Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

liviu_din_codru

Buna ziua,

 

revin si eu in problema erorii "01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)"

 

Am inteles ca motorasul este problema. Am gasit si un cod pentru acest motoras : 3C0907511R.

 

Ar fi excelent daca poate cineva sa-mi confirme ca acesta este codul pentru motorasul ce genereaza acest cod de eroare.

 

Referitor la pret/furnizor, cei de la Tess mi-au oferit un pret de mai mare frumusetea : 587 RON la care se mai adauga 141 RON pentru nu stiu ce parghie.

 

Mi-ar prinde bine o mana de ajutor de la cineva care s-a mai lovit de aceasta problema.

 

Respect si numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, ala este codul pentru piesa noua ce se livreaza acum. de fapt toate motorasele de acum au acelasi cod, si difera acea parghie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si ramane doar eroarea cu cd player si 1 Fault Found: 00003 - Control Module  014 - Defective . Dupa stergerea lor , am mers mai multi km cu masina , am dat scan , si tot erorile alea 2 le am . Cu cd player nu e problema , dar nu stiu ce face control module ala .
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

revin si eu in problema erorii "01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)"

 

Am inteles ca motorasul este problema. Am gasit si un cod pentru acest motoras : 3C0907511R.

 

Ar fi excelent daca poate cineva sa-mi confirme ca acesta este codul pentru motorasul ce genereaza acest cod de eroare.

 

Referitor la pret/furnizor, cei de la Tess mi-au oferit un pret de mai mare frumusetea : 587 RON la care se mai adauga 141 RON pentru nu stiu ce parghie.

 

Mi-ar prinde bine o mana de ajutor de la cineva care s-a mai lovit de aceasta problema.

 

Respect si numai bine !

 

unul la mana a doua, in jurul la 150 lei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si? Daca si asta face la fel dupa 1-2 luni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce inseamna eroarea urmatoare?Aceasta apare dupa ce intra in Limp mode

 

17958-Charge Pressure: Control Deviation

P1550-35-10- - -Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Engine misfiring/juddering/running rough
Power Loss / Limp Mode
Possible Causes
Hoses/Pipes incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control faulty
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty
Turbocharger faulty
Vacuum Unit for Turbocharger faulty
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Charge Pressure Control
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Turbocharger
Check Vacuum Unit for Turbocharger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru raspuns.Tu care crezi ca ar fi cauza?

Turbo este curatat recent,problema persistand,schimbandu-se doar eroarea

Furtunasele sunt verificare.

Valva n75 se poate verifica cumva sau trebuie inlocuita pt a vedea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de vacuum si electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am martorul check engine aprins de vreo cateva zile si in urma scanarii am dat de urmatoarele erori :

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!

 

3 Faults Found:

 

16786 - EGR System

            P0402 - 35-00 - Excessive Flow

17851 - Potentiometer for EGR (G212)

            P1443 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent

17848 - EGR Valve (N18)

            P1440 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Din cate am citit pare a fi EGR. Se poate curata sau trebuie sa fac rost de altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu mai am nici o sansa sa il fac sa mai mearga ceva timp. Eroarea apare doar atunci cand merg mai subturat in rest nu apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am martorul check engine aprins de vreo cateva zile si in urma scanarii am dat de urmatoarele erori :

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!

 

3 Faults Found:

 

16786 - EGR System

            P0402 - 35-00 - Excessive Flow

17851 - Potentiometer for EGR (G212)

            P1443 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent

17848 - EGR Valve (N18)

            P1440 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Din cate am citit pare a fi EGR. Se poate curata sau trebuie sa fac rost de altul?

 

Mergi la un service auto , curata EGR - ul si clapeta de acceleratie , pe urma trebuie recunoscuta noua pozitie de la clapeta cu un tester . Daca probleme dispare ai scapat , daca inca persista , ai nevoie de un EGR nou sau sh .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. O sa incerc sa le curat poate am noroc si scap. Daca nu o sa iau altul nou. Am vazut de la Pierburg pana in 500 lei. Cred ca sunt destul de bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cine ma poate ajuta si pe mine.....am schimbat sonda lambda,MAF ce mai trebuie sa fac?????

4 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation 

            15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 

            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 

            26-10 - Output Open - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) 

            P0102 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent

Readiness: N/A

 

Multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un VW Polo 1,2 2002 AZQ. Am gasit pe internet:

JA00400_2.JPG

USB VAGCOM KKL 409.1 Cable For AUDI Volkswagen OBD2 Car Diagnostic Scanner TM

Descriere:

 

Description:Primary Function: USB Vag-Com interface cableOBDII Plug: J1962 16-Pin Male (to Car)Operating Software Compatibility: Windows 98SE / ME / 2000 / NT and XP.Supports terminal (K) bus communicationTerminal (L) ignition for waking up car computing system (ECU) engine control unitHas 3 different protocols with same OBD2 connector including ISO/KWP, VPW, PMW.Refer to your car user manual or check with your car dealer or local mechanic whether your car is compatible with this product.Compatible Vehicles: Volkswagen, Audi, skoda, seat:Audi Models:- Compatible: A2 / A3 / A4 Cabriolet / A6 / A8 / S2 / S3 / TT- Not Compatible: 80 / 100 / 200 / A3(8P) / A4(B7) / A6(C6/4F) / A8 / A8L(D3/4E) / Q7SEAT Models:- Compatible: Alhambra / Altea / Arosa / Cordoba / Ibiza / Inca / Leon MK 1 / Leon MK 2 / Toledo- Not Compatible: Altea (5P) / Leon (1P) / Toledo (5P)Skoda:- Compatible: Fabia / Felicia / Octavia MK 1 / Octavia MK 2 / Superb- Not Compatible: Octavia (1Z)VW:- Compatible: Beetle / Bora / Caddy / Corrado / Golf MK2 / Golf MK3 / Golf MK4 / Jetta MK3 / Jetta MK4/ Lupo / Passat MK3 / Passat MK4 / Polo MK3 / Polo MK4 / Touran / Touareg / Transporter T3 / Transporter T4 / Transporter T5.- Not Compatible: Caddy (2K) / Golf MK5 (1K) / Golf Plus / Jetta MK5 (1K) / Passat MK5 (B6) / Passat MK6 (B6) / Phaeton /Touran (1T)Dimension: L:142 (CM)Manufacturer Ref: C44D47A6AF72Catalog Ref: Car accessories, cable fault code, VAG-COM, OBD2 cable Other FeaturesAlso supports ISO9141 protocolNo DC or alternate power supply needed, just connect to your car and computerWork with most Volkswagen and Audi models sold worldwide from 1994 to current yearThe CVFG-A11 cable can not work if your car uses a protocol bus system like VPW, PWM or CAN -busThe K/L Diagnostic interface cables works on ISO/KWP (Key Word Protocol) that were launched after 1996.

Este bun pentru o scanare si eliminare coduri eroare la masina mai sus mentionata?Daca da, ce VCDS este ok pentru acest cablu si ce sistem de operare.

Multumesc si scuze daca nu am postat unde trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! pentru masina din semnatura si mai am tot un Sharan din 1996, 1,9TDI, 90cp, AHU, care ar fi variant de interfata optima pentru diagnoza? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat sa se conecteze cineva cu VCDS original pe engine la hyundai accent 2007 1.5 diesel ?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!