Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Multumesc !

Cred ca am sa cumpar unul. Pt. erorile astea ar fi si senzorul de temperatura (am mai citit pa forum)

00520 Volume Mass Air Flow Sensor G19ig70

00533 Idle Air Control Regulation

00668 Battery Power Voltage Supply (Terminal 30)

01247 EVAP Canister Purge Regulator Valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti proaste

am uitat de alta eroare

00635 Oxygen Sensor Heating Circuit - Ahead of Catalytic Convertor

si mia spus cineva un mecanic la reprezentanta vw (care deocamdata ma abtin sa il cred pana mai aflu informatii de la voi)

ca ar trebui sa schimb: sonda lambda

debimetru de aer

si nu mai stiu ce senzor de relanti

si un magnet ventil

in total cam 400 -- 500 euro

OARE CHIAR ASA ?????????

VA ROG DACA MAI AVETI SFATURI !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o rugaminte am scanat masina mea motor AXP si am constatat asta:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 998 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 5046

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 76813

3 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean

P1152 - 35-10 - - - Intermittent

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

Mentionez ca s-au facut niste reparatii capitale la ea ( mi se blocase axul cu came de la admisie din cazua unei presiuni insuficiente de ulei ( sorb infundat ) unde a rezultat fulia care invartea axul rupta + 2 supape indoite . am schimbat si segmentii ca imi papa ceva uleius . Aceste erori mi-au aparut dupa 200 km dupa ce am reparat-o si nu stersesem eorile vechi.

Dupa 110 km ( Bucuresti - Buzau ) mi-a aparut din nou eroarea

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 35-00 - -

Ceva hinturi pentru mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

Cauze:

* Sistemul de admisie defecte / scurgere

* Presiune combustibil, regulator presiune combustibil şi pompă de combustibil defect

* Injectoare de combustibil defect / scurgere

* Sistemul de evacuare defecte / scurgere

* Sistemul de aer secundar de injectie defecte / scurgere

* Lambda / Senzor de oxigen (e)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca din cauza celei de a doua erori sa imi apara si prima ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o mica problema, imi apare in bord '' service 2900'' km nu stiu ce ieste ca uleiul lam schimbat iarna asta si nu stiu ce poate fi...

asa ca nu stiu daca nui cureaua de distributie (kitu cu tot cu pompa) ca ala va trebui curand schimbat dar nu stiu exact cand si faza ie ca la ulei cand trebuie sa il schibi nu iti scrie service 2900 de km .. masina ie un golf 4 TDI 90 din 2000 bassis

sa fie din cauza ca ie fisurat intercooleru sau ce poate fi?

multumesc de ajutor

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POATE FI:

Ori ai facut 12100 km de cand ai schimbat uleiul,ori nu ai resetat bordul cand ai schimbat uleiul si filtrele :))

NU are nici o legatura cu distributia sau alte probleme pe care ti le inchipuiesti tu...

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bordu lau resetat cred ca mi lau schimbat la un garaj (in fr Norauto) si chiar nu prea stiau cum si a chemat pe cineva sa il reseteze si banuiesc ca a reusit ca nu mai imi aparea service cand bagam cheia si eu stiam ca la ulei nu iti indica 2900 de km stiam ca 500 km acolo sau asa ceva.

deci cand trebuie sa schimb kitu de distributie nu indica in bord ?

nu stiu ce ii o sa ma mai interesez ca ii bizar ca imi apare numai de ceva timp (2 saptamani si uleiul lam schimbat in iarna si nu aparea nimic pana acum 2 saptamani )

multumesc oricum DZI

have a good time

Avertisment

Te rog scrie corect gramatical si nu mai posta off-topic. Citeste regulamentul! Poate te ajuta topicul Resetare interval service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Deci la fiecare 15000 km tre sa schimbi uleiul.de la 12000 km facuti iti apare pe CB service in 3000 km dupa inca 100 km facuti apare service in 2900km,si tot asa pana apare service now.fa-ti un carnetel al masini si noteaza-ti toate datele cand schimbi uleiul,la cati km,ce ulei folosesti,filtrele care le-ai schimbat,data,si apoi ai sa stii toata istoria masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi spune si mie de la ce ar putea fi erorile astea :

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 1A Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vag com folosesti? posibil sa nu aiba baza de date pt eorile 01299 si 00930

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea 00930 am gasit problema. Switch-ul din usa este problema. Pentru ceaalalta eroare nu am gasit nici o solutie pana acum desi am cautat pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian08, mai jos ai poze cu ce am gasit in AutoData (la ABS & Airbag). Nu este prea concludent dar sper sa te ajute. Bafta.

post-18905-1235335532_thumb.jpg

post-18905-1235335539_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Dupa ce a aparut eroarea 01299 nu ma mai puteam conecta nici pe modulul 46. S-a rezolvat problema . Am scos borna minus de la baterie 5-10 minute si am reusit sa ma conectez pe modulul 46 si sa sterg erorile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebari/discutii despre Vag-Com.... AICI, unde au fost mutate ultimele post-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am reusit si eu sa scap la o scanare cu vag-com-ul. Multumesc pe aceasta cale colegului ``oaspetele`` care mi-a facut aceasta scanare.

Cam asa arata rezultatul scanarii:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 BB

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3772

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

4 Faults Found:

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

P1178 - 35-10 - - - Intermittent

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+

P1155 - 35-10 - - - Intermittent

Mi-a si sters erorile si s-a stins check-u` din bord dar dupa 2-3 km s-a aprins iarasi...si iar s-a stins si iar s-a aprins. Ma scoate din sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa remediezi in ordinea asta:

1) curatare + adaptare clapeta de acceleratie

2) verificare si eventual curatare cu spray de contacte a mufelor de la sonda lambda si de la senzorul de presiune

3) daca cele de mai sus nu dau rezultate, schimbarea sondei lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit

Acest cod mi-a aparut si mie in aceasta dimineata , l-am sters , am facut 80 km pana acum si nu a mai aparut . Poate fi de la benzina proasta sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate avea si calitatea benzinei un cuvant de spus, insa se mai intampla sa se oxideze contactele de la mufa sondei si atunci poate aparea intermitent aceasta eroare. Se mai poate de asemenea ca sonda sa fie pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare cu vagcom si mi-a dat urmatoarea eroare pe modulul 19 :

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

Am sters eroarea , astep sa vad daca va reaparea . Pana atunci ceva idei ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa remediezi in ordinea asta:

1) curatare + adaptare clapeta de acceleratie

2) verificare si eventual curatare cu spray de contacte a mufelor de la sonda lambda si de la senzorul de presiune

3) daca cele de mai sus nu dau rezultate, schimbarea sondei lambda

Tks de sfaturi adilabv. O sa incerc variantele spuse de tine mai ales ca nu am facut niciodata curatarea si adaptarea clapetei. Saptamana viitoare cand oricum trec prin service cu o mica pierdere de antigel o sa fac si chestiile astea. Spray-ul ala de contacte pe unde se gaseste oare? gasesc in magazine de piese auto, nu? Tks !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este contraindicata folosirea spray-urilor de contacte in cazul sondelor lambda.

Nu mai auzisem chestia asta pana acum, dar e bine de stiut. Mersi pentru corectare. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fiecare iarna se aprinde martorul motor, testare etc, concluzia: sonda lambda da o eroare de la benzina proasta (pun de la Mol sau Petrom). Eroarea apare doar iarna si inca din primul an al masinii (2005). Nu e bai,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai auzisem chestia asta pana acum, dar e bine de stiut. Mersi pentru corectare. :)

Scuze. Mi-era mintea in alta parte... ce am spus mai sus, nu este pentru contacte ci pentru cei care incearca sa foloseasca spray-uri pt. curatarea sondelor. Ideea este ca, lichidul respectiv sa nu penetreze si incest fel, sa duca la defectarea sondei.

Deci, pentru curatarea contactelor din mufe, este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu eroarea asta

00668 Battery Power Voltage Supply

poate cineva sa ma ajute? ar trebui sa schimb bateria ca mi se pare cam obosita dar merge asa.

stie cineva ce inseamna codul asta de eroare?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!