Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Si daca stau sa-mi aduc aminte cate beta au fost pana au scos 12.12.3 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e enervant, ca de la vers 14.9 cand dau close la un modul , sta vreo 3-4 secunde, ceea ce inainte nu facea. 'Nu am incercat cu un release sa vad daca face.

 

corect... se misca cam greu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAce isi cu versiunea 14.10 release. Am scris pe forumul lor despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi spui si mie daca rezolva ceva !

Sau probabil , daca fac ceva - scot un beta iarasi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot vedea ce firmware are interfata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAce isi cu versiunea 14.10 release. Am scris pe forumul lor despre asta.

Am incercat acum pe un touran cu versiunea 14.10.0 - nu are lag la iesirea din modul. Ma gandesc sa nu fie influentata de electronica accesata - cea de generatie mai noua sa-i puna mintea pe bigudiuri. Vedem ce zice si Uwe - din raspunsul lui nu imi pun insa mari sperante - "Interesting.. Thanks for the report".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

FAce isi cu versiunea 14.10 release. Am scris pe forumul lor despre asta.

Am incercat acum pe un touran cu versiunea 14.10.0 - nu are lag la iesirea din modul. Ma gandesc sa nu fie influentata de electronica accesata - cea de generatie mai noua sa-i puna mintea pe bigudiuri. Vedem ce zice si Uwe - din raspunsul lui nu imi pun insa mari sperante - "Interesting.. Thanks for the report".

 

 

no, am testat pe mai multe.... la Golf 5, Galaxy,s.a.m.d.... s-a miscat greu. Nu este din electronica masinilor.... versiunile anterioare nu se comportau asa.....

 

La A4 2011, Passat B7 2013, etc... s-a miscat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor 1.6 16v, Golf 4 .

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV        5164  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 60CBA4B3C883
   WVWZZZ1JZ2W113461     VWZ6Z0A3455214
 
6 Faults Found:
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow 
            P0133 - 35-10 -  -  - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal 
            P0571 - 35-00 -  - 
17591 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Short to Plus 
            P1183 - 35-10 -  -  - Intermittent
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus 
            P1155 - 35-10 -  -  - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction 
            P1196 - 35-10 -  -  - Intermittent
17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low 
            P1443 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
 
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 806 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V52  
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2647F2ABEA27
   WVWZZZ1JZ2W113461     VWZ6Z0A3455214
 
3 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
 
Problema cu sonda lambda este de cativa ani.
Brake switch, dupa ce am ster eroarea nu a mai aparut. Switch-ul functioneaza ok (aprinde becurile si se vede si in laptop sa functioneaza).
Eroarea cu Key... nu a mai aparut, masina porneste, nu sunt probleme.
Coolant temp G2 - trebuie schimbat sau se poate sa fie mufa oxidata? In ambele cazuri, trebuia sa am -55 grade la Coolant temp?
Din ce am citit, probleme cu EGR. Se repara sau trebuie inlocuit?
 
Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba atat g2/g62 cat si intreg EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2/G62 este un singur senzor, nu? Din ce rețin, se recomanda sa nu pun chestii ieftine ca nu sunt fiabile.

Cu EGR - schimbat, ce marca recomanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2/G62 este un singur senzor, nu? Din ce rețin, se recomanda sa nu pun chestii ieftine ca nu sunt fiabile.

Cu EGR - schimbat, ce marca recomanzi?

G2/G62 OEm sau Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

 am si eu o problema cu un fabia2 1.4tdi

 apar urmatoarele erori, motorul merge bine,martorul de la bujieincandescent si martor motor raman aprinse.

2 Faults Found:
 
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal 
        P3007 - 35-10 -  -  - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal 
        P0322 - 35-00 -  - 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reapar dupa stergere,ai incercat sa le stergi?

Ai probleme la senzorul axei cu came si la senzorul  ce indica turatia motorului.Turatia iti indica bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indica bine turatia,si dupa stergere reapare in aprox 50-100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara baieti , am o skoda superb 2007 2.0 tdi DPF cu rezervor de aditiv ptr DPF . Dupa o scanare mi-a aparut urmatoarea eroare Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!

   Part No SW: 03G 906 016 GT    HW: 028 101 269 8
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  8203  
   Revision: 12345678    Serial number: SKZ7Z0F3720354
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 7BF5116E39456DC6C11-5198
 
1 Fault Found:
19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter 
            P3071 - 000 - Empty - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2268 /min
                    Torque: 134.0 Nm
                    Speed: 110.0 km/h
                    (no units): 18.0
                    Mileage: 60 km
                    (no units): 0.0
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
Si astazi am cumparat lichidul , cum se umple rezervorul si dupa mai trebuie facuta vreo codare cu vagul ? Multumesc anticipat 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6 2.0 tfsi cu instalatie gaz BRC secventiala. Am schimbat bujiile am inversat bobinele dar erorile de missfire nu s-au mutat tot pe cilindru 4 sunt. alte sugestii? Mi se aprinde checku saptamanal.

 

008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle 

               P2177 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 2

                    Mileage: 161933 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.11.09

                    Time: 01:37:04

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1651 /min

                    Load: 34.5 %

                    Speed: 46.0 km/h

                    Temperature: 70.0°C

                    Temperature: 28.0°C

                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 14.097 V

 

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 

               P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 162037 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.11.12

                    Time: 12:29:07

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 5177 /min

                    Load: 82.7 %

                    Speed: 111.0 km/h

                    Temperature: 65.0°C

                    Temperature: 18.0°C

                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 14.351 V

 

000772 - Cylinder 4: Misfire Detected 

               P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 162037 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.11.12

                    Time: 12:29:07

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 5177 /min

                    Load: 82.7 %

                    Speed: 111.0 km/h

                    Temperature: 65.0°C

                    Temperature: 18.0°C

                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 14.351 V

 

012691 - Intake Manifold Runner Control: Open Stop outside of Valid Range 

               P3193 - 002 - Lower Limit Exceeded

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100010

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 162067 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Load: 0.0 %

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 40.0°C

                    Temperature: 37.0°C

                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 11.811 V

 

001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low 

               P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100010

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 5

                    Mileage: 162067 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Load: 0.0 %

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 40.0°C

                    Temperature: 37.0°C

                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 11.811 V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am o problema ce persista de foarte mult timp si a mancat sume substantiale de bani . La a mea Jetta 1.6 FSi apare urmatoarea eroare :

P0601 Volkswagen - Internal Control Module Memory Check Sum Error
S-a incercat resoftarea la baietii de la TCM Turbo , niciun rezultat , s-a incercat resoftarea la reprezentanta VW , niciun rezultat. Stie cineva cum pot sterge definitiv eroarea ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara pe autostrada mi-a aparut aceeassta eroare are CNV idee din ce cauza si care este motivul aparitiei ?

 

Thursday,13,November,2014,20:07:12:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
 
VIN: WVWZZZ3CZ6P012507   License Plate: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 997 021 J    HW: 028 101 211 9
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  2286
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 61000 142 83772
                      VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065
1 Fault Found:
 
008825 - Leak in Air Intake System 
               P2279 - 000 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 200079 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.13
                    Time: 18:20:35
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1974 /min
                    Speed: 101.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 01101000
                    Torque: 0.0 Nm
                    Temperature: 79.2°C
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi furtun intercooler

Sau alta pierdere de aer / ai un furtun scos de pe undeva

Masina mai tragea bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai trage deloc . dupa ce o opresc si pornesc iar trage de rupe , dar cand depasesc 2000 ture se aude ca o turbina in masina un aer cum urla si daca merg cu ea 1 min turata peste 2000 ture se aprinde iar spirala si nu mai trage si in plus acuma s-a aprins si robinetul cand am mers cu ea sub 2000 ture cu vireaza a 4 la 60 ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!