Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

incercati sa postati problema, eventual scan/eroarea - sa va putem ajuta - cred ca citarea unui post de acum 9 ani, nu o sa te ajute la primirea unui raspuns, cu celeritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astea sun erorile care reapar dupa ce sterg toate erorile

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
17428 - Fuel Pressure Regulation 
            P1020 - 35-10 - Control Range Exceeded - Intermittent
17433 - Fuel Pressure Regulation Valve (N276) 
            P1025 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, F l o r i n said:

incercati sa postati problema, eventual scan/eroarea - sa va putem ajuta - cred ca citarea unui post de acum 9 ani, nu o sa te ajute la primirea unui raspuns, cu celeritate.

00156    - CIRCUIT DE COMANDA POMPA SPALATOR PARBRIZ

               - SHORT CIRCUIT TO GROUND OR OPEN CIRCUIT

               - PERMANENT

02398   - CIRCUIT DE COMANDA POMPA SPALATOR GEAM SPATE

               - SHORT CIRCUIT TO GROUND OR OPEN CIRCUIT

               - PERMANENT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurantele le-ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce tine codul 00771,ce trebuie schimbat?Mai exact va dau scanarea

 

Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 1Z0 920 842 G    HW: 1Z0 920 842 G
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614  
   Revision: V0003000    Serial number: SKX7Z0H53290D5
   Coding: 0003101
   Shop #: WSC 00011 888 96745
   VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E

1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 191
                    Mileage: 113809 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:42:16

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Golf 4, 1.6 AVU:

schimbat senzor arbore cu came, a mers ok o zi apoi au reaparut erorile astea:

16725 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P0341 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0138 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
 

La o zi dupa ce le sterg, reapar si motorul merge... imprastiat la relanti

Ce sa-i mai fac?!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaje intre senzor si ecu,conectica si daca totul e ok,verifica distributia.Incearca sa faci un update ECU.

Danim-verifica/inlocuieste senzorul nivel combustibil.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia este schimbata odata cu senzorul arborelui cu came. Ramane sa verific cablurile.  

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, spido said:

 

Danim-verifica/inlocuieste senzorul nivel combustibil.

Am sters-o si nu mai apare,schimbasem pompa de benzina si nu am deconectat bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎7‎/‎17‎/‎2017 at 7:59 PM, BroscarulSef said:

Salut Florin,

Am inlocuit HPFP,dupa 45 min. aceeasi problema.Acum,dupa ce am mai scotocit prin arhivele forumurilor dedicate VW,si uitandu-ma la schema sistemului de alimentare cu combustibil,am dedus ca sistemul nu are senzor de joasa presiune la LPFP,ca atare daca LPFP functioneaza prost,eroarea apare pe tot circuitul(de aceea apare eroare pe HPFP).Cel mai probabil e modulul de comanda de pe LPFP,care initial a fost proiectat prost si se supraincalzea(m-am uitat la cel OEM de pe pompa mea,e un Kuhnke facut la SB-ironic,nu??),neavand radiator sau un sistem de ventilatie/racire,si e si sub bancheta.Maine il schimb si sper sa scap de problema.

Merci pentru sugestii.

UPDATE:

Dupa ce am schimbat HPFP(pompa de inalte) si modulul de comanda de pe pompa de benzina(cel nou,dupa revizie,are un radiator de aluminiu montat pe peretele interior,care chiar ajuta la racire)...am descoperit cauza:pompa de combustibil!!!

Am desfacut pompa de combustibil din rezervor...era cazuta conducta de transfer in rezervor...(pompa a fost schimbata,asta era produsa in 2015,de CONTI)....cine a montat-o,a montat-o prost...am luat si eu pompa noua,insa tind sa cred ca pompa veche e buna,am sa o incerc.

Acum functioneaza impecabil.Trebuie facut un ECU reset dupa montaj pentru a se reparametriza componentele circuitului de admisie(inclusiv clapeta de acceleratie,sistemul de injectie,etc.).

In concluzie,daca cineva experimenteaza aceleasi simpotme pe care le-am experimentat eu,musai sa verifice inainte de a schimba HPFP circuitul de admisie benzina pana la HPFP(si rampa):modul de comanda pompa rezervor+pompa rezervor) avand in vedere faptul ca circuitul nu e proiectat cu sensor de joasa presiune.

O zi faina tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,


Detin o skoda octavia 1 tour din 2005 - 1.6 MPI (motor BFQ).


Am facut o diagnoza cu un VCSD 12.12 si am obtinut erorile de mai jos:


Ma puteti ajuta cu niste pareri/solutii pentru ele?


Multumesc.


******************************************************************

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-AVU.lbl
   Part No: 06A 906 033 DM
   Component: SIMOS33 1.6l 2V 00HS5791  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 73430  
   VCID: 6DD12F3F276425764F5-5000
   TMBDX21U658814818     SKZ7Z0E2942306


2 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363) 
            P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0000
[/size]******************************************************************

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 
   Component: 1S AIRBAG VW51 0B   0008  
   Coding: 12627
   Shop #: WSC 73430  
   VCID: E1C9C30F6BBCF1167BD-5000


1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
[/size]******************************************************************

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 A
   Component: 3Z Komfortgerát HLO 0004  
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 73430  
   VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-4A3A


   Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
   Component: 3P Tõrsteuer.FS KLO 0202  


   Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
   Component: 3Z Tõrsteuer.BF KLO 0202  


3 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            35-00 - -
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 
            35-00 - -
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
******************************************************************

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

peap - ce manifestari ai, la masina ?

Alex - regulamentul forumului ne interzice discutiile legate de clone ale interfetelor originale......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.09.2017 at 15:36, Razvan_raz a scris:

Salut, astea sun erorile care reapar dupa ce sterg toate erorile

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
            P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
17428 - Fuel Pressure Regulation 
            P1020 - 35-10 - Control Range Exceeded - Intermittent
17433 - Fuel Pressure Regulation Valve (N276) 
            P1025 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent

Simptome: masina tragea foarte prost, dupa 1500ture  motorul tremura foarte tare 

Rezolvare: am schimbat pompa de inalta presiune si am scapat de probleme.  Golf 4 1.6fsi, 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

La un Polo 9N 1,2 12V mi s-a aprins martorul de ulei de vreo cateva ori (martorul de culoarea rosie). Am verificat nivelul, este OK si am vreo 7000 de Km de la ultimul schimb. 

Am facut o scanare cu VCDS si singura eroare o aveam pe modulul motor:

1 cod a gasit:

16514 - B1.-Sonda1 
            P0130 - 35-10 - defect circuit electric - intermitent

 

Are vreo legatura una cu alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - aceasta este de la sonda lambda.

verifica cu un manometru, daca nu ai probleme cu presiunea - daca nu ai, inlocuire senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin, o sa fac o verificare si revin cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, iar am nevoie de parerile Voastre in legatura de un Sharan din 2007 care consuma mult (14 l/100) si nu are putere la motor . MAF senzorul este nou. Si are urmatoarele faultcodes:

 

VCDS Version: Release 12.12.0
Data version: 20130910

Monday,18,September,2017,17:17:59:62939

Chassis Type: 7M (7M - VW Sharan (1996 > 2010))
Scan: 25 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 22 29 35 36 37 39 45 55 56
          76
 
VIN: WVWZZZ7MZ7V014397   Mileage: 302510km/187970miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 7M3-953-257.lbl
   Part No: 7M3 953 257 
   Component: IMMO                0008  
   Coding: 00003
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: F6E38053D23266AE3EF-4A3A
   WVWZZZ7MZ7V014397     VWZ1Z0F2887855

1 Fault Found:
01176 - Key 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

008787 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Negative Lead 
               P2253 - 000 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 302340 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Speed: 42.0 km/h
                    Load: 0.4 %
                    Mass Air / Rev.: 370.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 10001001

008774 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
               P2246 - 000 - Reference Voltage Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 302340 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Speed: 42.0 km/h
                    Load: 0.4 %
                    Mass Air / Rev.: 370.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 10001001

008761 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
               P2239 - 000 - Pump Current Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 302340 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Speed: 42.0 km/h
                    Load: 0.4 %
                    Mass Air / Rev.: 370.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 10001001

Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 7M3-907-37x-ESP-F.clb
   Part No: 7M3 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK25      0102  
   Coding: 0006154
   Shop #: WSC 00020 000 00000
   VCID: 3F8DA5776D8867E6AD9-50E6

1 Fault Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

-------------------------------------------------------------------------------

   
Address 16: Steering wheel        Labels: 1J0-907-487-A.lbl
   Part No: 1J0 907 487 D
   Component: Lenkradelektronik   0002  
   Coding: 00008
   Shop #: WSC 00020  
   VCID: 326BFC43FEDABA8E527-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 18: Aux. Heat        Labels: 7M3-815-071.clb
   Part No: 7M3 815 071 C
   Component: HEIZG. B/D5W       0001  
   VCID: 306FF64BF0D6889E243-5072

5 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist        Labels: 7M3-919-283.clb
   Part No: 7M3 919 283 
   Component: Parkingsyst. SH RDW D02  
   Coding: 00117
   Shop #: WSC 00020  
   VCID: F7FD8D57D5381FA6259-5072

4 Faults Found:
01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203) 
            37-00 - Faulty
01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205) 
            37-00 - Faulty
01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206) 
            37-00 - Faulty
01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253) 
            37-00 - Faulty

End   ---------------------------------------------------------------------
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea ce nu apare in scan si nici in semnatura sau post - ce motorizare are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus Florin, nu este masina mea de aia nu apare in semnatura motorizarea. Are motorizare 1.9 . 

La Steerin Angle o safac o adaptare la ABS cu login 40169 si sper ca dispare faultcodul asta. As vrea sa fac un Log (prima oara )dar nu stiu   cum se citeste.

Cum pot sa verific Lambdasonda nr 1 ca sa merg pe sigur daca trebuie inlocuit sau nu?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Am următoarea eroare pe modulul Abs.

00668 Supply Terminal Connection 30

008-Implausibile Signal Intermitent.

Va rog sa imi spuneti e de la sigurante sau ceva releu.masina învârte sa pornească dar nu porneste.Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da doar asta am găsit cuautoscan.Verific sigurantele.Merci.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit-o pana la urma cu o baterie ajutătoare.Dar nu stiu de ce câteodată când pun contact pompa nu porneste.A pornit greu ca a fost dezamorsata pompa tandem.Acum va întreb de unde e problema la pompa sau alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!