Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Polo, motor AUC 2001, cu urmatoarele erori :

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

17811 - EGR System: Regulation Divergence

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

Daca a mai intalnit cineva, macar pe ultimele doua, ca nu gasesc chiar nimic.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am facut si eu o scanare si am urmatoarele erori:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to Plus

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

Masina e G4 2002 1.6 azd.

plz help !

Modificat de Bronzatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Stie cineva o remediere la acest cod de eroare:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 008 - Implausible Signal

Tin sa precizez ca ABS imi este dezactivat din aceasta cauza.

E ceva legat de contact frana, dar nu stiu ce si cum sa verific.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16955/P0571/001393 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Brake Light(s) not working

Possible Causes

Wiring and/or Connectors faulty

Fuse(s) faulty

Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W)

Brake Light Bulb(s) faulty

Brake Light Switch (F) faulty

Possible Solutions

Check Wiring or Connectors

Check/Replace Fuse(s)

Check/Replace Brake Light Bulb(s)

Check/Replace Brake Switch (F)

Special Notes

Brake Light Switches (F) have the reputation of breaking quite often.

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/16955/P0571/001393"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi switchul d ela pedala de frana pentru ca e posibil sa nu ti se aprinde becurile de la stop pe frana sau este posibil sa se aprinda si sa ramana aprinse tot timpul chiar si dupa ce ai incuiat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bronzatu

00792 - switchul de la aer stricat. trebuie schimbat

00779 - senzorul de temperatura G82. incearca in measuring blocks sa vezi daca functioneaza. daca nu functioneaza trebuie schimbat.

01274 - fa un output test la clima/aer si apoi un basic settings.

00928 - cumva nu-ti merge inchiderea centralizata pe usa soferului ? e posibil sa fie ceva stricat acolo.

Daca le stergi iti mai apar ?

Incercati intai sa stergeti erorile si la urma postati aici doar daca mai apar. Sa nu poluam topicul cu posturi aiurea!

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

Possible Symptoms

A/C System not working

Possible Causes

A/C System Malfunctions

Over or insufficiently charged

Refrigerant System blockage

Insufficient Air Flow to Condensor and/or Engine Radiator

Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129) faulty

A/C Pressure Switch (F129) faulty

Possible Solutions

Check A/C System for Malfunctions

Check Wiring to/from A/C Pressure Switch (F129)

Check A/C Pressure Switch (F129)

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17)

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Open / Short Circuit to B+

Possible Symptoms

In the Instrument Cluster you see dashes (---) instead of a temperature

Possible Causes

Wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster:

Open or Short Circuit

Possible Solutions

Check wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument

Cluster

Check Measuring Block Value

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

Pe langa cele mentionate de kostas ,daca nu se rezolva, ar mai fi de verificat firele/contactele aferente + alte (posibile) cauze mecanice, care ar putea impiedica buna functionare a cestuia...avand in vedere caracterul intermitent al erorii. Desigur, nu trebuie exclus din ecuatie motorul (V71)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu erorile mele daca le mai are cineva si ce ar trebui sa fac(nu mi-a raspuns nimeni)

mentionez ca erorile s-au resetat ..dar au aparut iar ....check engine se aprinde dupa ce motorul sta pornit 5 min dupa resetarea erorilor..asta s-a int la ultimile 2 resetari ..nu stiu daca este de la sonda...caci acea ma intereseaza ...

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa schimbi switchul de la pedala de frana.

Apoi verificare si eventual curatare cu spray de contacte a mufelor de la sonda lambda. Daca nu da rezultate trebuie schimbata sonda.

(S-au mai discutat astea pe forum. Foloseste SEARCH)

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la un drum de 60 de km am patit urmatoarele: din nou revine problema cu blocarea relantiului la 1000 de ture, dar eroarea pe vag-com la G71 (sper ca retin bine, e vorba de senzorul de pe galeria de admisie) nu mai apare, tind sa cred ca ramane clapeta blocata din cauza mizeriei.

Am oprit in oras la un prieten si cand sa plec din parti curent. Nu se aprindea niciun bec la bord, usile se incuiau/descuiau aiurea. Am scos borna negativa la baterie pentru cateva secunde si apoi am reusit sa pornesc cu greu. Pe computeru de bord mi-a aparut " Alternator workshop", imediat mi-am dat seama ca bateria(care are doar 2 luni) s-a epuizat din cauza defectiunii la alternator.

Am primit urmatorile erori pe vag-com dupa ce am ajuns acasa:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 J

Component: ABS FRONT MK60 0103

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01694

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

008 - Implausible Signal - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J5 920 826 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04

Coding: 03313

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W050115 VWZ7Z0A3671267

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

In timp ce mergeam mi-am dat seama ca am ramas si fara ABS, martorul clipind si ramanand aprins impreuna cu cel de airbag. Mi s-a aprins si martorul de ESP, chiar daca nu am ESP.

Bateria ii moarta complet, e vorba de o Varta Blue Dinamic. Sper sa nu o fi omorat de tot, si dupa reincarcare sa-si revina. Luni e programarea la service, sa vad ce are, pana atunci astept parerile voastre. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt "normale" atata timp cat ai probleme cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles prea bine ce vreti sa spuneti, daca puteti detalia va rog. Am incarcat azi bateria la redresor si am pornit. Am masurat cat incarca si valoarea e cam mica, 12.8 la relantiu, si 13 cu motorul un pic turat, deci clar am probleme cu alternatorul, ramane de vazut si care sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S C Foarte frumos descrisi pasii . Acum am inteles ce se intampla cu aceste erori. As mai fi vrut daca mai are ceva timp s c Cum se comporta motorul:

-cand este rece se aude toba cu mici rateuri (parca ar fi desprinsa si zangane de tabla)

-comsum mare si la viteza 130 km/h tendinte de intrerupere

-am curata MAFul si clapeta de acceleratie ,N80

-am schimbat filtrul de benzina si o sa continui cu bujiile

Poate totusi sa am sonda lambda defecta ? Iata erorile:

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 071 906 018 R

Component: MOTRONIC M3.8.3 HS V01

Coding: 00000

Shop #: WSC 01317

6 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: 0000 1001

Dupa readaptare clapeta(am incercat si cu borna scoasa )au mai ramas doar astea:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

Am incercat sa dau sonda lambda jos sa o curat si nu am reusit asa ca o sa incerc si cu bujiile.Poate totusi sa am sonda lambda defecta ?

Mii de multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stergele pe toate si vezi care mai revin....multe sunt pe intermintent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acum o luna am facut, cu ajutorul colegului oaspetele, o scanare cu VAG-ul si au iesit urmatoarele 4 erori:

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+

P1155 - 35-10 - - - Intermittent

de atunci am curatat clapeta de accel., am schimbat bateria si facut revizia cu tot ce inseamna ea. despre sonda lambda mi-a spus mecanicul ca e acel incalzitor de vina si degeaba imi curata contactele ca tot asa o sa faca.

acum, dupa o luna facut iarasi scanare si au ramas 3 erori...au ramas cele doua legate de sonda cred, dar a mai aparut acest 17961 care din cate am citit pe forum ar fi senzor presiune admisie daca nu ma-nsel.

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0000

daca ma poate ajuta careva cu mai multe informatii !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda Lambda trebuie schimbata din cate am inteles eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si posibil sa traga aer fals sau sa fie bulit senzoru de presiune din admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sonda este de vina incalzitorul ei care nu se gaseste separat...deci, da, trebuie sa schimb sonda.

nedumerirea mea era legata de senzorul de presiune (G71). La prima scanare imi spunea clar ca ceva nu era in regula cu senzorul G71, iar la ultima scanare imi zice, din cate am citit eu, ceva legat de presiunea din admisie. Sa fie oare tot din auza acelui senzor?

Din cate stiu acel senzor este localizat in ECU si nu stiu daca s-ar putea verifica. Daca stie careva un pret aproximativ sa vedem daca il schimb indiferent daca e defect sau nu.

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Va salut pe toti si imi pare rau ca va scriu in asa imprejurari.Inca un amanunt sunt nou pe aici si o sa ma straduiesc sa nu fac nici o gresala.

Am un golf4 din 2000,benzina,75cp,APE,am facut motorul(segmentare,distributie,rectificare vilbrochen) si dupa ce l-am facut am urmatoarele erori:

17748- Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) Incor. Correlation

P1340 -35 10 .....Intermitent

16712- Knock Sensor 1 (G61) . Signal too High

P0328 - 35 -10 .....Intermitent

16525- Oxygen (lambda) Sensor Heating B1 S2 .Open Circuit

P0141 - 35 - 10 ....Intermitent

18010- Power Supply Terminal 30.Voltage too Low

Motorul merge bine,nu bate,se infige,dar la relanti oscileaza turatia intre 500 si 1100,iar intre 60 si 110km/h imi da in nas,iar cand plec de pe loc daca nu o accelerez imi moare motorul si face mereu indiferent ca e incalzit motorul sau nu.Am fost la 2 mecanici si mi-au spus ca distributia e 100% bine,cel care mi-a "facut" masina a zis ca daca gresea distributia si cu un dinte facea ca toti draci.Nu stiu ce sa ma mai fac,sa mai merg asa cu ea.Se poate intampla ceva rau?

VA MULTUMESC ANTICIPAT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici senzorul ax cu came si senzorul de viteza. Trebuie sa vezi daca senzorul Hall de la axul cu came e pozitionat corect.

De la acesti senzori ai problemele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help!

Cine ma poate ajuta cu aceste erori?

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 906 018 P

Component: 1.6L R4/2VSIM3 00HS0002

Coding: 06031

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ4E222353 VWZ7Z0C8694385

4 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

17909 - Fuel Pump Relay (J17): Short to Ground

P1501 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Le-am sters o data si iar au aparut!

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golfulet

16804, verifica-ti catalizatorul

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean ,

Amestec sarac, ti-a taiat alimentarea.

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Fuel Pressure Regulation

Check Fuel Pump

Check Injectors

Check Intake System for Leaks

Check Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air System for Leaks

Check Vacuum Pipes for Leaks

16518, sonda Lambda cred ca trebuie verificata, eventual schimbata.

17909, pompa de motorina are un scurt circuit, mergi la service.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Domnilor am o problema la masinuta mea :vaidecapulmeu: 1.4 AXP.

Imi moare masina la relantii. Turatia scade pana pe la 500 RPM si fluctueaza pe acolo pana moare. Cu vag com am urmatoarea eroare ( chiar daca o sterg apare la loc ).

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

Daca merg turata cu ea merge fara nici o problema. Pliz help me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!