Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

supapa EGR posibil blocata, sau elementul de actionare al ei. daca a fost data jos pentru a fi curatata sau din orice alt motiv , trebuie sa ii dai un basic settings din vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat ieri supapa egr unde am spalat-o cu 2 tuburi de degripant si solutie pentru carburatoare. La inceput era deschisa si imi curgea dupa o parte pe alta. Am frecat-o cu periuta de dinti si dupa i-am dat foc. :icon_thumright: acuma am observat ca s-a inchis singura dupa ce am lasat-o cam 4 ore in solutie. Peste cateva ore ma duc sa o pun pe masina dar va rog daca poate sa imi spune cineva cum se face acea adaptare pentru motorul meu AXP ( pe care canal trebvuie sa ma duc ). Am cautat pe forum si am gasit foarte multe variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sunt nou in folosirea VagCom'ului (azi am avut "botezul"), va cer ajutorul in a intelege mai bine urmatoarele coduri de eroare:

Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl

Part No: 06A 906 033 J

Component: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3488

Coding: 00211

Shop #: WSC 06435

WAUZZZ8LZ1A077125 AUZ5Z0A0190109

1 Fault Found:

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0011266

Shop #: WSC 06435 000 00000

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl

Part No: 8L0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 4008

Coding: 00104

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl

Part No: 8L0 920 900 H

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52

Coding: 08142

Shop #: WSC 00000

WAUZZZ8LZ1A077125 AUZ5Z0A0190109

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl

Part No: 8D0 862 257

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16

Coding: 15179

Shop #: WSC 06435

6 Faults Found:

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl

Part No: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

3 Faults Found:

01377 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System; Left (G170)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01378 - Ultra Sonic Sensor for Alarm System; Right (G171)

31-00 - Open or Short to Ground

01380 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor; Rear Left

35-00 -

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa scanteie cilindru 4

Bec airbag aprins in bord, rezistenta airbag lateral pasager mare

cea de la ABS e legata de engine

probleme cu senzorii de interior ai alarmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Am intrat pana la urma si pe wiki'ul de la ross-tech, iar la eroare de la motor imi da ca posibila cauza si compresia scazuta pe acel cilindru. Coroborat acest indiciu cu un consum de ulei de ~1l/5000 km, e posibila si aceasta ipoteza. trebuie verificat ...

2.Acea rezistenta mare la airbag de la ce anume ar putea proveni? Un contact imperfect?

3.Din pacate ultimele 3 erori nu's explicate pe wiki si m'ar interesa de la ce anume ar fi putut aparea. Cele 6 anterioare sunt de cand am luat masina, o sa incerc sa le resetez sa vad daca reapar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pentru eroarea de la motor (missfire), cauta alta cauza si nu compresia. 1l/5000km nu este un indiciu pt. compresie scazuta pe acel cilindru...mai ales daca observi si caracterul intermitent al erorii.

2. Daca tot ai intrat pe wikiross, probabil ai observat faptul ca, eroarea de la airbag poate fi cauzata si de un contact imperfect...

3. Verifica si pe-acolo contate/fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor , am reusit sa fac si eu o scanare si am urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 9N1 - VW Polo

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

8 Faults Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

41-00 - Blocked or No Voltage

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 17838

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Ma ajutati va rog , sa aflu la ce se refera aceste coduri , multumesc anticipat!!!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai defecte cele 2 motorase de la climatronic si ca sa poti sa vezi motorul pune pe 0 sync baud rate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc de raspuns, dar unde se afla acele motorase?oare sunt scumpe :) , nu am stiut de ce nu regleaza bine temperatura , puneam pw 18 si dadea o caldura de de ardea.Am modificat sync bout rate pe 0, la blk int ce valoare sa trec ?Mersi mult inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am scanat cu vag com masina mea si mi-a dat urmatoarea eroare:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3444

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit Malfunction

P0141 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Prima eroare apare doar cu motorul pornit, a doua dispare dupa ce dau clear insa apare din nou in mers dupa cativa km.

Simptome altele in afara de consumul crescut nu sunt masina merge bine, ce ma ingrijoreaza este sa nu trebuiasca sa schimb

sonda lambda deoarce este cam costisitoare.

Pe net la explicatiile codurilor scria sa verific firele de la sonda.

A mai intalnit cineva problema asta sau poate sa imi dea cineva vreo solutie.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating faulty

* Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating

* Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit

Consumul crescut este unul dintre simptomele care indica ca sonda lambda trebuie schimbata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta gasisem si eu pe net dar vroiam sa stiu daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta.

Problemele au inceput sa apara dupa ce am facut un drum mai lung pe un carosabil cu multe gropi unde nu am iertat masina si dupa o stergere din vag com nu au mai aparut.

Acum facut un drum pana la Cheile Bicazului si drumul fiind foarte prost la intoarcere a aparut din nou.

Inca o mentiune ca becul s-a aprins si cand mai aveam putina benzina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu niste erori aparute pe un Golf Mk3:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Masina nu porneste decat la a 2-a/3-a cheie, dar dupa ce a pornit merge perfect. Cu temperatura, sta pe la 70 grade tot timpul, e dus senzorul? Un senzor Hall cat ar costa si care sunt efectele daca il las asa in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canicula: si mie mi-a aparut de vreo 3 ori in aceasta iarna eroarea la senzorul lambda . L-am sters si nu a mai aparut . La mine consumul nu mi-a crescutl . Am intrebat mai multe persoane de la service si mi-au spus ca poate fi de la benzina sau de la mufa senzorului . Deocamdata mufa nu am curatat-o pentru ca nu mi-a mai aparut eroarea si tind sa cred ca e de la benzina.

Curata contactele de la mufa sondei , sterge eroarea si vezi ce mai face , dar daca spui ca ai consum mare tind sa cred ca sonda ta e pe duca si tot la schimbarea ei ajungi .

Eminence

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal

Possible Causes

* Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

* Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

* Check/Replace Engine Control Module

Special Notes

* Some older engines store this code as long as the engine is not running, if in doubt read fault codes with the engine running again.

00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Break in wiring / short circuit to positive

Possible Symptoms

* Difficulties with starting a cold engine.

* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

* RPM at idle is irregular.

* With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.

* With engine warm (90

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, am sters erorile si o sa incerc sa vad daca mai apare cea legata de Hall cu motorul pornit. Cat despre cealalta, cred ca e dus senzorul, conexiunile par ok. Mersi de raspuns. :(

Alta eroare legata de senzorul Hall, apare pe Audi B4 al fratelui meu: Camshaft Position (Hall) Sensor not at reference mark

La asta am incercat si cu motorul pornit si tot apare. Masina are probleme la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/ schimba senzorul de temperatura si cel Hall. Toate problemele legate de pornire vor disparea.

Putin ajutor va rog pentru codurile de mai jos...daca le-a mai intalnit vreun coleg. Nu gasesc mai nimic despre ele :icon_thumright:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00955 - Key 1

35-00 - -

Precizez ca functionarea radiatoarelor este corecta. Probabil e ceva redundant cu senzorul de temperatura al apei G2/G62? Este grav?

Senzorul cred ca e in fata radiatorului...dar nu am putut nici macar sa il scot din soclu ca sa il verfic :D.

Cheia imi functioneaza (am citit ceva de resincronizare)...iar cu eroarea 01366 nu am nici cea mai vaga idee ce ar putea fi.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01366 - Opened Due to Crash Signal

Possible Causes

Output Test performed on Airbag Control Module (J234)

Vehicle involved in Accident

Airbag Control Module (J234) stored Crash Data

Wiring/Connectors from/to Airbag Control Module (J234) faulty

Possible Solutions

Check/Clear Fault Codes

Check Wiring/Connectors from/to Airbag Control Module (J234)

Pentru G83, spune-ne ce codare are climatronicul si la ce masina e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e cea din semnatura: A4, 2001, 2.0i, cod motor ALT.

Eroarea G83 apare la ECU-ul motorului:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 557

Component: 2.0L R4/5VS 0004

Coding: 0011501

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 0001

La controllerul de climatronic nu am erori:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 A

Component: A4 Klimaautomat 0203

Coding: 00000

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , miau mai aparut urmatoarele erori :Driver:(

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 78816

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 17838

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 920 820

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding: 05141

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ9NZ2Y004046 VWZ7Z0A4121245

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0909901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 H

Component: LenkhilfeTRW V200

Coding: 00140

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un raspuns mai simplu ... releul de pornire ecu din bord (daca ecu nu e alimentat nu comunica cu restu modulelor)

acum nu se stie de cate ori a facut.... doar sa le resetezi si sa vezi cand apare

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am dat acolo pe autput test la modulele care dadeau eroare , si nu imi mai apar la scanat , sper sa nici nu mai apara .Am mai cautat pe net ce mai pot face pe poloul meu cu vag com , am gasit urmatoarele:

10. Activarea functiei "follow me home" - aprinderea fazei scurte pt un nr de secunde de la scoaterea cheii din contact (sau ceva de genul)

13. Calibrarea instalatiei de climatizare

21 calibrarea indicatorului de nivel al combustibilului

Astept pareri in legatura cu aceste "chestii".

Va doresc numai bine

Modificat de microb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am un necaz mare , am curatat azi clapeta de acceleratie si nu mai merge masina.Sta turata la 1000 , se aprinde EPC ul si odata so aprins si cel pt evacuare gaze , am scanat si mio aparut erorile astea:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 S

Component: MARELLI 4MV 4279

Coding: 00071

Shop #: WSC 00788

WVWZZZ9NZ2Y004046 VWZ7Z0A4121245

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 78816

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Ce sa ma fac ?ajutatima va rog!!! numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzoru de presiune din galeria de admisie,,, nu mai merge bine ori ai aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!