Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

S-ar putea sa ai nevoie de o curatire la clapeta de acceleratie. Aveam si eu acest simptom, dar nu scadea turatia asa mult (cred ca pe la 500rpm doar). Am curatat ieri clapeta de acceleratie dar am uitat sa ma uit sa vad daca mai are simptomele astea. Alta caza ar putea fi filtrul de aer f murdar. Poate o readaptare a clapetei de acceleratie ar fi utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti,

Cum pot scapa de 01177 ?

Tot apare la testarea masinii mele si nu pot scapa in nici un fel de el.

Se pare ca ar fi vorba de ECU defect.. Voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16684 P0300 008

Misfire recognized

16686 P0302 001

Cyl 2

Misfire recognized

16687 P0303 001

Cyl 3

Misfire recognized

16688 P0304 008

Cyl 4

Misfire recognized

imi poate spune cineva dintre voi care sa fie cauza pentru aceste coduri de eroare ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de proasta calitate, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal'

am verificat G62 si are apa in el (unde face contact) dar ciudat, nu pierde antigel. tre sa il dau jos , sa incerc sa il curat sa vad daca imi arata pe canalul 7 de la climatronic o temperatura mai mare de 40 grade.

la voi acest indicator e in concordanta cu cel din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La masina din semnatura, am urmatorul cod de eroare:

28884 - steering column module: no comunication

u0212-009-open or short to ground

S-a mai lovit careva de el?

Masina merge OK. Care o fi buba? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Motor AEB 1,8T am un cod de eroare:

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

Ma poate ahuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

VW Vento 1.8 motor ADZ: factor de corectie lambda -14.5% din masuratoarea cu vag-com-ul; am atasat citeva log-uri; stiu ca asta inseamna amestec bogat (limitele ar trebui sa fie inte -10% si +10%, cu un normal in jur de 2%); ma poate ajuta cineva care este cauza? (consuma ceva mai mult, in jur de 12.5-12.7 in oras)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu are nimeni nici o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01054 Power Supply Relay (Terminal 30) - J317 short to B+

La masina din semnatura. Are cineva idee? Cred ca e legat de fenomenu de descarcare a bateriei care mi se tot intampla uneori. Sau stie cineva unde e amplasat releul J317?

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
nimic, o idee ceva?

salut , la o scanare cu vag mi-a aparut >modul de comanda 1c0959799 B - 00928 - modul blocare ptinchidere centralizata:usa sofer (F220) 27-10 - semnal implauzibil - intermitent. mentionez ca usa sofer functioneaza normal, atit mecanic cit si electric si toate sunt ok. ce trebuie sa fac ? stie cineva, ati mai patit asa ceva? multumesc de ajutor.cu respect andros

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittento fi busit senzorul sau e contact imperfect? acum inteleg de ce imi facea figuri aerul conditionat..ba mergea ba nu mergea..

si a doua

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09394

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to B+

trebuie schimbat senzorul; sau poate fi doar un contact imperfect? si cealalta eroare e sigur de la inchiderea centralizata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

Ma poate ajuta cineva cu eventualele cauze care genereaza eroarea de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am gasit asta:

1668

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B0 906 018 G

Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0007

Software Coding: 06001

Work Shop Code: WSC 06435

Additional Info: WAUZZZ8DZ1A026190 AUZ5Z0Y5294193

4 Faults Found:

17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow

P1423 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

Pentru 2,3 si4 am comandat bobina de inductie ,sper sa fie ea de vina, nu stiu ce ar putea fi 1. Daca aveti alte pareri in legatura cu 2,3, si 4 spuneti-mi (in caz ca nu se rezolva cu schimbarea ignition transformer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inainte de a comanda bobina de inductie schimba bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe 2 si vezi daca missfire-ul se schimba pe 2. Doar in acest caz poti fi sigur ca este dusa bobina. Daca nu se schimba eroarea inseamna ca alta e problema si nu bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inainte de a comanda bobina de inductie schimba bobina de pe cilindrul 1 cu cea de pe 2 si vezi daca missfire-ul se schimba pe 2. Doar in acest caz poti fi sigur ca este dusa bobina. Daca nu se schimba eroarea inseamna ca alta e problema si nu bobina de inductie.

Din pacate motorul ALZ are o singura bobina cu 4 iesiri cate 2 pe fiecare latura, 1cu 4 si 2 cu 3, deci cred ca e moarta o parte, am probat pe masina acelasi tip de bobina de pe un lupo de 1 litru si merge.

A venit bobina mai pe seara, am schimbat-o si s-a rezolvat , merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0001

Trebuie schimbat senzorul?Service-ul a spus ca nu e neaparat necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta si topicul asta daca nu l-ai citit deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat senzorul?Service-ul a spus ca nu e neaparat necesar.

Poti sa schimbi si senzorul si service-ul. Insa neaparat senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

problema la motor 1,4 MPI lupo an 2001 cu erorile de engine:Address 01: Engine

Part No: 030 906 032 R

Component: ME7.5.10 3619

Coding: 00001

Shop #: WSC 01236

WVWZZZ6XZ1W083653 VWZ1Z0A1390935

5 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

bun.....la stergerea erorilor,ele nu revin decat cu exceptia altei erori de pe instrumente-G62,insa masina nu porneste decat daca se da la automat ~ 30 sec.,porneste dar nu sta la relanti si in turatie de peste 1400 ture nu se simte disfunctionalitatea vreunei parti de comanda si control al motorului.bun si asta,dar dupa 1 minut de rulare cu motorul la 2000 ture,partea de evacuare devine incandescenta!!!!!!!verificat aprinderea pe fise-e buna,schimbat bujiile,verificat de mecanic timingul-zice ca ok ( ?? ),senzorul de turatie fct,la fel si cel de camshaft si crankshaft,facut readaptare la clapeta si admisie,acuma chiar nu mai stiu ce se poate face.astept parerile celor care au trecut prin patanii asemanatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine va rog cu 3 erori intermitente :lol:

P 1455

P 1612

P 1570

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul topicului este "Vag-Com coduri de eroare". Cele prezentate de tine sunt coduri date de Vag-Com? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea am treaba cu chestiiile astea.

Presupun ca trebuia sa-i cer celui de la service sa imi dicteze tot ce scria in dreptul fiecarei erori?

Sau depinde de modelul aparatului de diagnostic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!