Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

saut baieti,

am avut eroarea 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) am schimbat acel senzor de la admisie, dupa un timp a aparut iar eroarea aceasta....oare care o fi cauza de se tot strica acest senzor...stie cineva? avand in vedere ca bag mereu benzina Evo si reviziii la timp...multumesc anticipat

Salut,

Verifica acel senzor vezi sa nu se fii rupt iarasi parghia din plastic ce la vacum.

Si eu am fsi si se rupe din cauza ca isi face joc acel ansamblu de clapete din interiorul admisiei si agata. La un moment dat se va rupe. Trebuie desfacut tot pana la suportul injectoarelor si fie rectifici paletele de aer fie schimbi tot ansamblu dar e mai costisitor. Eu asa am facut la un prieten si nu mai are probleme.

E putin de lucru dar merita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna  ziua. As dori si eu o interpretare a acestor erori.

Se poate ca din cauza acestor erori  clima sa nu mai bage aer rece? ps

 

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1Z0 907 044 H
   Component: ClimatronicPQ35 084 0305  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3B7E80867A7E811

4 Faults Found
00756 - Left Vent Temp Sensor (G150)
            010 - Open or Short to Plus
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
            000 -  -
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
            000 -  -
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
            000 -  -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar pe stanga trebuia sa bage. Fa o setare de baza la clapete, schimba senzorul de teperatura de la gura din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Al bundy !!  setarea la clapete am reusito. Senzourl este  stricat  (am inversat stanga cu dreapta si imi da eroare).Din pacate aer rece tot nu baga :(( am facut o scanare a climei si au rezutat urmatoarele valori. ps nu am schmbat senzorul  sper sa nu fiu off topic .multumesc

post-57678-0-95860900-1406507059_thumb.j

post-57678-0-97615200-1406507295_thumb.j

post-57678-0-22378500-1406507333_thumb.j

post-57678-0-83026100-1406507354_thumb.j

post-57678-0-31663800-1406507412_thumb.j

post-57678-0-70260000-1406507452_thumb.j

post-57678-0-62633500-1406507472_thumb.j

post-57678-0-03692900-1406507553_thumb.j

post-57678-0-70375800-1406507584_thumb.j

post-57678-0-41467900-1406507612_thumb.j

post-57678-0-79123800-1406507650_thumb.j

post-57678-0-90799000-1406507691_thumb.j

post-57678-0-69125200-1406507754_thumb.j

post-57678-0-91640100-1406507782_thumb.j

post-57678-0-38826400-1406507813_thumb.j

post-57678-0-02009900-1406507858_thumb.j

post-57678-0-15704500-1406507881_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut

vin pe aci cu erorile unui passatel de 1,6 ce si-a dat duhul astazi:

......

s-a inlocuit senzorul de temperatura si nu se intimpla nimic bun...

am cerut pret pentru clapeta pe un site de profil; daca aveti stiinta de una disponibila, cod: 06B133062D, let me know :)

Problemă rezolvată! Înlocuit un miriapod cu vreo 6/8 picioare din ecu de către un fost coleg de forum.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva erori.

1. la eroarea 00929, nu merge sa incui si sa descui din telecomanda, nici deschiderea portbagajului din telecomanda nu merge(imi merge inchiderea din butonul interior si cu cheia direct in iala). daca schimb iala trebuie adaptata sau facuta adaptare la telecomanda?

2. eroarea 01331 are legatura cu inchiderea din telecomanda?

Multumesc.

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 8P0-820-043.lbl
   Part No SW: 8P0 820 043     HW: 8P0 820 043
   Component: KlimavollautomatH11 0120  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: E9D9DB26C0D96F56A3D-80BC

3 Faults Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 177
                    Mileage: 157560 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.03.15
                    Time: 21:57:54

             Freeze Frame:
                        ON

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8P0-907-279-23-B.lbl
   Part No SW: 8P0 907 279     HW: 8P0 907 279 *
   Component: Bordnetz-SG 1.0 H27 0401  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000006326581
   Coding: 008C4F0080141000000000000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: FAFB946AB57FD4CE5A7-80AF

   Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119   Labels: 1TX-955-119.CLB
   Component: Wischer WWS Audi350 0130  
   Coding: 16711696
   Shop #: WSC 00000  

1 Faults Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 B    HW: 1K0 907 951
   Component: Gateway         H07 0040  
   Revision: 07          Serial number: 15001034163052
   Coding: 3D0F0342070100
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 2643101A9147002ECEF-8073

1 Fault Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 177
                    Mileage: 151460 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.12.22
                    Time: 23:03:44

Address 46: Central Conv.        Labels: 8P0-959-433.lbl
   Part No: 8P0 959 433 B
   Component:    KSG          H02 0020  
   Coding: 008800186D288505484A0160
   Shop #: WSC 10169 599 96651
   VCID: 3B75D16E7AC5ADC6811-806E

1 Fault Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
 
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 8P0-959-802-MIN1.lbl
   Part No: 8P0 959 802 A
   Component: Tuersteuerger.  H08 0010  
   Coding: 0000016
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 3A7BD46A75FF94CE9A7-806F

1 Fault Found:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
            008 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos unitatea aia de telefon/bluetooth. Am debifat din can telephone. Dar tot am o eroare la radio. Ce mai trebuie sa debifez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scrii aici ce eroare ai la radio

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rcodeaza corespunzator HU. Ai RNS sau RCD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mfd2. Nu am umblat in spate. A aparut cand am scos bluetooth'ul.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da-nu vede tel. Vezi la codding ce optiuni ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am scris mai sus ca am debifat din can si installed- telefonul. Intrebarea era ce sa mai fac. Daca scot si din mfd mufa, tot o sa apara? Nu vreau sa-mi mai apara nimic legat de telefon ca nu folosesc.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revind cu probolemuta mea.....cum as putea testa pompa de aer secundar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentata direct la 12 volti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie, dar mi se pare cel mai potrivit loc..
Are cineva, sau stie de unde pot face rost de fisierul .LBL pentru motorul BNM, part nr. 045 906 019 BR?
Multumesc


Il are vcds in soft

 

 

Eu nu-l am :-s

Am descarcat de pe site-ul Ross-Tech ultima versiune stabila de VCDS, si in folderul Labels tot nu am nici un fisier care sa se termine in BNM.. Doar in AMF, cu acelasi cod numeric in fata, am 3 fisiere.

 

Si ma deranjeaza, ca la AXR am vazut ca exista si fisierul, si si parametrii mi-i identifica frumos, cu descrierea fiecarui camp in parte..

 

Vreo idee? Mersi mult

Modificat de aviatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la orice motor alimentat DC conteaza polaritatea . firul maro = masa (-) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am alimentat pompa de aer secundar direct de la baterie si face nimic.......se aude un clanc si atat.....sa inteleg ca este moarta. Reconditioneaza cineva pompe din astea?.......Valva combo am curatat-o cu o solutie de degresat  "Sgrassatore" si a iesit ca noua, dar cred ca problema la eroarea mea este pompa de aer secundar.

post-61370-0-89245000-1407157646_thumb.j

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un motoras acolo, desfa si vezi ce e cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un pic cam offtopic........dar continui expunerea problemei aici pentru ca nu stiu unde in alta parte sa scriu. Carcasa este capsata, nu are niciun nit sau surub sa o pot desface, si ca sa fie totul complet  cand am demontat pompa am scos apa din ea (cred ca era condens).

post-61370-0-62127800-1407178566_thumb.j

post-61370-0-65953100-1407178570_thumb.j

post-61370-0-34472400-1407178573_thumb.j

post-61370-0-12138500-1407178576_thumb.j

post-61370-0-94670400-1407178578_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite idei: 1, 2, 3, 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit un pic site-urile care le-ai postat si ma gandesc ca e foarte probabil ca pompa mea sa fi murit  din cauza valvei "combo", acum nus ce sa fac.......nu-mi pot da seama daca acea valva este defecta. Are vreo membrana in ea, cum se poate deteriora?...........cand am scos valva era fff imbaxita (cand suflam in ea nu trecea aerul deloc, dupa curatare s-a schimbat situatia), dupa ce am curat-o arata ca noua. Multumesc pentru promptitudine.

 

In concluzie aceste sistem, pompa aer secundar + valva de injectie aer secundar sunt defpat un compromis pentru reducerea evacuarii gazelor.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei să remediezi problema, deschide un topic despre ea, aici ne-am întins cam mult la Off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!