - Potenþiometru -G212- pentru recirculare gaze evacuare
               P0408 - 001 - semnal prea mare
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132796 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 11:58:03

             împrejurari cod:
                    RPM: 2000 /min
                    sarcina: 12.2 %
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: -40.0*C

Astea au fost erorile la prima scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG-20180403-WA0000.thumb.jpeg.e41db7e7bfce8557c1b22c3e049b320e.jpegSalut colegi!

Problema e a unui lupo 1 L - AUC

Atasez foto cu scanarea vcds. 

Mentionez  ca sonda lambda după catalizator a fost înlocuită cu un noua si cablajul injectoarelor a fost verificat. Nu stiu ce sa mai verific/înlocuiesc. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!