Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

passat b6 an 2008 eroare bord    oil sensor garage    am fost le service am inlocuit senzorul dar apare

din nou eroarea

stie cineva cum se poate rezolva problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, postez aici deoarece cred ca nu urmez ceva pasi si nu-mi dau seama care, dar pc-ul nu-mi mai vede interfata.Am reinstalat Windows-ul 7 pe varianta de 64 de biti si am probleme cu interfata de atunci. Am conectat-o in toate porturile usb, s-a instalat automat pe toate (4) si cam atat... Am incercat cu vcds lite (atat 1.1 cat si 1.2) precum si cu vcds 311 si 409. Nu a mers pe niciuna, nu vede interfata pe nici un port. Sa se fi ars sau ce so fi intamplat, ca doar a mers fara probleme inainte. Cum pot verifica daca mai e viabila sau nu interfata ?

Multumesc.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Driverele sunt instalate OK ? Ai verificat in device manager ? Vezi aici drivere... sau posibile rezolvari aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cineva curios la ce am scris mai sus,rezolvarea a fost in radio/coding 07 si in loc de 0042400 am pus 0040400. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! E primul meu post asa ca o sa trec la subiect.

Acum cateva zile am dat comanda de o interfata vag com. Toate bune si frumoase ,ajunge interfata la mine, o conectez la mufa masini, all ok. peste vreo 2 ore cand incerc din nou ,nu imi mai recunoaste decat ABS-ul din toate. no responde frum controller ( ceva de genul scrie cand incerc sa ma conectez la un modul) interfata e 12.12.0 HEX+CAN Dual-k & can <-> usb nu am dat update la VCDS casetofonul e cel original. Nu am incercat interfata si pe alte masini decat pe masina mea Golf 4 2004 axr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpăra o interfață originala și nu o sa ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laptop-ul a iesit pe net?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez. Testul de pe vcds este ok. nu am nicio eroare la interfata. deci e posibil sa se fi dus mufa de la masina? din cate am citi pe forum mufa aceea ar avea o siguranta, unde se afla? la tablou m-am uitat si nu era nicio siguranta arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era arsa aveai rsspuns la test not pluggen into car.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci inseamna ca s-a dus interfata. o sa incerc si pe alta masina sa vedem daca citeste toate modulele. Oricum, mersi de ajutor baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! E primul meu post asa ca o sa trec la subiect.

Acum cateva zile am dat comanda de o interfata vag com. Toate bune si frumoase ,ajunge interfata la mine, o conectez la mufa masini, all ok. peste vreo 2 ore cand incerc din nou ,nu imi mai recunoaste decat ABS-ul din toate. no responde frum controller ( ceva de genul scrie cand incerc sa ma conectez la un modul) interfata e 12.12.0 HEX+CAN Dual-k & can <-> usb nu am dat update la VCDS casetofonul e cel original. Nu am incercat interfata si pe alte masini decat pe masina mea Golf 4 2004 axr.

 

corect - incearca si pe alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa revin cu un post. pana atunci sunt deschis la toate opiniile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa reinstalezi totul de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reinstalat totul din nou. am sters prima oara programul, am curatat registri si apoi l-am instalat si nicio modificare. inafara de ABS si inca un modul nu-mi mai intra in nimic. E cam absurd chiar si pentru o clona, prima oara merge si deja din a 2a oara face nazuri. chestia e ca testul e OK interfata o vede , masina o vede, singura chestie care cred eu ca nu e ok e ultima linie CAN: questionable ceva de genu.

Ledul este verde cand e conectat la masina si rosu cand e scos. poate asta conteaza.

Imi cer scuze pt posturile multiple, sunt de pe telefonu si nu am butonul edit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe alt laptop si vezi dupa

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee Turbocip, maine dimineata am sa incerc si o sa revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 Sunt nou pe forum, dar sper sa ma puteti ajuta in problema mea. Detin un Golf 5 1.6 FSI BAG 2004 145 000 km. Masina are urmatoarele simptome: Mers usor neregulat la relantiu ( relantiu sta undeva la 680rpm pe tester), consum marit, trage mai greu si mers "sacadat" la viteza constanta. Acum sa detaliez putin: Masina cateodata trage foarte bine inca de sub 2000rpm, fara nici o sacadare, alteori trage greu (ca si cum ar fi infranata) si dupa 4000rpm accelereaza violent gen ca si cum as avea un turbo ce cupleaza la peste 4000rpm, iar de cele mai multe ori trage greu pe toata plaja de turatii. Mersul "sacadat" gen ca si cum ar da sa moara motorul cu o fluctuatie de 50-100rpm simtibila undeva intre 1800-3000rpm in orice treapta de viteza. Mentionez ca uneori la pornire pt 3-4 sec am un sunet ca un motor diesel. Nu am gasit nici un tipar al acestor probleme...adica nu are legatura cu faptul ca motorul e rece sau cald, cu temp de afara etc. Mentionez ca bujiile sunt schimbate (BERU) dar dupa ce am rulat  5000km am observat ca sunt negre de funingine (partea cu filetul evident), ulei schimbat (5w-40 castrol),filtru ulei, filtru aer si polen, filtru benzina, sonda lambda 1 (BOSCH). Dupa ce am achizionat masina la 123 000 km dupa aproximativ 300km s-a aprins check engine, pus pe tester si dat urmatoarele erori: 

 

17441 - Senzor NOX - G295 - semnal prea mic

                      P1033 - 002 - MIL aprins

17479 - Senzor NOX - G295 - control circuit incalzire

                      P1071 - 004 - Semnal neplauzibil - intermitent

16784 - Sistem recirculare gaze evacuare

                      P0400 - 008 - defect de functionare

Gata de functie 0010 0001

                        S-a trecut la inlocuirea pieselor mai sus enumerate si au ramas doar 17479 si 16784 MIL aprinzandu-se dupa circa 150km. Masina a mers ceva mai bine,dar simptomele mai sus enumerate erau aceleasi.

                         Pus din nou masina pe tester, iar din VCDS un mecanic mi-a schimbat ceva valori la sonda lambda 2 (senzor nox) acum avand eroarea:

17441 - Senzor for Nox (G295)

                          P1033 - 002 - Signal too low - MIL ON

                         Dar desi are demaraj ceva mai bun aceleasi simptome raman, pus masina pe tester din nou acum 3000 km si am urmatoarele erori care desi sterse senzorul nox dupa circa 200-300km apare din nou, iar camshaft dupa circa 1000km, iar control module dupa cativa km.

 

 

Tuesday,01,October,2013,17:39:53:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
 
VIN:    License Plate:
Mileage: 142410km-88489mi   Repair Order: 
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Control Module Part Number: 03C 906 056 BA    HW: Hardware No 
  Component and/or Version: MED9.5.10        00 5697
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00046 412 00000
                      VCID: 63C5490EA2F5B506E91-8036
3 Faults Found:
 
17441 - Sensor for NOx (G295) 
            P1033 - 002 - Signal too Low - MIL ON
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
            P1340 - 008 - Incor. Correlation - Intermittent
18354 - Control Module 1 for Coolant Fan 
            P1946 - 004 - Defective - Intermittent
 
Readiness: 0010 0001
Tuesday,01,October,2013,17:41:57:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
 
                            Am fost la reprezentanta VW unde mi s-a spus ca defapt senzorul nox nu ar fi problema ci distributia pe lant, mai exact variatorul de pe axul cu came. Oare ce ar trebui sa fac? Sa schimb sonda si variatorul? Costurile sunt destul de mari si as vrea sa stiu mai exact care ar fi problema. Mentionez ca de cand a aparut eroarea 17748, mersul motorului nu s-a schimbat cu absolut nimica, eroare apruta acum aprox 3000 km. Masina porneste atat la cald cat si la frig la prima cheie, motorul nu s-a oprit niciodata din mers si alte erori nu am avut. Daca pot testa anumite valori la sonda, distributie etc va rog sa-mi spuneti poate ajuta. Imi cer scuze ca am scris atat dar am vrut sa detaliez pt a oferi cat mai multe informatii. Sper sa ma puteti ajuta cu orice sfat. Multumesc anticipat. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reinstalat totul din nou. am sters prima oara programul, am curatat registri si apoi l-am instalat si nicio modificare. inafara de ABS si inca un modul nu-mi mai intra in nimic. E cam absurd chiar si pentru o clona, prima oara merge si deja din a 2a oara face nazuri. chestia e ca testul e OK interfata o vede , masina o vede, singura chestie care cred eu ca nu e ok e ultima linie CAN: questionable ceva de genu.

Ledul este verde cand e conectat la masina si rosu cand e scos. poate asta conteaza.

Imi cer scuze pt posturile multiple, sunt de pe telefonu si nu am butonul edit.

 

linia de can nu are ce sa vada, daca vb de masina din profilul tau..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am instalat interfata pe alt laptop cu alt OS ,win XP, este exact ca inainte inafara de abs nu raspunde nimic. mai ramane sa incerc pe alta masina. dar am observat cand intru in modulul airbag martorul se aprinde si incepe sa licare intermitent dar pe VCDS imi da ''no response from controller''. Mai ramane decat sa pun pe alta masina. daca nici asta nu functioneaza. direct la gunoi! si ma lecui si eu de clone!

PS: am uitat sa va spun. pe CD-ul de instalare sunt 2 softuri. 12.12.0 si 11.11.6 pe acesta din urma nu l-am instalat/incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la egr am avut si eu dat in nas, eroare aparea cand si cand... l-am schimbat totul e perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in ultimii 25mi de km numai am delok eroare pe EGR, doar senzorul nox si de vreo 3000km eroare cu camshaft poition....sa incerc totusi o curatare de egr?si cu 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 

            P1340 - 008 - Incor. Correlation - Intermittent sa desfac distributia?ms mult
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pai in ultimii 25mi de km numai am delok eroare pe EGR, doar senzorul nox si de vreo 3000km eroare cu camshaft poition....sa incerc totusi o curatare de egr?si cu 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 

            P1340 - 008 - Incor. Correlation - Intermittent sa desfac distributia?ms mult

 

 

Intra cu VAg-com pe Engine si la Measuring Blocks pune 208 si 209. Vezi cum stai cu numaratoarea la fiecare senzor in parte. Daca e +/- 1 e ok daca nu nu sunt reglate corespunzator.

post-119978-0-75795500-1407882143_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms foarte mult...maine [un vag-ul si revin cu informatii...ms drinkyboy

 


la ce te referi mai exact cand spui k nu sunt reglate corespunzator?iar legat de senzorul nox, singura sansa e schimbarea lui?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms foarte mult...maine [un vag-ul si revin cu informatii...ms drinkyboy

 

la ce te referi mai exact cand spui k nu sunt reglate corespunzator?iar legat de senzorul nox, singura sansa e schimbarea lui?ms

 

Nu bate distributia bine probabil ca numara diferit sus fata de jos. Si eu am FSI si ma duc cu NOX dus de 1 an bun nare nici o treaba. Decat sa iei altu vb cu voinea si il anuleaza din soft, tai jos si catalizatorul si dai cox. Te-ai scapat de probleme si infundaturi... Iesi la pret cam la fel cu un nox nou care se va duce de la benzina proasa de romanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!