Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

am rezolvat problema, erau corodati pini de la mufele de sub capacul de la volan si din spatele acestuia unde vine toata mataraia, si de aici imi dadea tot felul de erori pe tester, cost total 58 lei constatare + manopera. 

Modificat de djt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. verifica mufa s-ar putea sa nu faca contact bine la prinza sau degreseazo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,am facut o noua scanare si au aparut alte erori

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N
 
Control Module Part Number: 06A 906 019 AK 
  Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554
           Software Coding: 04000
            Work Shop Code: WSC 01317
3 Faults Found:
01177 - Engine Control Unit
        37-10 - Faulty - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
        36-00 - Open Circuit
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
        18-00 - Upper Limit
 
cred ca ma innebuneste masina asta.Ieri valoarea lambda era  0,94 si eroarea era 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation19-10 - Lower Limit - Intermittent, iar astazi s-a oprit la 0,12 .Acum sint in Italia si nu am la cine sa apelez,iar mecanicii de aici te usuca de bani si nu rezolva nimic,fiecare cu varianta lui . Ca sa merg la reprezentanta trebuie sa parcurg aproximativ 20 km pe autostrada si trebuie  programare iar eu nu sint sigur ca pot ajunge cu masina pina acolo,deoarece se opreste si porneste foarte greu.Va rog ajutati-ma ca sint disperat,nu pot pleca cu masina nicaieri si nu am bani de cumparat piese doar pentru a verifica spusele mecanicilor de aici(unul zice pompa de benzina,altul sonda lambda ,altul injectoare si tot asa).Pina acum am schimbat toate filtrele,bujiile,senzorul hall,senzorul temperatura apei,distributia,curatat clapeta si adaptat cu vag com,curatat toate mufele cu spay de contacte,uleiul care acum vad ca este mai subtire si a crescut nivelul pe joja,cred ca este benzina ca antigelul este la nivel.Pornirea la rece este la sfert fara trepidatii,dar la cald este un cosmar.Va rog ajutati-ma .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Current version is:

Beta 15.03.0 

de astazi.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu o problema cu masina mea vw lupo din 2000 motor 1.0 ANV, problema este ca porneste o singura data la 3-4 ore sa zic asa sau daca ii scot borna la baterie si o las asa 10 min, ca sa fiu mai exacat ii pun contactul se aprind martorii din bord si porneste dar daca o opresc si incerc sa o repornesc nu mai se aprinde martorul epc cand ii pun contactul si nu mai porneste, motorul invarte dar nu porneste  nu are scanteie, am fost cu ea la mecanic si a zis ca sunt bujiile am schimbat bujiile si fisele si tot la fel,am schimbat bobina nimic, a verificat distributia a zis ca e sarita de la punct si ca asta ar fi cauza a fost pusa distributia la punct si tot nimic am schimbat si senzorul de la arborele cotit pentru ca aparea ca dadea o eroare (17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)  am curatat si contactele cu spray wd40 

            P1340 - 35-00 - Incor. Correlation ) si tot nimic care ar putea sa fie cauza? am mai facut un test cu o interfata vag com si au aparut erorile acestea:
18010 - Power Supply Terminal 30 
            P1602 - 35-00 - Voltage too Low
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0134 - 35-00 - No Activity
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent
16989 - Internal Control Module 
            P0605 - 35-10 - ROM Error - Intermittent
Readiness: 0010 0001

 

ma puteti ajuta cu niste sfaturi?  Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cum se codeaza aceste ceasuri pentru a anula martorul uzurii la placutele de frana? Are firul intrerupt undeva intre placute si ceasuri si as vrea sa-l anulez sa nu mai apara martorul pe ceasuri. Ce cod sa bag la coding?Audi A4 B6 din 2003. 

untitled1_zpsdo5rl6f9.png

untitled2_zpsoxu9vgy2.png

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E default activ, nu poti sa o dezactivezi, doar hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un nou release:

 

The Current version is:
Release 14.10.2
Data Version 20150311
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pornirii e de la senzorii g28 si g40, de la arbore si axa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi-a aparut aceasta eroare la Golf 6 1.4 TSI 160cp. Atunci cand se aprinde martorul si apare aceasta eroare, nu se mai tureaza peste 3000rpm si e foarte agasant. Face cand vrea, am sters erori, schimbat  combustibil etc.

 

Stie cineva ce ar putea fi?

 

Atasez si eroarea din log

 

_________________________________________________

1 Fault Found:
004260 - Intake Air Regulating Flap
               P10A4 - 000 - Mechanical Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 54613 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.14.14
                    Time: 19:58:10

             Freeze Frame:
                    RPM: 3009 /min
                    Load: 9.8 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 84.0°C
                    Temperature: 27.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

Readiness: 1110 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta respectiva cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu o problema cu masina mea vw lupo din 2000 motor 1.0 ANV, ......

După cum arată erorile este posibil să ai o problemă de conectică pe undeva. Verifică mufa de la ECU. Dacă nici acolo nu-i nimic suspect posibil să fie o problemă cu ECU. Uite ce zice aici despre ultima eroare

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16989/P0605/001541

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi! am verificat mufa de la ecu pare in regula, am incercat sa ii fac o scanare cu motorul oprit si cu contactul pus si nu reusesc sa ma conectez imi tot da eroare de conectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateva coduri eroare cine ma poate ajuta?

 

Tuesday,01,October,2013,17:26:55:40973

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

VCDS Version: 12.12.0.0

Data version: 20130910

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

          76

   Mileage: 174910km/108684miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 036-906-014-AHW.lbl

   Part No: 036 906 014 AA

   Component:  MARELLI 4AV       2444 

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 00000 

   VCID: 4FAD95BE8D7D21665D9-4B36

 

1 Fault Found:

01087 - Basic Setting Not Performed

            35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl

   Part No: 1J0 907 379 G

   Component: ABS     20 IE CAN  0001 

   Coding: 03604

   Shop #: WSC 00046 

   VCID: 3561C7560FE17BB6775-4B36

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl

   Part No: 1J0 909 609

   Component:  A AIRBAG VW3 SG   0002 

   Coding: 00065

   Shop #: WSC 00046 

   VCID: ECD7A2329C2B7A7ED8B-4B68

2 Faults Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

            32-10 - Resistance Too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl

   Part No: 1J0 919 861

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V02 

   Coding: 00141

   Shop #: WSC 01831 

   VCID: EDD1AF36A7317376CF5-5198

   Subsystem 1 - Part No: Ident

   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0399304 

   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0399304

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl

   Part No: 1J0 959 799 Q

   Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001 

   Coding: 04097

   Shop #: WSC 00046 

   VCID: 4C9782B27C6B1A7E38B-4B36

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C

   Component: 4C Tõrsteuerger. FS0001r 

 

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D

   Component: 4C Tõrsteuerger. BF0001r 

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C

   Component: 4C Tõrsteuerger. HL0001r 

 

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C

   Component: 4C Tõrsteuerger. HR0001r 

3 Faults Found:

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00913 - Window Regulator Switch; Front Right Driver (E81)

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)

            27-00 - Implausible Signal

End   ---------------------------------------------------------------------

 

 

 

Tuesday,01,October,2013,17:45:51:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 036-906-014-AHW.LBL
Control Module Part Number: 036 906 014 AA
  Component and/or Version:  MARELLI 4AV       2444
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 4FAD95BE8D7D21665D9-4B36
2 Faults Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)
            26-10 - Output Open - Intermittent
01087 - Basic Setting Not Performed
            35-00 - -

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge si vedem ce ramane.

In principiu trebuie facuta setarea de baza clapeta acceleratie , rezolvat cu airbag scaun sofer si vedem ce ramane cu usa spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la clapeta nu merge sa fac nimik cred ca este arsa partea electronica de 7-8 zile nu se mai aude baraitu acela cand pun contact

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa rezolvi ,trebuie schimbate si reparate piesele de pe masina .

Din diagnoza nu rezolvi probleme hardware

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! imi poate spune cineva la ce se refera eroare asta? 

 
00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27) 
            35-00 - -
 
Am incercat sa dau geamul jos de vreo 3 ori, se auzea tacaitul ala cand apasam butonul dar nu se misca geamul, a 4 a oara a mers dar a dat eroarea asta
Modificat de pustiulica2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27)

00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Possible Symptoms

  • Window Automatic Run not working

Pinch Protection limited

Possible Causes

  • Automatic Run & Pinch Protection not adapted

Incorrect Window Motor / Door control module installed

Possible Solutions

  • Adapt Automatic Run & Pinch Protection (see Special Notes)

Verify the correct Window Motor(s) / Door control module(s) are installed

Special Notes

  • Pinch Protection Adaptation

    • Make sure the window in question is completely closed.

  • Use the driver door window buttons to operate the window(s).

Roll down the window and keep holding the button down for 2 additional seconds after the window is already fully opened.

Roll up the window and keep holding the button up for 2 additional seconds after the window is already fully closed.

Now test the window automatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am una bucata Seat Ibiza de 1.2 B din 2006, 47 kw, am rateu pe cil 2, bobina buna,injector buna, bujii bune, compresie 11 la rece, la celelalte 2 pistoane am 13-14. Nu face figuri tot timpul, cand o apuca si atunci nu mai trage deloc, opresc motorul si o repornesc si merge masina perfect. Ce parere aveti ? e din vreo supapa? Eu m-as duce spre ecu motor tinand cont ca e siemens si din ce am auzit cam au probleme modelele astea. A mai patit cineva la fel ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot la aia m-am gandit, dar interesant e ca doar cand se merge cu ea in oras la viteze si turatii mici, am fost vreo 10 km pe autostrada si nu are nici o traba, merge bine, de aceea am zis sa intreb inainte ca nici n-as da chiulasa jos degeaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00812 BRAKE PRESSURE SOLENOID ce inseamna ? Ca mi-a aparut un huruit la viraj stanga si nu stiu de ce ... Poate de la aceasta eroare se aude  huruit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!