Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

sau face din ambele unul bun fiind identice, la v154 s-ar putea sa fie defect potentiometrul pana la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.

Ma poti ajuta cu un cod pentru el? Cum pot afla codul produsului ca sa-l comand


asa o sa fac. Cred ca doar potentiometrul e dus pt ca motorasul face cursa completa si functioneaza bine inchis-deschis. Doar ca nu imi place mie sa vad eroare cad dau scanare cu Vag-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am pus masina pe tester pentru ca mi s.a aprina becul check engine si mi.a dat urmatoarele erori

01317-Control module in instrument cluster

01271-Positioning motor for temperature flap

01596-Motor for outside/recilculated air flap. Pareri. Va multumesc

Salut. Am pus masina pe tester pentru ca mi s.a aprina becul check engine si mi.a dat urmatoarele erori

01317-Control module in instrument cluster

01271-Positioning motor for temperature flap

01596-Motor for outside/recilculated air flap. Pareri. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva ce reprezinta aceste erori ? Multumesc anticipat

17586- linear o2 sensor, pump current

17589- linear o2 sensor, reference voltage

Scz al bundy. nu sunt expert in masini si cer parerea voastra, una competenta de altfel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN alt post, unde ai mai postat, te rugasem sa pui erorile EXACT asa cum apar pe tester,

Ai o sonda lambda dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult.

17586 - linear o2 sensor, pump curent

             p1178-35-10-open circuit intermittent

17589 - linear o2 sensor, reference voltage

             p1181-35-10-open circuit- intermittent

astea sunt erorile complete. unde este mai exact prima sonda, cea de la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de la motor, de pe evacuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

 

in urma unei scanari cu vag com-ul am obtinut pentru motor urmatoarele:

 

VCDS Version: Release 12.12.0
 
                Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 034 AH
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV        4834
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 06402  
           Additional Info: VSSZZZ6LZ4R003123     SEZ7Z0C2039904
                      VCID: 58BF6EE2B8B366DE8C3-4B82
2 Faults Found:
 
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 
            P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage 
            P1181 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
 
Readiness: 1010 0101
 
Trebuie sa schimb sonda Lambda sau se poate repara?
Se strica si altceva la motor daca merg asa cu masina? Daca da cam cat timp as putea sa merg cu ea defecta fara a face si alte pagube motorului?
Si o ultima intrebare, masina nefiind inscrisa,: Credeti ca as trece testul de noxe de la R.A.R. cu acesta sonda defecta?
 
Multumesc anticipat :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU treci testul cu sonda defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

 

Imi apare urmatoarea eroare la scanare:

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.clb
   Part No SW: 3C0 614 109 N    HW: 3C0 614 109 N
   Component: J104    C4 440 V1   0011  
   Revision: --025---    Serial number: 00000786263061
   Coding: 0000262
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2953E37D80E2031
 
1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 128
                    Mileage: 195829 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2124.14.29
                    Time: 16:19:12
 
             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0000
                    Voltage: 12.25 V
                    Bin. Bits: 00011111
                    Count: 221
                    Hex Value: 0x0000
 
Aveti idee care ar fi cauza?
Si mai mult de atat, ce riscuri exista daca nu`i dau de cap si raman cu ea asa?
 
Scanul complet in attach, nicio alta eroare in rest

 

 

Apelez la cei mai experimentati, nu am gasit pe nicaieri eroarea cu semnalmentele astea, doar cu no connection:

 008 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TE-ai jucat in adaptari pe servo sau ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU treci testul cu sonda defecta.

Ce producator de sonde imi recomanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TE-ai jucat in adaptari pe servo sau ABS ?

 

Nu, asa a venit masina si am incercat urmatoarele:

1. sa`i sterg eroarea, a reaparut

2. sa`i pun niste valori default, sa sterg erorile aparute, apoi sa`i pun valoarile initiale, eroarea a reaparut (a ramas numai cea initiala)

 

Sa fie vreun senzor care nu face contact mereu ? Ai idee care ar putea fi?

Si poate cel mai important, ai idee care sunt consecintele daca nu rezolv problema asta? 

 

Multumesc frumos

Modificat de cosmin_mtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut ce se intampla in adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal in urma scanarii cu vag10.6.4 am urmatoarele erori!va rog sa ma ajutati cu interpretarea lor multumesc

  Mileage: 142430km/88501miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 3B0 907 557 D
   Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D02 
   Coding: 04001
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 2A5F069BFC6F

4 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
            18-00 - Upper Limit
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            05-10 - Input Open - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A

Address 46: Central Conv.        Labels: 3B0-959-79x-46.lbl
   Part No: 3B0 959 798 G
   Component: Zentral-SG Komfort  V43 
   Coding: 00281
   Shop #: WSC 05311 
   VCID: 3B7133DF03F5

3 Faults Found:
00960 - Switch for Central Locking; Driver Side (F59)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-00 - Implausible Signal
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
            35-00 -  -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany@TuningCars

Salut,

am un prieten cu un seat Leon FR 1P 2008, 2.0 TFSI si, de circa o saptamana, cand se incalzeste motorul ii creste singura turatia de la 750rpm la 15000rpm, se intampla si in mers. A pus testerul pe masina si am urmatoarele erori:

 

VIN: VSSZZZ1PZ8R004965 Mileage: 53060km/32969miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
2 Faults Found:
001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 53017 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:37:11

Freeze Frame:
RPM: 1387 /min
Load: 12.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.970 V

008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 53030 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:34:16

Freeze Frame:
RPM: 801 /min
Load: 14.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 87.0°C
Temperature: 39.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.589 V

 

A fost cu masina la un service sa verifice furtunele de vacuum si alte furtune/conducte care ar avea legatura cu admsia, surpriza: nimci...a plecat cu ea de la service si a inceput sa "suiere" dar tot nu ne putem da seama de unde...a crescut si consumul intre timp...ideea este ca da eroare nu pe senzor ci doar pe admsie...
S-a ma "intalnit" cineva cu asa ceva?
Multumesc!

Modificat de BOGY26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti de atata timp pe forum si nu stii sa dai search?

 

16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

  • Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty
  • Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)
  • Vacuum Leak

Possible Solutions

  • Check Throttle Valve Control Module (J338)
  • Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)
  • Check Intake System for Leaks

Special Notes

  • When found in the NAR 2.0T (BPY) check RVUTB: 01-09-03 or 2018919 for updated Crankcase Breather Valve
    • If the breather valve is faulty, full engine vacuum is typically found when removing the oil cap at idle.

 

 

18711/P2279/008825 - Leak in Air Intake System Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

  • Vacuum Leak
  • Intake Manifold Runner Position out of Specification
  • Faulty Positive Crankcase Ventilation (PCV) System or Heating Element (N79)

Possible Solutions

  • Check Intake System for Leaks
  • Check Intake Manifold Runner
  • Check (PCV) System and / or Heating Element if applicable

Special Notes

  • When found in the NAR 2.0T (BPY) check RVUTB: 01-09-03 or 2018919 for updated Crankcase Breather Valve
    • If the breather valve is faulty, full engine vacuum is typically found when removing the oil cap at idle.
Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany@TuningCars

Asta am citit si eu pe net...ideea este ca s-au verificat si MAF-ul si debitmetrul si furtunele de vacuum si nu este aprins in bord nici un martor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf si debitmetru e acelasi lucru.

Daca ai vrut sa spui maf si egr e alta treaba.

Pt.amandoua fa un BS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany@TuningCars

Nu stiu ce este BS, dar clar masina nu are EGR...ideea este ca se auzea un suierat in mers ca si cum ar trage aer fals pe undeva(dar nu am reusit sa vedem pe unde), nu ca l-ar elimina, fiindca m-am gandit ca ar fi de la DV, dar este ultimul udpate de DV pus pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Verifica traseul turbo-intercooler-admisie sa nu ai fisuri. Am avut si eu suieratul ala cand aveam un furtun de vacuum desprins. 

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany@TuningCars

Si ti se accelera singura cand aveai motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prunaionutz

Da, exact cum ziceai si tu. Incearca sa 'faci pedala' pe loc, din frana. Daca incepe sa se tureze, e clar.

Masina are soft? A mea facea mult mai rau cu stage 3, dar era un soft intermediar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti explica de ce am Failed acolo? Masina este 1.4 16v BKY si nu are nici un DTC pe nici unul din module. Dar stiu ca la cealalta masina sunt toate cu verde acolo.

Daca dau "set readiness" se face un update la toti parametrii de acolo, sau ce inseamna butonul acela? 

 

Multumesc

post-136115-0-38312200-1399318029_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!