Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

din soft.... numai cu modificare eeprom ECU.

 

las-o asa, cum ti-au zis si colegii.... cand sunt fonduri, o inlocuiesti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificare flash

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De aproape un an tot circul cu martorul de bec ars ba pornit ba oprit. Preconditia pentru ca acesta sa apara este sa pornesc luminile de drum si sa dau cheie.

 

Ca fapt divers odata ce am contactul pus (cu motorul oprit) si luminile de drum pornite, stopurile de pe haion nu se aprind. (nu stiu daca asa e by default sau mea culpa). In cazul in care dau cheie se aprind si stopurile de pe haion.

 

Tin sa precizez ca nu am LED la numar si nici stopuri LED.

 

Am tot cautat solutii si toti cei care au patit asa ceva sau similar au montat LED ba la numar ba au schimbat stopurile.

 

Am atasat si scanul de pe 09 in speranta ca cineva ma poate indruma spre o solutie.

 

Multumesc!

Dorin

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
   Part No SW: 1K0 937 086 C    HW: 1K0 937 086 C
   Component: BCM PQ35  M   103 0537  
   Revision: 00103 AC    
   Coding: 46180A3A90251AC040000080100081E441010088724D8920148000200000
   Shop #: WSC 10133 599 00001
   VCID: 3064A7AA63F4459E3F5
 
   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E
   Component: Wischer 25050  21  0501 
   Coding: 009795
 
3 Faults Found 
00907 - Intervention load Management 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 115
                    Mileage: 37454 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2119.14.21
                    Time: 22:55:53
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 11.70 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF
 
00984 - Left Tail Light (M4) 
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100111
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 115
                    Mileage: 37454 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2119.14.21
                    Time: 22:56:11
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 11.50 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF
 
00985 - Right Tail Light (M2) 
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100111
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 115
                    Mileage: 37454 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2119.14.21
                    Time: 22:56:11
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 11.50 V
                        ON
                        ON
                        Term 50 Off
                        OFF
                        OFF
 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele dintre haion si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema cu un Golf 5 1.4 FSI. De cateva zile am becul "check engine" aprins si masina are momente cand trage normal si cand urca foarte greu turatia. Am facut o scanare cu VAG-COM si am urmatoarele erori:

 
6 Faults Found:
16575 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal 
            P0191 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small 
            P1543 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low 
            P1172 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
19490 - Intake Air Temperature Sensor 2 (G299): Signal too Large 
            P3034 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction 
            P1545 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction 
            P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
a mai intalnit cineva aceasta problema si ma poate ajuta ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe erori. Sterge si vezi care mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut pe acolo recent deoarece becul de pe partea dreapta a haionului nu mai mergea de loc. De ars nu e ars si nici nu are filamentul rupt. Am schimbat becul dar tot acelasi martor.

 

Exista vreo cale sa aflu care e defapt codarea pe byte-ul 18 de ce centrala electrica? Momentan valorile reale sunt ascunse de 00 si nu m-a incumet sa mesteresc pe acolo.

 

Anul trecut in septembrie am resetat masina la valorile din fabrica (@Autoworld Cluj Napoca) deoarece au fost suficient de inspirati sa imi copieze cu copy paste setarile de pe un GTI doar pentru a activa spalatorile de faruri. Pe vremea resetului aveam si LED OEM la numar in spate (schimbasem bara). Acel lucru a cauzat la momentul acela niste anomali urate care s-au rezolvat dupa ce am schimbat lampile de la numar cu cele anterioare.

 

@Al Bundy mai ai alte sugesti? 

 

Multumesc!

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totodata daca ne uitam la data cand e raportat incidentul e o aiureala totala.

 

00984 - Left Tail Light (M4) 
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100111
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 115
                    Mileage: 37454 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2119.14.21
                    Time: 22:56:11
 
Nu conteaza formatul, dar nu avem nici luna 21 si ziua 14 si nici invers... ora raportata e ok totusi.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The current version is:

 Beta 14.4.2

Data Version 20140411

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi apare urmatoarea eroare la scanare:

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.clb
   Part No SW: 3C0 614 109 N    HW: 3C0 614 109 N
   Component: J104    C4 440 V1   0011  
   Revision: --025---    Serial number: 00000786263061
   Coding: 0000262
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2953E37D80E2031
 
1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 128
                    Mileage: 195829 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2124.14.29
                    Time: 16:19:12
 
             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0000
                    Voltage: 12.25 V
                    Bin. Bits: 00011111
                    Count: 221
                    Hex Value: 0x0000
 
Aveti idee care ar fi cauza?
Si mai mult de atat, ce riscuri exista daca nu`i dau de cap si raman cu ea asa?
 
Scanul complet in attach, nicio alta eroare in rest

Final.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, am bagat-o de vreo 2-3 zile.

 

Multumim !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

acum cateva zile am facut o scanare cu VAG COM deoarece nu imi mergea butonul de recirculare aer si din cand in cand baga aer cald in loc de rece. Am obtinut urmatoarele:

VCDS Version: Release 12.12.0
 
                Address 08: Auto HVAC       Labels: 6Q0-820-045.lbl
Control Module Part Number: 6L0 820 045 
  Component and/or Version: Klimaanlage        X0840
           Software Coding: 
            Work Shop Code:   
                      VCID: E5C1D7167FC14B36875-517A
3 Faults Found:
 
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            41-00 - Blocked or No Voltage
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
 
dupa ce am studiat pe forum-uri erorile m-am apucat de rezolvarea problemei motorasului v154. dupa ce am scos motorasul si l-am desfacut i-am curatat cu spray pt contacte potentiometrul (acela albastru) i-am pus mufa si fara sa-l introduc la loc m-am jucat cu el inchis deschis si am vazut ca functioneaza dupa care am apasat "basic settings". L-am montat inapoi si eroarea nu a disparut, din contra a mai aparut una:
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6L0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: E5C1D7167FC14B36875-517A
 
3 Faults Found:
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            41-00 - Blocked or No Voltage
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            55-00 - Adaptation Not Successful
 
Ma puteti va rog ajuta cu aceasta ultima eroare? m-am uitat la cursa motorasului am citit pe undeva ca la minim val trebuie sa fie 0 si la maxim 255. La mine sunt 46 si 216 daca imi aduc bine aminte....sau ceva de genul.
Va multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu l-ai angrenat bine pe cele 2 pinioane de la clapetele de recirculare, una e sus una e jos, mie mi-au dar multe batai de cap fata de v68 la care a fost mult mai dificil accesul nu montajul

 

sterge erorile si incearca o adaptare cu el demontat, daca totul e ok nu mai ramane decat sa il angrenezi bine, ca sa vezi cum lucreaza poti sa pui contactul si sa apesi recircularea, la v68 ma jucam cu butonul de caldura (climatic)

 

si la mine tot de la 0 la 255 merg ambele clapete

 

cand ai curatat potentiometrul albastru sper ca ai dat la o parte protectia acea neagra (se creapa putin dar nu cade si se poate plia la loc) si ai dat cu spray de contacte sau de curatare in interiorul potentiometrului

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de ajutor

 

Da i-am desfacut plasticul acela negru si am dat cu spray inautru unde e sarmulita aceea. am sters erorile si degeaba. am aceleasi erori si cu el demontat. le sterg si apar din nou aceleasi. si eu m-am chinuit vreo 30 de min, imi amortise si mana pana sa reusesc sa-l pun la loc. Prima oara l-am pus gresit ca il auzeam cum mergea dar acum cred ca e pus bine. Merge f usor si inchide si deschide complet clapet\a de jos. Pe cea de sus nu pot sa o vad :(. Daca ai o idee cum pot sa-i modific eu valorile sau sa-l pun pe el sa mearga in punctele de maxim si sa si le invete singur.

 

De ce imi da       01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 

                                     55-00 - Adaptation Not Successful
 
si cu el demontat si cu el montat.  Ce vrea sa insemne?
 
Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, insfarsit mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa achizitionez o interfara vcds originala, am si facut comanda aici http://www.sculeprofesionale-shop.ro/interfata-diagnoza-pentru-grupul-vag-99580.p.html

Vroiam sa o ridic personal astazi dar se pare ca cei ce ar fi trebuit sa raspunda la telefon sunt la gratar, doar e 2 mai..

Va rog sa-mi spuneti..si-a luat careva vcdsu de la ei?

Vroiam sa stiu daca sunt seriosi si daca vand vcds-ul original

Chiar si numele siteului lor e banal..e sinonim de exemplu cu cheimisto.ro

Imi intelegeti ingrijorarea..e vorba totusi de bani..si multi..nu vreau sa lucrez o luna doar pe bonuri :)

Modificat de Julwere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nici demontat nu se adapteaza cred nu mai ai ce face cu el din cauza potentiometrului

 

DAR s-ar putea sa fi montat invers cursorul potentiometrului pe pinion, verifica asta

 

nu poti modifica acele valori, nu au importanta, ai o intrerupere pe circuit, mai curata potentiometru, eu aveam doar wd40 atunci dar a mers am dat din abundenta si am plimbat putin cursorul...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The current version is:

Beta 14.4.2

Data Version 20140411

Poate 14.5. Ca a aparut azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat un spray special de potentiometer, lasa in urma un strat foarte fin uleios. Daca nu au importanta valorile nu mai imi bat capul.....merge perfect. M-am uitat la clapeta si imi inchide si deschide complet ( cel putin cea de jos pe care o vad pt ca la cea de sus nu stiu cum as putea avea acces).  

 

O alta intrebare:  Am vreo sansa cu celalalt motoras(V68) daca il vede blocat sau fara tensiune?

 

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (v68)

                     41-00 - Blocked or No Voltage

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are in plus fata de vers anterioara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu. Nu am testat inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohoo...acum fac si eu update-ul. In plus cred ca are optiuni ptr hex-net. Nu ne ajuta pe noi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hex net a aparut cu precedenta versiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!